NederlandReview

    Ervaringen Amac

    Ongekend! Wat anderen over dit bedrijf zeggen. Vind jij het ook heerlijk om een review te lezen of een beoordeling van een bedrijf om daarna te beslissen of je wel of geen aankoop gaat doen? Het is goed om te zien wat er allemaal kan. Kijk naar de verschillende opties om zo snel een goede keuze te maken. We weten ook, dat jij graag een oordeel achterlaat (wanneer je dat kunt) over dit bedrijf. Het mag positief zijn en ook negatief. Het is goed om zo een ander te helpen en ook om te laten zien wat jouw mening is over een bedrijf. Na een klacht kan het een opluchting zijn. Wanneer je tevreden bent is het natuurlijk ook heerlijk om een bedrijf een compliment te maken. Gewoon doen dus! Vinden wij! Lees echter eerst meer over dit bedrijf.

    Over A-mac.nl
    Dit bedrijf is de grootste Apple Premium Reseller met 22 winkels welke je in het hele land aantreft. Met een totaal aanbod van Apple producten en een zeer uitgebreid assortiment van accessoires voor de Mac, iPhone, iPad, Apple watch en iPod is het de plek om een Apple product te kopen voor jezelf of voor iemand anders. Het team van medewerkers beschikt over alle kennis om iedere vraag te beantwoorden en adviseert je graag persoonlijk om een goede Mac, iPhone, iPad of ander Apple product aan te schaffen. 


    Amac test keyboard cases voor de iPad Pro

    Als een Apple authorised Service Provider helpen ze je ook graag bij de reparatie van ieder Apple product. Daarnaast kan je als iMember ook nog profiteren van training en extra ondersteuning in een van de verschillende winkels van deze keten. 

    Het klant zijn bij dit bedrijf heeft volop voordelen. Er zijn altijd professioneel opgeleide medewerkers welke in de winkel klaarstaan. Ze adviseren je graag persoonlijk over je keuze om een product aan te schaffen. Het maakt niet uit of het om een iPad gaat, een iPhone of een ander Apple product. Je krijgt trouwens ook garantie op alle producten die je er koopt. 

    Producten van A-mac.nl
    Het bedrijf heeft een ruim aanbod van producten. De belangrijkste producten zijn: 
    •    Mac
    •    iPad
    •    iPhone
    •    Apple Watch
    •    iPod
    •    Accessoires

    Klachten, tips en complimenten over A-mac.nl
    Ben je ergens niet tevreden over? Dan is het beste natuurlijk om naar een winkel te gaan om daar te vertellen wat er mis is volgens jou. Ook kun je de klacht via de post indienen, per email of telefonisch. Het bedrijf zal naar een oplossing zoeken voor de situatie binnen hun mogelijkheden. 

    Heb jij ervaring met A-mac.nl? 
    Schrijf je review over dit bedrijf op NederlandReview.nl. Laat zien aan de wereld of je het een goed bedrijf vindt of niet. Laat zien hoe jij dit bedrijf beoordeelt. Het is heerlijk om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. 

    Ga jij je nieuwe iPhone, MacBook of iPad kopen via Amac? Lees je dan eerst hier in met reviews van klanten die jou voorgingen! Hoe zijn de service, garantie, retourbeleid, verzending en prijzen van Amac?

    Amac
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (26)

    3,8
    23% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    3,8

    Service

    3,2

    Prijs

    4,4

    Leveren

    3,6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Koop NOOIT bij Amac

    Ontevreden over Amac14-09-2018

    Ontzettend slechte service.

    Daarnaast een bedrijf dat positieve reviews koopt voor Trustpilot.

