Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar unieke kussens of gepersonaliseerde producten? Dan zou Pillow Buddies voor jou wellicht een interessante optie zijn. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze organisatie bekend zijn.
Pillow Buddies verkoopt gepersonaliseerde producten en op maat gemaakte kussens. Volgens deze onderneming gaat het om items waar je echt blij van wordt. Een product kan voorzien worden van een persoonlijke print van bijvoorbeeld jouw huisdier of geliefde. Voor alle opties verwijzen we je naar de website van Pillow Buddies. In de beginperiode werd er gestart met de verkoop van kussens die op maat zijn gemaakt. Zorg en precisie spelen naar eigen zeggen een belangrijke rol tijdens het tot stand komen van de artikelen. Ze stellen te werken met goed materieel zodat de prints van de beste kwaliteit zijn. Het leukste vinden ze het als de ontvanger het pakket opent en een glimlach op het gezicht krijgt. Heb je een vraag, opmerking en/of feedback? Dan ben je van harte welkom om contact op te nemen met de klantenservice. Het is volgens de medewerkers betrouwbaar om op de site te bestellen. Dit komt tot stand door een gecertificeerde SSL-verbinding. Betalen kan onder andere via iDEAL, PayPal en creditcard.
De levertijden hangen af van het product. Klanten kunnen in ieder geval hun zending binnen vijf werkdagen verwachten. Voor de leveringen wordt samengewerkt met logistieke partners. In Nederland zijn dit de bedrijven PostNL en DHL. Zorg dat je een juist afleveradres doorgeeft tijdens het bestelproces. Het is mogelijk om je bestelling te volgen. Dit doe je door gebruik te maken van een track & trace code.
Ben je onverhoopt ontevreden met je bestelling? Zou je er wel vanaf willen zien? Voor de op maat gemaakte items is het niet makkelijk om zomaar even een retour in gang te zetten. Je zal allereerst een e-mail moeten sturen naar info@pillowbuddies.nl. Er wordt dan bekeken hoe e.e.a. opgelost kan worden. Voor de niet gepersonaliseerde producten zitten de regels iets anders in elkaar. Deze kunnen wel geretourneerd worden. Als je de retournering binnen 14 dagen aanmeldt hoef je geen opgave van reden tot annulering door te geven. Na jouw aanmelding heb je nog 14 dagen de tijd om je pakket terug te sturen. Als er aan de retourvoorwaarden voldaan is zullen het aankoopbedrag en verzendkosten worden teruggestort. De kosten voor de retour zijn wel voor rekening van de klant.
Er wordt aangegeven dat ze hun best doen om artikelen van goede kwaliteit te leveren. Ze vinden het ook belangrijk om klanten een goede service te kunnen bieden. Desondanks kan het gebeuren dat er onverhoopt eens iets misgaat. In sommige situaties wil iemand dan zelfs een klacht indienen. Het verzoek is om klachten eerst kenbaar te maken bij dit bedrijf. Dit kan gedaan worden door een e-mail te sturen naar info@pillowbuddies.nl. Ze trachten dan een goede oplossing voor beide partijen te vinden. Komen jullie er niet samen uit? Dan is het mogelijk om een geschil door te geven aan de Stichting WebwinkelKeur. Sinds een aantal jaar kunnen klachten worden aangemeld via het ODR-platform van de Europese Commissie. Een andere optie is om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.
Heb jij al ervaringen bij Pillow Buddies? Dan horen we graag of die positief zijn. Wat heb je hier gekocht? Wat vind je van de prijzen en kwaliteit? Hoe heb je het bestelproces ervaren? Laat het weten via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
wat een onbekwaam bedrijf. Een stelletje oplichters dat zijn jullie!
Opgelicht door Pillow
12-02-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal