Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek je een bedrijf waar je balkonproducten kunt kopen? Balkonstore.nl is zo’n bedrijf. Lees welke klantervaringen bekend zijn bij Balkonstore.nl.
Balkonstore.nl stelt een specialistische shop te zijn met een uitgebreid assortiment aan merkproducten op het gebied van balkonproducten. Zij streven naar een uitstekende klantenservice en competitieve prijzen.
Mocht je contact willen opnemen met het bedrijf dan is dit op bepaalde manieren mogelijk. Je kunt bijvoorbeeld een brief sturen naar het bedrijf waar de website onder valt. De naam en het adres zijn Kooprijk, Grutboek, 7008 AM Doetinchem in Nederland. Het telefoonnummer voor Nederland is 0314 640 144 en voor het Buitenland is het nummer +31 (0) 314 640 144. Het e-mailadres dat je kunt gebruiken is info@kooprijk.nl. De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 10:00 uur 's ochtends tot en met 16:00 uur 's middags.
Er worden enkele voordelen door Balkonstore.nl aangegeven. Dat is onder andere dat de producten van dit bedrijf betrouwbaar zijn en snel geleverd zullen worden. Daarnaast wordt er aangegeven dat je bij het bedrijf veilig kunt betalen via diverse betaalsystemen en dat je bestelde producten binnen 14 dagen kunt retourneren.
Het bedrijf heeft een procedure die gehanteerd wordt voor afhandeling van klachten. Balkonstore.nl zegt dat het altijd eens kan voorkomen dat er iemand is met een klacht over een product dat bij het bedrijf is gekocht. De organisatie welke zich richt op de verkoop van balkonproducten zegt het wel heel vervelend te vinden en er alles aan te doen om klachten op te lossen. Het bedrijf stelt dat kernwaarden bij het bedrijf kwaliteit en service zijn. Ze willen dat je tevreden bent en enthousiast spreekt over de producten, klantcontacten, de verzending en de algehele service van het bedrijf. Er wordt aangegeven dat het bedrijf er alles aan doet om klachten naar tevredenheid af te handelen.
Een klacht wordt volgens het bedrijf omgezet in iets positiefs. Het wordt gezien als uitdaging en aanleiding om kwaliteit, service en communicatie te verbeteren. Er wordt ook aangeven hoe een klacht wordt verwerkt. In eerste instantie streeft het bedrijf naar een snelle afwikkeling van de klacht. Ze onderzoeken de oorzaak van klachten. Er wordt contact opgenomen met de klant. In dat gesprek wordt er een mogelijke oplossing voorgelegd. Er wordt opvolging gegeven aan de gemaakte afspraken en de ervaring van je klacht wordt gebruikt om klachten in de toekomst te voorkomen. Mocht je daadwerkelijk een klacht willen indienen dan kun je telefonisch contact opnemen of een e-mail verzenden. Als er schade is of er ontbreken onderdelen aan jouw product, wordt er gevraagd om een foto van het product te maken. Het bedrijf verzoekt vervolgens om deze per e-mail naar de klantenservice te verzenden.
Ben je al klant bij Balkonstore.nl? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen bij Balkonstore.nl? Welke artikelen heb jij bijvoorbeeld bij dit bedrijf gekocht? Ben je tevreden met deze aankopen? Ga je in de toekomst vaker iets bij Balkonstore.nl kopen? Zou je iemand anders aanraden om hier balkonproducten aan te schaffen? Zijn de artikelen die je bij Balkonstore.nl hebt gekocht op tijd bij jouw afgeleverd? Wat vind je van de service en dienstverlening van Balkonstore.nl? Kijk je positief terug op je samenwerking met Balkonstore.nl? We stellen het in ieder geval enorm op prijs als jij je mening over dit bedrijf deelt via NederlandReview. Dit is het meest objectieve en onafhankelijke platform van Nederland!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!