NederlandReview

    Ervaringen Amac

    Ongekend! Wat anderen over dit bedrijf zeggen. Vind jij het ook heerlijk om een review te lezen of een beoordeling van een bedrijf om daarna te beslissen of je wel of geen aankoop gaat doen? Het is goed om te zien wat er allemaal kan. Kijk naar de verschillende opties om zo snel een goede keuze te maken. We weten ook, dat jij graag een oordeel achterlaat (wanneer je dat kunt) over dit bedrijf. Het mag positief zijn en ook negatief. Het is goed om zo een ander te helpen en ook om te laten zien wat jouw mening is over een bedrijf. Na een klacht kan het een opluchting zijn. Wanneer je tevreden bent is het natuurlijk ook heerlijk om een bedrijf een compliment te maken. Gewoon doen dus! Vinden wij! Lees echter eerst meer over dit bedrijf.

    Over A-mac.nl
    Dit bedrijf is de grootste Apple Premium Reseller met 22 winkels welke je in het hele land aantreft. Met een totaal aanbod van Apple producten en een zeer uitgebreid assortiment van accessoires voor de Mac, iPhone, iPad, Apple watch en iPod is het de plek om een Apple product te kopen voor jezelf of voor iemand anders. Het team van medewerkers beschikt over alle kennis om iedere vraag te beantwoorden en adviseert je graag persoonlijk om een goede Mac, iPhone, iPad of ander Apple product aan te schaffen. 


    Amac test keyboard cases voor de iPad Pro

    Als een Apple authorised Service Provider helpen ze je ook graag bij de reparatie van ieder Apple product. Daarnaast kan je als iMember ook nog profiteren van training en extra ondersteuning in een van de verschillende winkels van deze keten. 

    Het klant zijn bij dit bedrijf heeft volop voordelen. Er zijn altijd professioneel opgeleide medewerkers welke in de winkel klaarstaan. Ze adviseren je graag persoonlijk over je keuze om een product aan te schaffen. Het maakt niet uit of het om een iPad gaat, een iPhone of een ander Apple product. Je krijgt trouwens ook garantie op alle producten die je er koopt. 

    Producten van A-mac.nl
    Het bedrijf heeft een ruim aanbod van producten. De belangrijkste producten zijn: 
    •    Mac
    •    iPad
    •    iPhone
    •    Apple Watch
    •    iPod
    •    Accessoires

    Klachten, tips en complimenten over A-mac.nl
    Ben je ergens niet tevreden over? Dan is het beste natuurlijk om naar een winkel te gaan om daar te vertellen wat er mis is volgens jou. Ook kun je de klacht via de post indienen, per email of telefonisch. Het bedrijf zal naar een oplossing zoeken voor de situatie binnen hun mogelijkheden. 

    Heb jij ervaring met A-mac.nl? 
    Schrijf je review over dit bedrijf op NederlandReview.nl. Laat zien aan de wereld of je het een goed bedrijf vindt of niet. Laat zien hoe jij dit bedrijf beoordeelt. Het is heerlijk om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. 

    Ga jij je nieuwe iPhone, MacBook of iPad kopen via Amac? Lees je dan eerst hier in met reviews van klanten die jou voorgingen! Hoe zijn de service, garantie, retourbeleid, verzending en prijzen van Amac?

    Amac
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (38)

    3,8
    24% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    4

    Service

    3,2

    Prijs

    4,2

    Leveren

    3,6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Apple: prachtig! Amac: nooit meer!

    1 ster is eigenlijk te veel voor een winkel die je na het verkopen van een kapotte MacBook air 2018 (11-2018 gekocht; 01-2019 1e keer kapot toetsenbord; 04-2019 2e keer kapot scherm) je voorstelt om dan misschien maar een nieuwe te kopen.. Hoe krijg je het verzonnen? Tijdens het opsturen ter reparatie wordt (als je er niet 10x om vraagt) geen leenlaptop mee gegeven. Wat moet je dan als student? 5 weken zonder laptop? Het advies van Amac Breda: “leen er eentje van een vriend of koop een nieuwe”. Uiteraard sta je volledig in je recht als je een leenlaptop eist als zo’n product wat voor een student onmisbaar is 5 weken weg is, maar daar hebben ze bij deze Amac nog nooit van gehoord. Het enige wat zei kunnen vertellen is dat het niet hun schuld is omdat ze producten van Apple verkopen, en ja die zijn tenslotte niet van hun. Dus zegt de Amac: niet onze verantwoordelijkheid. Maar toen ze 1300 euro vingen voor de verkoop, toen was het wel hun verantwoordelijkheid.
    Apple producten: prachtig! En er kan altijd iets kapot gaan. Dat is vervelend voor de consument en verkoper. Maar om je klanten op deze manier te behandelen, dat gaat echt te ver.
    Tip: koop de MacBook air, prachtig ding. MAAR KOOP NIETS BIJ AMAC BREDA!!!

    Door: Jeroen Hendrikx10-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Spijt van aankoop Amac dan ben je

    Doe geen zaken met Amac daar krijg je spijt van ze staan op 1 qua klant onvriendelijkheid 10% boete bij retour melden bestelling binnen de tijd en nieuw is dat wel toegestaan in de wet consumenten bescherming

    Door: Ruud Smulders02-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Zeer slechte service

    Ik kocht een iPad bij ze. Helaas was het een bendgate kromme iPad. Toen begon de ellende. In de winkel stuurden ze me naar Apple, terwijl de verkoper verantwoordelijk is voor een deugdelijk product. Het eerste half jaar ligt de bewijslast bij hen.

    Ze verzinnen allerlei regels en wetten om er onder uit te komen. Ze halen er zelfs wetgeving bij die voor bedrijven geldt. Als je ze daar weer op aan spreekt dan zwijgen ze gewoon. De koop ontbinden? Gewoon niet reageren, dan is het probleem er niet.

    Asociaal tuig is het. Bedenk je dus goed als je hier spullen koopt... als het kapot of iets is: dan heb je er een lijdensweg aan!

    Door: IAR22-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Slechte service amac amersfoort

    Apple klantenservice gebeld en ik werd doorgestuurd naar amac voor hulp met mijn mac book
    Ik nam nog een harddisk mee en in de winkel wilde de Dame achter de balie mij een abo aansmeren. Ik zei dat ik mijn laptop nu nodig had en ze gaf aan dat de harde schijf schoongemaakt moest worden. Zei dat ik op iCloud belangrijke doc en bestanden kon bewaren. Ik gaf aan dat een belangrijk bestand van mijn bedrijf op mijn laptop stond. Ze sleepte het icoontje naar iCloud en zei dat het veilig was opgeslagen. En Voor ik wegging moest jk een formulier tekenen waarin stond dat amac niet verantwoordelijk was voor schade of verlies... de volgende dag kwam ik laptop ophalen en ik wilde zien dat mijn programma goed was opgeslagen, terwijl ze de laptop opstarte liet ze mij betalen en weer tekenen.. en eenmaal laptop opgestart blikt dat ze het linkje heeft opgeslagen en niet mijn bestanden!!! En ik word afgepoeierd met dat kan wel eens gebeuren! Ik heb mijn best gedaan! Volgende dag manager gesproken en hij gaf toe dat er fout is gehandeld maar ik krijg hem niet meer te pakken! Apple gebeld en zij zeggen ineens niets met amac te maken hebben!! Ga dus nooit bij amac voor service of advies ! Er staan een paar ongeïnteresseerde kinderen te klooien
    Ik heb nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld

    Door: Canan yavas10-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Nooit meer Amac

    Mijn Apple watch series 3 is op vakantie het scherm rondom van gescheurd. Ik voelde een soort klik keek naar mijn horloge en zag tot mijn schrik dat het scherm rondom gescheurd was. Ook was het horloge heel warm. terug van vakantie langs Apple gegaan die hebben mijn horloge onderzocht en zagen dat het scherm door de batterij eruit is gedrukt.
    Echter aangezien ik het horloge bij de Amac gekocht had ben ik daar naar toe gestuurd als zijnde de verkopende partij en hun verantwoordelijkheid. Het advies was cosumenten recht claimen.
    Bij de Amac aangekomen werd mij verteld dat ze het horloge naar de technische dienst moesten opsturen tegen betaling zal het horloge dan onderzocht worden.
    De werknemer van Amac stelde me gerust dat ze dezelfde diagnose zouden stellen als
    Apple en dat ik dan mijn garantie zou krijgen.
    Echter nu 3 dagen later krijg ik bericht van Amac dat er val of stootschade is geconstateerd. En dat de reparatie een kleine €300 gaat kosten waar ik letterlijk een nieuw horloge van kan kopen. Ik heb hem niet laten vallen en niet gestoten. Het is belachelijke dat ze het lef hebben om zo’n bedrag te vragen terwijl Apple zelf heeft gezegd het komt door de batterij. Nooit meer Amac voor mij.

    Door: Axel Hekkelman01-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Zeer slechte service AMAC DOETINCHEM

    Helaas heb ik meermaals slechte ervaringen gehad bij Amac te Doetinchem. Ik had meerdere problemen met mijn macbook pro en ging terug naar de winkel waar er niet goed met mijn "klacht" werd omgegaan.
    Mijn macbook had een paar weken uitgestaan wegens vakantie, vervolgens toen ik deze aan wilde zetten, gaf mijn macbook een verbodsteken en wilde niet meer aan. Hierdoor ging ik terug naar Amac Doetinchem aangezien ik de macbook daar aangeschaft had. Vervolgens werd mij gevraagd hoe oud de macbook was en toen ik aangaf dat deze pas 2 jaar oud is, gaven ze mij aan dat het kwam doordat de macbook "te oud" was. Hierop gaf ik aan dat ik het daar niet meer eens was aangezien de levensduur van zo'n duur apparaat toch wel wat langer zou moeten zijn plus het feit dat er ook nog garantie op zou moeten zitten. In eerste instantie wilde ze mij niet verder helpen maar na lang aandringen werd er toch even naar gekeken. Ze konden mij niet vertellen of het om een hard- of software probleem ging en vervolgens werd, zonder overleg, mijn macbook open geschroefd waarbij onder andere schroefjes zijn kwijtgeraakt en de macbook beschadigd is door niet zorgvuldig handelen.
    Hierop werd mijn macbook uitgeschakeld en werd ik naar huis gestuurd met het advies "leg hem maar aan de lader dan komt het wel goed."
    Eenmaal aan de lader kreeg ik een heel logbestand als foutmelding en kon ik er letterlijk niks meer meer waarop ik weer terug ben gegaan naar de winkel. Er stond dit keer een andere medewerker die mij vertelde dat ik iMember moest worden voor 89,- per maand (terwijl op de site van apple staat dat dit 149,- per jaar zou kosten). Hierop werd mij verteld dat ze mij pas verder zouden helpen zodra ik iMember was en dat ik dan alle uitleg over iCloud zou krijgen, waarop ik aangaf dat dat niet mijn vraag was. Toen nogmaals aangegeven wat het probleem was en ze bleven aandringen op iCloud en werd ik weggestuurd zonder dat mijn macbook ook maar iets deed.

    Vervolgens het hoofdkantoor van Apple gebeld, die mij zeer vriendelijke te woord hebben gestaan. Vervolgens een ander telefoonnummer gekregen waarbij ervaren apple medewerkers met mij mee konden kijken en het bleek een software probleem dat binnen no time door de telefoonmedewerkers kon worden opgelost.

    Kortom ga NIET naar Amac Doetinchem, zeer slechte klantenservice en je wordt daar zeker niet verder geholpen!!

    Door: U26-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Ongekwalificeerd personeel en slechte service

    In december 2018 kocht ik een Macbook Air 2018 bij Amac in Den Haag. Na 3 dagen had ik last van een paarse vlek op mijn beeldscherm. En bij het kijken van Netflix flikkerde het beeld. Hiervoor ben ik terug gegaan naar voor mij de dichtsbijzijnde Amac in Delft. In Delft namen ze niet de moeite om te kijken naar mijn Macbook en zeiden het Netflix probleem niet te herkennen. De medewerker gaf aan dat ik bij retour 10% van de aanschafwaarde terug moest betalen...ook al was dit na 3 dagen.
    Achteraf blijkt dat ik binnen 14 dagen gewoon mijn Mac had kunnen ruilen. Toen ik na de feestdagen mij opnieuw melde bij Den Haag met dit probleem viel ik buiten dit termijn. Het duurt nu 2 weken (omdat mij een ''spoed reparatie'' is aangeboden) voordat ik mijn Mac terug krijg.
    Door het slechte advies van Amac Delft ben ik dus te laat voor een nieuw apparaat. Vervelend, aangezien ik mijn macbook keihard nodig heb op dit moment.
    Ook het verhaal aan Amac -care voorgelegd. Zij hebben gebeld met Delft, maar die liegt nu dat ze mij geïnformeerd hebben over het Netflix probleem en dat dit een veelvoorkomend probleem van Apple is.

    Door: Lucy14-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Amac Stationsplein Rotterdam TOP!!!!!

    Augustus 2013 een iMac gekocht. Nu 27 december 2018 heb ik een groot probleem. Ben ik, met mn Mac, even langs gewenst in de winkel en wat was iedereen aardig. Snel werd ik geholpen door Shin, een top gozer.
    Wat bleek voor Shin was mijn probleem helemaal niet zo groot en binnen een kwartiertje stond ik, zonder problemen, weer buiten. Deze zaak verdient heel veel klandizie. TOP!!!!
    Henk, Poortugaal

    Door: Henk de Jong28-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Slechte service

    Slechte service
    Apple houdt een actie gedurende heel 2018 om defecte batterijen vanaf iPhone 6 te vervangen voor slechts 29 euro. De resellers zoals Amac sturen de iPhone op in het kader van deze aktie. Op 23 december kwam ik bij Amac in Hengelo waar ik mijn iPhone 6 gekocht had. Ik werd medegedeeld dat Amac mijn telefoon niet opstuurt naar Apple. Dat moest ik zelf maar doen en hiervoor contact opnemen met Apple. Als reden werd genoemd een interne richtlijn waarin staat dat Amac de Apple actie stopt na 22 december (terwijl Apple doorgaat tot en met 31 december). Ik heb hierover hele discussies gehad. Ik kan niet begrijpen waarom ze mijn telefoon niet meer willen opsturen, notabene wel bij hen gekocht. Er kwam geen overtuigend antwoord totdat Amac aanbod de telefoon wel op te willen sturen maar dan voor 59,95 euro in plaats van 29. Gatverdamme, wat een klantonvriendelijke hufterigheid. Ik ben weggelopen met de mededeling dat ik in deze zaak nooit meer terugkom. Ben toen naar de Media Markt gegaan. Zij hadden er geen enkel probleem mee de telefoon voor mij op te sturen in het kader van deze actie, zelfs terwijl ik de telefoon helemaal niet bij hen had gekocht. Hulde dus aan de Media Markt die klanten niet laat zitten. Beter hier naar toe gaan in de toekomst

    Door: Frank24-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Lange levertijd

    Lange levertijd via internet vanaf 15 werk dagen terwijl de mac mini gewoon in de winkel ligt (media markt)

    Door: Snoeijen06-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Oplichters bij Amac

    Tijdens mijn tentamenperiode limonade over mijn macbook air laten vallen. Deze begon kuren te vertonen waarna hij alleen nog aangesloten op netstroom werkte. Amac het vertrouwen gegeven om het te repareren. Netjes 80 euro onderzoekskosten betaald en gewacht. De medewerker vertelde dat het waarschijnlijk schade was aan de accu en dat deze alleen vervangen moest worden. Nu komt het hoor. Na een belachelijke wachttijd van 5 weken kreeg ik te horen dat half mijn laptop vervangen zou moeten worden omdat het waterschade betreft. Ik heb gevraagd of alleen een reparatie aan de accu mogelijk is maar Apple doet alleen reparaties als ze de onderdelen mogen vervangen die volgens hen noodzakelijk zijn. Lekker 80 euro kwijt en een rekening van 960 euro. Dit nieuws had ik zelf ook wel kunnen verzinnen. Ik ben nu mijn laptop meer dan 5 weken kwijt, 80 euro lichter en heb alleen het nieuws dat het 960 euro gaat kosten en dat dit de enige optie is.

