Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je zoekende naar pure en biologische olie? Zoek je specifiek naar Arganolie? Wellicht is Arganisch voor jou dan wel een interessante organisatie. Bekijk via deze pagina op NederlandReview welke ervaringen er bij Arganisch bekend zijn.
Arganisch houdt zich bezig met het ontwikkelen van pure, biologische en officieel gecertificeerde Arganolie. De producten van Arganisch zijn via hun webshop te bestellen. Ze houden zich niet alleen bezig met de voorkant, maar ook met het achterliggende proces dat zorgt dat de producten uiteindelijk tot stand komen. De items die je kunt bestellen zijn puur en voor honderd procent biologisch. Daarnaast zijn alle producten gebaseerd op natuurlijke en werkzame ingrediënten. De olie beschikt volgens het bedrijf over vele positieve eigenschappen. Ze stellen er altijd zorg voor te dragen dat de allerbeste kwaliteit voor hun producten worden gewaarborgd. Dit komt tot stand doordat ze zich zoveel bezighouden met alle fases van het proces. De natuur speelt hier een belangrijke rol in. Arganisch ziet het als missie om bezoekers kennis te laten maken met producten die honderd procent biologisch zijn. Op de website van dit bedrijf is te lezen dat klantenservice er hoog in het vaandel staat. Ze zijn dagelijks tussen 09:00 uur en 20:00 uur 's avonds bereikbaar via telefoon, e-mail en Livechat. Het team stelt veel kennis te hebben van de producten. Hierdoor kunnen ze hun klanten prima te woord staan.
Een bestelling in de webshop is binnen enkele stappen te realiseren. Op het moment dat je iets besteld hebt kun je online volgen waar je bestelde product zich bevindt. Dit doet je via de Track & Trace optie op de website. Vul daar je bestelnummer en e-mailadres in en start een zoekopdracht. Deze gegevens heb je eerder per e-mail van het bedrijf ontvangen. Bestellingen die meer dan € 30,- kosten zullen gratis worden geleverd. Als je onder dit bedrag besteld zijn de verzendkosten € 4,95. Als het product voor 17:00 uur is besteld zal je deze de volgende dag al in huis ontvangen. Orders die na dat tijdstip geplaatst worden zullen de volgende dag worden ontvangen.
Het kan voorkomen dat je een retour in gang wilt zetten. Dit zal dan binnen 14 dagen moeten geschieden. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat je bestelling is ontvangen. In deze eerste termijn hoeft geen opgave van reden tot annuleren doorgegeven te worden. Nadat er geannuleerd is heb je nog 14 dagen de tijd om een product terug te sturen. Je zal dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd krijgen. De verzendkosten voor een retour zijn wel voor eigen rekening. Maak je gebruik van het herroepingsrecht? Dan moet het product in originele staat en met de verpakking teruggestuurd worden. Mocht je gebruik willen maken van dit recht dien je een e-mail te sturen. Als een retour in goede orde is ontvangen zal het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen teruggestort worden.
Net als bij de meeste online shops is er ook voor deze webshop een klachtenprocedure van kracht. Zowel de ondernemer als de koper moet zich hieraan houden. Een klacht zal in eerste instantie kenbaar gemaakt moeten worden via e-mail. Het kan gebeuren dat dit niet tot een oplossing leidt. In dit soort situaties kan een geschil ook doorgegeven worden aan Stichting WebwinkelKeur. Deze organisatie zorgt voor bemiddeling bij klachten. Sinds 2016 kunnen mensen hun klachten ook deponeren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is benaderbaar via de volgende link. Als je klacht nog nergens is aangemeld mag deze ook gedeponeerd worden bij de Europese Unie.
Door ervaringen krijgen we een goed beeld van deze onderneming. Heb jij al ervaring met dit bedrijf? Ben je tevreden over de producten en de prijzen? Hoe ervaar je de service bij deze organisatie? We zijn er erg benieuwd naar. We zouden het op prijs stellen als je je ervaringen deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!