Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
50% Zou hier weer kopen
Heeft jouw kind last van bedplassen? Wil je hier een oplossing voor vinden? Wellicht is Dryly voor jou een geschikt bedrijf. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij Dryly bekend zijn. Je leest hier puur en alleen objectieve bedrijfsreviews.
Dryly is een organisatie dat een meerwaarde wil bieden in het tegengaan van bedplassen door kinderen. Het is een jonge en innovatieve organisatie. Het team van Dryly bestaat uit vier personen. Dit zijn Jeroen Adriaans, Siets Ijlstra, Mike Metz en Clarien Ijlstra. Al deze mensen werken vanuit hun eigen kennis en competenties aan het ontwikkelen van producten om kinderen en hu ouders hulp te bieden bij bed plasproblemen.
Dryly heeft een plaswekkermethode ontwikkeld. Dit is een effectieve manier om bedplassen aan te pakken. Je kind doet speciaal ontwerpen Dryly ondergoed aan. Dit ondergoed is verbonden met een app (via een zender). Deze zit verwerkt in een panda knuffel. De mobiele app en de panda werken als een alarm. Je krijgt hierdoor een goed inzicht in wanneer je kroost in bed plast. Zo weet je exact het moment dat je kind in bed plast en jij haar of hem hulp kunt bieden. Op het moment dat het broekje nat wordt gaat het alarm af. Je kind traint op deze manier om wakker te worden van een volle blaas. Je kunt de plaswekkermethode als een echte trainingsmethode zien.
Er wordt op de website van Dryly aangegeven dat steun van ouders aan kinderen belangrijk is voor het slagen van de methode. Dat is de reden waarom het bedrijf je via de mobiele app inzicht geeft in het gedrag van je kind. Wizzu is ook belangrijk in deze speciale plaswekkermethode. Wizzu zal echt het vriendje van het kind moeten worden. Wizzu steunt je kind in het volledige proces naar droog worden. Voordat je van start gaat met de speciale plaswekkermethode is het van belang dat je samen met je kind de mobiele app instelt. Dit vormt een motivatie en is extra leuk voor een kind. Voer in de ap de naam, leeftijden en het geslacht van je dochter of zoon in. Dit helpt jullie ontzettend in het proces van droog worden. Vervolgens dien je als ouder uit te leggen aan je kind wat de bedoeling is.
Wil je contact opnemen met de medewerkers van Dryly? Heb je bijvoorbeeld een vraag, opmerking en/of feedback voor het bedrijf? Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met deze organisatie. Mocht je een brief willen sturen kun je dit doen naar het volgende adres: Bleiswijkstraat 258, 2582 LJ Den Haag. Het e-mailadres dat je kunt gebruiken is info@dryly.com en het telefoonnummer is 085 130 34 35.
Er zijn bij Dryly meerdere manieren waarop je een betaling kunt doen. De betalingen van Dryly worden gerealiseerd via hun partner Adyen. Betaalmethodes waarmee je op het moment van schrijven kunt betalen zijn iDEAL, Eurocard/Mastercard, Visa, American Express, PayPal en Klarna.
Ben je klant bij Dryly? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen bij deze organisatie. Het wordt enorm gewaardeerd als je jouw klantervaringen bij Dryly deelt op deze pagina. De gebruikers zullen mede dankzij jou weten of ze er verstandig aan doen in zee te gaan met Dryly. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste bedrijf op het gebied van onafhankelijke bedrijfsreviews kan blijven.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Plaswekker 230 euro, werd zonder gebruiksaanwijzing in een beschadigde doos met tape bezorgd vlgs dryly kwam dit door de bezorgdienst mij gevoel zij dit is een 2e hands dryly. Na anderhalve week laad de ontvanger niet meer op, mail gestuurd naar dryly dat ik geld terug wil en dat mij gevoel van het 2e hands product gekregen te hebben werd bevestigd. Dryly stuurde een nieuwe ontvanger op. Nu kan de zender geen connectie meer maken op geen enkele manier, de panda begint ook hard no connectie te spreken en bij voorkeur in de nacht. Wederom een mail gestuurd dat ik geen vertrouwen meer heb in het product en mijn geld terug eis.
martine
13-05-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
In een woord: geweldig! Ik had nooit gedacht dat mijn zoontje van 5 jaar binnen 1 week deze schakeling kon maken. Super interactief gemaakt, vergoeding door de zorgverzekering. We hadden een broekje extra zelf gekocht wat achteraf niet nodig bleek te zijn. Mijn zoontje is helemaal fan van de plas panda. Staat nu zelfs sinds 2 weken op s nachrs om te gaan plassen. Het is al geweldig maar misschien leuk om er kaartjes bij te voegen wanneer de mijlpaal van 2 weken is behaald , soort van diploma.
Anoniem
16-01-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Zeer slecht! Eerst wordt de levering met ruim twee weken vertraging bezorgd. Vervolgens blijken 2 van de 4 broekjes defect. Bedrijf stuurt twee nieuwe, wederom zeer slechte kwaliteit en meteen kapot. Pandabeer begint in de nacht uit het niets te vertellen waardoor kindje doodsbang is voor de pratende panda. Contact met bedrijf en product mocht retour. Op eigen kosten en geld van aanschaf zou retour komen. Na twee weken nog niks ontvangen, gemaild met de stand van zaken en bevestiging dat het ontvangen was en geld retour zou komen. Wederom 1,5 week later nog niks en bedrijf negeert alle mails die ik verstuur met betrekking tot terugbetaling. Uiteindelijk een ingebreke stelling verzonden en toen na 1 week eindelijk mijn geld (ruim 200€) retour. Kortom: veel kosten gemaakt, energie erin gestoken en een slecht product met slechte bedrijfsvoering.
Nijssen
05-07-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Systeem is leuk bedacht maar werkt niet. Alarm in de beer gaat veel te zacht en het duurt te lang voordat ie afgaat. De app daarentegen gaat veel te hard en is niet aan te passen (ondanks meerder beloftes dat dit geregeld zou worden) Koppelen zender - ontvanger werkt niet goed. Test gehad met trilzender die het al vrij snel helemaal niet meer deed. App gaat keihard af en blijft regelmatig gewoon afgaan zonder reden. Enorm veel contact gezocht met de klantenservice (waarom ze dat zo noemen is me een raadsel). Geen enkele keer zijn we, zoals telkens wel wordt beloofd, teruggebeld. Nooit wordt er een oplossing gezocht, enkel leugens aan de telefoon. Zelfs na het terugsturen van het systeem (wat overeengekomen was, evenals de volledige terugbetaling, weer 2 keer contact gehad want er wordt geen geld gecrediteerd. Pas op bij dit bedrijf !!! Een systeem met zeer veel kinderziektes en als er wat is....... dan heb je pech en mag je het zelf uitzoeken Kijk maar op de negatieve reviews Deze gaan vrijwel zonder uitzondering over het gebrek aan service en het volledig ontbreken van terugkoppeling
Fam. Jansen
17-06-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal