Amac
Alle reviewsAmac
Alle reviews (107)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
IPad
Waardeloze service in de AMAC winkel. Eerst in een lege winkel werd me verteld een afspraak te maken. Kom op ik sta in de lege winkel met zero klanten. Goed na enig aandringen. Arrogante gast en sufogende collega die ook niks te doen had overigens. Uw garantie is net verlopen. OK kan snap ik. Maar mijn vraag was, kunnen jullie hem maken!!!! zonder verder te kijken constateerde men dat het het moederbord zou zijn. Dat is echt een knap staaltje analyse. Ik heb namelijk gisteren drie kwartier met Apple online alles gecheckt. Die man was wel aardig en behulpzaam. Kon me niet online helpen. Resetten lukte niet. Adviseerde me in Tilburg naar de winkel te gaan. Nou niet doen dus. Zou ik zeggen! Eerst betalen,29,95 zonder ernaar te kijken. Nou denk het niet. Een concurrerende winkel gaat ernaar kijken zonder kosten en zeggen Daarna pas wat het is. Zij dachten dat wat ik en de online expert concludeerden legitiemer klonk als zonder meer over een moederbord beginnen en kosten gaan claimen. Kortom NIET NAAR AMAC TILBURG GAAN! Slecht advies arrogant enafstandelijk. ZERO SERVICE
MacBook en iPhone
De levering ging prima van de producten, ik belde voor snelle installatie naar Amac om langs te gaan en alles (b)leek mogelijk dus 80km auto wel waard. Ter plaatse was helaas de versterkte info onjuist de diensten konden niet verricht worden en bij foutmeldingen waar ook de support medewerker niet uitkwam haalde hij zijn manager die hooghartig zowel mij als zijn collega te verstaan gaf dat mijn tijd om was ik naast de net aanvullend gekochte product kosten ook de tijd moest afrekenen en dat het niet fijn probleem was dat ik met meer niet werkende apparaten naar buiten liep dan ik binnen kwam. Zelden zoiets meegemaakt waarin voorman Josse niet alleen een klant schoffeert maar ook zijn collega enorm. Niet respectvol en onbeschoft gedrag geen promo voor Amac deze ervaring dus doe iets aan de customer service in de winkels ajb zeker als mensen net veel geld hebben uitgegeven hoort service en vriendelijkheid erbij…
iWatc
Levering zou 1 dag duren via PostNL werd de volgende dag niet geleverd, maar werd doorgeschoven naar de volgende dag (avond). Weer zitten wachten en afspraken verzet maar weer door PostNL een dag doorgeschoven. Toen Amac gebeld maar ik moest maar zelf contact opnemen met de vervoerder. Toen weer de PostNL gebeld deze gaf aan dat het regelmatig gebeurt dat ze spullen niet meer kunnen vinden in het sorteercentrum deze standaard een dag naar achteren wordt geplaatst, zonder de klant daarover te informeren. Dit hoor je dan enkel weer als je ze zelf opbelt dus PostNL daarna wordt je weer terug verwezen naar de verzender want enkel die kan een onderzoek in laten stellen bij PostNL dat gebeurt dan weer niet automatisch. Dus het cirkeltje is weer rond ofwel het kastje naar de muur, maar wel al het product natuurlijk wel betaald. Dus al met al morgen 3 dagen verder en nog geen oplossing en jawel geen IWatch ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. En kosten vergoeden voor het uren bellen en minimaal 2 verziekte dagen c.q. Avonden geen reactie dus heel goede service of beter servies.
Airpods
Prijs en levering marktconform. Maar als het om service en (retour)voorwaarden gaat kan je beter een andere zaak kiezen (bijv de officiele Apple store). Ik heb Airpods pro gekocht (werd blijkbaar nog de oude generatie aangeboden), wilde de nieuwe generatie hebben. Bij Apple hadden ze nog geruild mogen worden, maar bij Amac kon dat niet. Jammer voor een 'premium reseller'. Ik koop hier niet meer en zou iedereen aanraden hier niet in te trappen en bij de echte premium reseller te kopen, namelijk de Apple store.
iphone 14 Max pro
Ik heb een iphone 14 Mac Pro besteld op de dag waneer je kon preorderen om 2uur we zijn nu 4 weken verder en heb nog steeds niets ontvangen. En de medewerkers van de winkel kunnen ook niets vertellen over de levering. Slechte communicatie en je word nergens van op de hoogte gehouden. ik zal hier daarom ook nooit meer iets bestellen en raad iedereen dit ook zeker af .
MacBook Pro
Wij kochten een MacBook bij Amac. Deze ging defect toen deze net iets ouder was dan 2 jaar. Wij stuurden deze vervolgens op ter analyse. De conclusie was kort en duidelijk €1.138,55 (Defect Logic Board). op de vraag naar enige coulance kreeg ik 0 op recest. Daarnaast nog het antwoord: Dat de laptop zakelijk was aangeschaft (dat is logisch als ondernemer, toch??) hiermee hadden we al diverse voordelen gehad. Voor mijn bedrijf dus NOOIT meer iets via Amac.
Wilde een MacBook laten repareren, maar ben kwaad de winkel uitgelopen
Ik kwam met een software probleem, maar er werd me op arrogante wijze verzekerd dat er (ook) iets mis was net het scherm en dat dat ook vervangen zou worden. Dat wilde ik niet, want het scherm deed het prima. Ook al zat er een kras onder het scherm, ik had geen 900,- over voor vervanging. Maar ze wilden niet naar de software kijken als ik niet akkoord ging net een nieuw scherm. De winkel daarom kwaad uitgelopen. Vervolgens voor 75,- de MacBook laten repareren bij Appleparts, waar ik erg sympathiek werd geholpen. Hij doet het weer prima. Slechte beurt voor Amac in Groningen. Daar kom ik nooit weer.
Reparatie/ advies
Scherm IPad , 8ste generatie, jaar oud, was kapot, barsten erin.
Wilde hem laten maken, mij werd verteld dat dit kon, maar was net zo duur als de nieuwwaarde. En daarbij moest hij opgestuurd worden. Gezegd dat ik dit erg duur vond en dus net zo goed een nieuwe kon kopen . Dat werd bevestigd. Gezegd dat ik daar over moest nadenken. Vervolgens bij een reparateur in Enschede langs gegaan. Daar kon hij diezelfde dag nog gemaakt worden, nieuw scherm en ik was ……….90 euro kwijt . Dus dat gedaan. Ben dan wel mijn Apple garantie kwijt, maar dat tegenover dit verschil in prijs, valt in het niet.
ChrisIpad
Slechte service. Niet meedenken naar een oplossing voor je probleem. Dit alles na het kopen verschillende producten. Maar een bedrijf is zo goed als hun service.
Ik zal hier nooit meer iets kopen.
Ga naar Mediamarkt is mijn advies.Apple oortjes
Dramatische service en afhandeling. er zijn bij mij verkeerde beloftes gedaan. Dit heeft me €300 meer gekost en nog steeds ben ik niet geholpen. Ik ga hier niet meer terug. Ik ga voortaan gewoon naar de Apple store
Reperatie laptop
Laptop had kuren met batterij daarna ging alles heel snel, touchpad deed het nauwelijks, laptop hele nacht opgeladen en bij opstarten 3 procent, gelukkig nog heel veel snel kunnen overzetten op een stick. Bij Amac winkel constateerden zij mijn probleem en gaven aan dat het waarschijnlijk om een opgezwollen batterij ging en dit makkelijk te repareren was. €80 betaald voor onderzoekskosten, na onderzoek gaven ze aan dat de laptop het gewoon aanging en batterij nog prima was. Ze willen scherm vervangen voor klein krasje, niet akkoord want scherm deed het eerst ook gewoon. Baal nu van de betaalde 80 euro als hij het opeens wel deed en zij niks hebben gedaan. Belachelijk! Ik ga nooit meer iets opsturen!
Macbook pro
Totaal verkeerd ingelicht. Slecht geholpen in amac Hilversum. Zou bij inruil macbook een voucher krijgen wat bij afrekenen totaal niet zo was. Had zelfs daarvoor voor de zekerheid eerst gebeld. Twee keer foutief, werd vervolgens de winkel uitgekeken, wat een klantonvriendelijk gedrag, zeker gegeven het feit dat je daar duizende euros besteedt.... Voel mij geschoffeerd
ipad 2021
Ipad besteld die volgens de website op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Nee dus. Dag erna gebeld en kreeg te horen: "Gefeliciteerd, hij wordt vandaag aan de bezorger overgedragen, u ontvangt vandaag nog een bezorgmail". Nee dus.
Weer gebeld. Amac:"Nee hoor, u staat op plaats 26, we hebben er 76, maar grote bestellingen gaan voor." Kortom, nog een a 1 a 2 weken wachten, zonder concrete toezegging.
Order gecancelled.Apple AirPods Pro
Gisteren kocht ik bij Amac Hilversum nieuwe Apple AirPods Pro.
Omdat ik kleine oren heb zijn veel merken en modellen oortjes te groot en vallen uit bij mij. Helaas kon ik geen demo model passen. Maar volgens de verkoper moest ik de AirPods Pro kopen, deze waren goed voor mij. Zo gezegd zo gedaan. Bij thuiskomst direct de oortjes gepast maar vielen tijdens bewegen direct uit mijn oren. Vanochtend Amac gebeld met dit verhaal en mijn vraag of ik ze mocht ruilen. Nee dat kon niet. Oortjes werden niet geruild.
Daar gaan mijn € 190,-, daar heb ik als scholier hard voor moeten werken!! Ik had naar mijn vader moeten luisteren die mij afgeraden heeft bij Amac te kopen. Het is namelijk altijd 'NEE' wat je hoort als je een service-verzoek of klacht hebt. Vijf Macbooks, twee iPads, 8 iPhones verder en oh ja nu deze AirpPods, zal onze familie nooit maar dan ook nooit meer iets bij Amac kopen. En mijn vrienden zeker ook niet meer. Daar zorg ik wel voor. Ik heb net Bol.com en Coolblue gebeld. Daar kan ik Apple oortjes kopen, passen en terugsturen als ze niet goed zijn, zoals het hoort! Dag Amac!!Ipad air 2020
- Op de website stond dat er een voorraad Ipad te verkrijgen waren in Bussum. Via de website had ik aangegeven dat ik de Ipad daar wilde ophalen. Na een aantal dagen de klantenservice gebeld. Schijnt dat de locatie in Bussum al een lange tijd is gesloten! Tot op heden nog steeds geen Ipad.
- Slechte klantenservice. Het meisje aan de telefoon praat door je heen en luistert niet naar je verhaal.
Ik raad je af om hier iets te kopen.Inruil Mac book pro
Onkundige Medewerkers, niet op de hoogte dat je ook kunt inruilen met een rijbewijs, ik moest eerst een paspoort aanschaffen a 75 Euro.
Toen ik mijn paspoort had was de prijs van de laptop nog 1/3 van de waarde.
Bleek achteraf dat je toch met een rijbewijs als id kon inruilen, maar door de onkundigjhjeid van de medewerkster(s) kon het toen niet.
Uiteindelijk toch de juiste inruilprijs gehad!, omdat bleek dat AMAC een fout had gemaakt door te beweren dat je niet kon inruilen met een rijbewijs als id.
Als ik afspraken maak kom ik daar nooit op terug.
Echt heel uidelijke afspraken gemaakt over de prijs bij inruil, als je terugkomt nadat je een paspoort hebt aangeschaft, weten ze nergens meer van. De inruilprijs zou hetzelfde zijn als ik een paspoort had.
Kortom echt de laatste keer dat ik hier binnen ben geweest, ben er helemaal klaar mee!!!!!!tas
Waardelose levering, niet dus, tas op voorraad, daarom besteld, nu 7 dgn. later NIETS GEEN REACTIE, NIETS EN ZE WETEN NOG STEEDS NIET WANNEER IE VERZONDEN GAAT WORDEN
MacBook pro
Het inloggen bij imember wil maar niet lukken
MacxMini
Ik heb een zeer slechte ervaring met de service van Amac. Dit naar aanleiding van een defect moederbord van mijn MacMini.
Na twee jaar en twee weken raakte deze defect en moest het Logic Board worden vervangen voor het astronomische bedrag van 575,-.
Ik kwam niet meer in aanmerking voor een garantieregeling omdat deze door het uitbreiden van het geheugen is komen te vervallen. Opmerkelijk want Apple heeft het voor dit model MacMini makkelijk gemaakt om het geheugen te vervangen en geeft zelfs op de eigen website een handleiding. Bovendien heeft Amac zelf vastgesteld dat het probleem niet het gevolg is van het geheugen.Apple MacBook Pro
BELANGRIJKE INFO VOOR ZZP'ERS:
Bij het aanschaffen werd mij verteld dat ik - wanneer ik de MacBook zakelijk zou aanschaffen - slechts 1 jaar garantie heb, in plaats van de 2 jaar consumentengarantie.
Na 1 jaar en een paar maanden ging de MacBook stuk en ik ging naar Amac Store in Den Bosch om hem te laten repareren, kosten : 800,-(!)
Nu blijkt later dat het beperkte garantietermijn op zakelijke aanschaffen alleen zo is bij een B.V. - niet van een eenmanszaak of VOF. Ik heb dus ten onrechte 800,- betaald voor de reparatie van mijn MacBook!!
Ik zet nooit meer een stap binnen in de winkel. De eigenaar/manager is totaal niet voor rede vatbaar en ronduit onbeschoft. Hij vroeg mij "of ik dacht dat ik meer was dan andere mensen"... Nou meneer, als u het salesvak goed heeft begrepen is het juist de bedoeling dat u uw klanten het gevoel geeft dat ze meer zijn dan een zak stront.
Laat je niet foppen door de Amac Store, ik bestel voortaan rechtstreeks bij Apple online!
Anderen bekeken ook

Televisie kijken in de badkamer, zijn daar goede oplossingen voor te vinden? Want als je een uurtje in bad gaat zou het natuurlijk wel leuk zijn al...

Foto de Vakman is meer dan alleen dé vakman op het gebied van camera’s. Nieuwsgierig naar ervaringen van anderen die hier hun camera k...

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Op 12-09-2022 heb ik zelfs twee iphone 14 pro max besteld en heb ook meteen het hele bedrag moeten betalen. We leven nu op 26-10-2022. Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Inmiddels ben ik 3 keer naar de store geweest. Daar kunnen zij mij niet verder helpen. Ik wordt ook nergens van op de hoogte gehouden. De klantenservice is niet bereikbaar. Een klacht indienen is niet mogelijk. Zoek de mogelijkheid maar op de website van AMAC. Die is er gewoon niet of ze hebben m heel erg goed verstopt! Ongehoord en zo klantonvriendelijk. Ik kan AMAC daarom NIET aanbevelen. Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met ze!