Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
54.6% Zou hier weer kopen
Zen Lifestyle: specialist in design en vintage. Ben je op zoek naar mooie stoelen of een fijne kast? Maar wil je niet iets wat iedereen heeft? Dan slaag jij wellicht bij Zen Lifestyle. Benieuwd naar de ervaringen van anderen met deze winkel? Lees dan verder!
Deze winkel bestaat al sinds 1984. Ze zijn dus al meer dan 30 jaar bezig met het inkopen en verkopen van trendy meubels uit de hele wereld. Niet alleen uit landen als China, India en Indonesië, maar ook uit Zweden en Denemarken worden de mooiste items geïmporteerd voor jou. Bij Zen Lifestyle zijn ze altijd op zoek naar meubels en accessoires die passen bij de laatste trend of artikelen die de volgende trend gaan zijn. Je kunt dit makkelijk en snel online bestellen, maar ook voelen, beleven en zien in de ruim opgezette showroom in Wijchen. Dus ben jij op zoek naar een gave vintage stoel of een mooie nieuwe kast uit Indonesië? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Er zijn inmiddels heel veel winkels die concurreren met deze winkel. Maar waarom zou jij nu juist voor deze winkel moeten kiezen? Ze hebben zelf een aantal voordelen voor je op een rijtje gezet:
- Je kunt bij de showroom van 10.000 vierkante meter in Wijchen gratis parkeren
- Je shopt er hip en voordelig volgens de laatste trends en bieden een laagste prijs garantie
- Ze hebben ook eigen ontwerpen in de collectie
- Je kunt ook via de webwinkel bestellen
- Producten zijn snel leverbaar en kunnen op een door jou gewenste plek worden geleverd.
- Zen Lifestyle is erkend door het CBW
- Ook op zondag kun jij terecht in de showroom.
Ben je al overtuigd of lees je liever nog even verder voor de reviews van klanten van Zen Lifestyle?
Wil je iets weten over een bepaald item uit de collectie, meer weten over het bestelproces of weten wanneer je jouw nieuwe producten in huis hebt? Voor antwoorden op deze vragen kun je even kijken bij de service-categorie op de website. Heb je een hele andere vraag, een opmerking, suggestie of een klacht? Dan wil je liever direct contact opnemen. Dit kan bij Zen Lifestyle op veel verschillende manieren. Je kunt langs in de winkel in Wijchen, die is zeven dagen per week geopend, je kunt een berichtje sturen per mail of door middel van het invulformulier op de website en je kunt hen makkelijk telefonisch bereiken. Per telefoon zijn er zelfs aparte telefoonnummers voor de klantenservice en voor meer informatie over de status van jouw bestelling. Een uitgebreide klantenservice dus!
Twijfelde jij bij je eerste bestelling bij deze winkel? Wellicht heb je toen gezocht naar ervaringen van anderen. Dat doen andere mensen dus ook. Zij zijn benieuwd naar jouw mening over het gemak waarmee je kon bestellen, de levertijd en eventueel jouw contact met de klantenservice. Heb je heel even de tijd om hen te helpen? Dit doe je door jouw ervaring en meningen met hen te delen in een review.
Benieuwd naar de ervaringen van klanten van Zen Lifestyle? Lees hier reviews, beoordelingen en meningen van klanten van Zen Lifestyle online!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Zen lifestyle communiceert onvoldoende. Zelf diverse keren moeten informeren wanneer onze tafelstoelen geleverd zouden worden nadat de wachttijd van 5,5 maand al een paar weken voorbij was. Telkens een ander tel.nr. moeten bellen. Te horen krijgen dat niemand kon helpen omdat ze niet van de juiste afdeling waren. Vervolgens konden 4 van de 6 stoeltjes niet meer in de bestelde kleur geleverd worden, of we zouden weer 5 maanden mogen wachten, omdat de bestelling opnieuw gedaan zou moeten worden. Daarom maar alle stoelen in een andere kleur laten leveren, die ze inmiddels wel op voorraad hadden. Daarna werden per ongeluk 2 stoeltjes te weinig geleverd. Weer bellen en weer van de ene afdeling naar de andere gestuurd worden. Van drie stoelen werden de schroeven niet meegeleverd. Weer bellen . Uiteindelijk alles compleet. ….maar nu een paar schroefgaten die voorgeboord waren, waarin de schroeven die werden geleverd, niet pasten. Zelf maar geprobeerd om passende schroeven te vinden, wat niet echt mooi uitziet omdat de afwijkende schroefkopjes zichtbaar zijn. We hebben besloten om niet weer achter alles weer aan te bellen. Wij zullen beslist niet meer bij Zen lifestyle kopen
I. Kok
18-09-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bij Zen Lifestyle Wijchen een tv meubel gekocht. Een week later ontvingen wij dit meubel beschadigd. Hiervan direct foto’s gemaakt en melding gedaan bij de klantenservice. De klantenservice had zeker 1.5 week nodig om tot de beslissing te komen om een nieuw meubel te leveren. Na weer 2 weken wachten werd er een nieuw meubel geleverd. Aan de bezorgers deden wij ons verhaal en zij besloten met ons mee te kijken naar het nieuwe meubel. Bij het openen van de 1e doos bleek wederom dat het meubel beschadigd was; het scharnier van het deurtje was compleet afgebroken. De bezorgers hebben hun best gedaan om het meubel te repareren, echter zonder resultaat. In overleg met de bezorgers hebben zij het meubel weer mee retour genomen. Direct contact gelegd met de klantenservice. Hierbij werd de toezegging gedaan dat wij 1 dag later, voor 12.00 uur, teruggebeld zouden worden door de leidinggevende. De volgende dag werden wij niet gebeld en van de leidinggevende hebben wij nooit iets vernomen. Elke klantenservice medewerker wijst naar “de leidinggevende” maar deze is nooit aanwezig of bereikbaar. Zen Lifestyle wilt ons een 3e meubel aanbieden. Door alle schades en de niet-nagekomen afspraken hebben wij het vertrouwen in dit meubel en firma verloren. Wij willen daarom ons geld terug. Volgens Zen Lifestyle is dit niet mogelijk en moeten wij genoegen nemen met een waardebon. Zeer slechte klantenservice bij Zen Lifestyle. Je hebt er een dagtaak aan om achter hen aan te bellen. TIP: Koop niets bij hen of zorg dat je een goede rechtsbijstand verzekering hebt. Op dit moment zijn wij in afwachting van een beslissing van de leidinggevende of wij ons geld terug kunnen krijgen. Verdere updates zullen wij hier plaatsen!
Anne
11-11-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Manager gaf mij als klant een uitbrander omdat ik een vraag stelde aan een vrouw en later aan een man. De vrouw mocht niet mee naar de plek waar de eetstoel stond en de jongeman verkoper wilde met ons meelopen. Kortom de manager komt zeer klantonvriendelijk over en het is abject dat hij ons zo terecht wees. Sorry maar een arrogante eikel die niet aan ZEN doet denken. Doe je voordeel er mee. Jenny Bruel
Jenny Bruel
24-04-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Heel klantvriendelijk en professioneel geholpen! Mooie winkel voor elk wat wils! Wij komen beslist terug!
Annemarie
11-03-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
We werden vriendelijk geholpen bij de aankoop. Echter "het komt wel goed" van de medewerkster met betrekking tot de afmeting van de bank kwam niet meer goed. We hadden duidelijk aangegeven dat de bank echt niet langer dan de 2,15m mocht zijn. Vroeger dan beloofd werd de bank geleverd. Echter de bank was 2.18m.De leverancier zei direct "dit gaat niet passen". Vanaf dat moment is alle communicatie vanuit Zen belabberd verlopen. Agressief op het moment dat we de winkel bezochten. Dreigend per mail. Nauwelijks bereikbaar per telefoon. Tot een maand geen communicatie. Terwijl ze mij terug zouden bellen. Aanbetaling hebben we niet teruggestort gekregen. Kortom; wij gaan nooit meer terug.
Mark Theelen
31-01-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
een minuut geledenNIEUW In april flinke order geplaatst bij Zen, oa bankstel, 6 eetkamer stoelen eettafel en tv dressoir. Buiten eettafel om alles op tijd en naar tevredenheid geleverd. Echter, het is inmiddels januari 2022 en nog steeds zijn we aan het wachten, vanaf april!!!, op onze eettafel. Eerst werd het september, toen oktober, toen november...initiatief om ons op de hoogte te houden vanuit Zen is er niet. Continu moesten wij zelf maar weer bellen om te vragen wat de status is. Op de vraag of ze zelf niet iets meer pro actief richting leveranvier konden zijn, werd aangegeven dat daar geen sprake van is. Kreeg alleen maar terug dat ze het erg vervelend vinden. Maar daar kopen wij inmiddels nils meer voor. Op gegeven moment aangegeven dat er inmiddels wel wat in de prijs gecompenseerd mocht gaan worden, wegens het lange wachten. Waar kwam Zen mee? 50 euro korting. Om te janken toch, wat een medeleven. En nog steeds hebben we geen idee wat nu de status is. Ben inmiddels moedeloos en geloof er zo onderhand niet meer in of er ooit nog een eettafel geleverd gaat worden. Erg jammer dit, want we waren zo tevreden?
