Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je zoekende naar een online warenhuis? Dan is Wehkamp wellicht interessant voor jou. Bekijk op deze pagina welke ervaringen er bij Wehkamp bekend zijn. Je leest hier puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.
Wehkamp is een online warenhuis. Je kan bij deze onderneming producten kopen die in allerlei categorieën zijn ingedeeld. Deze staan allemaal beschreven op de website van Wehkamp. Een bestelling is binnen een paar stappen gerealiseerd. Het is mogelijk om met of zonder account te bestellen. Betalingen kunnen gedaan worden op verschillende manieren. Als je met iDEAL betaald moet je niet vergeten op ‘betaling afronden’ te klikken. Na de betaling is het mogelijk om de bestelling te bekijken. Op de factuur wordt aangegeven op welke wijze je de betaling hebt verricht. De bedragen die op de website worden vermeld zijn inclusief BTW.
Bij een minimale bestelwaarde van € 20,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dat bedrag zijn de verzendkosten € 2,95. Bij spoedbestellingen worden er € 4,95 aan bezorgkosten in rekening gebracht. Grote pakketten worden afgeleverd door het bedrijf Dynalogic. Zij leveren bestellingen af tot net over de drempel. Er is ook een extra bezorgservice. Hiervoor moet een extra vergoeding voor betaald worden. Het is mogelijk om een bezorgmoment te wijzigen. Dit kan je regelen via 'Mijn Wehkamp'. Hier kun je jouw pakket ook van deur tot deur volgen.
Er kan via DHL ServicePoint kosteloos geretourneerd worden. De bedenk fase hiervoor is vastgesteld op 30 dagen. Een aankoop mag bij aankomst op redelijke wijze gepast worden. Een retour kan aangemeld worden via de website van Wehkamp. Hier kun je ook op zoek gaan naar de dichts bijzijnde DHL-servicepunten. Een retour moet met zorg ingepakt worden. Waar mogelijk moet de bestelling in de originele verpakking teruggestuurd worden. Op het pakket moet de barcode zitten zodat het bedrijf de retour kan verwerken. Voor retourzendingen hoeft niets uitgeprint te worden. De gehele retourprocedure wordt beschreven op de website van Wehkamp.
Het kan voorkomen dat je een klacht hebt. Deze kan ingediend worden. Klachten worden afgehandeld volgens de klachtenregeling. Klanten mogen er volgens het bedrijf vanuit gaan dat ze een werkend product kopen. Als er iets niet klopt aan een item wordt er gezocht naar een goede oplossing. Items die met schade of incompleet worden ontvangen kunnen aangemeld worden als artikelklacht. Nadat je klacht is aangemeld word je van de status op de hoogte gehouden. Het kan voorkomen dat een artikel niet aan de garantievoorwaarden voldoet. Je kan dan kiezen voor reparatie, restitutie of een nieuw artikel.
Heb je een vraag, opmerking en/of feedback? Dan kan er contact worden opgenomen met de klantenservice. Zij zijn op meerdere manieren te bereiken. Contact leggen kan via chat, e-mail of telefonisch, maar ook via social media. Duurzaamheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel. Ze stellen iedere dag actie te ondernemen om Wehkamp duurzamer te maken. Ze stellen dat het goed is dat het klimaat minder belast wordt. Er wordt alles aan gedaan het productieproces transparanter en eerlijker te maken.
Ben je al klant bij Wehkamp? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Ben je tevreden met je aankoop? Is je bestelling op tijd bij je afgeleverd? Ben je tevreden met de service? Deel je ervaringen via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!