    Door: Bart28-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    gebruikte muis verkocht

    Titel zegt het; voor de prijs van een nieuwe magic mouse heb ik een gebruikte/bekraste variant gekregen. Erg teleurstellend.

    Door: Youko03-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Koop NOOIT bij Amac

    Ontzettend slechte service.

    Daarnaast een bedrijf dat positieve reviews koopt voor Trustpilot.

    Wat een spijt dat ik daar heb gekocht. Koop hier nooit je Apple product!

    Door: Ontevreden over Amac14-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nooit meet Amac voor mij

    Drie maanden geleden een Decoded ipad cover aangeschaft bij Amac, nadat er scheurtjes en beschadigingen in de eerste Decoded hoes ontstonden. Na drie weken ontstonden er ook in de nieuwe hoes scheurtjes. Direct gebeld met de klantenservice, die tot mijn verbazing aangaf dat ze er niets mee konden of wilden doen. "Terugsturen mag alleen binnen twee weken" kreeg ik te horen, alsof het niet om een defect ging. Product gehouden om te kijken of het bij dat ene scheurtje zou blijven maar al snel volgden er meer, en vielen er gaten in de rand van de hoes. Opnieuw contact gelegd, maar Amac geeft aan dat ze het product niet terugnemen omdat het "gebruikssporen" zijn. Waarmee ze voorbij gaan aan het feit dat de eerste melding al drie weken na aanschaf is gemaakt. Ik word verwezen naar Decoded, wat vreemd is want ik heb het product toch echt bij Amac gekocht. Kortom: totaal geen service en een bijzonder frustrerende ervaring. Voor mij nooit meer Amac.

    Door: Rik11-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Nooit meer Amac!

    Vorig jaar een iMac gekocht. Dacht het laatste model (model 2017 was net uit) gekocht te hebben, maar bij installeren bleek het om een 2 jaar oud model te gaan (late 2015). Toen was het apparaat -uiteraard- al uit de doos en alleen zo kun je zien om welk model het gaat. Gebeld met AMAC Den Bosch, kon het apparaat wel terugbrengen, maar dan kreeg ik er € 300,- minder voor terug dan ik had betaald. Wel heb ik een klein bedrag terug ontvangen ter compensatie, wat op zich netjes is.
    Toch blijf ik van mening dat mij in de winkel verteld had moeten worden om welk model het ging, ik had het 2017 model willen hebben! Ik heb de computer nu een jaar, maar volgens de referenties is ie nu dus 3 jaar oud en niet waard wat een model uit 2017 waard zou zijn geweest. Waardeloze service dus en ik zal nooit meer iets bij Amac kopen. Volgende keer weer rechtstreeks via Apple, zoals ik altijd naar volle tevredenheid heb gedaan.

    Door: Bernie19-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10

    Geen service

    Op 26 september 2016 een iPad Pro gekocht bij de voorganger van deze Amac winkel, iCentre. Op de aankopen wordt 3 jaar garantie gegeven. Staat ook op de bon.

    Nu is, bijna twee jaar oud, het Smart Keyboad defect. Dus terug naar de winkel. Antwoord; Op Apple Accessoires wordt maar 1 jaar garantie gegeven. Jammer dus. Bel maar met Apple.

    Dus met Apple gebeld. Apple meldt dat er voor dit specifieke product, vanwege problemen, zelfs door Apple 3 jaar garantie wordt verleend. Apple stuurt nu gratis een nieuwe op. Geweldig.

    Kortom, Amac Arnhem heeft ondeskundig personeel of de bedrijfspolicy deugt niet. Ik kom er noooit meer!

    Door: SjP15-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slechte ervaring

    Mijn telefoonoortjes had ik een paar maanden terug gekocht, ze vielen niet onder garantie. Eerder bij de winkel geklacht over de kortdurend werking van de assosiaries, kreeg ik als antwoord van de medewerker dat mac dat expres doet.
    Verder ben ik wel blij met mijn macbook air.

    Door: D.11-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Nog nooit zo slecht behandeld als door Amac

    27 juni 2018, nog geen 1,5 maand geleden een Apple Watch 3 gekocht bij Amac in Zoetermeer. Afgelopen zondag, 5 augustus 2018, bleek mijn scherm rondom gescheurd te zijn, zonder dat ik het horloge gestoten heb of op een andere manier beschadigd heb. Iets wat ik 100% zeker weet. Het horloge werkte nog wel gewoon, alleen het scherm zat los. In de winkel in Zoetermeer aangekomen, werd ik in de eerste instantie door een meisje geholpen die, zonder te vragen wat er gebeurd was, naar het horloge keek en direct zegt, "stootschade, doen we niets mee". Door die opmerking al redelijk pissig en na een kort gesprek, werd ik verder geholpen door een manager van het filiaal. De manager gaf aan, dat hij mij best wilde geloven maar dat de winkel niets anders kon doen dan het horloge opsturen naar de technische dienst van Amac zelf. Het feit dat het geen onafhankelijke instantie is, dat de technische dienst op geen enkele manier contact met mij zou gaan opnemen om na te vragen wat er gebeurd is en hoe iets heeft plaatsgevonden en het feit dat ze als antwoord alleen zeggen dat "er val of stootschade is geconstateerd", zonder daarbij in detail aan te geven wat er dan precies is vastgesteld bleek volgens de manager te kloppen, maar 'dat was niet anders' en 'ik moest het erg maar mee doen'. Hij gaf zelfs aan dat hij uit ervaring wist dat ze het toch wel op " val en stootschade" zouden gooien. Een opmerking die ik niet veelbelovend vond en mij weinig vertrouwen gaf in de onafhankelijkheid en eerlijkheid van het onderzoek door de technische dienst. Op 5 augustus de kast van het horloge toch maar achter gelaten in de winkel en deze laten opsturen naar de technische dienst. Ook omdat het gevoel had gekregen dat ik anders niets voor elkaar zou kunnen krijgen en omdat ik van mijzelf weet dat ik het horloge niet heb gestoten of op een andere manier heb beschadigd. Als ze bij de technische dienst hun werk dus goed zouden doen, zouden ze ook geen "val of stootschade" kunnen constateren, was mijn redenatie. Vandaag 8 augustus 2018, kreeg ik een kort mailtje met een reparatie voorstel van 308 euro, zo ongeveer hetzelfde bedrag als een nieuw horloge. Als enige reden stond er in de mail: "val of stootschade geconstateerd". Eigenlijk precies zoals de manager uit de winkel twee dagen geleden al 'voorspeld' had. Ik weer terug naar de winkel in Zoetermeer, waar ik weer een discussie kreeg en eerst duidelijk moest maken, dat ik wettelijk gezien een koopovereenkomst had met de winkel zelf en niet met de technische dienst en dat ik van de winkel verwachtte dat ze mij zouden helpen en dat de manager contact op zou nemen met de technische dienst, niet ik. Dit deed de manager toen ook en ik moet zeggen dat ik vermoed dat de manager mij ook gelijkt geeft, maar vanuit zijn positie niet veel kan. De manager heeft vervolgens een lang gesprek gehad met 'zijn' technische dienst en met de Amac customer care. Er waren door de manager foto's gemaakt van het horloge tijdens het inleveren, die hij ook naar de technische dienst heeft verstuurd. Ook kon hij mij op een bepaald moment foto's laten zien van het horloge bij de technische dienst. Uiteindelijk bleek dat het allemaal voor niets was, want ze bleven bij hun standpunten en wilde verder niets. Wat wel bleek, was dat ze het horloge nog verder vernield hadden dan het al was. Toen ik het inleverde zat het scherm los, maar werkte het horloge wel. Nu bleek dat ze alles los getrokken hadden en niets het meer deed. En dat tijdens het slopen er een rand gescheurd was, wat volgens de technische dienst het bewijs was voor de "val of stootschade". Ik viel helemaal stil en op mijn vraag wie er toestemming had gegeven om mijn horloge nog verder te vernielen dat dat hij al was, kon de manager geen antwoord geven. Op de vraag wat ze daar verder aan zouden gaan doen, kon hij ook geen antwoord geven. De manager gaf aan dat hij niet in de positie was om beslissingen te nemen en dat alleen de Amac customer care die mogelijkheid had. Het enige wat hij voor mij kon doen was er voor zorgen dat ik gebeld zou worden door Amac customer care. Ongeveer een half uur werd ik inderdaad gebeld. Ik was nog in de winkel in Zoetermeer. Ik kan niet anders zeggen, voor die mensen alleen al zou ik nooit meer naar Amac gaan. Wat een horken zitten daar bij de care afdeling. Ik kreeg met korte bewoordingen te horen dat het geconstateerd was door de technische dienst en daarmee uit. Ook wilden ze niet meerwerken aan een rapport, waarin zou staan wat ze precies geconstateerd hadden en over het feit dat mijn horloge in de winkel nog werkte en nu niet meer, dat kon iedereen wel zeggen. Verder wilde ze op geen enkele manier meewerken aan een bemiddeling of een oplossing op maat. Ook het feit dat mijn horloge door hun nu helemaal vernield was, deed hij niets mee en wilde hij ook niets mee doen. Kort om, de enige optie die ik volgens hem nog had was een nieuw horloge kopen.

    Uiteindelijk heb ik dus niets en ben ik in 1,5 maand tijd 400 euro kwijt. En wat ik nog had, een werkend horloge met een los scherm is nu ook weg. Wat mij nog het meest frustreert, is dat ik vanaf heb begin het gevoel kreeg, niet serieus genomen te worden en als een leugenaar te worden gezien en weggezet. Verder blijkt er totaal geen ruimte te zijn voor discussie of maatwerk. Ze hebben het 'alleenrecht' op het "onderzoeken" van de spullen en als je iets wilt, moet je altijd via de technische dienst. Een technische dienst, waarbij uit niets blijkt dat ze de kennis in huis hebben om iets goed te bekijken en een juist oordeel te geven en die vervolgens je spullen zonder toestemming nog verder vernielen, om daar vervolgens geen verantwoording voor te nemen. Ik heb in de loop van de jaren voor ongeveer 6000 a 7000 euro aan Apple spullen bij Amac gekocht. Ongeveer 3400 euro daarvan in dit jaar. Nooit heb ik iets geclaimd. Wel kreeg ik altijd hele verhalen over de service en de klantgerichtheid van Amac. Nu heb ik een keer iets, wordt ik binnen een paar seconden behandeld als een paria en een leugenaar, worden je spullen vernield die je in vertrouwen afgeeft en krijg je het gevoel dat, wat je ook doet, zegt of laat zien, je altijd aan het kortste eind trekt. Kennelijk onder het mom: "niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan" en ik ben er ingetrapt. Maar dat gaat mij niet meer gebeuren, want een ding is zeker, als klant zijn ze mij kwijt. Nu de rest nog die dit leest.

