Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je zoekende naar kinder- en babyproducten? Dan is het Muizenhuis wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er bij deze onderneming bekend zijn.
Het Muizenhuis verkoopt kinder- en babyproducten. Deze onderneming is opgericht door maker en bedenker Karina Schaapman. Sinds 2015 werken ook haar kinderen voor dit bedrijf. Zij hebben allen een eigen rol. In de online shop kun je boeken kopen. Er worden ook producten met betrekking tot knutselen, speelgoed, kanootjes en papierwaren verkocht. Voor het gehele assortiment kun je het beste een kijkje op de website nemen. Er kan ook een bezoek gebracht worden aan het minimuseum in de Jordaan. Deze plek is op een speciale manier ingericht, zodat het leuk is om er een bezoekje aan te brengen. Deze fysieke shop is dagelijks geopend, met uitzondering van een aantal feestdagen. De openingstijden zijn van 10:00 tot 17:00 uur.
Na het plaatsen van een order zal er een bestelbevestiging worden verstuurd. Dit wordt via e-mail gedaan. Heb je niks in je reguliere inbox ontvangen? Neem dan een kijkje in je map met 'ongewenste e-mail'. Het kan namelijk voorkomen dat mails onterecht als spam worden aangemerkt. Heb je echt niks binnen? Neem dan contact op met de klantenservice. Is het product dat jij wilt hebben uitverkocht? Dan kun je je e-mailadres doorgeven. Op het moment dat het item weer beschikbaar is zal je een e-mail ontvangen. Met betalingen kan er een kortingscode toegepast worden. Als deze niet werkt dan is het verzoek om contact op te nemen met de klantenservice.
Bestellingen worden verstuurd via PostNL en DHL. In Nederland en België worden er bij een minimale bestelwaarde van € 50,- geen verzendkosten in rekening gebracht. Je order wordt verwerkt door een externe partij. Een bestelling die 's avonds wordt gedaan kan meestal de volgende dag geleverd worden. Leveringen vinden niet plaats op zondagen. Rondom de feestdagen kan er een langere verwerkingstijd nodig zijn voordat er iets afgeleverd kan worden. Heb je een order geplaatst? Dan zal je direct een bevestigingsmail ontvangen. In de mail tref je een link die verwijst naar de status van je order. Nadat er een verzendlabel is uitgeprint, zal er een Track & Trace code aan je bestelling worden toegewezen. Met deze code kun jij online volgen waar een pakket zich op welk moment bevindt. Heb je per abuis een verkeerd verzendadres doorgeven. Mail of telefoneer dan om dit te wijzigen. Dit kun je niet online doen.
Ben je onverhoopt ontevreden met je aankoop? Dan is het mogelijk om een retournering in gang te zetten. Zowel de verkoper als koper zal zich aan het retourbeleid moeten houden. Voor een retour en bijbehorende restitutie hoeft geen reden opgegeven te worden. Het Muizenhuis zal het product binnen twee weken moeten ontvangen. Het item moet zich in originele staat bevinden en mag niet gebruikt zijn. De verzendkosten zijn bij een retour voor de rekening van de klant. Alleen het aankoopbedrag wordt teruggeboekt (niet de verzendkosten). Voorzie het retourpakket van factuur, adres en je rekeningnummer. Het retouradres staat vermeld op de website van Het Muizenhuis.
Ben jij al klant bij Het Muizenhuis? Dan zijn we reuze benieuwd naar jouw ervaringen. Wat vind je van de producten? Hoe heb je het bestel- en afleverproces ervaren? We stellen het op prijs als je jouw visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!