Hanriette Burger
04-01-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Enorm goed geholpen in de winkel, de medewerkers hebben ons goed geadviseerd en denken mee. Verder een prima service!
Gieseck
12-07-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Zojuist een nieuwe tv-meubel binnen gekregen van Zen-lifestyle. Mooie stoere look en gaaf design. Helaas kwam deze zonder enige bescherming uit een busje aan, dit terwijl er glazen deurtjes in zitten en het gespoten metaal is. Helemaal onder het stof en het belangrijkste; er zitten veel krassen op het blad, voor een prijs van €599,- is dit (naar mijn idee) onacceptabel. Klantenservice gebeld en gevraagd of deze per direct weer opgehaald kon worden; want hij stond nog beneden in de hal. Klantenservice was niet erg vriendelijk en verkondigde "vul het serviceformulier maar in". Geen: goh wat vervelend. Aangezien dit ook een vrije dag kost. Hoe verder, geen idee, ook daar kwam geen toelichting over. Nogmaals; de kast zelf is onwijs tof, helaas voor dit bedrag; deze beschadigingen en de service, niet meer zo.
Zita van den Ende
17-02-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
We hadden een TV-meubel besteld. Door levering naar België gingen we akkoord met 75€ extra transportkosten. Na 3 weken wachten ( meubel was in stock maar ze willen blijkbaar alles groeperen voor levering België ), hebben ze een verkeerd goedkoper meubel geleverd ! Na het invullen van een serviceformulier kregen we te horen dat het meubel pas op 29/6/2020 kan geleverd worden. Het meubel is wel degelijk in stock want we kregen het voorstel om het meubel te komen afhalen en dan krijgen we die 75€ terug. Dit is echt een belachelijk voorstel ! We zitten nu meer dan één maand met een verkeerd TV - meubel in onze woonkamer omdat ze HUN FOUT NIET onmiddellijk willen rechtzetten ! Waarschijnlijk omdat ze transportkosten willen besparen. Zen Lifestyle gaat in de fout en wij worden nu gestraft omdat Zen-Lifestyle GEEN moeite wil doen om onmiddellijk te leveren ! En wij zitten met een verkeerd TV-meubel in de woonkamer voor meer dan één maand. Echt belachelijk !
Stefan Vlassenroot
26-05-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Verschikkelijk slechte after-sales van Zen Lifestyle Store Wijchen. 6 nieuwe eettafel stoelen aangeschaft a 129.95 per stuk. We zien een klein scheurtje in het leer op de armleuning, vervolgens zeggen ze dat ze de stoel komen omruilen. (dit kan overigens alleen op een woensdagochtend, wat al erg vreemd is maar goed). De stoel die we in retour kregen was een gebruikt showroom model waarbij de anti-kras dopje al voor de helft waren afgesleten en er op diverse plaatsen staal beschadiging was. Vervolgens bieden ze maar liefst 20,-! Als compensatie. Naar meermaals mailen en bellen is dit bedrag na overleg met de ''chef'' maar liefst verhoogd naar een geweldig bedrag van 40,-! En dat voor een stoel van 130,- die overigens flink gebruikt en beschadigd is. Mijn advies, koop uw interieur elders. Want als er iets mis mee is, is dit bedrijf niet geheel ''Zen'' meer.
Krol
25-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Onlangs ben ik op kamers gegaan en hoewel het maar een studentenkamer is vind ik het toch belangrijk dat het er netjes uitziet. Thuis (bij mijn ouders) had ik ook een fijne kamer en dat wil ik niet inruilen voor een mindere kamer. Daarom ben ik zo blij dat ik op de website van Zen LifeStyle terecht ben gekomen, omdat ik hier tegen een nette prijs leuke vintage meubelen kon kopen. Bij Zen Lifestyle vindt je eigenlijk alles wat je nodig hebt om je kamer een beetje persoonlijk te maken en dat is voor mij belangrijk. Veel van mijn studiegenoten kopen hun meubels of op Marktplaats of bij de Ikea oid en dat vind ik gewoon niet zo persoonlijk. Er zijn natuurlijk wel alternatieven, maar die zijn voor mij niet echt betaalbaar (je bent en blijft student). Ben daarom erg tevreden met dit bedrijf en schrijf er graag even een review voor!
Eugienne van der Poel
31-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal