Amac

4.3

Bestellen

2.9

Service

3.9

Prijs

3.8

Levering

22.1%

Zou hier weer kopen

Amac

Ongekend! Wat anderen over dit bedrijf zeggen. Vind jij het ook heerlijk om een review te lezen of een beoordeling van een bedrijf om daarna te beslissen of je wel of geen aankoop gaat doen? Het is goed om te zien wat er allemaal kan. Kijk naar de verschillende opties om zo snel een goede keuze te maken. We weten ook, dat jij graag een oordeel achterlaat (wanneer je dat kunt) over dit bedrijf. Het mag positief zijn en ook negatief. Het is goed om zo een ander te helpen en ook om te laten zien wat jouw mening is over een bedrijf. Na een klacht kan het een opluchting zijn. Wanneer je tevreden bent is het natuurlijk ook heerlijk om een bedrijf een compliment te maken. Gewoon doen dus! Vinden wij! Lees echter eerst meer over dit bedrijf.


Over A-mac.nl

Dit bedrijf is de grootste Apple Premium Reseller met 22 winkels welke je in het hele land aantreft. Met een totaal aanbod van Apple producten en een zeer uitgebreid assortiment van accessoires voor de Mac, iPhone, iPad, Apple watch en iPod is het de plek om een Apple product te kopen voor jezelf of voor iemand anders. Het team van medewerkers beschikt over alle kennis om iedere vraag te beantwoorden en adviseert je graag persoonlijk om een goede Mac, iPhone, iPad of ander Apple product aan te schaffen. 




Als een Apple authorised Service Provider helpen ze je ook graag bij de reparatie van ieder Apple product. Daarnaast kan je als iMember ook nog profiteren van training en extra ondersteuning in een van de verschillende winkels van deze keten. 


Het klant zijn bij dit bedrijf heeft volop voordelen. Er zijn altijd professioneel opgeleide medewerkers welke in de winkel klaarstaan. Ze adviseren je graag persoonlijk over je keuze om een product aan te schaffen. Het maakt niet uit of het om een iPad gaat, een iPhone of een ander Apple product. Je krijgt trouwens ook garantie op alle producten die je er koopt. 


Producten van A-mac.nl

Het bedrijf heeft een ruim aanbod van producten. De belangrijkste producten zijn: 
•    Mac
•    iPad
•    iPhone
•    Apple Watch
•    iPod
•    Accessoires


Klachten, tips en complimenten over A-mac.nl

Ben je ergens niet tevreden over? Dan is het beste natuurlijk om naar een winkel te gaan om daar te vertellen wat er mis is volgens jou. Ook kun je de klacht via de post indienen, per email of telefonisch. Het bedrijf zal naar een oplossing zoeken voor de situatie binnen hun mogelijkheden. 


Heb jij ervaring met A-mac.nl? 

Schrijf je review over dit bedrijf op NederlandReview. Laat zien aan de wereld of je het een goed bedrijf vindt of niet. Laat zien hoe jij dit bedrijf beoordeelt. Het is heerlijk om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. 


Ga jij je nieuwe iPhone, MacBook of iPad kopen via Amac? Lees je dan eerst hier in met reviews van klanten die jou voorgingen! Hoe zijn de service, garantie, retourbeleid, verzending en prijzen van Amac?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (113)

AMAC SLOGAN "Als je niet kunt winnen, bedrieg dan." wat een stelletje losers!!

die net hun veters kunnen strikken ervan door gaan met je geld is waanzin. Wees gewaarschuwd!! Teleurstellende en totale misleiding. Een ECHTE AFRADER voor iedereen die eerlijkheid en professionaliteit verwacht. AMAC SLOGAN "Als je niet kunt winnen, bedrieg dan." wat een stelletje losers!!

Y

Yar

16-12-2023

0

JBL earbuds

Mooie buds online aangeschaft, helaas na 3 maanden geeft 1 kant geen geluid meer. Hierna zijn “ helaas alle mederwerkers “ van de klantenservice in gesprek, en krijg je de mail met je reparatieverzoek terug met de kreet “ maak een afspraak in de winkel “ Dus makkelijk online winkelen gaat hierna bij garantie de klant tijd en reiskosten kosten. Flut geregeld

P

Peter

21-07-2023

0

Tech 21 EvoClear hoesje

Heb een iPhone 12 met een hoesje afgenomen (hoesje prijs 39,00 euro) waarbij gesteld dat deze niet zou verkleuren. Helaas na 4 maanden al verkleurd en krijg geen nieuw hoesje bij AMAC Utrecht! Manager gesproken en verteld dat dit gebruikers schade is terwijl mij beloofd is dat als het hoesje verkeurd zou zijn ik een nieuwe zou krijgen. AMAC The Wall VERMIJDEN EN NOOIT daar iets KOPEN! Hebben mij ook gezegd dat ik een nieuwe iphone koop terwijl dit helemaal niet het geval was.

M

Marcel

18-07-2023

0

Iphone

Help Adem in, Adem uit Ik ben weer in de Amac Hell beland. Een Deja vu met jaren geleden …. Toen op andere locatie maar toch…. je komt binnen met een simpele vraag Ze kijken je aan…. Zo zuur …. Zo zuur als alleen Pisnichten kunnen kijken. ik vroeg of er iets van stof in mijn IPhone aansluiting zag. kan het zelf niet goed zien ( heb je als je een oogafwijking hebt en dikke brillenglazen ?) ‘Zucht…’ ‘Dat kunt u zelf verwijderen…’ Oh ‘Ja daar heeft u een tool voor gekregen bij aankoop van de IPhone’ Oh ‘ ja zo’n pinnetje ‘ Even denk ik voor de gek gehouden te worden… ik dacht dat dat dingetje voor het openen van de Simkaart houder was…. medewerker tovert het ding te voorschjjn …. En mocht je denken dat hij mijn Poort schoonmaakt …. Nee, hij gaat uit zijn eigen IPhone een pluk stof verwijderen….. voor 17,50 kunnen we het ook voor u doen ? ? ? Serieus !? Nou ik het er maar bij gelaten Wat een verdienmodel iPhone bij hun gekocht voor meer dan 1000 euro En dan dit ? thuisgekomen met die bijzondere tool mijn poort schoongemaakt Bijna geen stof… veel minder dan de verkoper uit zijn eigen IPhone toverde … terwijl hij dat ‘ een beetje’ vond Nou mijn IPhone heeft inmiddels het loodje gelegd Ga lekker naar een andere winkel om een nieuwe te kopen van 1400 euro …… ( mij ervaring van paar jaar geleden was met een MacBook… ook daar niet gekocht …. Zo laat de eigenaar duizenden euro’s aan zich voorbij gaan en gezien de reviews gaat dat niet veranderen

10-06-2023

0

Slimme weegschaal

Wilde product nog dezelfde ophalen in de plaatselijke winkel, want op voorraad. Geen bericht. Dag later ook niet. Dan maar gebeld. Giechelend meisje: "oh we hebben de logistiek nog niet gedaan". Kwartier later gebeld door iets serieuzere collega: online voorraad informatie klopt niet, dus niet meteen leverbaar. Aanbod om ergens in regio af te gaan halen afgewezen; thuisbezorgen kan in één dag, maar als het mis gaat bij de winkel, sta je meteen op achterstand. Product na drie dagen nog niet geleverd, geen mail met uitleg of aankondiging. Dit bedrijf ziet er mooi uit, maar gaat heel slordig met zijn klanten om. Schone schijn...

V

Valkenburg

11-05-2023

0

Geen geld terug gekregen!!!!!!!!

Bestelling geplaatst, na dagenlang gewacht te hebben op een track en tracé heb ik besloten om mijn bestelling te annuleren. Uiteindelijk geen artikel ontvangen en ook geen geld terug. De klantenservice zegt dat ik teruggebeld ga worden, maar die dag moet nog steeds komen. Mensen, bestel hier dus NIET!!!

J

Jeroen Gelling

04-04-2023

0

IPad

Waardeloze service in de AMAC winkel. Eerst in een lege winkel werd me verteld een afspraak te maken. Kom op ik sta in de lege winkel met zero klanten. Goed na enig aandringen. Arrogante gast en sufogende collega die ook niks te doen had overigens. Uw garantie is net verlopen. OK kan snap ik. Maar mijn vraag was, kunnen jullie hem maken!!!! zonder verder te kijken constateerde men dat het het moederbord zou zijn. Dat is echt een knap staaltje analyse. Ik heb namelijk gisteren drie kwartier met Apple online alles gecheckt. Die man was wel aardig en behulpzaam. Kon me niet online helpen. Resetten lukte niet. Adviseerde me in Tilburg naar de winkel te gaan. Nou niet doen dus. Zou ik zeggen! Eerst betalen,29,95 zonder ernaar te kijken. Nou denk het niet. Een concurrerende winkel gaat ernaar kijken zonder kosten en zeggen Daarna pas wat het is. Zij dachten dat wat ik en de online expert concludeerden legitiemer klonk als zonder meer over een moederbord beginnen en kosten gaan claimen. Kortom NIET NAAR AMAC TILBURG GAAN! Slecht advies arrogant enafstandelijk. ZERO SERVICE