    Door: Marcel09-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Reparatie Macbook Pro


    2 en halve week mijn Macbook Pro voor reparatie laten afleveren bij Amac Hengelo en te horen gekregen dat deze Macbook Pro binnen 2.5 week gerepareerd zou worden. Nu dus 2 en een halve week verder nog steeds geen voortgang! Ligt nog steeds in het sorteerproces en te horen gekregen dat de diagnose fase (stap 2) nog langer zal duren! Zo kan ik toch niet aan mijn opleiding ICT beginnen zonder laptop???? Waardeloos bedrijf!

    Door: Thijs09-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    iPad air 2 2014

    iPad ingeleverd bij AMAC Apeldoorn had last van rare kleuren. Technische dienst daar zei die moeten we opsturen naar AMAC service. Mijn IPad was precies 3 jaar en 6 mnd oud dus 6 mnd buiten de garantie , geeft geen probleem zij AMAC Apeldoorn . Vandaag kreeg ik een prijs opgave van AMAC servic €372,62 en er stond geen oorzaak bij en er stond dat ie buiten de garantie viel,heel vreemd. Ik naar de winkel, daar kreeg ik te horen ...Als U er niet mee eens ben dan meld U maar bij U eigen verzekering om daar U geld terug te krijgen... wat een opmerking is dat nou weer. Zei nog tegen AMAC dat de technische dienst het geen probleem vind bij jullie, heb ik niks mee te maken wat mijn personeel zegt , en daar kan ik het mee doen ... Wat een watje die manager daar van AMAC in Apeldoorn ook stelde ik voor 50/50 maar daar had ie geen oren voor.
    Met andere woorden ze springen bij AMAC boven op je om iets te verkopen maar als het om garantie gaat draaien zij de rug naar je toe.Dus niet meer naar AMAC maar naar Apple zelf

    Door: N Breebaart 03-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slechte service terugroepaktie Ipad-lader

    Voor de IPAD-lader is in 2016 een terugroepaktie op Internet geregistreerd. Ik ontdekte dit in 2018 en vroeg AMAC de lader van mijn IPAD te vervangen. Dat gaat behoorlijk omslachtig!! Eerst naar de winkel om foute lader in te leveren. Een week later weer naar de winkel om nieuwe lader op te halen. Ik verbaas mij over deze servicegerichtheid. Op mijn verzoek eerst een nieuwe lader te bestellen, zodat ik maar een keer naar de winkel zou hoeven, weigerde men in te gaan. Slechte service. Vervolgens Apple-support maar gebeld. Die sturen een nieuwe lader toe met antwoordenveloppe om oude (foute) lader te retourneren. Dat is pas service! Een les voor AMAC?????

    Door: Kirchhoff19-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slechte service

    AMAC heeft drie keer mijn laptop open gehad en diverse onderdelen verwisseld. Hiervoor een fikse rekening gekregen. Uiteindelijk heb ik met Apple een oplossing gevonden. Maar geld heb ik nooit meer teruggekregen van AMAC. Ze reageren niet eens meer op de email. Kortom drama, zeer slechte service

    Door: Raimond Jacobs25-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Wachtwoord?

    Ze weten niet eens wat mijn wachtwoord is van mijn AppleID! Ik vergeten dus heb hun nodig. Wachtwoord TOK!

    Door: Jan Janssen11-06-2018
    Joop Jansen06-09-2018

    OMG. Je bent toch echt niet erg snugger wel? Hoezo moeten zij jouw wachtwoord weten? Even de reputatie van een bedrijf verpesten door zo'n nutteloze review! Wees blij dat ze je wachtwoord niet weten. Zou wat zijn als ze zomaar bij je gegevens zouden kunnen. Weg privacy!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Macbook pro

    Wat een slechte service!
    Ik ga niet meer schrijven.NOOIT meer Amac

    Door: Hermkens02-06-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Very bad after-sales and repair support

    Very bad experience with the AMAC repairservice (now 4 times in a row). They always offer a replacement device against very high costs (e.g. for battery repair they claim bending or mechanical damage as blocking to do anything). Still they charge you with high logistics costs and analysis costs. Repair at other service providers however was done without any problems. I do not recommend to go to AMAC. Go to Apple directly or Coolblue (the latter one is also cheaper in many cases and has much better after-sales support)

    Door: Harry26-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    nooit meer amac

    3,5 maand moeten wachten op een reparatie. Iedere keer bellen, mooie beloftes, maar daar nooit iets van waargemaakt. Voor ons nooit meer amac maar rechtstreeks naar Apple. Ze doen alsof ze apple zijn maar dat zijn ze niet. Personeel behandeld zijn klanten als honden ipv koningen. Ik ben door de filiaalmanager uitgescholden (toen ik weer eens langs ging om te kijken of m'n apparaat er al was) omdat ik zei dat ik 3 maanden wachten op een reparatie wel héél erg lang vond en dat ze hun beloftes nog steeds niet nagekomen waren. Beloftes als volgende week is die er, je krijgt een nieuwe, je krijgt een nieuwe met een upgrade, je krijgt een goede cadeaubon. Echt een vreselijk slecht beleid!! Eerst was m'n apparaat kwijt, toen was het druk bij de reparatie. Met heel veel pijn en moeite m'n apparaat teruggekregen, was echter niet gerepareerd dus moest opnieuw verstuurd worden. Toen contact opgenomen met Apple, die hebben ervoor gezorgd dat die met een week gerepareerd was.
    Bij 'uw beoordeling' op deze site kan ik niet minder dan twee sterren geven, vreemd. Die twee ** zijn ze zeker niet waard

    Door: De Bruyn 16-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Geloof hun mailing over openbox sale niet!