    Wat een spijt dat ik daar heb gekocht. Koop hier nooit je Apple product!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nooit meet Amac voor mij

    Rik11-09-2018

    Drie maanden geleden een Decoded ipad cover aangeschaft bij Amac, nadat er scheurtjes en beschadigingen in de eerste Decoded hoes ontstonden. Na drie weken ontstonden er ook in de nieuwe hoes scheurtjes. Direct gebeld met de klantenservice, die tot mijn verbazing aangaf dat ze er niets mee konden of wilden doen. "Terugsturen mag alleen binnen twee weken" kreeg ik te horen, alsof het niet om een defect ging. Product gehouden om te kijken of het bij dat ene scheurtje zou blijven maar al snel volgden er meer, en vielen er gaten in de rand van de hoes. Opnieuw contact gelegd, maar Amac geeft aan dat ze het product niet terugnemen omdat het "gebruikssporen" zijn. Waarmee ze voorbij gaan aan het feit dat de eerste melding al drie weken na aanschaf is gemaakt. Ik word verwezen naar Decoded, wat vreemd is want ik heb het product toch echt bij Amac gekocht. Kortom: totaal geen service en een bijzonder frustrerende ervaring. Voor mij nooit meer Amac.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Nooit meer Amac!

    Bernie19-08-2018

    Vorig jaar een iMac gekocht. Dacht het laatste model (model 2017 was net uit) gekocht te hebben, maar bij installeren bleek het om een 2 jaar oud model te gaan (late 2015). Toen was het apparaat -uiteraard- al uit de doos en alleen zo kun je zien om welk model het gaat. Gebeld met AMAC Den Bosch, kon het apparaat wel terugbrengen, maar dan kreeg ik er € 300,- minder voor terug dan ik had betaald. Wel heb ik een klein bedrag terug ontvangen ter compensatie, wat op zich netjes is.
    Toch blijf ik van mening dat mij in de winkel verteld had moeten worden om welk model het ging, ik had het 2017 model willen hebben! Ik heb de computer nu een jaar, maar volgens de referenties is ie nu dus 3 jaar oud en niet waard wat een model uit 2017 waard zou zijn geweest. Waardeloze service dus en ik zal nooit meer iets bij Amac kopen. Volgende keer weer rechtstreeks via Apple, zoals ik altijd naar volle tevredenheid heb gedaan.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    10

    Geen service

    SjP15-08-2018

    Op 26 september 2016 een iPad Pro gekocht bij de voorganger van deze Amac winkel, iCentre. Op de aankopen wordt 3 jaar garantie gegeven. Staat ook op de bon.

    Nu is, bijna twee jaar oud, het Smart Keyboad defect. Dus terug naar de winkel. Antwoord; Op Apple Accessoires wordt maar 1 jaar garantie gegeven. Jammer dus. Bel maar met Apple.

    Dus met Apple gebeld. Apple meldt dat er voor dit specifieke product, vanwege problemen, zelfs door Apple 3 jaar garantie wordt verleend. Apple stuurt nu gratis een nieuwe op. Geweldig.

    Kortom, Amac Arnhem heeft ondeskundig personeel of de bedrijfspolicy deugt niet. Ik kom er noooit meer!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slechte ervaring

    D.11-08-2018

    Mijn telefoonoortjes had ik een paar maanden terug gekocht, ze vielen niet onder garantie. Eerder bij de winkel geklacht over de kortdurend werking van de assosiaries, kreeg ik als antwoord van de medewerker dat mac dat expres doet.
    Verder ben ik wel blij met mijn macbook air.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Nog nooit zo slecht behandeld als door Amac

