Kleuro

5.3

Bestellen

4.1

Service

5.1

Prijs

3.7

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Kleuro

Ben je op zoek naar een bedrijf dat verf en toebehoren verkoopt? Kleuro is een dergelijk bedrijf. Ga jij na het lezen van de reviews op deze pagina je verfspullen bij Kleuro kopen? Lees goed wat consumenten al van dit bedrijf vinden.


Wat is Kleuro?


Kleuro is een bedrijf dat verf en toebehoren verkoopt. De artikelen van Kleuro worden online verkocht. Kleuro en de bijbehorende website vallen officieel onder de Kleuro Groep B.V.


Klantenservice


De klantenservice is van maandag tot en met zaterdag te bereiken. Op werkdagen kun je tussen 09:00 uur en 21:00 uur contact opnemen. Op zaterdag ligt de bereikbaarheid van de klantenservice tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Er zijn verscheidene manieren om contact op te nemen met de medewerkers van Kleuro. Ze zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 0172 42 33 23. Je kunt eveneens contact opnemen via de e-mail. Stuur dan een e-mail naar CustomerService@Kleuro.nl. Het advies van het bedrijf is om in de e-mail zoveel mogelijk informatie te delen. Denk dan aan gegevens over artikelen zoals het ordernummer en het artikelnummer. Het bedrijf stelt dat ze je dan zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.


Herroepingsrecht


Klanten kunnen bij het bedrijf gebruik maken van het herroepingsrecht. Dit wil zeggen dat een consument het recht heeft om binnen 14 dagen, zonder opgave van reden(en), de koopovereenkomst te herroepen. De termijn voor herroeping verstrijkt echt na 14 dagen nadat de artikelen zijn afgeleverd door de vervoerder. Als de consument gebruik heeft gemaakt van het herroepingsrecht, dan worden alle betalingen en verzendkosten uiterlijk binnen twee weken terug betaald. Let op: de kosten voor de retourzending dienen wel zelf betaald te worden. Het herroepingsrecht is overigens niet van toepassing op producten die exclusief zijn gemaakt zoals op maat gemaakte kleur en gemengde verf.


Klachten en garantie  


Mocht je een klacht hebben over Kleuro dan wordt er geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice. Een klacht kan betrekking hebben op aangeschafte artikelen, of de bestelling op tijd is ontvangen en andere zaken. Het bedrijf geeft aan klanten in het geval van klachten zo spoedig mogelijk te helpen. Het streven is om dit ten minste binnen 14 dagen te doen. Er zijn door het bedrijf ook regels met betrekking tot garantie opgesteld.  Sommige zijn zelfs wettelijk vastgesteld. Een product/artikel dient in goede staat afgeleverd te worden. Bij gebruik moet het naar behoren functioneren. Is dit echter niet het geval dan stelt het bedrijf zo snel mogelijk voor een passende oplossing zorg te dragen. In een dergelijke situatie wordt per artikel bekeken of het vervangen of gerepareerd moet worden. Als dit niet het geval is dan zal het bedrijf over gaan tot terug betaling.


Wat zijn de klantervaringen bij Kleuro?


Ben jij al klant bij Kleuro? We zouden graag van je weten of je tevreden bent over dit bedrijf. Heb je hier al vaak verf en/of toebehoren gekocht? Hoe was de kwaliteit? Ga je vaker online je slag slaan via kleuro.nl? Zijn de prijzen in jouw ogen schappelijk? Hoe is de bezorging verlopen? Had je misschien een klacht? Hoe is de klacht dan afgewikkeld? Al jouw input omtrent dit bedrijf is van harte welkom. Door jouw visie te delen helpen je andere mensen enorm. Zij kunnen mede door jouw feedback een weloverwogen beslissing nemen. Gaan we wel of niet in zee met Kleuro? Via NederlandReview vind je onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen waar consumenten de vruchten van plukken.


 


 


 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (21)

airco

Niet op tijd leveren Niet bereikbaar Duurde 2 weken voor ik geld terug kreeg

R

Ron

05-07-2023

0

Eurocol 540

Levering laat inmiddels dagen lang op zich wachten en nog geen uitzicht op een leverings datum.

N

Nijmeijer Freek

20-04-2023

0

Ondergeleidingsset Rail & Roll van Mac Clean

Deze mail gestuurd naar deze firma: Ben erg teleurgesteld over deze afhandeling van deze bestelling. Ik bestel 4 stuks a 1,26 / STUK betaal daarnaast ca 4 euro verzendkosten voor deze 4 items. Dan krijg ik 1 exemplaar toegestuurd ovv dat er 3 nageleverd zouden worden. Na een dag of 10 krijg ik doodleuk te horen dat ze niet meer leverbaar zijn en dat ik die 3 stuks terugbetaald krijg. Maar de verzendkosten niet.....!!! Aan de telefoon had ik al geklaagd dat ik de order nooit had ingestuurd als ik wist dat ik er maar eentje zou krijgen want dan zouden de verzendkosten in verhouding veel te hoog zijn. Er werd gezegd dat dit aan het systeem lag dat dat niet gemeld werd. Ja, het systeem….. maar dat is toch uw probleem als dat onjuist werkt. Ik blijf in dit geval toch niet in gebreke, u bent toch degene die de deal niet kan volbrengen ? Ik vind het daarom erg slechte service dat ik nu 3 stuks krijg gecrediteerd maar de volle mep moet betalen van de verzendkosten. Het had u gesierd wanneer u gezegd zou hebben dat ik voor alle ergernissen de gehele factuur gecrediteerd zou krijgen inclusief de verzendkosten, m.a.w. dat ik dat ene artikel dan gratis mocht behouden voor alle ongemakken. Ik heb er immers vier nodig en aan de ene heb ik helemaal niks want ik wil vier dezelfde hebben. Maar helaas is dat niet het geval. Nu hebben jullie voor een paar euro een zeer ontevreden klant die wellicht nooit meer wat bij u gaat kopen. Blijkbaar is het u dat allemaal waard. Ik had ook nog voorgesteld om het itemnr van Mac Clean door te geven want bij Praxis zijn soortgelijke ook te koop. Was ook top geweest wanneer u mij er daar 3 of 4 van had gestuurd , maar schijnbaar wilde of kon u die moeite niet nemen. Ik kom wel over die paar euro heen hoor maar ik zou voor dat geld geen ontevreden klant in mijn bestand willen hebben. Mvg, Ik krijg deze reactie van KLEURO: Hartelijk dank voor uw email. We vinden het ook erg vervelend dat we de andere 3 stuks niet meer kunnen uitleveren. Bij ons is het een uitlopend product geworden vanuit de leverancier. Wat betreft uw voorstel om het overige aantal bij de Praxis te kopen dat is voor ons niet haalbaar omdat wij met overeenkomsten werken met leveranciers. Ook wanneer wij een deel van de bestelling moeten crediteren en het bedrag valt daardoor onder de gratis verzending dan dienen de verzendkosten alsnog betaald te worden, deze kunnen wij niet crediteren of het product gratis en kosteloos verzenden. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

R

Ronald Schuit

16-09-2022

0

Sikkens, Flexa

Ik bestel eigenlijk al jaren bij Kleuro of ook wel DHZDiscount. De site is wat ouderwets en buggy maar eigenlijk altijd perfect geleverd en op mailtjes reageren ze altijd erg snel en adequaat. Prijs is ook altijd scherp en assortiment is uitgebreid. Ik snap eigenlijk ook niks van deze negatieve reviews. Wellicht waren ze in coronabegintijd wat overvraagd?

M

Michel Meeuwissen

05-01-2022

0

1,0 liter verf ( dus niet!)

1,0 liter verf besteld en 0,8 liter geleverd gekregen. Contact met de "klantenservice" leert dat dit heel normaal is. Dat er in het blik absoluut geen 1,0 liter past is voor hun reden om niet meer te communiceren. Afzetters naar mijn mening!

H

Hans

19-08-2021

0

Easy Care Keuken

Zeer tevreden over bestelling tot levering. Reviews gaven te denken. Toch alles keurig na een dag geleverd gekregen

H

Hennie

02-04-2021

0

3 liter Royalhunter green

Notabene Histor stuurde mij door naar het malafide bedrijf genaamd Kleuro.nl. Nog nooit zo een klantonvriendelijke puinhoop meegemaakt. 3 liter verf besteld en het zou de volgende dag geleverd worden. Nu 3 weken later zit de verf op de muur....van de Gamma ja! Kleuro.nl levert niet is niet bereikbaar en ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik kan fluiten naar mijn 60 euro. Aangifte gaat gedaan worden bij de politie en andere instanties. Nogmaals....KOOP HIER NIETS MENSEN!!GA NIET DE SITE OP EN ZOEK NAAR EEN ANDERE WEBSHOP DIE WEL FATSOENLIJK IS! Oplichters....

B

Barry Zwier

07-03-2021

0

verf

waardeloze winkel. tijd geleden besteld. nooit ontvangen. vervolgens geannuleerd. en foetsie is het geld. reageren nergens op. niet op mail niet op telefoon. dan maar naar de winkel en je geld terug halen. MENSEN PAS OP. beter 5 euro meer betalen en je spullen krijgen dan dit. OPLICHTERS

L

linda

15-12-2020

0

Verf

Verf besteld, zou de volgende dag geleverd worden stond op de site. Levering gebeurde maar niet, aangezien mijn klus inmiddels al met andere verf gedaan was de bestelling uiteindelijk maar geannuleerd. Annulering werd niet opgepikt, toen kwam welen later de verf alsnog. Direct retour en inmiddels al een maand aan het wachten op mijn geld. Er wordt niet gereageerd op mails. Slechter dan slechte service bij dit bedrijf, riekt inmiddels aardig naar oplichting.

J

Judith

16-09-2020

0

alabastine voegen reparatie

prima site, eenvoudig te bestellen, snelle levering. Snap niet zo goed waar al de negatieve ervaringen vandaan komen. Kortom, wij zijn heel tevreden over de gang van zaken.

B

B.N. Elderhorst

05-09-2020

0

Zibrocamin kous voor peterolie

Ze reageren niet op telefoon 2 keer gebeld maar geen gehoor toen mail gestuurd maar daar komt ook geen reactie op denk dat ik kan fluiten naar mijn bestelling en helaas geld weg Ging maar om 20 euro maar toch Dus wees gewaarschuwd doe geen zaken met dit bedrijf

P

Peter

19-08-2020

1

1liter Sigma Alure primer, handstoffer 1 stalmeester kwast.

De Kleuro groep houd je aan het lijntje. Ben al een ruim 1,5 maand bezig om een blik te oude Sigma Alure primer vergoed te krijgen. Een kennis van mij die leverancier van bindmiddelen in de verfindustrie is, heeft bevestigd dat de verf te oud is. Heb de verf aangetekend verzonden, het bedrijf durft nadat ze de verf al tien dagen geleden (getekend) ontvangen hebben, dat ze niets kunnen doen omdat ze nog niets retour hebben ontvangen. Nu moet ik er maar een principe kwestie van gaan maken. Er wordt door het bedrijf teveel slachtoffers gemaakt.

J

Jan Rougoor

03-08-2020

0

Verfrollers

Oplichters... Ze versturen een creditnota omdat ze spullen niet kunnen leveren, het geld drukken ze vervolgens achterover...

V

Vinod

14-07-2020

0

Order: "F89974BF2CBC7FB"

Ik ben erg tevreden over klantenservice en snel afhandeling van alle problemen. Mijn speciale dank aan Stephanoe Gerth voor haar heel klantgericht en vriendelijk hulp.

T

Tejman Grewal

07-06-2020

2

radiator lak

Prima levering, helaas niet de volgende dag geleverd zoals beloofd op de site... Echter het positieve was de communicatie per mail ben goed op de hoogte gehouden van de levering....4 dagen later was het geleverd...Mogelijk dat het door de corona drukte komt ??

M

Maurice

06-06-2020

0

Order: "F89974BF2CBC7FB"

=>Beware they are professional crooks, This SCAM-site is run by one women under different names possibily from her bedroom. There are NO I repeate Suppliers & no product by this WEB-Shop. =>PAS OP Kleuro WEB winkel zijn Oplichters en gebruiken typische oplichtings tactieken trap er niet in. Pas Op dit zijn grote Oplichters doe geen bestelling, je kan fluiten naar je bestelling en je geld. Trap niet in hun typische oplichters tactiek-reclame op hun web site: “ Voor 23:59 uur besteld, volgende dag in huis” en “99.2 Kiyoh met 98% beveelt kleuro.nl aan” Kijk zelf op: "www trustpilot com/review/kleuro nl en www kiyoh com/reviews/1047211/kleuro_nl, Allemaal slechte beoordelingen. (Alle spaties in e.g " www trustpilot" moet vervangen zijn met (.) 98% bevelen aan zijn complete leugens. Ik ben net als zo veel andere klanten gedupeerd, geen spullen geleverd gekregen en als je de bestelling annuleert en vraagt om geld terug te storten krijg je eerst een email, typisch een zoete oplichters email: “Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met ons bedrijf, Je bestelling is inmiddels geannuleerd en het betaalde bedrag wordt binnenkort naar je overgemaakt” maar verder gebeurt er niets en als je een herinnerings email stuurt, dan wordt geen van jouw emails beantwoord en telefonisch zijn ze ook niet te bereiken. Ik heb meer dan 20 emails gestuurd maar er wordt niets gedaan soms een oplichters antwoord: “ het is op dit moment ontzettend druk in de gehele branche, zowel bij de leveranciers als bij ons” Helaas is de WEB-Winkel druk met oplichten en er zijn geen leveranciers. Ik ben ervan overtuigd dat deze WEB-Winkel is opgericht door èen vrouw die is bezig vanuit haar slaapkamer met oplichten en deze vrouw beantwoord met verschillende namen zoals “Roshni Vos, Saskia of Stephanie Gerth” die zijn volgens mij allemaal dezelfde persoon, zo trap er niet in. Doe er aangifte of melding van, Internet (Oplichting) en meld ook de klacht bij thuiswinkel.org. Deze vrouw misbruikt ook hun naam. Als je zie 2/3 positive reviews op hun site die zijn geplaast bij hun kennisen.

T

Tejman Grewal

17-05-2020

2

Latex handschoenen

In het begin reageert men nog op de mogelijke vertraging. Schuiven de schuld af naar een andere leverancier, maar zodra je vraagt om de bestelling te annuleren en het geld te retourneren geven ze niet meer thuis. Reageren niet op mails, nemen de telefoon niet op. Komplete oplichters, nooit iets bestellen bij deze organisatie

W

Wijnhoven

12-05-2020

0

NO goods, NO refund after 2.5 months, more than 7000 euros

Factuurnummer: 22002449, 22002403. 22002355 NO goods, NO refund after 2.5 months, more than 7000 euros On 4-Feb, I ordered the products which cost more than 7100 euros in total on their webshop. There are 3 different orders, because I ordered more after I got the email to confirm that they would deliver the goods immediately for the first order. The expected delivery date for all the 3 orders was 6-Feb or 7-Feb. On 7-Feb, I received an email that they could not deliver the goods, so I asked to cancel all the orders. No reply was received. On 10-Feb, I asked to cancel my orders again, and they made credit invoices this time and said I would receive the refund within 10 working days. On 10-Feb, I received the email that they would deliver the goods on 10-Feb. On 15-Feb, they sent me credit invoices with another company name DHZdiscount.nl, but still no refund. After that, I contacted them via email on: 18-Feb, 23-Feb, 24-Feb, 13-Mar, 17-Mar, 18-Mar, 19-Mar, 20-Mar. I called them on 4-Feb, 11-Feb, 26-Feb, 10-Mar, 19-Mar. I chatted with them many time via their web shop live chat at least 10 times. However, until today, 14-Apr, I still have not gotten any money back! Every time the same woman of the customer services repeated the same thing: we will arrange it the refund as soon as possible... we are super busy because we have more than 1000 credit invoices to pay... I will tell my boss... You will get it next week... HOWEVER, NOTHING HAPPENED!!! Right now they are not reachable by telephone any more. This morning, I went to the police office. The policewoman chatted with them online and asked them to call us back. But they simply refused. There is more than 7100 euros, it took almost 2.5 months already, still NO GOODS & NO REFUND! It is unacceptable!!

J

J.

14-04-2020

1

Rust-oleum 4900

Cheaters. Just took money and didn't deliver anything. When I contacted support they told me that they are sorry ant can't do anything.

R

Roman Andreev

10-04-2020

0

Spuitbussen

Zoals bij velen, besteld, betalen, niets ontvangen en aan het lijntje gehouden en weken via email excuses uitvinden en moeilijk aan u geld geraken.

G

Guy Blondeel

26-03-2020

0