    Oplichters zijn het. Kreeg een email met openbox sale. Direct besteld en betaald. Kreeg een email ter bevestiging dat bestelling was afgerond en was betaald.
    Levertijd 6-8 dagen.
    Netjes afgewacht. Na 9 dagen niets vernomen en zelf contact opgenomem met de "customer care". Werd verteld dat de bestelde macbook air niet meer voorradig was en dat geen levering kon plaatsvinden.
    Paar keer email heen en weer met hun "care" medewerkers over klacht en aangegeven dat een verkoopovereenkomst is aangegaan werd verwezen naar hun algemene voorwaarden dat als zij een email terugsturen met bevestiging dat is betaald nog steeds geen verkoopovereenkomst van hun zijde is. Ik weet genoeg. Hier koop ik dus nooit meer iets.
    Wees gewaarschuwd. Hun algemene voorwaarden zijn juridisch goed dichtgetimmerd om zichzelf goed te beschermen.

    Door: Adam van Amsterdam05-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Koop hier niks! Waardeloos! Service zeer slecht!

    Waardelloze winkel. Harddidk gekocht in Roosendaal. Na twee maanden stuk. Defecte printplaat blijkt later. In de winkel geen garantie, geen vervangend product, geen data herstel. Dit is een winkel die voor Apple (tje) speelt maar dit niet is. Waardeloos onbekwaam personeel. Overigens heeft een echte professional de schijf kunnen herstellen door de printplaat te hersolderen en stelde een fabrieksfout vast. Koop dus nooit iets in deze nep Apple winkel

    Door: Piet24-04-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Customer Care

    Met de firma Amac vervelende ervaring opgedaan tijdens vervangen batterij iphone.
    Je wordt keurig, als een soort tracking en tracing, op de hoogte gehouden van waar je in het proces zit. Op 14 mrt 2018 krijg ik van Jeannette (Amac Customer Care) het bericht dat: “ Het toestel is getest en ok bevonden.”
    Mooi dacht ik, kan ik binnenkort het toestel weer ophalen. Reserve kopie weer op toestel gezet, en vervolgens doet het toestel allerlei handelingen | acties uit zichzelf. Iets dat het voordat ik het toestel inleverde niét deed.
    En, lijkt me, in tegenspraak met wat Jeannette in haar mail stelde. Toestel opnieuw geretourneerd en dan krijg ik plots te horen dat ik tegen betaling van €180 euro een nieuw scherm kan laten plaatsen waarna de problemen zijn opgelost....... Het contact met “customer care” verloopt zeer moeizaam. Veel verder dan het verschuilen achter voorwaarden die ik getekend zou hebben komen ze niet. En deze zijn mi tamelijk onredelijk bezwarend. In de winkel word je gevraagd te teken voor het innemen van de telefoon. Dat daar vreselijk kleine grijze lettertjes staan die niet met je worden doorgenomen is bijzonder. Terwijl je daar later steeds op aangesproken wordt.

    Natuurlijk zal er ook veel goed gaan bij Amac. Ze verkopen immers apple producten en die zijn doorgaans niet slecht. Maar als het op service aankomt bij deze club.... Als je de reviews leest weet je genoeg.

    Door: Frank Smit07-04-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Inruilactie lijkt diefstal

    Ruil geen spullen in voor nieuwe spullen als je niet meteen je geld terug krijgt. We hebben inmiddels een jurist ingeschakeld om ons geld terug te krijgen. Amac komt beloftes niet na en reageert niet op emails.

    Door: Victorine Woerdeman26-01-2018
    Frank07-04-2018

    Riekt naar oplichterij ......

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Waardeloos

    Iphone x bij pre order besteld, geen communicatie, e-mail na 3 dagen nog steeds geen antwoord. Blog loopt hopeloos achter, en zeggen zeDinsdag 7 november: Op dit moment zijn er een aantal binnengekomen iPhone X versies verstuurd naar orders die in de winkels geplaatst zijn. Mocht jouw iPhone hierbij zitten, wordt er contact met je opgenomen.: dat is na de pre order, ze belazeren mensen die voorruit betaald hebben om klanten in de zaak tevreden te houden, al met al geen communicatie en informatie is zeer slecht, geen aanrader. Service afdeling ook al dagen onbereikbaar. Hun leverancier heeft meer Iphone x geleverd dan op de plek van aflevering waar ik stond .

    Door: Ronald21-11-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Niet leveren niet reageren Gelukkig is er PayPal

    Op 1 oktober een Honeywell T6R besteld voor € 179,00, uit voorraad leverbaar staat er nog steeds op de website.
    Betaald via PayPal, bedrag direct afgeboekt en bevestiging ontvangen dat er 1-2 dagen langer over de levering wordt gedaan.
    Bij navraag wordt niet op mails gereageerd. Customer Care neemt niet op.
    Via PayPal het nummer van hun administratie in Utrecht gebeld; dit nummer is niet in gebruik.
    Order geannuleerd, dit kan alleen via een web formulier, waarvan ze de ontvangst niet bevestigen per email.
    Alle contacten lopen nu via PayPal, daar krijg ik een kort bericht van Amac dat ik de zaak maar moet escaleren als er op 8 oktober nog niet is geleverd. Ik krijg nu ook een bevestiging van de annulering ,op andere communicatie via het PayPal kanaal wordt niet gereageerd.
    PayPal behandelt nu mijn claim, dat geld komt terug.
    Krijg zojuist bericht dat de levering (die al is geannuleerd) tot 7 dagen kan duren.... we zijn al 9 dagen verder.
    Op Klacht.NL staan nogal wat ervaringen met Amac, ook bij klachtencompas.nl van de consumentenbond. erg leerzaam.
    Blij dat ik met een creditcard heb betaald en zal voortan veel beter op ervaringen van anderen letten.

    Door: Paul09-10-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Reperatie

    Ben naar de Amac gegaan in mijn stad, super leuk dacht ik, ik heb een macbook pro, had wat problemen met OSX, denk dat kunnen ze wel voor mij oplossen. Nou eerste keer hebben ze voor mij een nieuwe versie van OSX erop gezet (Yosemite), maar moest wel 30 euro betalen voor een clone van de OSX die overal op internet voor gratis staat/10-20 euro, dus dit viel al tegen. Daarna een paar dagen later na een update startte mijn mac niet meer op, en zij zeiden dok maar weer even 30 euro zetten wij er een nieuw besturing systeem op, terwijl ik alle spullen bij mij had waarmee me ssd uit mijn mac kon en zij hem in een van die macs daar hadden kunnen pluggen en op repair disk hadden kunnen drukken, dan was die ook gemaakt, maar dit kon niet, vanwege het feit dat ze er dan geen winst op konden maken of zoals zij het zeiden, dat mogen wij niet doen. Nou zij stopten er een bootable drive in en toen deed mijn mac het weer, toen zij ik tot ziens, ik denk snel weg straks willen ze geld voor een hard drive in een usb port steken, want ze zijn zulke geldwolven. Ga hier nooit heen, ga naar de mediamarkt daar staan tenminste klantvriendelijke mensen die niet alleen op je geld uit zijn, en anders ga je naar een ander filiaal, ik kan voor de amac geen enkel filiaal vinden waar ze geen klachten hebben. Prijs is daar top maar de service zeker niet!

    Gegroet Pieter

    Door: Peter de Jong08-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zeer zwakke kennis en zeer slechte reparatiekunde

    Op 11-03-2017 mijn Macbook Pro 17 inch naar Amac in Breda gebracht, omdat deze traag werkte. Aldaar werd verteld dat de SSD "op was" en vervangen diende te worden. Nadat de SSD in de winkel was vernieuwd, was naar hun zeggen de laptop "overleden". In eerste 2 instanties wilde Amac helemaal niets doen en diende ik het vervoer en de diagnose van het probleem dat in de handen van Amac is ontstaan zelf te vergoeden! Ook voor het vervangen van het Logicboard heeft Amac geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Voor het vervangen van het Logicboard kreeg ik een rekening van ongeveer 800 euro op mijn bord! De zeer attente medewerkers van APPLE zelf hebben mij hiermee geholpen. Ik heb hen zelf moeten overtuigen om de kosten voor het vervangen van het Logicboard te vergoeden. Nadat ik dit op zaterdag aan Amac heb laten weten en hierbij ook aangegeven heb dat ik akkoord ga met de reparatie, was hier bij Amac op maandag laat in de middag nog geen enkele actie op ondernomen terwijl mij dit eerder wel was toegezegd. Pas nadat ik de klantenservicemedewerker op maandag laat in de middag hierop attendeerde, zijn de benodigde onderdelen besteld. Hierbij is per abuis ook een batterij besteld. Waarna door de zeer slechte organisatie ook mijn batterij is vervangen. In totaal heb ik nu 13 dagen zonder laptop gezeten, die ik hard nodig heb. Een vervangende laptop voor de tussenliggende periode kon niet worden aangeboden. Terwijl ze zelf wel laptops verhuren. In de reactie van Amac proberen ze zichzelf heel goed voor te doen en te laten lijken alsof zij ook maar iets geholpen hebben. Maar ze hebben in werkelijkheid geen vinger uitgestoken om mij ook maar enigszins te helpen, met een probleem dat door henzelf is veroorzaakt! EEN IEDER DIE DIT LEEST, GA NAAR EEN ANDERE WINKEL VOOR UW APPLE AANKOPEN OF REPARATIES!!!!!

    Door: Anoniem X27-03-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    iphone aanmseren

    bij iphone 6 was scherm stuk. zou niet meer te maken zijn of ontzettend duur worden. nieuwe iphone gekocht.
    achteraf ergens anders laten maken voor 125 euro en werkt weer perfect. 500 euro voor niets armer.

    Door: kant20-03-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Mac niet duur

    Fijn dat een Mac niet meer altijd heel duur hoeft te zijn.
    Het hoeft voor mij ook niet nieuw of snel, maar wel een Mac, want die gebruik ik al jaren.

    Door: N. Pietersen18-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Nieuwe Macbook Air heel goedkoop

    Nieuwe macbook air aangeschaft en hij werkt echt SUPERGOED
    ik had veel eerder moeten overstappen naar Apple maar deed dat niet door de hoge prijs


    Bij AMAC was mijn macbook veel goedkoper dan elders , daarom kon ik het nu wel doen


    En daar ben ik blij mee!!

    Door: Vanessa G08-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Geweldige producten bij Amac

    Ik ben sinds een aantal jaar een hele grote fan van Apple. Sinds dit jaar ben ik gaan studeren en zit ik op kamers, waardoor ik niet veel geld meer over heb voor dure producten. Toch wilde ik niet afzien van mijn Apple-verslaving en dus ging ik op zoek naar een goedkope aanbieder. Die heb ik gevonden in Amac. Hier krijg je leuke kortingen, waardoor het voor mij betaalbaar wordt. Het bestellen is in mijn ogen wat ingewikkeld, maar die moeite doe ik graag voor een goedkoper product.

    Door: Job Wijster11-11-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Schrijf zelf een review over Amac

    Uw beoordeling