Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek jij een bedrijf waar je online kaarsen, waxinelichten, geuren en toebehoren kunt kopen? Wellicht is Kaars&Geur net dat bedrijf waar je al tijden naar op zoek bent. Lees via het platform van NederlandReview wat de objectieve en onafhankelijke reviews over dit bedrijf zijn.
Kaars&Geur is een bedrijf waar je online kaarsen, waxine lichten, geuren, accessoires, decoratie, living producten en spullen voor de feestdagen kunt kopen. Op het gebied van kaarsen sieren momenteel de volgende soorten het assortiment: bolkaarsen, buitenkaarsen, dinerkaarsen, drijfkaarsen, geurkaarsen, horeca kaarsen, kaars in kaarsenhouder, kerkkaarsen, LED-kaarsen, stompkaarsen en speciale kaarsen. De webshop van Kaars&Geur stelt veilig en betrouwbaar te zijn. Het bedrijf heeft ook een officieel keurmerk op de website staan.
Het bedrijf heeft een ruim aanbod van buitenkaarsen tot drijfkaarsen en van stompkaarsen tot geurkaarsen. Mocht het zo zijn dat de kaars die jij wilt hebben niet op de website staat, verzoekt het bedrijf contact op te nemen zodat ze kunnen kijken of ze de kaars kunnen bestellen.
Het bedrijf volgt procedures met betrekking tot verzenden en retour sturen van bestelde artikelen. Het bedrijf geeft aan dat PostNL de standaardbezorger is in Nederland en België. De kosten van pakketten van maximaal 30 kilo zijn op het moment van schrijven € 6,95. Mocht je willen weten wat de kosten zijn als de artikelen zwaarder wegen verwijzen we je naar de website van het bedrijf. Artikelen die op voorraad zijn zul je in Nederland binnen drie dagen bij je thuis of op kantoor ontvangen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat het langer duurt dan drie dagen dan zal het bedrijf contact met je opnemen. Dit doen ze telefonisch of via e-mail. Bestelde artikelen worden door PostNL tussen dinsdag en zaterdag bezorgd. Let op: dit is met uitzondering van feestdagen. Dan kan een levering langer duren.
Het kan voorkomen dat je artikelen moet retourneren. Door dit gegeven zijn er door het bedrijf een aantal voorwaarden opgesteld. Mocht er sprake zijn van schade of een productiefout dan kan het bedrijf een beroep doen op de verzekering. Alle producten worden namelijk verzekerd verzonden. Mocht het voorkomen dat je iets kapot ontvangt wil het bedrijf dit graag zo snel mogelijk weten. Schades moeten binnen 5 werkdagen na afleverdatum per e-mail gemeld worden. Je zult dan een e-mail moeten sturen met enkele gegevens die hierin vermeld moeten worden.
Je zult allereerst je ordernummer moeten vermelden. Je moet foto's van schade en de verpakking maken. Je dient eerst een foto te maken van de buitenverpakking waarbij het label zichtbaar moet zijn. De andere foto moet van de binnen verpakking en het beschermingsmateriaal zijn. Daarnaast moet je foto's van het artikel of de artikelen maken.
Ben je klant bij Kaars&Geur? Dan zijn we ontzettend benieuwd naar jouw klantervaringen bij dit bedrijf. Welke artikelen heb jij bij dit bedrijf gekocht? Ben je tevreden over de artikelen die je hier hebt gekocht? Vind je dat de prijzen schappelijk waren? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij Kaars&Geur? Zou je andere mensen een positief advies over dit bedrijf geven? Jouw mening is ontzettend veel waard. We hechten veel waarde aan objectieve en onafhankelijke meningen van de bezoekers van dit platform. Mede door jouw input blijven we de nr 1 speler op het gebied van objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!