P

PP van der Schoot

09-03-2023

0

MacBook en iPhone

De levering ging prima van de producten, ik belde voor snelle installatie naar Amac om langs te gaan en alles (b)leek mogelijk dus 80km auto wel waard. Ter plaatse was helaas de versterkte info onjuist de diensten konden niet verricht worden en bij foutmeldingen waar ook de support medewerker niet uitkwam haalde hij zijn manager die hooghartig zowel mij als zijn collega te verstaan gaf dat mijn tijd om was ik naast de net aanvullend gekochte product kosten ook de tijd moest afrekenen en dat het niet fijn probleem was dat ik met meer niet werkende apparaten naar buiten liep dan ik binnen kwam. Zelden zoiets meegemaakt waarin voorman Josse niet alleen een klant schoffeert maar ook zijn collega enorm. Niet respectvol en onbeschoft gedrag geen promo voor Amac deze ervaring dus doe iets aan de customer service in de winkels ajb zeker als mensen net veel geld hebben uitgegeven hoort service en vriendelijkheid erbij…

B

Birgit

16-01-2023

0

iWatc

Levering zou 1 dag duren via PostNL werd de volgende dag niet geleverd, maar werd doorgeschoven naar de volgende dag (avond). Weer zitten wachten en afspraken verzet maar weer door PostNL een dag doorgeschoven. Toen Amac gebeld maar ik moest maar zelf contact opnemen met de vervoerder. Toen weer de PostNL gebeld deze gaf aan dat het regelmatig gebeurt dat ze spullen niet meer kunnen vinden in het sorteercentrum deze standaard een dag naar achteren wordt geplaatst, zonder de klant daarover te informeren. Dit hoor je dan enkel weer als je ze zelf opbelt dus PostNL daarna wordt je weer terug verwezen naar de verzender want enkel die kan een onderzoek in laten stellen bij PostNL dat gebeurt dan weer niet automatisch. Dus het cirkeltje is weer rond ofwel het kastje naar de muur, maar wel al het product natuurlijk wel betaald. Dus al met al morgen 3 dagen verder en nog geen oplossing en jawel geen IWatch ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. En kosten vergoeden voor het uren bellen en minimaal 2 verziekte dagen c.q. Avonden geen reactie dus heel goede service of beter servies.

M

Michel

30-12-2022

0

Airpods

Prijs en levering marktconform. Maar als het om service en (retour)voorwaarden gaat kan je beter een andere zaak kiezen (bijv de officiele Apple store). Ik heb Airpods pro gekocht (werd blijkbaar nog de oude generatie aangeboden), wilde de nieuwe generatie hebben. Bij Apple hadden ze nog geruild mogen worden, maar bij Amac kon dat niet. Jammer voor een 'premium reseller'. Ik koop hier niet meer en zou iedereen aanraden hier niet in te trappen en bij de echte premium reseller te kopen, namelijk de Apple store.

L

Laurens

05-12-2022

0

iphone 14 Max pro

Ik heb een iphone 14 Mac Pro besteld op de dag waneer je kon preorderen om 2uur we zijn nu 4 weken verder en heb nog steeds niets ontvangen. En de medewerkers van de winkel kunnen ook niets vertellen over de levering. Slechte communicatie en je word nergens van op de hoogte gehouden. ik zal hier daarom ook nooit meer iets bestellen en raad iedereen dit ook zeker af .

B

Brian

14-10-2022

1

MacBook Pro

Wij kochten een MacBook bij Amac. Deze ging defect toen deze net iets ouder was dan 2 jaar. Wij stuurden deze vervolgens op ter analyse. De conclusie was kort en duidelijk €1.138,55 (Defect Logic Board). op de vraag naar enige coulance kreeg ik 0 op recest. Daarnaast nog het antwoord: Dat de laptop zakelijk was aangeschaft (dat is logisch als ondernemer, toch??) hiermee hadden we al diverse voordelen gehad. Voor mijn bedrijf dus NOOIT meer iets via Amac.

W

Wim

29-08-2022

0

Wilde een MacBook laten repareren, maar ben kwaad de winkel uitgelopen

Ik kwam met een software probleem, maar er werd me op arrogante wijze verzekerd dat er (ook) iets mis was net het scherm en dat dat ook vervangen zou worden. Dat wilde ik niet, want het scherm deed het prima. Ook al zat er een kras onder het scherm, ik had geen 900,- over voor vervanging. Maar ze wilden niet naar de software kijken als ik niet akkoord ging net een nieuw scherm. De winkel daarom kwaad uitgelopen. Vervolgens voor 75,- de MacBook laten repareren bij Appleparts, waar ik erg sympathiek werd geholpen. Hij doet het weer prima. Slechte beurt voor Amac in Groningen. Daar kom ik nooit weer.

