NederlandReview

    Ervaringen Amac

    Ongekend! Wat anderen over dit bedrijf zeggen. Vind jij het ook heerlijk om een review te lezen of een beoordeling van een bedrijf om daarna te beslissen of je wel of geen aankoop gaat doen? Het is goed om te zien wat er allemaal kan. Kijk naar de verschillende opties om zo snel een goede keuze te maken. We weten ook, dat jij graag een oordeel achterlaat (wanneer je dat kunt) over dit bedrijf. Het mag positief zijn en ook negatief. Het is goed om zo een ander te helpen en ook om te laten zien wat jouw mening is over een bedrijf. Na een klacht kan het een opluchting zijn. Wanneer je tevreden bent is het natuurlijk ook heerlijk om een bedrijf een compliment te maken. Gewoon doen dus! Vinden wij! Lees echter eerst meer over dit bedrijf.

    Over A-mac.nl

    Dit bedrijf is de grootste Apple Premium Reseller met 22 winkels welke je in het hele land aantreft. Met een totaal aanbod van Apple producten en een zeer uitgebreid assortiment van accessoires voor de Mac, iPhone, iPad, Apple watch en iPod is het de plek om een Apple product te kopen voor jezelf of voor iemand anders. Het team van medewerkers beschikt over alle kennis om iedere vraag te beantwoorden en adviseert je graag persoonlijk om een goede Mac, iPhone, iPad of ander Apple product aan te schaffen.


    Amac test keyboard cases voor de iPad Pro

    Als een Apple authorised Service Provider helpen ze je ook graag bij de reparatie van ieder Apple product. Daarnaast kan je als iMember ook nog profiteren van training en extra ondersteuning in een van de verschillende winkels van deze keten.

    Het klant zijn bij dit bedrijf heeft volop voordelen. Er zijn altijd professioneel opgeleide medewerkers welke in de winkel klaarstaan. Ze adviseren je graag persoonlijk over je keuze om een product aan te schaffen. Het maakt niet uit of het om een iPad gaat, een iPhone of een ander Apple product. Je krijgt trouwens ook garantie op alle producten die je er koopt.

    Producten van A-mac.nl

    Het bedrijf heeft een ruim aanbod van producten. De belangrijkste producten zijn:
    • Mac
    • iPad
    iPhone
    • Apple Watch
    • iPod
    • Accessoires

    Klachten, tips en complimenten over A-mac.nl

    Ben je ergens niet tevreden over? Dan is het beste natuurlijk om naar een winkel te gaan om daar te vertellen wat er mis is volgens jou. Ook kun je de klacht via de post indienen, per email of telefonisch. Het bedrijf zal naar een oplossing zoeken voor de situatie binnen hun mogelijkheden.

    Heb jij ervaring met A-mac.nl?

    Schrijf je review over dit bedrijf op NederlandReview.nl. Laat zien aan de wereld of je het een goed bedrijf vindt of niet. Laat zien hoe jij dit bedrijf beoordeelt. Het is heerlijk om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is.

    Ga jij je nieuwe iPhone, MacBook of iPad kopen via Amac? Lees je dan eerst hier in met reviews van klanten die jou voorgingen! Hoe zijn de service, garantie, retourbeleid, verzending en prijzen van Amac?

    Amac
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (51)

    3,8
    24% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4,2
    Service
    rating
    3,2
    Prijs
    rating
    4,2
    Leveren
    rating
    3,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    MacBook Air 2019

    Amac Customer Service has wasted my time and used up my patience with their casual incompetence.

    I tried to return a computer. I had to fill in a webform to do this. The webform said I could return the computer to an AMAC shop or post it; I then took a tram to the shop. They said they can’t accept it and I must post it. I called AMAC Webshop by phone to confirm this; they apologised for the false information but said I could post it back to them for free. I went to a post office to do this and was told it would not be free. At the post office, a helpful staff member looked at all the AMAC emails in case I’d missed something, but there was nothing that would let me post it back for free. After 90 minutes wasted I am on the tram home, still with a computer I do not want. There is no reason to be so bad at returns in 2020.

    Door: Brett Petzer 08-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Airpods

    Zeer slechte zaak, ze weigeren airpods te verkopen zonder dat je je legitimatie bewijs overhandigd. Je zult denken dat het een grap is, maar het staat zelfs in het afhaalbericht dat ze per mail toe sturen.
    Als je het afhaalbericht (email) toont is dat niet voldoende, men eist dat je je ID of rijbewijs overlegd. Ben na 3x aangegeven te hebben dat ik geen ID af sta voor het kopen van oordopjes weg gegaan en heb de dopjes ergens anders besteld. Tevens melding gemaakt bij de autoriteit persoonsgegevens en bij Apple. LETOP: geef NOOIT je legitimatie zomaar af!

    Door: Johan 29-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    iPad smart keyboard

    SLECHTE SERVICE !!
    In januari 2019 heb ik een Apple Smart Keyboard iPad Pro 11-inch gekocht bij AMAC via de webwinkel.
    De case toont de nodige mankementen: de hoeken van de bekleding laten los en de rest van de bekleding is rimpelig geworden. Naar mijn mening mag dit niet gebeuren binnen de periode van een jaar.
    Ik kan me iets voorstellen bij het feit er gebruikerssporen te zien zijn, maar dit is absoluut meer dan dat. Zeker bij een product dat alleen maar thuis gebruikt wordt en niet buiten de deur komt.
    Het loslaten van de hoeken gebeurde al vrij snel en dat had ik misschien ook eerder moeten melden. Nu in december vond ik het zo erg worden dat ik een berichtje hierover naar AMAC stuurde. Er werd geadviseerd om bij een filiaal langs te gaan om dit te laten beoordelen.
    Zo gezegd, zo gedaan. Ik ben naar het filiaal in Roermond gegaan en heb daar de case t aangeboden. Hun reactie was dat zij de garantieaanvraag niet mochten beoordelen en dat dit opgestuurd moest gaan worden. Daar heb ik akkoord op gegeven. Er werd hierbij niet aangegeven dat dit mogelijk kosten tot gevolg zou kunnen hebben.

    Tot mijn verbazing/verwondering krijg ik een bericht dat het product gerepareerd moet worden en dat de kosten daarvoor maar liefst € 186,58 bedragen. En dat terwijl een nieuw exemplaar € 199,- kost!!

    U begrijpt dat ik niet akkoord ga met reparatie en vraag om het toetsenbord retour te zenden.
    Mijn verbazing wordt alleen maar groter als ik een tegenbericht ontvang dat ik het toetsenbord in Roermond kan ophalen, maar dat wel tegen betaling van € 19,95.
    Er is mij nimmer verteld dat als mijn garantieaanvraag afgewezen zou worden, dat ik dan onderzoekskosten verschuldigd zou zijn. Trouwens: welke onderzoekskosten? Eén blik op het product laat zien wat het mankement is.

    Het moge duidelijk zijn dat het product én de service niet de eigenschappen hebben die ik ervan mag verwachten.

    Aanvulling:
    Ik heb het nog niet gehad over de correspondentie via de e-mail. Taalgebruik (met name spelling) is beneden alle niveau. En zo'n persoon mag/kan dan wel een garantieaanvraag op de juiste merites beoordelen?

    Door: A. van Berkel 27-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    IMac

    Wanneer je snel vanuit je werk samen met je zoon een IMac 27inch aanschaft in Breda, gaat het als volgt:
    Drie medewerkers staan met elkaar te kletsen en hebben geen oog voor ons, uiteindelijk komt een vrouwelijke medewerker naar ons toe, we vragen om een IMac. Zij gaat hem achter voor ons halen, wij kijken nog ff rond voor zowel een IWatch als een IPad, die we eveneens aan wilden schaffen. Vervolgens benaderen twee verkopers ons alsof we iets wilden stelen. Komt dit alleen omdat mijn zoon een pet op heeft??? Toen ik dit de verkoopster vroeg , bood zij haar excuses aan voor het gedrag van haar collegae. Wel met de bedoeling daar de rest van de spullen ook aan te schaffen. Daar heb ik hartelijk voor bedankt.
    Snel IMac afgerekend, en weg gegaan. Bij een andere winkel de overige spullen gekocht.
    Het is werkelijk onbeschoft zoals men in Breda klanten bejegend

    Door: John 24-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Retina macbook coating & iPhone X / Touchscreen probleem (vervangingsprogramma)

    Doet zich voor als officiële Apple store, maar hou er zeer eigenaardige voorwaarden en werkwijzen op na.
    *de klant heeft altijd de schuld.
    *voor vervangingsprogramma’s geld in rekening brengen
    *producten van medewerkers aan klanten aanbieden

    Door: Patrick 09-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    iPhone XS max aankoop met vochtprobleem.

    Let op! Geen iPhone is waterbestendig!!
    Water/vochtschade valt niet onder enige garantie. Al staat er in hun (AMAC) “voordelen van een iPhone XS of XS Max bestellen”: Tot slot zijn beide modellen spat-, water-, en stofbestendig volgens IP68-bestendiheidsnorm. Dit betekend dat iPhone XS en XS max tot 30 minuten lang onderwater kunnen blijven tot een diepte van twee meter. Daarbij hoef je niet bang te zijn wanneer je door een flinke regenbui loopt of hem per ongeluk in een zwembad laat vallen”
    Helaas AMAC geeft dan niet thuis als er vocht gevonden wordt in de iPhone. Zonder dat deze gezwommen heeft.
    Bedrieglijk, misleidend en onbetrouwbaar.
    AMAC laat je, met een wijzend vingertje naar Apple, zitten met je probleem. Fabrieksfouten bestaan niet. De klant heeft het gedaan.
    Eigen schuld..........
    En zakelijke kopers: nooit zakelijk een Apple product kopen. Gewoon op privé naam een declareren. Scheelt een jaar extra consumentengarantie. Ook zo'n kolder!!!

    Door: Dirk Jan 28-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    NOOIT bij AMAC ! Incase Hardshell Dots MacBook Air 13 inch

    8 maandan geleden een Hardshell case bij de Amac webshop gekocht om mijn MacBook Air te beschermen. Door te gebruiken krijg ik aan de onderkant verschillende scheurtjes. Via de Amac care service sturen zij mij naar de winkel. (Demer in Eindhoven). Daar wordt in mij verteld dat dit eigen schuld is en zij gaan hier niets mee doen. Met andere woorden geen garantie. Toen belde ik weer naar de klantenservice, die mij ook de schuld geven voor de schade. NOOIT meer bij AMAC iets kopen. Rot service.

    Door: Ildiko 04-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Buitengewoon goede service

    Super goede service van Amac Lijnbaan Rotterdam. Alle medewerkers hebben ons buitengewoon goed geholpen met het kiezen van de alternatieve omdat onze oorspronkelijke vraag niet voorradig was. En kwamen met geschikte alternatieven. Met name junior Sophie heeft zelfs in eigen tijd ons service geboden. Complimenten voor deze vestiging!

    Door: Maretta Bos 25-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    zover is het niet gekomen

    De heren personeel... 4 man sterk waren allemaal druk met van alles en nog wat maar hadden absoluut geen oog voor klanten. Druk met appen, stoffen, kastjes poetsen en de telefoon en ze laten je gewoon staan. Ook als je wat meer geluid maakt volgt er geen reactie. De mediamarkt die ook in "the Wall" zit zal deze heren wel sponsoren want uiteindelijk ga je het gewenste apple product daar kopen.

    Door: Lieuwe de Haan 25-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Apple Oortjes

    Ik had een probleem met mijn apple oortjes waarbij de rechterkant niet functioneerde naar behoren. Wanneer ik het oortje pas omdraaide in mijn oor zelf (wat er raar uit ziet) , kwam er pas geluid uit. Vervolgens ga ik naar Amac om het te laten repareren, zeggen zij dat het een veelvoorkomend probleem is en dat zij het naar Apple zouden doorsturen. Paar dagen later kom ik terug , zeggen zij dat het vies is en het niet gerepareerd kan worden??? De oortjes zelf waren volledig schoon + ze zeiden dat het een veelvoorkomend probleem was. Nou, daarna moest ik €20.- betalen voor "onderhoudskosten" , terwijl er niet eens naar gekeken werd. Waardeloos bedrijf dit, beter de officiële Apple winkel bellen.

    Door: Jan 24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    reparatie

    Van mijn Macbook Pro, vier jaar oud, was de aan/uit knop gebroken.
    Via Amac Apeldoorn heb ik een nieuwe knop laten bestellen en na drie weken was deze beschikbaar. In de winkel is deze er netjes opgezet zodat dit weer goed werkt.
    Dit is naar volle tevredenheid uitgevoerd en dat geheel kosteloos.
    Mijn dank hiervoor.

    Door: Florus Vogelaar 17-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    iPad en accessoires

    Ik ben in Hoorn niet naar wens geholpen en helaas is dit hier een terugkerende ervaring. Toen ik de iPad aanschafte wist de verkoper niets over de werking van Logitech toetsenbord. Voor een iPad pro wilde ik een schermsaver hebben om beschadiging te voorkomen. Ik kon het wel kopen maar moest het zelf maar aanbrengen want dat doen ze niet. Te moeilijk. Onbegrijpelijk. Iets verkopen maar geen service of zelf s kennis wat je verkoopt. Jammer

    Door: Jos Nobel 18-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Algemene ervaring

    Zeer klantonvriendelijk en vooral amateuristische onderneming als je daar iets komt kopen. Dat dit een officiële Apple re-seller is kan ik niet begrijpen. Een tijd geleden werden bij mijn IT bedrijf 4 gestolen MacBooks aangeboden om opnieuw te installeren. Totale waarde: 10.000 euro. Ik heb Amac gevraagd om bevestiging van de vermissing en de gewenste vervolgstappen. En in plaats van contact met mij opnemen is de politie op mij afgestuurd en hebben zij de laptops gevorderd en teruggegeven aan Amac. Daarna zelf Amac moeten bellen om een bedankje te krijgen. Zeer asociaal bedrijf. Spijt dat ik zo eerlijk was om de eigenaar (Amac) te helpen hun spullen terug te krijgen.

    Door: Coen 05-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Apple: prachtig! Amac: nooit meer!

    1 ster is eigenlijk te veel voor een winkel die je na het verkopen van een kapotte MacBook air 2018 (11-2018 gekocht; 01-2019 1e keer kapot toetsenbord; 04-2019 2e keer kapot scherm) je voorstelt om dan misschien maar een nieuwe te kopen.. Hoe krijg je het verzonnen? Tijdens het opsturen ter reparatie wordt (als je er niet 10x om vraagt) geen leenlaptop mee gegeven. Wat moet je dan als student? 5 weken zonder laptop? Het advies van Amac Breda: “leen er eentje van een vriend of koop een nieuwe”. Uiteraard sta je volledig in je recht als je een leenlaptop eist als zo’n product wat voor een student onmisbaar is 5 weken weg is, maar daar hebben ze bij deze Amac nog nooit van gehoord. Het enige wat zei kunnen vertellen is dat het niet hun schuld is omdat ze producten van Apple verkopen, en ja die zijn tenslotte niet van hun. Dus zegt de Amac: niet onze verantwoordelijkheid. Maar toen ze 1300 euro vingen voor de verkoop, toen was het wel hun verantwoordelijkheid.
    Apple producten: prachtig! En er kan altijd iets kapot gaan. Dat is vervelend voor de consument en verkoper. Maar om je klanten op deze manier te behandelen, dat gaat echt te ver.
    Tip: koop de MacBook air, prachtig ding. MAAR KOOP NIETS BIJ AMAC BREDA!!!

    Door: Jeroen Hendrikx 10-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Spijt van aankoop Amac dan ben je

    Doe geen zaken met Amac daar krijg je spijt van ze staan op 1 qua klant onvriendelijkheid 10% boete bij retour melden bestelling binnen de tijd en nieuw is dat wel toegestaan in de wet consumenten bescherming

    Door: Ruud Smulders 02-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5
    rating

    Zeer slechte service

    Ik kocht een iPad bij ze. Helaas was het een bendgate kromme iPad. Toen begon de ellende. In de winkel stuurden ze me naar Apple, terwijl de verkoper verantwoordelijk is voor een deugdelijk product. Het eerste half jaar ligt de bewijslast bij hen.

    Ze verzinnen allerlei regels en wetten om er onder uit te komen. Ze halen er zelfs wetgeving bij die voor bedrijven geldt. Als je ze daar weer op aan spreekt dan zwijgen ze gewoon. De koop ontbinden? Gewoon niet reageren, dan is het probleem er niet.

    Asociaal tuig is het. Bedenk je dus goed als je hier spullen koopt... als het kapot of iets is: dan heb je er een lijdensweg aan!

    Door: IAR 22-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Slechte service amac amersfoort

    Apple klantenservice gebeld en ik werd doorgestuurd naar amac voor hulp met mijn mac book
    Ik nam nog een harddisk mee en in de winkel wilde de Dame achter de balie mij een abo aansmeren. Ik zei dat ik mijn laptop nu nodig had en ze gaf aan dat de harde schijf schoongemaakt moest worden. Zei dat ik op iCloud belangrijke doc en bestanden kon bewaren. Ik gaf aan dat een belangrijk bestand van mijn bedrijf op mijn laptop stond. Ze sleepte het icoontje naar iCloud en zei dat het veilig was opgeslagen. En Voor ik wegging moest jk een formulier tekenen waarin stond dat amac niet verantwoordelijk was voor schade of verlies... de volgende dag kwam ik laptop ophalen en ik wilde zien dat mijn programma goed was opgeslagen, terwijl ze de laptop opstarte liet ze mij betalen en weer tekenen.. en eenmaal laptop opgestart blikt dat ze het linkje heeft opgeslagen en niet mijn bestanden!!! En ik word afgepoeierd met dat kan wel eens gebeuren! Ik heb mijn best gedaan! Volgende dag manager gesproken en hij gaf toe dat er fout is gehandeld maar ik krijg hem niet meer te pakken! Apple gebeld en zij zeggen ineens niets met amac te maken hebben!! Ga dus nooit bij amac voor service of advies ! Er staan een paar ongeïnteresseerde kinderen te klooien
    Ik heb nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld

    Door: Canan yavas 10-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Nooit meer Amac

    Mijn Apple watch series 3 is op vakantie het scherm rondom van gescheurd. Ik voelde een soort klik keek naar mijn horloge en zag tot mijn schrik dat het scherm rondom gescheurd was. Ook was het horloge heel warm. terug van vakantie langs Apple gegaan die hebben mijn horloge onderzocht en zagen dat het scherm door de batterij eruit is gedrukt.
    Echter aangezien ik het horloge bij de Amac gekocht had ben ik daar naar toe gestuurd als zijnde de verkopende partij en hun verantwoordelijkheid. Het advies was cosumenten recht claimen.
    Bij de Amac aangekomen werd mij verteld dat ze het horloge naar de technische dienst moesten opsturen tegen betaling zal het horloge dan onderzocht worden.
    De werknemer van Amac stelde me gerust dat ze dezelfde diagnose zouden stellen als
    Apple en dat ik dan mijn garantie zou krijgen.
    Echter nu 3 dagen later krijg ik bericht van Amac dat er val of stootschade is geconstateerd. En dat de reparatie een kleine €300 gaat kosten waar ik letterlijk een nieuw horloge van kan kopen. Ik heb hem niet laten vallen en niet gestoten. Het is belachelijke dat ze het lef hebben om zo’n bedrag te vragen terwijl Apple zelf heeft gezegd het komt door de batterij. Nooit meer Amac voor mij.