    Marcel09-08-2018

    27 juni 2018, nog geen 1,5 maand geleden een Apple Watch 3 gekocht bij Amac in Zoetermeer. Afgelopen zondag, 5 augustus 2018, bleek mijn scherm rondom gescheurd te zijn, zonder dat ik het horloge gestoten heb of op een andere manier beschadigd heb. Iets wat ik 100% zeker weet. Het horloge werkte nog wel gewoon, alleen het scherm zat los. In de winkel in Zoetermeer aangekomen, werd ik in de eerste instantie door een meisje geholpen die, zonder te vragen wat er gebeurd was, naar het horloge keek en direct zegt, "stootschade, doen we niets mee". Door die opmerking al redelijk pissig en na een kort gesprek, werd ik verder geholpen door een manager van het filiaal. De manager gaf aan, dat hij mij best wilde geloven maar dat de winkel niets anders kon doen dan het horloge opsturen naar de technische dienst van Amac zelf. Het feit dat het geen onafhankelijke instantie is, dat de technische dienst op geen enkele manier contact met mij zou gaan opnemen om na te vragen wat er gebeurd is en hoe iets heeft plaatsgevonden en het feit dat ze als antwoord alleen zeggen dat "er val of stootschade is geconstateerd", zonder daarbij in detail aan te geven wat er dan precies is vastgesteld bleek volgens de manager te kloppen, maar 'dat was niet anders' en 'ik moest het erg maar mee doen'. Hij gaf zelfs aan dat hij uit ervaring wist dat ze het toch wel op " val en stootschade" zouden gooien. Een opmerking die ik niet veelbelovend vond en mij weinig vertrouwen gaf in de onafhankelijkheid en eerlijkheid van het onderzoek door de technische dienst. Op 5 augustus de kast van het horloge toch maar achter gelaten in de winkel en deze laten opsturen naar de technische dienst. Ook omdat het gevoel had gekregen dat ik anders niets voor elkaar zou kunnen krijgen en omdat ik van mijzelf weet dat ik het horloge niet heb gestoten of op een andere manier heb beschadigd. Als ze bij de technische dienst hun werk dus goed zouden doen, zouden ze ook geen "val of stootschade" kunnen constateren, was mijn redenatie. Vandaag 8 augustus 2018, kreeg ik een kort mailtje met een reparatie voorstel van 308 euro, zo ongeveer hetzelfde bedrag als een nieuw horloge. Als enige reden stond er in de mail: "val of stootschade geconstateerd". Eigenlijk precies zoals de manager uit de winkel twee dagen geleden al 'voorspeld' had. Ik weer terug naar de winkel in Zoetermeer, waar ik weer een discussie kreeg en eerst duidelijk moest maken, dat ik wettelijk gezien een koopovereenkomst had met de winkel zelf en niet met de technische dienst en dat ik van de winkel verwachtte dat ze mij zouden helpen en dat de manager contact op zou nemen met de technische dienst, niet ik. Dit deed de manager toen ook en ik moet zeggen dat ik vermoed dat de manager mij ook gelijkt geeft, maar vanuit zijn positie niet veel kan. De manager heeft vervolgens een lang gesprek gehad met 'zijn' technische dienst en met de Amac customer care. Er waren door de manager foto's gemaakt van het horloge tijdens het inleveren, die hij ook naar de technische dienst heeft verstuurd. Ook kon hij mij op een bepaald moment foto's laten zien van het horloge bij de technische dienst. Uiteindelijk bleek dat het allemaal voor niets was, want ze bleven bij hun standpunten en wilde verder niets. Wat wel bleek, was dat ze het horloge nog verder vernield hadden dan het al was. Toen ik het inleverde zat het scherm los, maar werkte het horloge wel. Nu bleek dat ze alles los getrokken hadden en niets het meer deed. En dat tijdens het slopen er een rand gescheurd was, wat volgens de technische dienst het bewijs was voor de "val of stootschade". Ik viel helemaal stil en op mijn vraag wie er toestemming had gegeven om mijn horloge nog verder te vernielen dat dat hij al was, kon de manager geen antwoord geven. Op de vraag wat ze daar verder aan zouden gaan doen, kon hij ook geen antwoord geven. De manager gaf aan dat hij niet in de positie was om beslissingen te nemen en dat alleen de Amac customer care die mogelijkheid had. Het enige wat hij voor mij kon doen was er voor zorgen dat ik gebeld zou worden door Amac customer care. Ongeveer een half uur werd ik inderdaad gebeld. Ik was nog in de winkel in Zoetermeer. Ik kan niet anders zeggen, voor die mensen alleen al zou ik nooit meer naar Amac gaan. Wat een horken zitten daar bij de care afdeling. Ik kreeg met korte bewoordingen te horen dat het geconstateerd was door de technische dienst en daarmee uit. Ook wilden ze niet meerwerken aan een rapport, waarin zou staan wat ze precies geconstateerd hadden en over het feit dat mijn horloge in de winkel nog werkte en nu niet meer, dat kon iedereen wel zeggen. Verder wilde ze op geen enkele manier meewerken aan een bemiddeling of een oplossing op maat. Ook het feit dat mijn horloge door hun nu helemaal vernield was, deed hij niets mee en wilde hij ook niets mee doen. Kort om, de enige optie die ik volgens hem nog had was een nieuw horloge kopen.

