Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Wil je nieuwe tuinartikelen kopen? Dan is de webshop op Kopu.nl wellicht interessant voor jou. Kijk via NederlandReview wat er bekend is over deze webwinkel en bijbehorend bedrijf. Alle beoordelingen die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.
Kopu.nl is een online speciaalzaak voor tuinartikelen. In de webshop kunnen allerlei tuinkussens, schaduwdoeken, parasols, kunstplanten, kunstbloemen en toebehoren besteld worden. Er worden al sinds 2009 producten online verkocht. Sinds 2013 is het assortiment afgestemd op basis van ervaringen en informatie van klanten. Er wordt rechtstreeks ingekocht bij fabrieken en groothandels. Vanwege deze inkoop kunnen artikelen tegen goede prijzen aangeboden worden. In de winter worden er ook allerlei kerstartikelen verkocht. Ieder product dat de klant kan kopen hebben ze zelf weleens in handen gehad. Ze weten dus precies wat er verkocht wordt.
Je kunt artikelen bij Kopu.nl bestellen door ze in de winkelmand te doen. Er wordt dan gelijk getoond of er verzendkosten betaald moeten worden. Tussentijds kunnen er ook aanpassingen gedaan worden. Als je op ‘naar de kassa’ klikt ga je richting het afrekenproces. Je kan bestellen als gast of geregistreerde gebruiker. Als je voor registratie kiest krijg je een eigen klantaccount. Het hebben van een account brengt een aantal voordelen met zich mee. Zo kan online de bestelhistorie worden ingezien en kun je de status van verzending online bekijken.
Bij ieder artikel dat je kunt kopen wordt de levertermijn vermeld. Orders die op werkdagen voor 21:00 uur worden geplaatst, zal je in principe de volgende werkdag in huis hebben. Bij weekendbestellingen wordt het pakket de eerstvolgende werkdag bezorgd. Wil je afzien van de aankoop? Dan is het mogelijk om een retour in gang te zetten. Retourneren wordt vaak gedaan als iets toch niet is wat je ervan verwacht had of als er iets niet in orde is met het product. Je krijgt dan een terugbetaling mits er aan de retourvoorwaarden wordt voldaan. Mocht er niet aan de voorwaarden voldaan worden kan er waardevermindering toegepast worden. Je krijgt dan niet alles terugbetaald. Een retour kan aangemeld worden via de retourpagina.
Het kan gebeuren dat je ontevreden bent en een klacht wilt indienen. Dit behoort bij deze organisatie tot de mogelijkheden. Er is een speciale klachtenprocedure opgesteld. Zowel de koper als verkoper zullen zich moeten houden aan de regels uit deze procedure. Iedere klacht moet op tijd, volledig en duidelijk worden doorgegeven. Klanten kunnen vervolgens binnen 2 weken een reactie verwachten. Soms is er een langere verwerkingstijd nodig. Je wordt hier dan van op de hoogte gebracht met een indicatie wanneer er ongeveer een antwoord komt. Er wordt uiteindelijk een oplossing voorgesteld. Als je je niet kunt vinden in hetgeen er wordt voorgesteld ontstaat er een geschil. Deze geschillen zijn dan vatbaar voor de geschillenregeling en kunnen ingediend worden bij Thuiswinkel.org. Klachten kunnen eveneens gedeponeerd worden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Heb je een vraag, opmerking en/of feedback voor deze onderneming? Dan ben je welkom om contact op te nemen. Dit kun je onder andere telefonisch doen of door een brief te sturen. De exacte contactgegevens staan vermeld op Kopu.nl. Bestellingen kunnen via diverse betaalmethodes afgerekend worden. Deze staan vermeld op de website en worden getoond tijdens het afrekenproces.
Ben jij al klant bij Kopu.nl? Heb je hier weleens iets besteld? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Wat heb jij hier gekocht? Ga je vaker een aankoop doen via Kopu.nl? Wat vond je van de service en het bestelproces? We waarderen het enorm als je je visie deelt via een review op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview objectief en onafhankelijk kan blijven.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!