Saniweb

4.9

Bestellen

3.1

Service

3.7

Prijs

4.3

Levering

57.1%

Zou hier weer kopen

Saniweb

Ben je zoekende naar een organisatie waar je badkamers kunt kopen? Wellicht is Saniweb een leuk bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er bij dit bedrijf bekend zijn.  


Wat is Saniweb?

 


Saniweb is een bedrijf waar je badkamers kunt kopen. Het gaat hier volgens het bedrijf om mooiere badkamers voor minder geld. Er wordt door Saniweb aangegeven dat ze sinds 2009 zijn uitgeroeid tot de allergrootste speler in de sanitaire wereld.


Het bedrijf stelt het grootste assortiment badkamerproducten van Nederland en België te hebben. Er worden onder andere producten verkocht van A-merken zoals Geberit, Ben, Grohe en Villeroy & Boch. Je kunt bij Saniweb ook producten kopen van exclusieve merken zoals Cielo en Clou.


Het gemak van online bestellen staat bij dit bedrijf voorop. Je kunt bij Saniweb echt terecht voor een complete badkamer of los sanitair. Op het moment van schrijven kun je allerlei producten kopen zoals meubels, spiegels, kranen, toiletten, douche, wastafels, accessoires, baden, verwarming, tegels, toebehoren en zijn er artikelen in de uitverkoop.  


Bestellen

 


Er wordt aangegeven dat je snel en gemakkelijk kunt bestellen. Op het moment dat je het product toevoegt aan je winkelwagen is je bestelling zo geplaatst. Je hoeft dan nog maar enkele stappen te volgen.  


Account

 


Mocht je iets bij Saniweb willen bestellen dan heb je een account nodig. Op het moment dat je nog geen account hebt, zul je deze moeten aanmaken. Dit doe je door enkele gegevens in te vullen. Vervolgens kun jij je bezorgmethode kiezen. Je hebt de mogelijkheid een adres op te geven, terwijl je er ook voor kunt kiezen om je bestelling in het magazijn in Waalwijk op te halen. Je kunt hierna de lever- of afhaaldatum kiezen die je het beste uitkomt.  


Op het moment van schrijven worden bestellingen vanaf € 50,- gratis thuisbezorgd door eigen chauffeurs of PostNL. Dit geldt voor zowel Vlaanderen als in Nederland. Je kunt dit aangeven bij het bestelproces. Op het moment dat je een keuze hebt gemaakt voor de bezorgmethode, zul je vrije bezorgmomenten te zien krijgen. 


Betalen

 


Nadat je bovenstaande stappen hebt uitgevoerd is het tijd om te betalen. Betaalmethoden die je kunt hanteren zijn onder andere iDEAL, MasterCard, VISA, PayPal, AfterPay of bankoverboeking. Als laatste stap is het tijd om je bestelling te controleren. Als alles naar wens is dan is het tijd om je bestelling daadwerkelijk te plaatsen. Het bedrijf is aangesloten bij diverse keurmerken. Hierdoor weet je volgens het bedrijf zeker dat je veilig en betrouwbaar online kan winkelen. 


Je kunt aan de URL zien dat Saniweb gebruik maakt van een beveiligde internetverbinding. Je kunt dit zien doordat de URL begint met https:// in plaats van het vaak gebruikte http://. De toevoeging 's' staat voor secure. Dat is de Engelse vertaling voor veilig.  


Welke klantervaringen zijn hier bekend?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij Saniweb? Ben je tevreden over de producten van Saniweb? Wat heb je eigenlijk precies besteld bij dit bedrijf? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Saniweb? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Laat via deze pagina weten wat jouw klantervaringen bij Saniweb zijn.    

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (7)

Quooker incl montage

SLECHTSTE ERVARING OOIT. NIET BESTELLEN!!! Indien geen oplichters dan in ieder geval meest klantonvriendelijke webshop van NL, getuige de vele herkenbare ervaringen mbt absurd slechte klantservice, slechte levering en misleidend retourbeleid. Veel recensies lijken nep/geschreven door medewerkers, echter op kleinere recensiesites talloze meldingen van slechte service, vertraagde/slechte/kapotte/verkeerde levering etc. Jouw probleem volgens dit bedrijf, lees de kleine lettertjes maar. Klanten belazeren lijkt hun businessmodel, ervan uitgaande dat mensen toch niet gaan procederen voor paar 100e, laten het erbij zitten, meeste belazeren klanten nemen ws niet eens de moeite om recensie te schrijven. Inmiddels maand geleden E2550 betaald voor Quooker incl montage, nog steeds niet geregeld, betaling niet geleverde kraan (ca 600e) niet vergoed!!! Na diverse vertragingen (offerte vergeten te versturen, direct na betaling heeft rozet "ineens" 2 weken levertijd), blijkt bij de uiteindelijke montageafspraak (3 wkn later dan gepland), en waarvoor bovendien vrijgenomen van werk, dat de kraan niet is meegeleverd, montage kan dus niet plaatsvinden. Op dat moment staan al bijna gedurende 3 weken 2 gigantische dozen midden in de woonkamer die wel binnen een week werden geleverd, nalevering rozet duurde uiteindelijk 3wkn!!!. Zowel ik als de monteur nemen direct contact op dat kraan niet is geleverd, medewerker zegt hierop te zullen terugkomen. Na 2 dagen niks te hebben gehoord opnieuw gebeld, zegt opnieuw toe alles te zullen regelen, plus compensatie. Volgende dag (vandaag, 23-1) ontvang ik onderstaand mailtje van weer andere medewerker: "Ik heb bericht gekregen dat u de kraan miste, Nu is deze order 03-01-2023 19:07 al geleverd. En is de gehele set opgestuurd. Dit dient normaal gesproken meteen na levering gemeld te worden. Dit is op dit moment veel te laat gemeld wij kunnen dit helaas niet meer achterhalen. Ik kan hier geen andere kraan voor na sturen. Met vriendelijke groet," Geen oplossing, geen excuses geen niks, mijn probleem, betaling is immers al (bijna een maand) binnen. Na hierover te hebben gebeld zegt medewerker dat andere medewerker mij zal terugbellen na zijn pauze, gebeurd vervolgens niet. Hierop uren later weer teruggebeld, neemt betreffende medewerker op, weet niks van terugbellen of mail, zegt het deze keer persoonlijk te zullen regelen, komt hierop vandaag nog terug. Vervolgens weer niet teruggebeld dus zelf weer gebeld, doorverbonden met "leidinggevende" F. Deze zegt dan doodleuk dat ik mij wat meer in hun situatie moet verplaatsen, dat zij niet zomaar een (niet geleverde) kraan van 600e kunnen opsturen als ik pas na 17 dagen meld dat de levering niet compleet is, staat in de kleine lettertjes van hun voorwaarden. Dat deze volledige vertraging het gevolg is van de lange levertijd en daaropvolgende montage door dit bedrijf zelf boeit hem helemaal niets. Zegt dat ie het gesprek gaat beëindigen, hij heeft mij genoeg laten "uitratelen", had ik maar meteen de levering moeten checken, ookal stond montage door hun planning pas 2,5 week later ingepland. Staan talloze vergelijkbare ervaringen online, helaas ondergesneeuwd door duidelijke neprecensies als "schitterende wandkast gekocht voor klein prijsje, fantastische service". Ik hoop dat iedereen met vergelijkbare ervaring zijn of haar slechte recensie opnieuw post, als compensatie voor de vele vermoedelijke neprecensies. Nogmaals, volgens mij is klanten belazeren gewoon hun businessmodel.

C

Cw

24-01-2023

0

Clou Quadria Planchet 30x9,5x4,6 cm Chroom/RVS Gepolijst Art.nr.: CL090112729 1 € 147.00

Retouren worden niet in behandeling genomen als je zakelijke relatie bent. Wordt nergens vermeld, alleen als je iets retour stuurd wordt ernaar verwezen. Riekt naar OPLICHTING!!

S

Snijder Snijder

04-11-2021

0

Ben Lavion

Goed product, vriendelijk geholpen en snel geleverd. helaas de DHL bezorger de eerste keer gemist

F

Freek Jansen

24-08-2021

0

badkamermeubel Primabad

NIET BESTELLEN! Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam bij bestellen maar zodra er artikelen geleverd zijn of in ons geval niet dan is er ineens niets meer mogelijk. Chauffeur sommeerde ons om gelijk te betalen en te tekenen voor ontvangst en was niet van plan te wachten totdat we alles hadden gecheckt. Tja want je hebt immers 5 dagen voor deze meldingen. Nou mooi niet dus. Gelijk binnen de 5 dgn melding gemaakt van de ontbrekende artikelen maar geen enkele tegemoetkoming. Of we 100 euro willen bij betalen......Advies onderteken en betaal niet voordat alles is gecheckt! Maar elke betaalde cent bij deze firma is er een te veel. Slechte nazorg!

M

Miran

15-07-2021

0

Complete badkamer

Tijdens het koopproces was de service erg goed. Je werd flink gestimuleerd om je aankoop af te ronden en via de chat liep de communicatie soepel. Maar toen helaas tijdens de montage bleek dat het bevestigingsmateriaal van de wc-pot heel snel stuk ging en we de pot dus niet konden monteren kreeg ik keer op keer als antwoord: jammer, we kunnen je niet helpen. Laatste toelichting: je hebt er zelf voor gekozen om de pot te monteren. tsja... heel gek van me inderdaad dat we de nieuwe wc-pot wilden monteren. Er wordt op geen enkele manier meegedacht over een oplossing en ik zit nu met een pot van €200,- waar ik niets mee kan. Zolang je geen problemen hebt allemaal prima, maar als er iets niet goed is geven ze niet thuis. Geen aanrader.

V

Vos

10-04-2021

0

2 doucheset en 3 toiletaccesoires

Waardeloze levering. Vertraagd, op verschillende dagen en incompleet. Met als gevolg dat mijn aannemer het werk op pauze moest zetten. Achteraf, op het moment dat hij de pakketen opent, blijkt dat de levering niet compleet is. Medewerkers van saniweb namen in eerste instantie geen actie, bij meerdere malen contact zoeken geven ze aan niks aan te kunnen doen omdat je het binnen 5 dagen moet melden. Denk dat je in je systeem kan kijken hoeveel producten je hebt verstuurd, tenminste als je inventaris klopt? Waardeloos! Betaald en producten niet ontvangen. Nooit meer.

E

Een teleurgestelde ex-klant

13-01-2021

2

Douchewand

Een douchewand besteld en deze was te hoog. Alleen de doos open gehad en verder er niet uitgehaald. Opgemeten en hij paste niet. De deksel weer op de doos gedaan en dicht getapet. Om hem retour te zenden. Nu wilt saniweb 20% inhouden omdat de doos open is goed geweest. Wat een afpersing en slechte service! Hier zal ik nooit weer iets kopen en zal dit ook dan ten zeerste afraden!

M

Mark

20-11-2020

0