Sep & Sofie

10

Bestellen

10

Service

10

Prijs

10

Levering

100%

Zou hier weer kopen

Sep & Sofie

Ben je op zoek naar leuke artikelen voor in het huis? Dan is de webshop van Sep & Sofie wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over dit bedrijf. Alle reviews die je leest zijn onpartijdig en onafhankelijk tot stand gekomen.


Wat is Sep & Sofie?


Bij Sep & Sofie kun je alles voor in je huis kopen. Deze artikelen zijn te bestellen via de webshop op sepensofie.nl. Het aanbod is onder andere in te delen in badkamer, servies, vazen en potten. Deze onderneming is gevestigd in de straat Landmeer in Zeeland. Dit is echter geen bezoekadres. Bestellingen kunnen louter gedaan worden via de online shop. Ieder te bestellen product staat op de website afgebeeld met een foto. Er wordt een productbeschrijving vermeld en getoond welke prijs er betaald moet worden.


Bestellen en betalen


Als je iets wil bestellen moet je een product toevoegen aan de winkelmand. Zowel particulieren als bedrijven kunnen een bestelling doen. Zij kunnen bestellen als gast of met een klantaccount. Als je voor een account kiest moet je je vooraf registreren. Accounthouders kunnen gebruik maken van een aantal voordelen. Zo hoef je bijvoorbeeld niet steeds opnieuw gegevens in te voeren. Ook heb je eenvoudig inzage in je bestelhistorie en ben je als eerste op de hoogte van aanbiedingen. Via je account kun je ook de status van je bestelling in de gaten houden.


Verzendinformatie


Op de productpagina van een product wordt de levertijd aangegeven. Als iets direct uit het magazijn wordt geleverd, zal je dit binnen 2 werkdagen ontvangen. De leveringen worden gerealiseerd door transportbedrijf DHL. Als iets in Duitsland of België bezorgd moet worden, zal dit ongeveer 2 à 3 werkdagen duren. Er kunnen vanwege omstandigheden altijd vertragingen ontstaan. Als je pakket de deur uit is ontvang jij een track & trace code. Hiermee kun je online volgen waar een pakket zich op welk moment bevindt. Het kan voorkomen dat je niet thuis bent op het bezorgmoment. Het pakket wordt dan bij de buren afgeleverd. Als zij ook niet thuis zijn ontvang je een briefje met nieuwe bezorginformatie. Deze wordt door de brievenbus gegooid.


Retourinformatie


Wil je afzien van jouw aankoop? Dan is het onder bepaalde voorwaarden mogelijk om een retour in gang te zetten. Een retour moet via een speciale retourpagina aangemeld worden. Als iets beschadigd of stuk is mag dit niet retour gestuurd worden. Tenzij het niet jouw schuld is maar bijvoorbeeld tijdens het transport of eerder is ontstaan. Het verzoek is om een duidelijke retourreden door te geven. Dit vinden ze belangrijk om verbeteringen door te kunnen voeren.
 

Klachtenregeling


Het kan altijd eens voorkomen dat je ontevreden bent. In sommige situaties wil je dan zelfs een klacht indienen. Dit is net als bij andere online shops mogelijk. Alle klachten worden behandeld volgens een vastgestelde klachtenprocedure. Zowel de koper als verkoper moeten zich aan de regels uit deze procedure houden. Iedere klacht moet op tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend. Na het constateren van een gebrek heb je 7 dagen de tijd om dit te doen. In principe worden klachten binnen 14 dagen afgehandeld. Soms is er langer de tijd nodig. Je krijgt dan een indicatie van wanneer je een reactie kunt verwachten. Uiteindelijk wordt er een oplossing voorgesteld. Als je je hier niet in kunt vinden ontstaat er een geschil, welke vatbaar is voor de geschillenregeling. De geschillen kunnen vervolgens beoordeeld worden door de Stichting GeschilOnline. Sinds een aantal jaren kunnen klachten ook gedeponeerd worden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.


Klantervaringen


Ben jij al klant bij Sep & Sofie? Dan zijn we enorm benieuwd naar jouw ervaringen. Wat heb je bij deze onderneming besteld? Ben je te spreken over de kwaliteit? Hoe heb je het bestelproces en service ervaren? We waarderen het als je je visie deelt via een review op deze pagina.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (0)