4.7

3.3

6.3

3.3

16.7%

AllYourGames.nl

Zoek je een bedrijf waar je games en accessoires tegen een lage prijs kunt kopen? Wellicht is AllYourGames.nl een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij AllYourGames.nl bekend zijn.

Wat is AllYourGames.nl?

AllYourGames.nl is een bedrijf waar je scherp geprijsde games en accessoires voor jouw console kunt kopen. Deze organisatie stelt dit al jaren te doen. Ze verkopen onder andere consoles voor PlayStation 4, Xbox one en Nintendo Switch. Het bedrijf stelt alles in het werk te stellen om haar klanten een zo uitgebreid als mogelijk assortiment te kunnen bieden. Ze versturen games direct uit voorraad. Dit doen ze zodat jij zonder te veel te moeten betalen zeer snel van je aankoop kunt genieten. Gamen is volgens het bedrijf al een hele dure hobby. Ze snappen dat als medegamers als geen ander. Daarom letten ze constant scherp op de markt. Ze houden dan de producten en prijzen scherp in de gaten. Het resultaat is volgens het bedrijf dat je nooit te veel zal betalen voor je accessoires en games.

Verzenden

Op de website staat een stukje geschreven met informatie over verzenden. Er wordt daarin vermeld dat als je voor 18:00 uur besteld, je de bestelling de volgende dag in huis zal hebben. Pakketjes in Nederland en België worden verstuurd via de 24 uursservice. Dit betekent dat je bestelling de volgende dag bij je afgeleverd zal worden. Dit geldt ook voor de zaterdag. De meeste tijd kunnen de bestellingen per brievenbus post worden verstuurd. Dit betekent dat je niet thuis hoeft te blijven om je pakket in ontvangst te nemen.

Klantenservice

Er wordt aangegeven dat de medewerkers voor je klaar staan. Je kunt contact opnemen via een online contactformulier op de website van Allyourgames.nl.

Het bedrijf geeft op haar website een aantal voordelen aan. Klanten die op werkdagen voor 18:00 uur bestellen, krijgen het pakket de volgende dag in huis. Er is binnen Nederland sprake van gratis verzending via PostNL. In België zijn de kosten voor verzending € 2,99. Je kunt bij dit bedrijf achteraf betalen. Je krijgt een bedenktijd van 14 dagen.

Retourneringen

Er staat vermeld dat het onverhoopt kan gebeuren dat je product retour gestuurd moet worden. Je kunt je hebben bedacht, het product al eerder hebben gekregen of er is iets anders mee aan de hand. Mocht je een aankoop willen retourneren dan is het belangrijk dat deze aan de retourvoorwaarden voldoet. Een game dient voorzien te zijn van een originele verzegeling. Dat is echt belangrijk want anders wordt de retour echt niet geaccepteerd. Jouw retour dien je binnen 14 dagen aan te melden. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@allyourgames.nl. Na de retourmelding krijg je 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. Op de website staat het retouradres vermeld dat je kunt gebruiken.

Heb je weleens een aankoop gedaan bij AllYourGames.nl? Ben je content over de producten die je bij AllYourGames.nl kunt kopen? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij AllYourGAmes.nl? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Dit kun je doen op deze pagina van NederlandReview.

10

Alle reviews (6)

Dawn of ragnarok ps4 gamecode

Code doet niks, sterker nog niets te vinden in ps4. Ze geven de playstation de schuld, maar deze doet het prima met alle andere spellen. Klantenservice schuift het af op playstation en ik heb dus 16euro voor niks betaald. Voor een code die niks doet. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en je kan fluiten naar je geld. Aan de reviews te lezen ben ik niet de enige.

Sidney

02-05-2023

0

Star wars jedi survivor

Ik had star wars jedi survivor gepre-orderd, maar werd pas op de dag zelf verstuurd, de dag daarna nog niet ontvangen. Dus ik moet minimaal 5 dagen wachten tot ik hem heb. Ik stuur het gelijk en haal hem wel ergens anders voor die paar euro meer. Eerste en laatste keer bij hun.

Rob

29-04-2023

0

order voor 5 games voor ps5

1ste game, dag voor release geleverd. 2de game op dag van release geleverd. 3de game ( door dhl ) 1 week later dan verwacht geleverd. 4de spel ( geannuleerd door mezelf) 5de spel: onderweg / geen track en trace ontvangen. + Meeste games op tijd geleverd. Bij annulering van 1 van de games uit 1 order, keurig het correcte bedrag teruggekregen. De review over super mario odyssey hier slaagt op niets. Game doos is niet in het nederlands maar als je switch ingesteld staat op nederlands kan je de game perfect in het nederlands spelen. De games op switch zijn niet region locked, dus als ik een game in japan koop met japanse doos kan ik deze perfect in het nederlands spelen. - De pakketdienst doet er soms lang over om te leveren, +1 week en het jammere is dat de track en trace niet altijd via mail wordt verstuurd (na een mail van verzending ontvangen te hebben waar in zou staan dat je deze dezelfde dag nog ontvangt). Volgens mij ligt dit probleem bij DHL en niet bij allyourgames

N

niels

25-03-2022

1

PS4 game

Een maand geleden een bestelling gedaan, deze is nooit aangekomen. Blijkt dat het juiste adres niet is gebruikt door de webshop in combinatie met postcode + huisnummer. Omdat ze de bestelling zonder track en trace als brievenbus pakket versturen is er geen mogelijkheid om te achterhalen waar het pakket is. Het advies is dan maar om als de bezorger te denken en alle huizen af te gaan in de hoop dat ze mijn pakketje hebben. Dit is natuurlijk belachelijk. Ze zeggen mee te willen denken maar komen niet met een oplossing, geen nieuwe game, geen geld terug. Nooit bestellen dus, als er om een of andere reden iets met het pakket gebeurd is er geen track en trace en wordt het niet opgelost!

Mike

17-03-2022

0

Niet werkend pawpatrol game

Een spel (PawPatrol) terug gestuurd die niet werkt. Krijg je doodleuk te horen dat hij wel werkt. Als die wel zou werken hadden we hem niet terug gestuurd. Oplossing ze betalen 50% retour. In plaats van de wettelijke 100%. Het spel voldoet niet aan onze verwachtingen dus we sturen de game netjes terug. Wij hebben verder ook geen vertrouwen meer in Allyourgames op deze manier!! Mensen kijk uit! Ojah. Het zou ook aan onze PlayStation liggen? Ik ben geen gekke Gerrit! Ik heb het spel ook op een andere console geprobeerd. Sorry als dit de houding is van Allyourgames bij een spel van een paar tientjes! Ze hebben liever een slechte review in plaat van een nieuw spel te sturen. Dat zegt denk ik genoeg over de betrouwbaarheid.. Kijk uit als ze het al moeilijk hebben bij een tientje omzet winst...(derving) dan ben ik benieuwd naar de langdurigheid van jullie bestaansrecht! Nou hier in ieder geval de review !! Want jullie houden liever dat tientje in de zak in plaats van een nieuw spel te sturen. Ongelofelijk dat jullie een tientje winst en slechte reclame prefereren boven een tevreden klant en zoon van 4.

Dave

19-01-2021

0

Nintendo switch spellen

Ik heb zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik had een paar spellen besteld, echter waren de hoesjes niet in het Nederlands. Maar, bij Mario Odyssey bijvoorbeeld, staat op de productpagina zelfs gewoon het plaatje van het Nederlandse hoesje. Ik heb ze gevraagd of dit om te ruilen is, maar helaas, de enige optie was geld terug. Ok, prima, maar omdat er niet geleverd was wat op de website stond, heb ik gevraagd om een retour op hun kosten en op hun risico. Ik kreeg vervolgens een retourlabel van ze. Normaal ligt het risico van een retourzending bij de klant, maar bij non-conformiteit ligt het risico sowieso bij de webshop. (google: artikel op ictrecht.nl "Product voldoet niet: wie draagt de kosten en het risico van verzending?") Het pakket is nooit bij hun aangekomen, echter zou je toch verwachten dat je je geld terug krijgt. Maar nee, de ondernemer is van mening dat het feit dat het Nederlandse hoesje op de productpagina staat, niet betekent dat hij een verkeerd product geleverd heeft. De ondernemer spreekt (7 weken na het retour) nog steeds over het afwachten van het PostNL onderzoek, terwijl ik daar niks mee te maken heb. Daarnaast heb ik PostNL gebeld, 2 weken nadat het onderzoek gestart zou zijn, ze gaven aan dat er geen onderzoek gestart was en dat een onderzoek maximaal een week duurt. Hij spreekt ook vaag over een oplossing, maar als ik mijn geld terug vraag, krijg ik resoluut nee als antwoord. Daarnaast geven ze aan dat ik probeer onder mijn eigen verantwoordelijkheden uit te komen. Ik heb het vertrouwen verloren in dit bedrijf. Wees gewaarschuwd, het belangrijke is hier vooral hun handelswijze. Verder nog wat opvallende zaken: * Men gaat heel veel in discussie (zelfs over het idee om op de productpagina te vermelden welke taal uitvoering van het product geleverd wordt). * 5 weken na het retour, heb ik een e-mail gestuurd (A) met het verzoek om het geld binnen een week terug te geven, en dat ik anders genoodzaakt ben om het naar de rechtsbijstand door te zetten.   Na 1 week, geen reactie, dus nog een e-mail gestuurd (B) om aan te geven dat het doorgezet is, in de e-mail zat een kopie van de tekst van A.   Ze reageren op B, geven aan A niet ontvangen te hebben (toevallig).   In hun reactie zit een kopie van alle voorgaande e-mails, behalve A, bijzonder aangezien ze reageren op B, waar een kopie van de tekst A in zat.

Ben

30-07-2020

0