4.3

2.9

5.2

3

37.7%

Zavvi

Geweldig! Of niet? Ontdek de geheimen van dit bedrijf. De site zavvi.nl is een online shop en eigenlijk ook wel een alles in 1 webshop te noemen, door het ruime aanbod van online kleding kopen tot elektronica en multimedia. Het is goed om te zien welke mogelijkheden er allemaal zijn bij deze site zavvi.nl. NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en organisaties. Het is goed om te zien, dat ook over dit bedrijf er volop reviews en beoordelingen verzamelt worden. Wanneer jij nog geen mening hebt kunnen vormen over zavvi.nl, dan is dat met NederlandReview nu wel mogelijk. Het is goed om de zaken goed door te nemen om daarna te besluiten om wel of geen klant te worden van zavvi.nl.

Over zavvi.nl

De site zavvi.nl is een plek voor entertainment, plezier en genieten. Je kunt er volop spellen en games vinden voor de  Xbox 360, de Xbox One, PS3, PS4, PS Vita, Wii, Wii U, 3DS en ook voor de PC. Ook voor films en tv series zijn er volop mogelijkheden. Kijk naar de mogelijkheden om de juiste DVD’s te vinden en te kopen en ook de juiste Blue Ray films of TV shows. Het is mogelijk om uit een ruim aanbod te kiezen. Ook is er een kleding afdeling. Er zijn volop merchandise en elektronica afdeling. Er zijn trouwens geen verzendkosten voor de klanten van zavvi.nl.

Diensten van zavvi.nl

De site zavvi.nl biedt volop spellen en zaken aan. Het gaat hier onder andere om de Xbox One Games, PS4 Games, Nintendo Wii U Games, Nintendo 3DS Games, Xbox 360 Games, PS3 Games, PC Games, DVD’s, DVD-Boxen, DVD Ranglijst, DVD Pre-orders, Nieuwe DVD Releases, Blu-ray, Blu-ray Ranglijst, Blu-ray Steelbooks, Blu-ray Pre-orders, Nieuwe Blu-ray Releases, Kleding, Accessoires, Herenkleding, Dameskleding, Technologie, Audio, Koptelefoons, iPads & Tablets, Blu-ray, Herenkleding.

Klachten, tips en complimenten over zavvi.nl

Wanneer je niet tevreden bent over een product of game dan kun je het binnen 14 dagen terugsturen.
Het is goed om ook je mening hierna nog een keer te plaatsen op NederlandReview. Je helpt anderen ermee om een goed beeld van dit bedrijf te krijgen.

Heb jij ervaring met zavvi.nl

NederlandReview maakt het mogelijk voor je om een review achter te laten over dit bedrijf. Vind je het een goed bedrijf? Of is het geen goed bedrijf? Ontdek de mogelijkheden om jouw mening te delen. Goed of slecht!

Games en andere computerspellen. Lees ervaringen van klanten die hier al gekocht hebben, zo weet u wat en waar u koopt! Lees duizenden onafhankelijke ervaringen op NederlandReview!

10

Alle reviews (138)