Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
20% Zou hier weer kopen
Ben je een fanatiek gamer? Zou je graag nieuwe games kopen? MSI is een uitgever van games en toebehoren. Bij MSI kun je alles op het gebied van computers en spellen kopen. Het hoofdkantoor bevindt zich in Taiwan. In het menu kun je onder andere kiezen uit de categorieën laptop, desktops, graphics card en monitors. Als je op een categorie klikt zie je welke producten je exact kunt kopen.
MSI stelt een wereldwijde pionier te zijn op het gebied van hardware. Alle producten worden door personeelsleden van MSI in 'eigen huis' ontwikkeld. Ze willen klanten ondersteuning bieden en inspelen op de vraag vanuit de markt. De focus is tijdens het proces gericht op productie en ontwerp. Het bedrijf stelt dat je via hun voordelen krijgt die beter aansluiten op jouw wensen in vergelijking met andere bedrijven. MSI wordt omschreven als een organisatie die niet stijf en groot is.
Je kunt je inschrijven voor het 'MSI Reward Program'. Dit programma is volledig digitaal te volgen via het ‘MSI Member Center’. Via dit programma kun je punten verdienen. Met deze punten verdien je onder andere kortingen, spelcodes en exclusieve aanbiedingen. Het lidmaatschap is gratis en je moet minimaal 18 jaar zijn. Het 'MSI Reward Programma' is persoonlijk en gekoppeld aan je account. De punten zullen automatisch in jouw account geregistreerd worden nadat je een actie hebt uitgevoerd. Het kan 24 uur duren voordat je puntensaldo is aangepast. Als je lid bent kun je jouw lidmaatschap op ieder moment opzeggen.
Mocht je vragen over het ‘Reward Program’ hebben kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. Je kunt de medewerkers eveneens contacten als je andere vragen, feedback of opmerking hebt.
De garantietermijn op producten verschilt per land. Voor de exacte garantietermijn contact je het kantoor van het betreffende land. Er wordt aangegeven dat alle informatie die je op de website leest ter informatie is. MSI stelt ernaar te streven om nauwkeurige en tijdige informatie te verstrekken. Het bedrijf geeft aan dat er onverhoopt weleens technische of feitelijke onjuistheden op de website kunnen staan. Mocht dit het geval zijn dan bieden ze hiervoor hun excuses aan.
In sommige situaties is de garantie uitgesloten. Zo kun je bij schade door een ramp of onweer geen aanspraak maken op de garantie. Het product moet gebruikt worden volgens de instructies in de gebruikershandleiding. Als je dit niet doet en er ontstaat een defect dan heb je geen recht op garantie. Alle uitzonderingen staan vermeld op de website van MSI. Net zoals bij andere webshops kun je gebruik maken van het wettelijke herroepingsrecht.
MSI is al vanaf 2008 actief als sponsor van professionele eSports-teams. Er wordt op dit moment samengewerkt met 15 professionele eSports-teams. Alle games zijn door specialisten gemaakt en in de praktijk getest door professionele gamers. Volgens het bedrijf hebben deze gamers tot dusverre prachtige prestaties op het gebied van gamen bereikt. Er wordt aangegeven dat professionele gamers mede met steun van MSI wedstrijden spelen tegen andere gamers uit de game-industrie. Op de speciale sponsorpagina van MSI lees je met welke teams er op dit moment wordt samengewerkt.
Heb jij al ervaringen bij MSI opgedaan? Welke producten heb je gekocht? Wat vind je van de werking van de producten? Heb je games bij MSI gekocht? Zou je andere gamers een positief advies geven over MSI? Hoe heb je de service ervaren? Deel via NederlandReview jouw ervaringen!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Aantal weken een MSI RTX 4090 SUPRIM X 24G videokaart in gebruik zonder problemen. Daarna viel de kaart, na ongeveer een kwartier gebruik, steeds uit. Netjes weer ingepakt en via Azerty terug naar MSI verzonden voor reparatie. Binnen zeer korte tijd constateren ze dat er val- of stootschade aanwezig is, wat niet valt binnen de garantie. Ze weigeren te repareren of het aankoopbedrag terug te storten omdat het mijn schuld zou zijn, alsof ik met een videokaart van 2000 euro ga gooien. Nog geprobeerd te bellen, maar ze kennen de videokaart niet eens. Laat staan dat ze kunnen uitleggen waarom ze zo snel constateren dat het mijn schuld zou zijn. Dit is de laatste keer dat ik MSI koop.
Thierry
23-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Vorig jaar een MSI laptop gekocht a 1199 Euro. Hiervan is de linkerknop onder de touchpad laatst kapotgegaan. De laptop is via de leverancier teruggegaan naar de fabrikant en deze beweert nu dat ik het (waarschijnlijk?) zelf heb gedaan dus de reparatie valt niet onder de garantie. De kosten voor reparatie bedragen 182,47 Euro. Dit laat ik uiteraard niet doen. Ik ben geen gamer en behandel mijn spullen altijd heel voorzichtig. Ik koop elke 3 jaar een nieuwe laptop, nooit defecten gehad maar altijd vervangen omdat ik toe was aan iets nieuws. Het defect is duidelijk ontstaan door de slappe constructie van de knop. Op enige service van MSI hoef je niet te rekenen, als ik de andere reviews hier bekijk dan ben ik niet de enige die dat heeft ondervonden. Dit was mijn eerste en zeker mijn laatste MSI. Ik kan niet wachten tot de 3 jaar om zijn dat ik deze laptop heb zodat ik kan gaan voor een kwaliteitsproduct.
G. Mulder
08-06-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Hierbij deel ik mijn ervaring met MSI. Vanwege een defecte 27 inch gaming monitor heb ik contact opgenomen met de klantenservice van MSI. Het eerste contact was direct negatief aangezien ik van de kast naar de muur werd gestuurd. Uiteindelijk kwam ik op een pagina terecht ( die overigens niet online te vinden is ), om mijn beeldscherm ter reparatie aan te melden. Na dit formulier ingevuld te hebben werd mijn beeldscherm opgehaald door een pakket bezorger. Toen begon de drama. Ik kreeg 1 week later een bericht dat er een prijsopgave naar mij gestuurd zou worden ( terwijl ik nog garantie had! ). De zogenaamde getrainde engineers door MSI, wat overigens gewoon een ingehuurd bedrijf blijkt te zijn met enorme slechte reviews, hebben mijn scherm nagekeken en beweren dat er een object tegen aan is geslagen. Heel bijzonder dat ze dit hebben geconstateerd aangezien ik die ochtend de monitor heb verplaats naar een bureau ernaast en alleen de hdmi kabel heb verwisseld. Nu heb ik een prijsopgave toegestuurd gekregen van 350 euro voor een nieuwe monitor terwijl de monitor zelf maar 270 euro is. Na opnieuw contact te hebben gelegd met MSI kreeg ik het bericht dat de geweldige getrainde engineers hebben aangegeven dat ik er zelf een object tegen aan heb gegooid en het dus niet vergoed wordt. Dus in plaats naar hun trouwe klant te luisteren die al meerdere MSI producten heeft gekocht, gaan ze uit van een flut engineer die een stekkertje erin heeft gedaan en een papiertje heeft ingevuld om zo snel mogelijk naar de volgende te gaan. Ga niet in zee met MSI, mocht je het toch doen ga er dan van uit dat je garantie NIKS waard is. NOOIT MEER MSI VOOR MIJ!
B Jansen
28-01-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Toetsenbord absoluut niet voor gaming geschikt- snel kapot. Reparatie van scherm door MSI slecht- frame gescheurd. Nu is WiFi card kapot EN zet de laptop zichzelf uit en aan, komt niet meer uit die "loop". Een zeer slecht product voor 2000 euro
F.Groeneveld
08-01-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Hoe kan mijn beeldscherm plots aan een hoek beschadigd zijn wanneer ik hem opstuur om aanspraak te doen voor garantie. Het beeld was super verpakt. 3 keer in bubbelfolie gewrapt en de doos is opgevuld met kranten etc. Ook deze fotos (gemaakt door msi) van zeer slechte kwaliteit zijn echt jammer... Van een merk als MSI had ik wel betere service verwacht.. De oorspronkelijke kwalen waren strepen in het scherm, zonder ook maar enige hoek beschadiging..
Joey te Vruchte
22-11-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal