NederlandReview

    Ervaringen Anna van Toor

    Anna van Toor is een winkelketen die ook een webshop heeft in exclusieve damesmode, van onder andere hun eigen merk. Lees hier wat anderen van de kwaliteit en ontwerpen van de kleding vinden, en laat uw review over dit bedrijf achter.

    Over Anna van Toor
    Anna van Toor is een onderneming waar eigentijdse, ondernemende, sportieve en stijlvolle vrouwen terecht kunnen voor het aanschaffen van kleding. Anna van Toor is gestart in 1918 en sinds 1999 zijn zij gestart met het ontwerpen van damesmode onder het eigen merk Anna en Anna Blue. Zij maken hierbij gebruik van de mooiste materialen en stoffen met een scherp oog voor detail. De collectie staat voor vrouwelijkheid met een vleugje eigenheid, waardoor de klant haar eigen unieke karakter kan onderstrepen. De derde generatie staat inmiddels aan het roer. Naast 29 fysieke winkels heeft Anna van Toor ook een webshop. Bij Anna van Toor wordt verder gekeken dan de tijdelijke trends en bieden zij hun klanten een unieke, tijdloze, stijl. Hoog in het vaandel hebben zij kwaliteit, klantgerichtheid en verantwoordelijkheid. In het kader van het laatste is Anna van Toor sinds 2013 lid van de FWF (Fair Wear Foundation). Dit is een non-profitorganisatie die onafhankelijk is en het doel heeft om de werkomstandigheden in de kledingindustrie te verbeteren. Anna van Toor neemt haar verantwoording voor de productie van haar kleding door o.a. productlocaties regelmatig te bezoeken, training te geven aan de medewerkers en controles uit te voeren.

    Fair Wear Foundation
    De Fair Wear Foundation heeft voor de kledingindustrie acht richtlijnen voor de werkomstandigheden opgesteld. Er mag niet worden gediscrimineerd op de werkvloer, men heeft vrijwillig voor het werk gekozen, er is geen kinderarbeid en er wordt een leefbaar loon uitgekeerd. Verder worden er humane werktijden gehanteerd (max 6 dagen per week, 8 uur per dag), er is vrijheid van collectieve onderhandeling en vereniging, er zijn veilige en gezonde arbeidsomstandigheden en men krijgt een legaal werkcontract (incl. sociale zekerheid).

    Diensten
    Naast het feit dat u uw kleding kunt kopen in de winkels kunt u inspiratie opdoen in de webshop en daar op verschillende manieren navigeren. Zo kunt u kiezen voor ‘shop the  look’. U krijgt dan voorbeelden van outfits te zien die helemaal compleet zijn. Bijvoorbeeld een broek met shirt, sjaal en schoenen. Zo weet u zeker dat de combinatie helemaal bij elkaar past. Ook kunt u onder de knop ‘inspiratie’ verschillende video’s en brochures bekijken om inspiratie op te doen. U vindt daar ook een blog. Daarnaast kunt u als klant lid worden van de AnnaCircle. Een service waar u dan gebruik van kunt maken is een shop sessie met een personal shopper, deze service is gratis en u bent niet tot aankoop verplicht. Deze sessie kunt u online boeken.

    Klachten
    Voor alle artikelen die u in de webshop aanschaft geldt dat u een zichttermijn van 14 dagen heeft, in die tijd mag het product zonder reden retour. U kunt het terugsturen, maar ook naar een winkel brengen. Voor vragen, klachten of suggesties kunt u een contactformulier op de website invullen of bellen met de klantenservice: (0183) 359202. Dit kan op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.

    Bent u een vaste klant van Anna van Toor, en shopt u dan in de winkel of online?
    Wat is uw ervaring met deze webshop? Laat uw review hier achter zodat anderen ook kunnen profiteren van uw ervaring.

    Lees de reviews voor u wat bestelt! Hoe beoordelen klanten van Anna van Toor de dameskleding en het online bestelgemak? Kun je retourneren?

    Anna van Toor
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (12)

    5,6
    50% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,6

    Service

    4,4

    Prijs

    6

    Leveren

    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Broek

    G16-05-2018

    In de winkel een broek gekocht, krijg ik de volgende dag een mail de 2e broek voor de halve prijs. Voor mij geen ANNA meer!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Mooie kwaliteit kleding

    F. Delmaar25-01-2018

    ik ben altijd erg blij als ik hier weer heb gewinkeld eigenlijk. Vind het echt mooie spullen die ze hebben en meerdere kledingstukken draag ik jaren en jaren. De prijs is er ook wel naar, maar ik vind kwaliteit persoonlijk ook belangrijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Eens maar nooit meer!

    Ilse leeninga25-01-2018

    Op zich goed geholpen in de winkel door verkoopster die mij adviseert de kleinere maat jas via de webshop te bestellen. Vanaf dat moment is het een drama. Levering via DHL komt niet aan want adres zou niet kloppen, naar winkel laten verzenden om herhaling te voorkomen. We zijn dan al 1,5 week verder. Helaas past deze jas toch niet en stuur ik hem retour. Wat me al opvalt is dat dit nergens geregistreerd wordt. Ik denk ze zullen wel net als alle ANDERE webshops een bevestiging sturen van de retour bij binnenkomst. Niet dus. Na ruim 1 week zelf maar weer bellen. Kunnen eerst ordernummer niet vinden, dan weer wel en krijg te horen dat er een nieuw systeem komt. Kortom allemaal argumenten die je als klant NIET wil horen. Geen idee hoe lang het nog gaat duren. Kan dame bij de klantenservice niks over zeggen. Kortom ik doe dit nooit meer! Snap het ook echt niet. Het is toch niet zo dat je het wiel opnieuw hoeft uit te vinden. Er zijn tal van winkels die het al prima voor elkaar hebben om dit anno NU goed op te lossen en in te richten. Huur wat goede expertise in. We weten wat er met V&D is gebeurd.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    hele slechte service

    Marjan Mulder16-11-2017

    Slechte service en vreselijke arrogante verkoopsters en manager bij het filiaal in Den Haag. Vroeger kochten mijn vriendinnen en ik hier graag o.a. alles van 10 days maar we komen hier allemaal niet meer. Als je later terugkomt met een klacht of om te vragen of ze kunnen kijken of ze iets in een ander filiaal hebben mag je het uitzoeken en geven ze niet thuis. De manager geniet ervan om nee te kunnen verkopen volgens mij !
    Nee voor mij nooit meer.....

