Welhof

5.2

Bestellen

3.8

Service

4.8

Prijs

4.8

Levering

33.7%

Zou hier weer kopen

Welhof

Ben je zoekende naar een webwinkel in refurbished/outlet/b-keus witgoed? Welhof kan dan voor jou misschien weleens een mooie uitkomst zijn. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke objectieve en onafhankelijke klantervaringen er bekend zijn.  


Wat is Welhof?

 


Welhof is een webwinkel in refurbished/outlet/b-keus witgoed. Het bedrijf stelt daarin de nummer 1 webwinkel te zijn. Er is ook een fysieke winkel in Zwanenburg. Deze ligt op de grens met Amsterdam. Je kunt bij het bedrijf je slag slaan op het gebied van b-keus en refurbished (tweedehands) producten. Deze producten verkoopt het bedrijf met hoge korting. Deze korting kunnen ze geven omdat ze de producten rechtstreeks bij de fabrikanten afnemen en grote aantallen inkopen.


Zo is te lezen is, dat ze iedere dag weer voor je klaar staan, zowel online als in de winkel. Je kunt bellen of langskomen. Er staat altijd koffie voor de klanten klaar. De refurbished producten worden door een gecertificeerde producent gecontroleerd. Daar waar nodig, worden de producten ook nog eens gerepareerd, getest, gereinigd en nog een keer getest.  


Eenvoudig bestellen

 


Bestelling kunnen eenvoudig via de webshop geplaatst worden. Na het bestellen van een product heb je optie diensten te selecteren die betrekking hebben op de levering van het product. Je kunt ook de keuze maken om een bestelling zelf op te halen en ook op welke datum je de spullen bezorgd wil hebben. Daarnaast worden er verschillende opties geboden om te betalen. Mocht je de bestelling definitief gemaakt hebben zul je een bevestigingsmail ontvangen.


In de avond voor de leverdag ontvang je een verzendbevestiging per sms en e-mail met een tijdvak. Mocht het tijdvak niet uitkomen, dan is er een mogelijkheid om per e-mail te reageren. In dat schrijven kun je een nieuw tijdstip en datum aangeven om je bestelling te ontvangen.  


Voordelen

 


Er worden door Welhof voordelen beschreven. Zo stelt Welhof dat je met een refurbished apparaat voordelen van een nieuw apparaat hebt. Dit is ook nog eens voor de prijs van een tweedehandse. Naast het feit dat het goed is om geld te besparen is het eveneens goed voor het milieu. Artikelen worden gratis bezorgd en kunnen gratis retour gestuurd worden. Oud witgoed zal gratis worden afgevoerd. Mocht je een bestelling doen voor 23:59 uur, dan is deze de volgende werkdag in huis. Er is een aansluitservice mogelijk en je kunt betalen aan de deur met contant of pin.  


Alle producten zijn bij het bedrijf in eigen voorraad. De producten zijn uniek en er is een mogelijkheid tot ophalen. De showroom is zeven dagen per week geopend en je werkt mee aan een beter milieu. De producten van Welhof zijn ingedeeld in de volgende categorieën: keuken, huishouden, televisies, fietsen, witgoed outlet, fietsen outlet, tweedehands witgoed, tweedehands fietsen en aanbiedingen.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij Welhof? Ben je tevreden over de producten van Welhof? Zijn de personeelsleden van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ben je te spreken over de kwaliteit van de producten? Wat heb je precies besteld? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Welhof? Zijn jouw spullen op het juiste moment bij je afgeleverd? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt.  

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (101)

Fiets

Fiets gekocht voor mijn zoon , rem loopt aan zitten beschadigingen op , versnelling werkt niet goed , als jullie net zo snel met antwoorden zijn als met versturen , kunnen we praten. Heb al een mail verstuurd word er niet op gereageerd zet ik rechtsbijstand erachter . Slechte kloten zaak had beter 150 er bovenop kunnen leggen had ik iig een Batavus gehad ,. Links of rechts die fiets word omgeruild . Dus ik zou maar snel contact op gaan nemen als je een beetje service wil bieden

J

Jeroen

08-09-2024

0

Fiets

Fiets ontvangen en na een paar dagen deed de accu het niet meer Contact met de klantenservice gehad en de nieuwe accu zal binnen 2 weken geleverd worden Inmiddels wachten we 5 weken en nog steeds geen accu gekregen en niemand wilt ons ter woord staan. Kortom zeer slechte zaak en service ik zal het niet aanraden om bij wel of wat te kopen

S

Sam

22-08-2024

0

Wasmachine

Wasmachine ging snel stuk, een nieuwe duurdere! moeten kiezen voor het omruilen. Deze Wasmachine gekregen die ontzettend naar sigarettenrook stinkt. Kan weer omgeruild worden maar moet de kosten zelf betalen…. Slechte service!