L

Liesbeth van Albada

27-08-2022

0

Reparatie/ advies

Scherm IPad , 8ste generatie, jaar oud, was kapot, barsten erin. Wilde hem laten maken, mij werd verteld dat dit kon, maar was net zo duur als de nieuwwaarde. En daarbij moest hij opgestuurd worden. Gezegd dat ik dit erg duur vond en dus net zo goed een nieuwe kon kopen . Dat werd bevestigd. Gezegd dat ik daar over moest nadenken. Vervolgens bij een reparateur in Enschede langs gegaan. Daar kon hij diezelfde dag nog gemaakt worden, nieuw scherm en ik was ……….90 euro kwijt . Dus dat gedaan. Ben dan wel mijn Apple garantie kwijt, maar dat tegenover dit verschil in prijs, valt in het niet. Chris

C

Chris

23-06-2022

0

Ipad

Slechte service. Niet meedenken naar een oplossing voor je probleem. Dit alles na het kopen verschillende producten. Maar een bedrijf is zo goed als hun service. Ik zal hier nooit meer iets kopen. Ga naar Mediamarkt is mijn advies.

L

Luis

26-05-2022

0

Apple oortjes

Dramatische service en afhandeling. er zijn bij mij verkeerde beloftes gedaan. Dit heeft me €300 meer gekost en nog steeds ben ik niet geholpen. Ik ga hier niet meer terug. Ik ga voortaan gewoon naar de Apple store

J

jochem

16-03-2022

0

Reperatie laptop

Laptop had kuren met batterij daarna ging alles heel snel, touchpad deed het nauwelijks, laptop hele nacht opgeladen en bij opstarten 3 procent, gelukkig nog heel veel snel kunnen overzetten op een stick. Bij Amac winkel constateerden zij mijn probleem en gaven aan dat het waarschijnlijk om een opgezwollen batterij ging en dit makkelijk te repareren was. €80 betaald voor onderzoekskosten, na onderzoek gaven ze aan dat de laptop het gewoon aanging en batterij nog prima was. Ze willen scherm vervangen voor klein krasje, niet akkoord want scherm deed het eerst ook gewoon. Baal nu van de betaalde 80 euro als hij het opeens wel deed en zij niks hebben gedaan. Belachelijk! Ik ga nooit meer iets opsturen!

M

Mirte

30-01-2022

0

Macbook pro

Totaal verkeerd ingelicht. Slecht geholpen in amac Hilversum. Zou bij inruil macbook een voucher krijgen wat bij afrekenen totaal niet zo was. Had zelfs daarvoor voor de zekerheid eerst gebeld. Twee keer foutief, werd vervolgens de winkel uitgekeken, wat een klantonvriendelijk gedrag, zeker gegeven het feit dat je daar duizende euros besteedt.... Voel mij geschoffeerd

R

Rob

30-01-2022

0

ipad 2021

Ipad besteld die volgens de website op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Nee dus. Dag erna gebeld en kreeg te horen: "Gefeliciteerd, hij wordt vandaag aan de bezorger overgedragen, u ontvangt vandaag nog een bezorgmail". Nee dus. Weer gebeld. Amac:"Nee hoor, u staat op plaats 26, we hebben er 76, maar grote bestellingen gaan voor." Kortom, nog een a 1 a 2 weken wachten, zonder concrete toezegging. Order gecancelled.

J

Josje

08-01-2022

0

Apple AirPods Pro

Gisteren kocht ik bij Amac Hilversum nieuwe Apple AirPods Pro. Omdat ik kleine oren heb zijn veel merken en modellen oortjes te groot en vallen uit bij mij. Helaas kon ik geen demo model passen. Maar volgens de verkoper moest ik de AirPods Pro kopen, deze waren goed voor mij. Zo gezegd zo gedaan. Bij thuiskomst direct de oortjes gepast maar vielen tijdens bewegen direct uit mijn oren. Vanochtend Amac gebeld met dit verhaal en mijn vraag of ik ze mocht ruilen. Nee dat kon niet. Oortjes werden niet geruild. Daar gaan mijn € 190,-, daar heb ik als scholier hard voor moeten werken!! Ik had naar mijn vader moeten luisteren die mij afgeraden heeft bij Amac te kopen. Het is namelijk altijd 'NEE' wat je hoort als je een service-verzoek of klacht hebt. Vijf Macbooks, twee iPads, 8 iPhones verder en oh ja nu deze AirpPods, zal onze familie nooit maar dan ook nooit meer iets bij Amac kopen. En mijn vrienden zeker ook niet meer. Daar zorg ik wel voor. Ik heb net Bol.com en Coolblue gebeld. Daar kan ik Apple oortjes kopen, passen en terugsturen als ze niet goed zijn, zoals het hoort! Dag Amac!!

J

Jesse

28-12-2021

0