Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een bedrijf waar je meubels, verlichting en accessoires kunt kopen? Via deze pagina van NederlandReview lees je wat de klantervaringen bij MOMAA zijn. Deze reviews zijn louter objectief en onafhankelijk.
Bij MOMAA kun je lampen, meubels en accessoires met een verhaal kopen. Het bedrijf stelt dat het mooie producten met betekenis zijn. Hetgeen dat je bij MOMAA kunt kopen komt rechtstreeks van de makers en is met aandacht en liefde door hen zelf gemaakt.
We leggen in een aantal stappen uit hoe het werkt. Je kiest als klant in eerste instantie een meubel, lamp of accessoire naar jouw smaak. Vervolgens gaat de meubelmaker of ontwerper voor jou aan de gang. Deze heeft hier maximaal zes weken de tijd voor. Het bedrijf stelt dat jouw bestelling de liefde en aandacht krijgt die het verdient. Als het af is dan wordt het artikel op kantoor of bij jou thuis afgeleverd.
Je kunt bij het bedrijf onder andere producten kopen die zijn ingedeeld in de volgende categorieën: meubels, banken, bedden, kasten, roomdividers, stoelen, tafels, TV-meubels, wandmeubel, verlichting, bureaulampen, hanglampen, staande lampen, wandlampen, accessoires, kapstokken, tafelaccessoires, vazen en wandaccessoires. Als je op een categorie klikt dan zie je vervolgens exact welke producten je kunt bestellen.
Mocht je contact op willen nemen met het bedrijf dan kun je een brief schrijven. Het adres is Momaa B.V., Snipperlingsdijk 50, 7417 BK Deventer. Het telefoonnummer dat je kunt gebruiken is 088 201 43 00 en het e-mail adres is info@momaa.nl. Je kunt op diverse manieren een betaling verrichten. Betaalmethoden zijn onder andere iDEAL, Mastercard en Visa. Voor alle betaalmethoden verwijzen we je naar de website van MOMAA.
Het bedrijf heeft een regeling met betrekking tot klachten. Je kunt klachten in eerste instantie aangeven bij het bedrijf. Je moet dan duidelijk en volledig omschrijven wat de klacht is. De ingediende klacht zal door het bedrijf binnen 14 dagen worden beantwoord. Mocht MOMAA langer de tijd nodig hebben om de klacht te verwerken dan word je daar als consument van op de hoogte gebracht. Je kunt een klacht eveneens indienen via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website Thuiswinkel.org. De klacht wordt dan aan de verkoper en de thuiswinkel getoond.
De ondernemer heeft vervolgens 4 weken de tijd om de klacht in onderling overleg af te handelen. Klanten kunnen ook gebruik maken van het recht tot herroeping. Je dient dan een formulier voor herroeping in te vullen. Dit formulier is benaderbaan op de website van het bedrijf. De verkoper mag de consument vragen naar de reden van herroeping. De consument is echter niet verplicht om de reden op te geven.
Ben je klant bij MOMAA? We zijn reuze benieuwd naar jouw klantervaringen bij dit bedrijf. Wat heb jij precies bij MOMAA gekocht? Ben je tevreden over de service bij MOMAA? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij MOMAA? Zou je andere mensen aanbevelen iets bij MOMAA te kopen? Op welke manier heb je met dit bedrijf samengewerkt? We stellen het zeer op prijs als jij via NederlandReview je mening geeft over dit bedrijf. Jouw mening is goud waard! Mede door jouw inbreng blijft NederlandReview het grootste en meest objectieve en onafhankelijke bedrijf van Nederland.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!