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Niet goed geld terug

    P28-09-2017

    Rok terug gebracht. Geen geld terug maar een tegoedbon. NIet meer van deze tijd, korte termijnvisie en erg 2005. Klantenservice kan alleen maar melden dat ze geen geld mogen teruggeven. Opschalen naar een manager resulteert in hetzelfde, alleen benoemt hij nog dat we een overeenkomst zijn aangegaan.

    Retourbetaling online (hier kan, lees moet, het wel vanwege wetgeving) duurt langer dan 3 weken.

    Op de letter klopt alles, echter lesje Coolblue of Wehkamp in klantenbinding zou niet verkeerd zijn. Indien ze dat voor elkaar hebben, hebben ze een topformule.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    Bestellen

    L17-09-2017

    Mooie winkel, mooie kleding. Kom er al jaren maar idd is de service soms bedenkelijk......als er een uitlopend artikel is of de maat is er niet dan zou het normaal zijn dat een medewerkster even de voorraad checkt bij andere filialen en dat laten komen, maar het is maar net wie er op dat moment staat want soms tref ik het dat er personeel is dat niet meewerkt daaraan! Dus tegenwoordig bel ik zelf de filialen af als ik een andere maat nodig heb..en die laat ik dan naar Breda komen..heel raar dat dit niet in de winkel kan, want daar zien zij in een oogopslag waar er nog een hangt en dat kan ik niet zien als klant dus rondje bellen is bijna vaste prik! Wel met resultaat gelukkig, en in de meeste filialen word ik erg vriendelijk te woord gestaan waar bij ik dan denk dat dat overal zou moeten.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Zeer slechte kwaliteit stof

    Van Hoek18-08-2017

    Na 1 dag dragen van een t shirt €89,- vielen er een aantal gaatjes in. Klacht met product ingediend. Resultaat geen tegemoet koming.
    Dure blouse kon na 1 dag dragen de prullenbak in.
    Daarnaast werd ik zeer onvriendelijk bijna agressief in winkel te woord gestaan.
    Geen aanrader om daar je geld uit te geven

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Terugbetaling duurt weken

    Van der meer08-08-2017

    11 juli bestelling gedaan en tot vandaag nog steeds geen geld terug. Heb zelf de volgende dag het pakket terruggebracht op postkantoor, als ze dat bij iedereen doen bestaat de zaak over een tijdje niet meer. Slechte retourservice.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Terugbetaling retour zending !!

    Fam de Visser24-07-2017

    Retourzending volgens voorwaarde geretourneerd,
    keurige e-mail ontvangen in goede orde ontvangen ( na 10 dagen!!)
    terugbetaling zal binnen 14 dgn plaatsvinden (zie voorwaarde)
    na 14 dgn gebeld, nog steeds geen bijschrijving / terugbetaling.
    zal uiterlijk de andere dag bijgeschreven moeten zijn, niet dus!
    er waren wat achterstallige retourbetalingen ivm interne problemen ?
    Betaling/afschrijving inmiddels al > 3 wkn.
    zeer slechte service bij retour zending.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5

    Goede service

    Joyce23-07-2017

    Zeer goede srevice & informatie.
    Vriendelijke mensen, kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Leuke aanbiedingen in de sale

    Janneke Doolhof22-03-2017

    De producten die Anna van Toor verkoopt zijn echt heel erg duur, maar toch vind ik ze prachtig. Daarom houd ik geregeld de website in de gaten om de uitverkoop zo niet te missen. Ik heb tot nu toe twee keer mijn slag geslagen in de uitverkoop. Er staat dat er kortingen zijn tot een 1/4 van de prijs, maar dat is soms zelfs veel meer. Heb er laatst bijvoorbeeld een hele leuke jas gekocht voor minder dan de helft van het geld. Echt een koopje. Bestellen is echt super eenvoudig en alles wordt binnen een paar daagjes thuis afgeleverd. Ondanks dat het artikel in de sale was, is de kwaliteit echt heel erg goed. Ik ben er hartstikke blij mee en hoop er nog lang plezier van te hebben.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    Geweldige kwaliteit, maar haast onbetaalbaar

    gast10-03-2017

    Bij Anna van Toor hebben ze echt hele leuke kleding, maar het is gewoon super duur. Voor een jas ben je al snel meer dan 200 euro kwijt en dat vind ik doorgaans toch echt iets teveel van het goede. Het probleem was echter dat ik een jas zag waar ik op slag verliefd op werd. Ik probeerde hem nog uit mijn hoofd te zetten, maar het lukte niet. Daarom toch de jas maar aangeschaft. De jas zit echt perfect en hij is van geweldige kwaliteit. Ik heb nog niet eerder zo'n fijne jas gehad. Wel heb ik mezelf voorgenomen dat dit de laatste keer is dat ik hier bestel, want financieel gezien is het niet haalbaar voor mij om hier ook nog allerlei andere kleding te gaan kopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6

    Schrijf zelf een review over Anna van Toor

    Uw beoordeling