F

Florien Oomes

16-07-2024

0

Wasmachine

Dit bedrijf is echt afschuwelijk. Mijn machine ging kapot in de garantie, ik heb geen werkende nieuwe ontvangen maar krijg ook mijn geld niet terug. Volgens mij kwalificeert dit als diefstal. Check alle reviews (al zetten ze die op Google soms uit, en waarom ook alweer precies zou je dat doen?? (Dat weet je als je de kans krijgt ze te lezen)) voor je in zee gaat met deze malafide club.

P

Pauline

24-12-2023

0

Hele Slechte Product en Service Niet Bestellen!!!!!

Hele Slechte Service en Producten!!! Ik kreeg een hele Vieze Stinkende Droger die dus niet gereviseerd was!!! En die ik ook nog zelf mee naar boven moest dragen . Klacht ingediend , een vervangende gekregen maar net zo, Niet Gereviseerd dus! Bovendien heeft de machine heel mijn trap beschadigd en zelfs dat willen ze niet oplossen en doen ze of ik het verzin ,terwijl ik bewijs heb (foto,s) echt Schandalig. KOOP HIER NIKS MENSEN HET ZIJN GEWOON OPLICHTERS EN HELE VIEZE MACHINE,S !!!

S

Silvia vroomen

24-11-2023

1

Cyclux fiets

Fiets is enkele maanden oud, en heeft vele gebreken. Handvat tijdens fietsen afgebroken, schakelt niet meer, rem is defect en speling op het balhoofd. (Vorige fiets heeft mijn zoon 2 jaar gebruikt en is in bijna nieuwstaat verkocht.... oftewel hij is erg zuinig op zijn spullen) 2x gemaild naar Welhof en geen reactie gehad. Schandalige service en gevaarlijke fiets!!

H

H.Janssen

06-11-2023

0

Koelkast

Ik heb een koelkast gekocht drie week geleden,maar nog niet ontvangen.

E

Erdal e.

02-11-2023

0

Heb 7 mnd terug koelvriezer gekocht nu stuk na wat gemail en app zou gisteren al geruild worden maar op zondagavond 23 uur mail gaat niet gisteren mail vandaag Nou nog niks en geen reactie klantportaal werkt niet Moet je soms iedere dag wachten had al nieuwe gekocht ergens anders dit omdat je niet zonder kan nu moet oude gehaald worden en geeuild tegen ander product want koelvriezer heb ik dus al nieuw

L

Louiza

24-10-2023

0

FIETS

HEB EEN NIUWE FIETS BESTEELD MAAR KRIJG IK 2E HANS KAPOTTE FIETS, FOTOS AL DOOR GESTUURD

G

Gagik

23-10-2023

0

Wasmachine met aansluiting

Welhof is het ergste en slechtste bedrijf op de hele wereld. Ik had een refurbished wasmachine bij hun gekocht en ook laten installeren door één van hun medewerkers. Dit begon al ongelofelijk slecht, want hun concept is dat je een dag/paar uur van te voren een melding krijgt wanneer het product geleverd zal worden. Deze melding stuurde om VIER UUR ‘s nachts. Dat slaat al helemaal nergens op. Maar goed, er wordt aangebeld om 8 uur ‘s ochtends aangebeld en de wasmachine wordt aangesloten. We waren blij en gebruikte dezelfde dag de wasmachine. Drie dagen daarna zijn we niet in de kamer geweest waar de wasmachine stond, totdat we op een dag werden wakker gemaakt door een bezorgde onderbuurvrouw die een mega grote lekkage had gevonden in haar woning nadat ze terug was gekomen van vakantie; de medewerker die de wasmachine had geïnstalleerd had het niet goed aangesloten waardoor er een langzame lekkage was ontstaan en het huis van mijn buren heeft vernield. Nadat ik hier achter kwam ging ik de kwaliteit van dr wasmachine verder testten en alles was, verbazingwekkend genoeg, stuk. De wasmachine reageerde niet op de knopjes, als het mij op een of andere manier lukte om de machine aan te zetten spoot letterlijk het water aan de voorkant van de machine eruit!! Met andere woorden: Welhof had een product verkocht aan ons, dat totaal totaal totaal totaal NIET geschikt was voor gebruik. Toen ik contact me hun heb opgenomen (met video en foto bewijs) zeiden ze platweg dat ze mij niet konden helpen en dat ze geen verantwoordelijkheid namen. Ongelofelijk slecht bedrijf. Nooit iets van kopen!!!

