Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek je een webshop om online speelgoed te bestellen? Dan is Bruder-Speelgoed.nl wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over dit speelgoedbedrijf bekend zijn. Alle reviews die je leest zijn onafhankelijk geschreven.
Via Bruder-Speelgoed.nl kan sinds 2006 speelgoed besteld worden. De onderneming geeft aan dat het om kwaliteitsspeelgoed gaat dat wordt aangeboden tegen scherpe prijzen. Het assortiment bestaat uit speelgoed van merken zoals Bruder, Britains, Jamara en andere. Deze webwinkel is onderdeel van het bedrijf Remiko. Deze onderneming is in 2006 opgericht door Renate en Michael Kloot. De twee kregen inspiratie om deze onderneming op te starten, omdat ze niet het juiste speelgoed voor hun zoons verjaardag konden aanschaffen. Ze waren naar eigen zeggen niet de enige met dit probleem. Redenen genoeg om een eigen internetshop te beginnen. Online bestellingen zijn binnen een aantal stappen te realiseren. Je kun dit als gast of geregistreerde gebruiker doen. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Deze staan vermeld op de website en worden getoond tijdens het bestelproces.
Alle producten, uitgezonderd onderdelen, worden uit eigen voorraad verzonden. Dit neemt doorgaans 3 werkdagen in beslag. Een bestelling gaat de deur uit nadat de betaling is ontvangen. In veel gevallen wordt het pakket de eerstvolgende dag al verstuurd. Hier wordt geen garantie voor gegeven. Moet iets snel geleverd worden voor bijvoorbeeld een verjaardag? Dan doen ze hun best om jouw order met voorrang te verwerken. De leveringen vinden plaats via de chauffeurs van PostNL. Mocht de leveringstijd langer duren word je daarvan op de hoogte gebracht.
Het is net als bij andere online shops mogelijk om orders retour te sturen. Je moet je dan wel aan specifieke retourregels houden. De retourtermijn is vastgesteld op 14 dagen. Deze termijn gaat van start op het moment dat je je bestelling fysiek hebt ontvangen. Binnen deze fase hoef je geen opgave van redenen voor het terugsturen door te geven. De verzendkosten zijn bij een retour voor rekening van de klant. Als je je aan de retourvoorwaarden houdt zal je een terugbetaling ontvangen. Zo mag een product geen schade bevatten en moet deze zich zo goed als mogelijk in de originele verpakking bevinden.
Deze organisatie stelt zorg te dragen voor een accurate afhandeling van jouw geplaatste order. Op ieder te bestellen product zit garantie. Dit heeft betrekking op montage- en fabrieksfouten. De klant heeft de verplichting om bij het aflevermoment te controleren of de producten voldoen en zich in goede staat bevinden. Als dit niet zo is moet je dit binnen een week melden. Dit dien je schriftelijk te doen. Je zal de melding kracht moeten bij zetten door een foto mee te sturen. Het is van belang om schade of gebrek als eerste door te geven. Ga niet zelf repareren en daarna pas melding doen. Dan vervalt namelijk de garantie. Moeten producten in elkaar gezet worden, maar is er een onderdeel met schade? Dan is het niet de bedoeling dat je deze in elkaar gaat zetten. Meldt de schade zodat je het vervallen van de garantieregeling kan voorkomen.
Ben jij al klant bij Bruder-Speelgoed.nl? Heb jij weleens een bestelling gedaan via deze webshop? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Ben je tevreden over de kwaliteit en prijzen? Wat vond je van het bestelproces en service? Is jouw aankoop op tijd bij je afgeleverd? We stellen het op prijs als je je mening geeft via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!