    Door: Axel Hekkelman 01-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Zeer slechte service AMAC DOETINCHEM

    Helaas heb ik meermaals slechte ervaringen gehad bij Amac te Doetinchem. Ik had meerdere problemen met mijn macbook pro en ging terug naar de winkel waar er niet goed met mijn "klacht" werd omgegaan.
    Mijn macbook had een paar weken uitgestaan wegens vakantie, vervolgens toen ik deze aan wilde zetten, gaf mijn macbook een verbodsteken en wilde niet meer aan. Hierdoor ging ik terug naar Amac Doetinchem aangezien ik de macbook daar aangeschaft had. Vervolgens werd mij gevraagd hoe oud de macbook was en toen ik aangaf dat deze pas 2 jaar oud is, gaven ze mij aan dat het kwam doordat de macbook "te oud" was. Hierop gaf ik aan dat ik het daar niet meer eens was aangezien de levensduur van zo'n duur apparaat toch wel wat langer zou moeten zijn plus het feit dat er ook nog garantie op zou moeten zitten. In eerste instantie wilde ze mij niet verder helpen maar na lang aandringen werd er toch even naar gekeken. Ze konden mij niet vertellen of het om een hard- of software probleem ging en vervolgens werd, zonder overleg, mijn macbook open geschroefd waarbij onder andere schroefjes zijn kwijtgeraakt en de macbook beschadigd is door niet zorgvuldig handelen.
    Hierop werd mijn macbook uitgeschakeld en werd ik naar huis gestuurd met het advies "leg hem maar aan de lader dan komt het wel goed."
    Eenmaal aan de lader kreeg ik een heel logbestand als foutmelding en kon ik er letterlijk niks meer meer waarop ik weer terug ben gegaan naar de winkel. Er stond dit keer een andere medewerker die mij vertelde dat ik iMember moest worden voor 89,- per maand (terwijl op de site van apple staat dat dit 149,- per jaar zou kosten). Hierop werd mij verteld dat ze mij pas verder zouden helpen zodra ik iMember was en dat ik dan alle uitleg over iCloud zou krijgen, waarop ik aangaf dat dat niet mijn vraag was. Toen nogmaals aangegeven wat het probleem was en ze bleven aandringen op iCloud en werd ik weggestuurd zonder dat mijn macbook ook maar iets deed.

    Vervolgens het hoofdkantoor van Apple gebeld, die mij zeer vriendelijke te woord hebben gestaan. Vervolgens een ander telefoonnummer gekregen waarbij ervaren apple medewerkers met mij mee konden kijken en het bleek een software probleem dat binnen no time door de telefoonmedewerkers kon worden opgelost.

    Kortom ga NIET naar Amac Doetinchem, zeer slechte klantenservice en je wordt daar zeker niet verder geholpen!!

    Door: U 26-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Ongekwalificeerd personeel en slechte service

    In december 2018 kocht ik een Macbook Air 2018 bij Amac in Den Haag. Na 3 dagen had ik last van een paarse vlek op mijn beeldscherm. En bij het kijken van Netflix flikkerde het beeld. Hiervoor ben ik terug gegaan naar voor mij de dichtsbijzijnde Amac in Delft. In Delft namen ze niet de moeite om te kijken naar mijn Macbook en zeiden het Netflix probleem niet te herkennen. De medewerker gaf aan dat ik bij retour 10% van de aanschafwaarde terug moest betalen...ook al was dit na 3 dagen.
    Achteraf blijkt dat ik binnen 14 dagen gewoon mijn Mac had kunnen ruilen. Toen ik na de feestdagen mij opnieuw melde bij Den Haag met dit probleem viel ik buiten dit termijn. Het duurt nu 2 weken (omdat mij een ''spoed reparatie'' is aangeboden) voordat ik mijn Mac terug krijg.
    Door het slechte advies van Amac Delft ben ik dus te laat voor een nieuw apparaat. Vervelend, aangezien ik mijn macbook keihard nodig heb op dit moment.
    Ook het verhaal aan Amac -care voorgelegd. Zij hebben gebeld met Delft, maar die liegt nu dat ze mij geïnformeerd hebben over het Netflix probleem en dat dit een veelvoorkomend probleem van Apple is.

    Door: Lucy 14-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Amac

    Uw beoordeling