    Uiteindelijk heb ik dus niets en ben ik in 1,5 maand tijd 400 euro kwijt. En wat ik nog had, een werkend horloge met een los scherm is nu ook weg. Wat mij nog het meest frustreert, is dat ik vanaf heb begin het gevoel kreeg, niet serieus genomen te worden en als een leugenaar te worden gezien en weggezet. Verder blijkt er totaal geen ruimte te zijn voor discussie of maatwerk. Ze hebben het 'alleenrecht' op het "onderzoeken" van de spullen en als je iets wilt, moet je altijd via de technische dienst. Een technische dienst, waarbij uit niets blijkt dat ze de kennis in huis hebben om iets goed te bekijken en een juist oordeel te geven en die vervolgens je spullen zonder toestemming nog verder vernielen, om daar vervolgens geen verantwoording voor te nemen. Ik heb in de loop van de jaren voor ongeveer 6000 a 7000 euro aan Apple spullen bij Amac gekocht. Ongeveer 3400 euro daarvan in dit jaar. Nooit heb ik iets geclaimd. Wel kreeg ik altijd hele verhalen over de service en de klantgerichtheid van Amac. Nu heb ik een keer iets, wordt ik binnen een paar seconden behandeld als een paria en een leugenaar, worden je spullen vernield die je in vertrouwen afgeeft en krijg je het gevoel dat, wat je ook doet, zegt of laat zien, je altijd aan het kortste eind trekt. Kennelijk onder het mom: "niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan" en ik ben er ingetrapt. Maar dat gaat mij niet meer gebeuren, want een ding is zeker, als klant zijn ze mij kwijt. Nu de rest nog die dit leest.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Reparatie Macbook Pro

    Thijs09-08-2018


    2 en halve week mijn Macbook Pro voor reparatie laten afleveren bij Amac Hengelo en te horen gekregen dat deze Macbook Pro binnen 2.5 week gerepareerd zou worden. Nu dus 2 en een halve week verder nog steeds geen voortgang! Ligt nog steeds in het sorteerproces en te horen gekregen dat de diagnose fase (stap 2) nog langer zal duren! Zo kan ik toch niet aan mijn opleiding ICT beginnen zonder laptop???? Waardeloos bedrijf!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    iPad air 2 2014

    N Breebaart 03-08-2018

    iPad ingeleverd bij AMAC Apeldoorn had last van rare kleuren. Technische dienst daar zei die moeten we opsturen naar AMAC service. Mijn IPad was precies 3 jaar en 6 mnd oud dus 6 mnd buiten de garantie , geeft geen probleem zij AMAC Apeldoorn . Vandaag kreeg ik een prijs opgave van AMAC servic €372,62 en er stond geen oorzaak bij en er stond dat ie buiten de garantie viel,heel vreemd. Ik naar de winkel, daar kreeg ik te horen ...Als U er niet mee eens ben dan meld U maar bij U eigen verzekering om daar U geld terug te krijgen... wat een opmerking is dat nou weer. Zei nog tegen AMAC dat de technische dienst het geen probleem vind bij jullie, heb ik niks mee te maken wat mijn personeel zegt , en daar kan ik het mee doen ... Wat een watje die manager daar van AMAC in Apeldoorn ook stelde ik voor 50/50 maar daar had ie geen oren voor.
    Met andere woorden ze springen bij AMAC boven op je om iets te verkopen maar als het om garantie gaat draaien zij de rug naar je toe.Dus niet meer naar AMAC maar naar Apple zelf

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slechte service terugroepaktie Ipad-lader

    Kirchhoff19-07-2018

    Voor de IPAD-lader is in 2016 een terugroepaktie op Internet geregistreerd. Ik ontdekte dit in 2018 en vroeg AMAC de lader van mijn IPAD te vervangen. Dat gaat behoorlijk omslachtig!! Eerst naar de winkel om foute lader in te leveren. Een week later weer naar de winkel om nieuwe lader op te halen. Ik verbaas mij over deze servicegerichtheid. Op mijn verzoek eerst een nieuwe lader te bestellen, zodat ik maar een keer naar de winkel zou hoeven, weigerde men in te gaan. Slechte service. Vervolgens Apple-support maar gebeld. Die sturen een nieuwe lader toe met antwoordenveloppe om oude (foute) lader te retourneren. Dat is pas service! Een les voor AMAC?????

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slechte service

    Raimond Jacobs25-06-2018

    AMAC heeft drie keer mijn laptop open gehad en diverse onderdelen verwisseld. Hiervoor een fikse rekening gekregen. Uiteindelijk heb ik met Apple een oplossing gevonden. Maar geld heb ik nooit meer teruggekregen van AMAC. Ze reageren niet eens meer op de email. Kortom drama, zeer slechte service

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Wachtwoord?

    Jan Janssen11-06-2018

    Ze weten niet eens wat mijn wachtwoord is van mijn AppleID! Ik vergeten dus heb hun nodig. Wachtwoord TOK!

    Joop Jansen06-09-2018

    OMG. Je bent toch echt niet erg snugger wel? Hoezo moeten zij jouw wachtwoord weten? Even de reputatie van een bedrijf verpesten door zo'n nutteloze review! Wees blij dat ze je wachtwoord niet weten. Zou wat zijn als ze zomaar bij je gegevens zouden kunnen. Weg privacy!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Macbook pro

    Hermkens02-06-2018

    Wat een slechte service!
    Ik ga niet meer schrijven.NOOIT meer Amac

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Very bad after-sales and repair support

    Harry26-05-2018

    Very bad experience with the AMAC repairservice (now 4 times in a row). They always offer a replacement device against very high costs (e.g. for battery repair they claim bending or mechanical damage as blocking to do anything). Still they charge you with high logistics costs and analysis costs. Repair at other service providers however was done without any problems. I do not recommend to go to AMAC. Go to Apple directly or Coolblue (the latter one is also cheaper in many cases and has much better after-sales support)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    nooit meer amac

    De Bruyn 16-05-2018

    3,5 maand moeten wachten op een reparatie. Iedere keer bellen, mooie beloftes, maar daar nooit iets van waargemaakt. Voor ons nooit meer amac maar rechtstreeks naar Apple. Ze doen alsof ze apple zijn maar dat zijn ze niet. Personeel behandeld zijn klanten als honden ipv koningen. Ik ben door de filiaalmanager uitgescholden (toen ik weer eens langs ging om te kijken of m'n apparaat er al was) omdat ik zei dat ik 3 maanden wachten op een reparatie wel héél erg lang vond en dat ze hun beloftes nog steeds niet nagekomen waren. Beloftes als volgende week is die er, je krijgt een nieuwe, je krijgt een nieuwe met een upgrade, je krijgt een goede cadeaubon. Echt een vreselijk slecht beleid!! Eerst was m'n apparaat kwijt, toen was het druk bij de reparatie. Met heel veel pijn en moeite m'n apparaat teruggekregen, was echter niet gerepareerd dus moest opnieuw verstuurd worden. Toen contact opgenomen met Apple, die hebben ervoor gezorgd dat die met een week gerepareerd was.
    Bij 'uw beoordeling' op deze site kan ik niet minder dan twee sterren geven, vreemd. Die twee ** zijn ze zeker niet waard

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Geloof hun mailing over openbox sale niet!

    Adam van Amsterdam05-05-2018

    Oplichters zijn het. Kreeg een email met openbox sale. Direct besteld en betaald. Kreeg een email ter bevestiging dat bestelling was afgerond en was betaald.
    Levertijd 6-8 dagen.
    Netjes afgewacht. Na 9 dagen niets vernomen en zelf contact opgenomem met de "customer care". Werd verteld dat de bestelde macbook air niet meer voorradig was en dat geen levering kon plaatsvinden.
    Paar keer email heen en weer met hun "care" medewerkers over klacht en aangegeven dat een verkoopovereenkomst is aangegaan werd verwezen naar hun algemene voorwaarden dat als zij een email terugsturen met bevestiging dat is betaald nog steeds geen verkoopovereenkomst van hun zijde is. Ik weet genoeg. Hier koop ik dus nooit meer iets.
    Wees gewaarschuwd. Hun algemene voorwaarden zijn juridisch goed dichtgetimmerd om zichzelf goed te beschermen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Koop hier niks! Waardeloos! Service zeer slecht!

    Piet24-04-2018

    Waardelloze winkel. Harddidk gekocht in Roosendaal. Na twee maanden stuk. Defecte printplaat blijkt later. In de winkel geen garantie, geen vervangend product, geen data herstel. Dit is een winkel die voor Apple (tje) speelt maar dit niet is. Waardeloos onbekwaam personeel. Overigens heeft een echte professional de schijf kunnen herstellen door de printplaat te hersolderen en stelde een fabrieksfout vast. Koop dus nooit iets in deze nep Apple winkel

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Customer Care

    Frank Smit07-04-2018

    Met de firma Amac vervelende ervaring opgedaan tijdens vervangen batterij iphone.
    Je wordt keurig, als een soort tracking en tracing, op de hoogte gehouden van waar je in het proces zit. Op 14 mrt 2018 krijg ik van Jeannette (Amac Customer Care) het bericht dat: “ Het toestel is getest en ok bevonden.”
    Mooi dacht ik, kan ik binnenkort het toestel weer ophalen. Reserve kopie weer op toestel gezet, en vervolgens doet het toestel allerlei handelingen | acties uit zichzelf. Iets dat het voordat ik het toestel inleverde niét deed.
    En, lijkt me, in tegenspraak met wat Jeannette in haar mail stelde. Toestel opnieuw geretourneerd en dan krijg ik plots te horen dat ik tegen betaling van €180 euro een nieuw scherm kan laten plaatsen waarna de problemen zijn opgelost....... Het contact met “customer care” verloopt zeer moeizaam. Veel verder dan het verschuilen achter voorwaarden die ik getekend zou hebben komen ze niet. En deze zijn mi tamelijk onredelijk bezwarend. In de winkel word je gevraagd te teken voor het innemen van de telefoon. Dat daar vreselijk kleine grijze lettertjes staan die niet met je worden doorgenomen is bijzonder. Terwijl je daar later steeds op aangesproken wordt.

    Natuurlijk zal er ook veel goed gaan bij Amac. Ze verkopen immers apple producten en die zijn doorgaans niet slecht. Maar als het op service aankomt bij deze club.... Als je de reviews leest weet je genoeg.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Inruilactie lijkt diefstal

    Victorine Woerdeman26-01-2018

    Ruil geen spullen in voor nieuwe spullen als je niet meteen je geld terug krijgt. We hebben inmiddels een jurist ingeschakeld om ons geld terug te krijgen. Amac komt beloftes niet na en reageert niet op emails.

    Frank07-04-2018

    Riekt naar oplichterij ......

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Waardeloos

    Ronald21-11-2017

    Iphone x bij pre order besteld, geen communicatie, e-mail na 3 dagen nog steeds geen antwoord. Blog loopt hopeloos achter, en zeggen zeDinsdag 7 november: Op dit moment zijn er een aantal binnengekomen iPhone X versies verstuurd naar orders die in de winkels geplaatst zijn. Mocht jouw iPhone hierbij zitten, wordt er contact met je opgenomen.: dat is na de pre order, ze belazeren mensen die voorruit betaald hebben om klanten in de zaak tevreden te houden, al met al geen communicatie en informatie is zeer slecht, geen aanrader. Service afdeling ook al dagen onbereikbaar. Hun leverancier heeft meer Iphone x geleverd dan op de plek van aflevering waar ik stond .

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Niet leveren niet reageren Gelukkig is er PayPal

    Paul09-10-2017

    Op 1 oktober een Honeywell T6R besteld voor € 179,00, uit voorraad leverbaar staat er nog steeds op de website.
    Betaald via PayPal, bedrag direct afgeboekt en bevestiging ontvangen dat er 1-2 dagen langer over de levering wordt gedaan.
    Bij navraag wordt niet op mails gereageerd. Customer Care neemt niet op.
    Via PayPal het nummer van hun administratie in Utrecht gebeld; dit nummer is niet in gebruik.
    Order geannuleerd, dit kan alleen via een web formulier, waarvan ze de ontvangst niet bevestigen per email.
    Alle contacten lopen nu via PayPal, daar krijg ik een kort bericht van Amac dat ik de zaak maar moet escaleren als er op 8 oktober nog niet is geleverd. Ik krijg nu ook een bevestiging van de annulering ,op andere communicatie via het PayPal kanaal wordt niet gereageerd.
    PayPal behandelt nu mijn claim, dat geld komt terug.
    Krijg zojuist bericht dat de levering (die al is geannuleerd) tot 7 dagen kan duren.... we zijn al 9 dagen verder.
    Op Klacht.NL staan nogal wat ervaringen met Amac, ook bij klachtencompas.nl van de consumentenbond. erg leerzaam.
    Blij dat ik met een creditcard heb betaald en zal voortan veel beter op ervaringen van anderen letten.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Reperatie

    Peter de Jong08-09-2017

    Ben naar de Amac gegaan in mijn stad, super leuk dacht ik, ik heb een macbook pro, had wat problemen met OSX, denk dat kunnen ze wel voor mij oplossen. Nou eerste keer hebben ze voor mij een nieuwe versie van OSX erop gezet (Yosemite), maar moest wel 30 euro betalen voor een clone van de OSX die overal op internet voor gratis staat/10-20 euro, dus dit viel al tegen. Daarna een paar dagen later na een update startte mijn mac niet meer op, en zij zeiden dok maar weer even 30 euro zetten wij er een nieuw besturing systeem op, terwijl ik alle spullen bij mij had waarmee me ssd uit mijn mac kon en zij hem in een van die macs daar hadden kunnen pluggen en op repair disk hadden kunnen drukken, dan was die ook gemaakt, maar dit kon niet, vanwege het feit dat ze er dan geen winst op konden maken of zoals zij het zeiden, dat mogen wij niet doen. Nou zij stopten er een bootable drive in en toen deed mijn mac het weer, toen zij ik tot ziens, ik denk snel weg straks willen ze geld voor een hard drive in een usb port steken, want ze zijn zulke geldwolven. Ga hier nooit heen, ga naar de mediamarkt daar staan tenminste klantvriendelijke mensen die niet alleen op je geld uit zijn, en anders ga je naar een ander filiaal, ik kan voor de amac geen enkel filiaal vinden waar ze geen klachten hebben. Prijs is daar top maar de service zeker niet!

    Gegroet Pieter

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Zeer zwakke kennis en zeer slechte reparatiekunde

    Anoniem X27-03-2017

    Op 11-03-2017 mijn Macbook Pro 17 inch naar Amac in Breda gebracht, omdat deze traag werkte. Aldaar werd verteld dat de SSD "op was" en vervangen diende te worden. Nadat de SSD in de winkel was vernieuwd, was naar hun zeggen de laptop "overleden". In eerste 2 instanties wilde Amac helemaal niets doen en diende ik het vervoer en de diagnose van het probleem dat in de handen van Amac is ontstaan zelf te vergoeden! Ook voor het vervangen van het Logicboard heeft Amac geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Voor het vervangen van het Logicboard kreeg ik een rekening van ongeveer 800 euro op mijn bord! De zeer attente medewerkers van APPLE zelf hebben mij hiermee geholpen. Ik heb hen zelf moeten overtuigen om de kosten voor het vervangen van het Logicboard te vergoeden. Nadat ik dit op zaterdag aan Amac heb laten weten en hierbij ook aangegeven heb dat ik akkoord ga met de reparatie, was hier bij Amac op maandag laat in de middag nog geen enkele actie op ondernomen terwijl mij dit eerder wel was toegezegd. Pas nadat ik de klantenservicemedewerker op maandag laat in de middag hierop attendeerde, zijn de benodigde onderdelen besteld. Hierbij is per abuis ook een batterij besteld. Waarna door de zeer slechte organisatie ook mijn batterij is vervangen. In totaal heb ik nu 13 dagen zonder laptop gezeten, die ik hard nodig heb. Een vervangende laptop voor de tussenliggende periode kon niet worden aangeboden. Terwijl ze zelf wel laptops verhuren. In de reactie van Amac proberen ze zichzelf heel goed voor te doen en te laten lijken alsof zij ook maar iets geholpen hebben. Maar ze hebben in werkelijkheid geen vinger uitgestoken om mij ook maar enigszins te helpen, met een probleem dat door henzelf is veroorzaakt! EEN IEDER DIE DIT LEEST, GA NAAR EEN ANDERE WINKEL VOOR UW APPLE AANKOPEN OF REPARATIES!!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    iphone aanmseren

    kant20-03-2017

    bij iphone 6 was scherm stuk. zou niet meer te maken zijn of ontzettend duur worden. nieuwe iphone gekocht.
    achteraf ergens anders laten maken voor 125 euro en werkt weer perfect. 500 euro voor niets armer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Mac niet duur

    N. Pietersen18-12-2016

    Fijn dat een Mac niet meer altijd heel duur hoeft te zijn.
    Het hoeft voor mij ook niet nieuw of snel, maar wel een Mac, want die gebruik ik al jaren.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Nieuwe Macbook Air heel goedkoop

    Vanessa G08-12-2016

    Nieuwe macbook air aangeschaft en hij werkt echt SUPERGOED
    ik had veel eerder moeten overstappen naar Apple maar deed dat niet door de hoge prijs


    Bij AMAC was mijn macbook veel goedkoper dan elders , daarom kon ik het nu wel doen


    En daar ben ik blij mee!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Geweldige producten bij Amac

    Job Wijster11-11-2016

    Ik ben sinds een aantal jaar een hele grote fan van Apple. Sinds dit jaar ben ik gaan studeren en zit ik op kamers, waardoor ik niet veel geld meer over heb voor dure producten. Toch wilde ik niet afzien van mijn Apple-verslaving en dus ging ik op zoek naar een goedkope aanbieder. Die heb ik gevonden in Amac. Hier krijg je leuke kortingen, waardoor het voor mij betaalbaar wordt. Het bestellen is in mijn ogen wat ingewikkeld, maar die moeite doe ik graag voor een goedkoper product.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Schrijf zelf een review over Amac

    Uw beoordeling