123BestDeal

5.3

Bestellen

2.7

Service

4

Prijs

2.3

Levering

16.7%

Zou hier weer kopen

123BestDeal

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je hoesjes voor tablets, e-read, de smartphone en bijbehorende accessoires kunt kopen? Wellicht is 123BestDeal voor jou een goed bedrijf. Lees via NederlandReview wat klanten bij dit bedrijf hebben ervaren. NederlandReview is het bedrijf voor de objectieve en onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen.


Wat is 123BestDeal?


Het bedrijf 123BestDeal verkoopt verschillende tablet hoesjes en andere accessoires. In deze organisatie zijn 10 medewerkers fulltime bezig. Zij zijn specialist in Musthaves en Tablet PC, e-read en Smartphone accessoires. Het bedrijf geeft aan een breed aanbod te hebben en voor elk denkbare Tablet PC of Mobiel hebben ze wel een accessoire. Je vindt bij het bedrijf hoezen voor ieder formaat en merk telefoon, -reader of Tablet PC. Er wordt eveneens aangegeven dat ze een groot aanbod hebben in allerlei soorten Musthaves. Er wordt aan particulieren, wederverkopers en zakelijke klanten verkocht. Op het moment van schrijven wordt er door het bedrijf aangegeven dat er al 650.000 klanten bij het bedrijf hebben gekocht. Er wordt aangegeven dat klanten erg tevreden zijn over de geboden prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast vinden ze volgens het bedrijf het bestelproces erg fijn. Er wordt aangegeven dat ze goede feedback krijgen. Dit is op hun website te bekijken.


Artikelen die je kunt kopen


Je kunt artikelen kopen die zijn onderverdeeld in categorieen tablet hoesjes, telefoon hoesjes, eReader hoesjes en laptop hoesjes. Qua accessoires kan er onder andere gekozen worden voor styluspennen, stekkers, kabels, toebehoren, handige sleeves, keyboard, toetsenbord, hoesjes en cases, screen protectors, telefoonhoes, sale, styluspens en musthaves. Je kunt onder andere artikelen kopen van merken zoals Apple, Archos, Asus, Huawei, Kobo, Kruidvat Cherry, Medion, Microsoft, Nokia, Samsung en Sony.


Klachten en oplossingen


Heb je een klacht over 123BestDeal? Er wordt aangegeven dat je samen tot een goede oplossing kunt komen voor een klacht. Het bedrijf zegt alles in het werk te stellen om haar klanten de beste service te mogen bieden. Toch gaat er volgens het bedrijf soms iets mis. Er wordt volgens 123BestDeal alles aan gedaan om geen geschil te hebben. Als er wel een issue is dan is daar een procedure voor. Mocht het onverhoopt gebeuren dat er iets mis gaat, dan kun je altijd contact opnemen met het bedrijf. Er wordt aangegeven dat klachten altijd serieus worden genomen. Er wordt gesteld dat er op een serieuze manier met klachten wordt omgesprongen. Dit gebeurt volgens de organisatie op een zeer verantwoordelijke manier. Het eerste doel is om de klacht in beeld te brengen en samen tot een oplossing te komen. Informatie door klachten worden ook ingezet om klachten in de toekomst te voorkomen. Je kunt je klacht mailen. Zorg dat als je een mail stuurt dat je je ordernummer in de communicatie vermeld. Het e-mail dat aangeschreven kan worden is support@123bestdeal.nl. Je kunt bellen op werkdagen. Het telefoonnummer dat je dan moet bellen staat aangegeven op de homepage van 123BestDeal.


Wat zijn de klantervaringen bij 123BestDeal?


Ben je al klant bij 123BestDeal? We zijn ontzettend benieuwd naar wat jouw ervaringen bij dit bedrijf zijn. Welk hoesje heb je bij 123BestDeal gekocht? Heb je soms meerdere artikelen bij dit bedrijf gekocht? Wat vind je van de prijs die je hebt moeten betalen? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij 123BestDeal? Door jouw visie te delen met de bezoekers van NederlandReview help je andere mensen een goede keuze te maken. Moeten zij wel of niet met dit bedrijf in zee gaan. We stellen het zeer op prijs als jij je mening deelt via dit objectieve en onafhankelijke platform.


 


 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (6)

4d mascara

In januari dit jaar heb ik 2 mascara's besteld echter inmiddels zitten we in april en heb ik nog steeds niks ontvangen. Als ik mail en navraag doe krijg ik wel reactie maar lost helemaal niks op. Ik ben degene die geduldig moet zijn. Nou volgens mij moeten zij eens in de actie schieten. Mijn advies richting andere kopers is dan ook NIETS bestellen bij 123deal wat je gaat het product wel betalen maar je gaat niks ontvangen. Echt een slechte zaak en dan vraag ik mij af of t geen oplichters zijn.

I

Ilse

15-04-2022

0forum

mijn aankoop van 101 euro

de reactie van 123 best deal zat in de spam. levering zou geschieden in week26-27 ,daar het product niet meer voorradig is /was op tijdstip van bestelling. mijn reactie was achter af iets te voorbarig,sorry Maar ik wacht af.

L

leon petit

23-05-2021

0forum

Stoffen organizers

Betaald 101 euro maar na 3 weken nog steeds geen levering. Geen reactie op gestuurde mail. 0 response . On betrouwbaar. Zijn het op lichters???,?

L

Leon

21-05-2021

0forum

Powerbank

Onlangs powerbank besteld als kerstcadeau. Deze kwam beschadigd aan. Verpakking gedeukt en item zelf bevlekt en bekrast. Weg cadeau... Na vraag of ik deze kon terugsturen met garantie van terugbetaling, kreeg ik ongevraagd een tweede exemplaar toegestuurd, allicht met de beste bedoeling. Helaas kwam deze ook beschadigd toe o.w.v. de verzending in bubble plastic enveloppe. Ik stuurde beide items terug in een doosje en vroeg de retourkosten terug te betalen maar dit wordt geweigerd! Ze betalen enkel hun eigen verzendkosten terug (= 2 euro). De overige 11 euro kan ik zelf ophoesten en dit omdat 123bestdeal artikelen verstuurd in onstevige verpakkingsmaterialen. Bezin vooraleer je hier iets bestelt. Ik nooit meer!

C

Cathy V.

05-01-2021

0forum

Zaklamp

Vorig jaar (2019) iets besteld als kerstcadeau. Betaald, maar nooit iets ontvangen. Nadien via Europees Centrum voor de Consument klacht ingediend. Ze stelden voor om de helft van het product terug te betalen, waar ik uiteraard niet mee kan akkoord gaan. Oplichter weigert nadien in te gaan op argumenten en beschouwt het als afgesloten. Mijn advies? Beter geen zaken doen met dergelijke disputabele buitenlandse verdachte oprichtingen. Je speelt Russische roulette.

W

wo0dy

30-09-2020

1forum

Apple oortjes die nep blijken te zijn

Klachten over bestdeal? Meld dit bij consuwijzer punt NL dan heb je kans dat zij dit bedrijf aanpakken. Ze versturen nep apple producten in een verpakking etc die doet lijken alsof ze origineel apple zijn. Ze geven een stroomstootjes, dus ook nog gevaarlijk voor je gezondheid. Dit geven ze ook toe per mail. Bedankt Peggy Arnthof voor deze slechte service en misleiding

S

Saskia

14-02-2020

1forum