Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
57.1% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een bedrijf waar je kamerplanten en toebehoren kunt kopen? Een bedrijf welke ook nog eens een plantenservice heeft? Wellicht is Green Bubble een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina eerst wat de klantervaringen bij dit bedrijf zijn. Op deze pagina lees je louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.
Bij Green Bubble kun je kamperplanten en toebehoren kopen. Op het moment van schrijven kun je bij Green Bubble meer dan 200 verschillende kamerplanten kopen. Het bedrijf stelt dat planten je leven leuker, gezelliger, groener en gezonder maken. Planten zijn goed in het zuiveren van lucht. Ze trakteren je volgens Green Bubble op een enorm goede concentratie, kalmte en creativiteit. Voor alle planten die door het bedrijf verkocht worden vind je op Green Bubble handige en simpele verzorgingstips. Deze tips zorgen er volgens dit bedrijf voor dat je nieuwe kamerplant gezond blijft. De plantenservice van Green Bubble is 24/7 bereikbaar om vragen te beantwoorden. Dit kan op verschillende manieren. Bijvoorbeeld via WhatsApp, telefoon of mail.
Het bedrijf stelt alles in het werk te stellen klanten tevreden te houden. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat iets niet in orde is. Het bedrijf raadt aan om klachten in eerste instantie kenbaar te maken via de klantenservice van het bedrijf. Dit kun je onder andere doen door een e-mail te sturen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil door te geven aan de Stichting Webwinkelkeur via de volgende link. Het is sinds half februari 2016 voor consumenten mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is benaderbaar via deze link. Als jouw klacht nog nergens anders in behandeling is dan kun je je klacht ook nog indienen bij de Europese Unie.
Het bedrijf geeft aan gek op planten te zijn. Met die gedachte in hun achterhoofd worden de planten niet alleen met liefde gekweekt, maar worden ze ook met aandacht en zorg verzonden en verpakt. De bijzondere plant verpakkingen zijn plasticvrij. Bij ieder pakket dat wordt gezonden voegt het bedrijf een persoonlijk kaartje toe met de groene groetjes. De planten worden volgens het bedrijf binnen 1 tot 3 werkdagen bij je afgeleverd. Dit gebeurt via PostNL.
Mocht je een retournering in orde willen maken, zul je wel enkele stappen moeten volgen. Je dient enkele stappen te doorlopen zodat je de retour op de juiste manier terug stuurt naar het bedrijf. Zo dien je de artikelen die je terug wilt sturen te verpakken in de originele verpakking. Je kunt een retouradres op je retourzending aangegeven. Je dient ook een retourformulier toe te voegen. Het bedrijf is gelegen in Monster. De exacte adressering die je dient te gebruiken lees je op de website.
Heb je weleens een bestelling gedaan bij Green Bubble? Ben je tevreden over de producten/diensten van Green Bubble? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Green Bubble? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Laat via NederlandReview weten wat jouw bevindingen bij dit bedrijf zijn. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews kan blijven.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Bij green Bubble een polyscias Fabian a 90 euro gekocht. Voedingstabletten, vulcastrat en een vochtigheidsmeter mee besteld, desalniettemin binnen een maand geen blad meer aan de plant. Green Bubble heeft een leuke PR en website maar de andere kant van de medaille is dat de kwaliteit en communicatie bedroevend slecht is.
Edward Kreuger
07-06-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Mooie Monstera uitgekozen met behulp van de personal plaatshopper, bedankt Green Bubble.
Sophie
26-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik zocht een uniek cadeau voor een bruiloft. En enkele opties en prijzen uiteindelijk een heel leuk boompje gevonden met goed advies en een uniek mooi cadeau kunnen geven . Bedankt ! Aanrader
26-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Heel erg blij met mijn Ficus Lyrata boom van 180 cm. Staat nu enkele weken en groeit heel mooi. Super services, kortom heel erg blij met Green Bubble!
Floor
25-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Goed en vriendelijk geholpen via whatsapp, snelle levering en prachtige boom. Ik raad Green Bubble iedereen aan, ga zo door!
Patrick
25-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Voor mijn nieuwe huis, zocht ik nog een leuke nieuwe groene plant. Ik vond het erg lastig om een keuze te maken tussen alle verschillende soorten. Door de personal plantshopper van Green Bubble ben ik enorm goed geholpen. Zij hielpen mij met de juiste keuze te maken. We zijn samen tot de keuze van een “Wout” gekomen. Zij hielden rekening met de grootte van de plant, de ruimte die hij zou innemen op de gewenste plek in huis, en met het uitkiezen van een perfecte pot. Ik ben erg enthousiast over de hulp die ik heb ontvangen van de jongens van Green Bubble! Super snelle levering, waarbij mijn plant goed was verpakt. Ik geniet van mijn nieuwe, sfeervolle plant in mijn nieuwe huis! Bedankt!