R

Ruby

11-10-2023

0

Gasfornuis

Ik voel me behoorlijk opgericht en dit voor 999€! Op 30/9/23 een gasfornuis aangekocht. Op 10 oktober nog steeds niets ontvangen. Ze hebben twee maal per week een levering in België, wel dan waar blijft mijn bestelling? Zeker niets kopen bij welhof, ik vrees dat we onze zuurverdiende centen kwijt zijn.

I

Inge

10-10-2023

0

Condensdroger

Valse beloften. tijdverlies

B

Ben Van Eechaute

04-10-2023

0

Wasdroogcombinatie

Ik heb het product 2 weken geleden besteld, deze zou gister (maandag; door mij gekozen datum) geleverd worden. Hiervoor zou ik natuurlijk thuisblijven. Zondagavond om half 12 een mail dat het een dag verschoven werd. Dat dit een keer kan gebeuren heb ik alle begrip voor, dus ik zou dinsdag óók thuisblijven. Nu is het dinsdag, nog geen infomail met tijdsindicatie gehad. Ik zie in het klantenportaal dat mn levering wéér verschoven is. Na navraag per mail blijkt dit te kloppen, en ik zal een mail gaan ontvangen met tijdsindicatie. Nu kan ik morgen niet thuisblijven, en ben er ook wel klaar mee. Na alle reviews die ik hier gelezen heb, ben ik geloof ik beter af ergens anders! Dus geannuleerd (en had gelukkig gekozen voor betaling bij levering)

M

Marjolein

03-10-2023

0

Droogkast aankoop

We hebben een droogkast besteld en hoopten op een levering maar na iets meer dan een week geen spoor van onze droogkast. Normaal gezien is er 2x per week een levering naar België en krijg je een sms een dag op voorhand als de levering gaat doorgaan. Geen sms, klantenservice niet bereikbaar, als je via WhatsApp contact opneemt is het een automatische chatbot, telefonisch niet bereikbaar. Zeer slechte communicatie, geen service, belofte wordt niet nagekomen. Na betaling is het onduidelijk of je überhaupt je bestelling krijgt. Zeker niet aan te raden! Niet bij Welhof kopen, zeer onbetrouwbaar en gebrek aan transparantie. #8000012147

D

David Maesschalck

03-10-2023

0

Vaatwasser

Zou ik 0 sterren mogen geven, zou ik dat ook zeker doen!!! Heb van mijn leven nooit zo'n slechte dienst gezien. Ik koop in JULI (18-07) een refurbished vaatwasser bij welhof besteld. Deze werdt op rond 20-07 geleverd. Tot daar.. alles goed... behalve toen ik het toestel heb open gedaan. Deze werdt niet schoongemaakt (stinkte ongeloofelijk) en filter werd niet vervangen. Afvoer werd met ducktape "hersteld"... dus heel snel "refurbisched". Ik heb toen contact opgenomen via whatsapp met welhof.. geen ander communicatie manier (telefoon bestaat niet bij hen) om dit te bespreken (22-07) en vroeg om het toestel met een ander te wissellen (die toen op voorraad was). Ik krijg pas op 27/07 een antwoord van hen, maar toestel niet meer op voorraad en niet echt een ander alternatief. Er wordt me dan gezegd dat ze vaak nieuwe voorraad krijgen en dat ik hun website in de gaten moet houden (wat ik dus ook doe). Op 08-08 vind ik een alternatief en stuur deze door via whatsapp. op 11-08 stuur ik een nieuw bericht door omdat ik geen reactie ontvang.. OP 20-08!!!!!!!!! krijg ik EINDELIJK reactie op mijn aanvraag. Gekozen toestel was natuurlijk niet meer beschikbaar, maar een ander toestel werdt voor mij opzij gezet. Die werdt uiteindelijk op 02/09!!!! geleverd. MACHINE WAS NOG IN ERGERE STAAT ALS DE EERSTE!!!!! LEKT GEWOON. Sindsdien blijf ik vragen om een wissel.. niet te doen.. ze reageren met "best wachten" toestel zal geleverd worden. Het is druk. Wij rijden 3 keer per week naar België!!!???? (waarom dan nog niet bij mij aangekomen!!!???). Ik heb ergens anders een toestel gekocht.. We zitten met 5 mensen thuis en kunnen ons niet langer meer permiteren om geen vaatwasser te hebben. Ik vraag welhof dus voor een terugbetaling van mijn toestel.... maar... dat is niet mogelijk omdat de 15 dagen voorbij zijn!!!!! Zij nemen dus hun tijd om te reageren... en daarna sturen ze terug naar hun algemene voorwarden. Wij zijn nu 02-10 en zit nog steeds aan het wachten! KOOP ZEKER NOOIT REFURBISHED bij WELHOF!!! dit is oplichterij en diefstal!!!!!!

B

Benoit Mahiat

02-10-2023

0

Wasmachine

Ik moest uit nood een 2de hands wasmachine kopen,ook omdat mijn koelkast daarvoor defect geraakt is .en pers ben ik niey echt van de 2de hands witgoed en ik snap nu ook waarom.ik heb bij welhof een wasmachine besteld keurig afgeleverd .zaten schoenafdrukken op de wasmachine bij mijn gaat gelijk belletjes rinkelen .hebben oude machine meegenomen. Toen de koerier bezig was met de oude machine aan t inladen Hadden we de andere machine aangesloten en daar kwam t gezeik gelijk al.lekkage dus hij heeft die wasmachine natuurlijk meegenomen. Omdat er wel op de site staat zijn gecontroleerd en gereinigd vondt ik t best eng waar ik me held uit aan heb gegeven. Moet wel eerlijk erbij zeggen Ze hebben mijn wel constant te woord gestaan via de app Mail zijn ze echt stukken trager Heb binnen 2 werkdagen me geld weer terug ontvangen. €100 erbij en je hebt gewn een mooie wasmachine bij bol.com etc

F

Faya

23-09-2023

0

Wasmachine

Ik had een wasmachine bij welhof gekocht. De leveringsdag werd helaas verplaatst op de dag zelf, dat is vervelend te noemen. Later is de wasmachine wel bezorgd, maar moest ik zelf meehelpen tillen om deze op de 3de verdieping te krijgen. De wasmachine bleek niet refurbished te zijn maar gewoon 2de hands, inclusief de bijbehorende geur. Ik heb deze teruggestuurd en nu ook het bedrag terug gekregen. Bij het retour zenden had de bezorger gewoon een trap steekkar bij zich dus dat scheelde me ook weer een hernia. Al met al geen goede ervaring, maar beter dan wat sommige andere mensen hebben ervaren.

J

Joost

21-09-2023

0

vaatwasser

Op 30-05-2023 kocht ik bij u vaatwasser HISENSE HV603D40 voor een bedrag van €275,00. Zie factuur W165821. Op woensdag 06-09-2023 meld ik een defect aan de vaatwasser. Deze geeft foutcode E5. Ik heb de slang en de waterdruk nagekeken en een service aanvraag ingediend. Op maandag 11-09-2023 besliste u om de vaatwasser niet te repareren maar om deze om te ruilen voor een ander model. Omdat hetzelfde model niet op voorraad is besluiten we een ander aan te kopen met een meerprijs van €44,00. U belooft me de vaatwasser kosteloos te wisselen en aan te sluiten. Ik heb meermaals aangegeven dat ik een belangrijk revalidatietraject volg na aanleiding van een ernstig verkeersongeval en dat ik dus op voorhand een leverdatum moet weten. Ook heb ik u uitgelegd dat ik alleen ben met 2 kleine kindjes en dat een vaatwasser voor mij, omdat ik amper kan staan en lopen, geen luxe is maar echt broodnodig. U belooft de vaatwasser te leveren op 15-09-2023. Ik hoor of zie niets. Ik krijg via de mail een reactie dat dit een miscommunicatie is maar dat hij zeker 16-09-2023 zal komen. Ik zie of hoor wederom niets maar jullie beloven weeral dat de vaatwasser 18-09-2023 zal komen. Weeral moet ik zelf contact met u zoeken en hoor ik dat de leverdatum weeral is verplaatst naar 19-09-2023 Het is beloofd dat deze echt vandaag zou komen. Maar vandaag, 19-09-2023, zie ik dat de leverdatum wederom is verplaatst naar 20-09-2023; Hoe verwacht u dat ik dit blijf doen?

K

karin geerts

19-09-2023

0

Washingmachine

I highly advice not to purchase from this company. I got a washing machine from them less than a year ago. The isolating trim broke with normal use so I tried contacting them to get it repaired, since I'm still within the one-year warranty period. They replied after a week saying that I need to pay for the repair (around 100euros) because that specific part is not included in the warranty, even though their website does not mention that at all. I've been sent back and forth from their customer service trying to solve this issue (tried via whatsapp, email, completed an online form), but they either don't reply or they repeat that I need to pay for the repair. Overall this company behavior is really shady and they clearly don't sell high quality products. Now every time I use the washing machine a ton of water spills on the floor, and even though I dry it off right away it has damaged the floor.

B

Benedetta

14-09-2023

0

Koelksst

E

Esther

11-09-2023

0