Maxime Onings
25-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik heb zelf jaren lang planten ingekocht op de veiling. Nog nooit ben ik zo'n prachtige Pachira boom (wout xxl) gezien. Super kwaliteit en levering was zeer snel. Ik raad deze webshop bij iedereen aan!
henry
24-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
prachtige kentiapalm binnen gekregen. Deze was goed verpakt en is snel geleverd!
andre
24-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Mooie Strelitzia Nicolai gekocht, zeer blij mee! Goede service en sneller levering
Geert
16-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Totale miskoop. Bij levering werd de pot naar binnen geschoven waardoor krassen op de vloer. Totale miskoop, wordt om de paar maanden bruin en kaal. Advies. Kaalknippen en maanden met een kale boom wachten of de bladeren terugkomen. Slechte service. Niet bestellen!
Leon
02-11-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
OPLICHTERS dit bedrijf!! Ontzettend slechte service en plant waarvan bijna elk blad beschadigd is of geknakt is. Ik heb hier een XL plant besteld. Van tevoren foto’s gevraagd en een plant uit gekozen uit 2 planten die op de foto stonden. Bijna alle bladeren waren beschadigd: er zaten gaten in, ze waren geknakt of er zaten bruine plekken in. Een dag nadat ik de plant besteld had, was deze ineens een groot bedrag goedkoper; ik had de plant nog niet eens in huis! Dus ik had gevraagd hoe dat kon. Exact dezelfde foto’s stonden er bij de plant, exact dezelfde maten en exact dezelfde beschrijving. Toen kreeg ik te horen dat ze een andere partij ingekocht hadden met een kleinere potmaat en minder takken. Maar ze adverteren dus met dezelfde foto’s en potmaat als die ik heb gekocht. Dit klopt dus totaal niet! Ik mocht mijn plant wel terugsturen als ik niet tevreden ben, maar dan krijg ik een heel ander soort plant terug; minder takken/bladeren en kleiner. Dit slaat dus helemaal nergens op!! De plant staat namelijk nog exact hetzelfde op hun site als die ik besteld heb. Ik zou echt niemand aanraden hier een plant te bestellen!! De kwaliteit is echt enorm slecht en zodra je betaald hebt hoef je van de klantenservice niets meer te verwachten. Op de foto’s die ik gestuurd heb van enkele bladeren hebben ze niet eens meer gereageerd!! En ze adverteren dus met mooie planten, maar geven zelf toe dat je ook andere kan verwachten die kleiner zijn dan op de site staat en veel minder vol. Echte oplichting dus!!! Ik zit nu met een lelijke, beschadigde plant, ze reageren niet meer en ik heb ook nog eens teveel betaald. Voor mij nooit meer dit bedrijf.
Michelle
31-10-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Michelle
29-10-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Wij hebben hier diepgaand en helder overleg gehad omtrent de onsympathieke ervaringen met Green Bubble. HISTORIE Eerste order: 07-06-2022 - ORD51125 - Prima No Troubles - Alhoewel: 3 vand e 4 Oosterse waaier Palmen zijn wel een erg korte meter...... Tweede order: 27-07-2022 - ORD53726 - Big Troubles vanwege de slechte verpakking - TOP-Takken allemaal kapot van 3 Canarienses - 2 Yucca's gelukkig Perfect. De hoge takken van de Phoenix Canareinsis met tape aan elkaar geplakt. En daar knappen ze juist af. 5 planten samengeperst op een kleine pallet met folie er omheen getrokken en transport in een te kleine-lage bestelbus. De top-takken van de Phoenix waren kapot en gebroken. Ook de transporteurs hebben dit direct geconstateerd en zullen dit doorgeven aan Green Bubble. Vervolgens enkele contacten geweest maar helemaal geen acceptabele schikking-oplossing gevonden-aangeboden. Stuur maar terug in de kweekpotten was een antwoord...maar wel voor kosten koper. Dat is slecht zaken doen. Lekker joh deze instelling. Vaker doen dan weet je zeker dat het bedrijf een slechte reputatie aan het opbouwen is. Of Derde order: 05-09-2022 - ORD56363 - Slechte communicatie van GB met Berser transporteur omtrent levering op woensdag 07 Sept. 2022. Na aangeleverde info van GB-Berser dat de order deze woensdag 0709 afgeleverd zou worden en dan moet er iemand thuis zijn....Thuis gebleven en gewacht maar geen order ontvangen. Berser informeerde ons dat de order wel was aangemeld door GB maar niet bij hun aangeleverd door GB. Er kon dus geen aflevering plaatsvinden. ??????? WAT IS DIT??? Terwijl Berser GB rond 09.00 uur in der ochtend per e-mail GB wel heeft geïnformeerd dat de order niet in de vrachtwagen is geplaatst en daarom aflevering niet op woensdag 07 september zou kunnen plaatsvinden. Dat is een blooper van de eerste categorie. GB is dus tijdig op de hoogte van deze fout...waarom geen bericht naar ons dat de bestelling een dag later afgeleverd zal worden. ALLERTE KLANTENSERVICE NOEMEN WE DAT. Zitten wij de hele woensdag voor niets te wachten. Of interesseert jullie dit helemaal niet. Laat ons vooral even weten wat jullie houding is in deze ...... en draai er niet omheen svp. Wat ontbreekt bij jullie. Assertiviteit. Vreemde vaststelling en gedrag. Opmerkelijk ? Nou nee. Wij zijn niet de eerste gevallen. Dits is dom arrogant. Klant heeft betaald.... zoek het verder maar uit. De buit is binnen en klant zak maar in de bekende. ......... ZIJN WIJ DE ENIGE MET DEZE BEROERDE EN NEGATIEVE GREEN BUBBLES? THAT'S A BIG NO Op zoek naar informatie omtrent het imago van Green Bubble stuitten wij op de website NederlandReview.nl. Dat is niet echt goed te noemen. Enkele positieve maar zeker enkele negatieve ervaringen die er niet om liegen. Bad for business. Wij zijn DUS zeker niet de enigen die de bekende problemen bij GB heeft ontmoet. Leren jullie hier dan helemaal niets van? Opmerkelijk ook hier, jazeker. Slechte verpakkingen - Planten kapot bij aflevering - Beroerde of halve afhandeling van klachten - Klantenservice Wat is dat? - Verkeerde planten afgeleverd - Valse beloftes....etc. allemaal herkenbaar gedrag van Green Bubble. Ook deze mensen met een negatieve bespreking voelen zich door GB slecht behandeld. De toon van deze personen en ervaren GB-ervaringen is stuitend en vooral imago dodelijk. Waarom dit soort gedrag vragen wij ons de hele tijd af. Een positief imago verkoopt zichzelf door tevreden klanten met gratis mond tot mond reclame. Wij hebben van omwonenden, bezoek en andere relaties vragen ontvangen van waar komen deze planten vandaan? Wij zeggen niets. KORTOM: Wij zitten er niet op te wachten om een bedrijf zwaar negatief te bespreken. Ook wij weten dat als je 1000 dingen goed doet en 1tje verkeerd dan is de mening sneller negatief dan positief. Nogmaals: Wij hebben de geschiedenis chronologisch besproken en komen tot de harde conclusie dat Green Bubble ons slecht heeft behandeld. Klanten uit het Noorden kun je zo behandelen? Vooral de afwerking van de tweede order - Phoenix Canariensis 220 cm. Blijkt nu dat ze niet hoger zijn dan 140 cm. Met een aardig prijsverschil. Van de drie planten waren alle hoge takken beschadigd en kapot vanwege de slechte verpakking. Op een te kleine pallet gepropt met folie erover getrokken en de takken met tape aan elkaar geplakt. Knakpoints. Wel ja het is betaald. Wat boeit het ons nog verder proeven wij in de GB-houding. Foute mentaliteit met gevolgen. Dat is niet goed gegaan. Van 1 Canariensis hebben we 7 takken moeten knippen. Het is nu nog een plantje met 4 takken. De andere 2 de hoogste takken. Zeker per plant 4 takken. De hoogte is weg. Waar het ons juist om ging. Wij hebben deze takken allemaal geknipt (we hadden geen keus) met als gevolg: Geen 220 cm. meer maar niet hoger dan 140 cm. Prijsverschil: 130-140 cm. € 49,95 | 180 cm. € 139,95 = € 90,00 x 3 stuks = € 270,00 hebben wij teveel betaald. PUNT UIT. Wij hebben een ander formaat betaald dan geleverd. De derde order is van een heel andere communicatieve orde. Communicatie en klantenservice schijnt niet actueel actief te zijn bij Green Bubble. Of men ziet de noodzaak er niet van in. Een klant een hele dag voor niets laten wachten terwijl de Berser info om 09.00 uur aangaf dat GB de pallet niet heeft aangeboden. Dat vinden jullie normaal? Wij kunnen nog wel even doorgaan maar dit is voorlopig voldoende om een helder beeld te krijgen van ons standpunt. Hoe gaan jullie dit oplossen, Wij wensen een nette afhandeling met respect voor de klant. Blijf objectief realistisch naar de klanten. Tot op heden blijft No Green Bubble stom en reageren nergens meer op. Ja ze proberen de aandacht te verleggen naar de kweker. Alsof wij daar zaken mee hebben gedaan. Nee domme actie.
Aat Oosterhof
27-10-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
De bestelling ging heel makkelijk, leuke website. Helaas meer dan 8 dagen moeten wachten op mijn bestelling. Geen reactie op de app gekregen uiteindelijk wel via de mail en de bestelling moeten annuleren wegens levering in onze vakantie. Heel jammer!
Nienke
20-10-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Makkelijk en overzichtelijke website met goede prijzen. De plant was snel geleverd in perfecte conditie. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Floris
01-06-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Arie
01-06-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Snelle levering en plant boven verwachting mooi!. Heb slechte ervaring gehad met een andere webshop, maar deze is echt een AANRADER!
Annemarie
13-05-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Mooie Strelitzia ontvangen, plant was binnen 2 werkdagen geleverd.
Peter
11-05-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Super mooie olijfboom gekocht! Heel blij met de service die zij bieden! Echt een aanrader!!
Esther
11-05-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal