Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een webshop waar je vlaggen kunt kopen? Wellicht is Vlaggenclub een ideaal bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er bij Vlaggenclub bekend zijn. Op deze pagina lees je louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.
Vlaggenclub is een webshop voor en door liefhebbers van vlaggen. Mensen willen volgens Vlaggenclub laten zien dat ze er zijn. Dit kan op een boot zijn, thuis, in een auto of op een sportveld. Veel mensen vinden het volgens het bedrijf leuk om vaak een vlag te kopen. Het bedrijf is er daarom trots op dat ze de vlaggen kunnen aanbieden. Ze worden gedreven door een liefde voor vlaggen.
Mocht je voor 16:00 uur bestellen en het artikel is in voorraad, dan wordt deze dezelfde werkdag nog bij je geleverd. Dit wordt geregeld door vervoersbedrijf Postnl. Mocht het zo zijn dat het pakket niet op dezelfde dag wordt aangeboden, dan zal dit aan je worden medegedeeld.
Je kunt bij dit bedrijf op meerdere manieren betalen. Op het moment van schrijven zijn dit onder andere iDEAL, Creditard, Bancontact, SOFORT Banking, KBC/CBC, Belfius en vooruitbetaling per bank. Je kunt ook achteraf betalen op basis van een factuur. Deze kan echter niet standaard worden aangeboden via de webshop. Mocht je contact met het bedrijf willen opnemen dan is dit mogelijk. Je kunt bijvoorbeeld een vraag, feedback of opmerking voor Vlaggenclub hebben. Je kunt dan telefonisch en via e-mail contact met Vlaggenclub opnemen. Het e-mail adres dat je kunt gebruiken is info@vlaggenclub.nl. Het telefoonnummer dat je kunt invoeren is 0297 820999.
Vlaggenclub heeft een retourbeleid. Er is een afkoelingsperiode. Deze afkoelingsperiode duurt 14 dagen. Binnen deze termijn hoef je voor jouw retour geen reden op te geven om het product te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag dat je het product hebt ontvangen. Als je jouw retour hebt aangemeld dan heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. Je kunt een retourzending naar het volgende adres toe sturen: Vlaggenclub.nl, Afdeling retourneringen, Communicatieweg 9K, 3641 SG Mijdrecht. Bij de retourzending dien je de factuur van je aankoop bij te sluiten. Op de achterkant van deze factuur dien je jouw IBAN nummer te vermelden. Als je retour aan alle voorwaarden voldoet dan zal het bedrag naar jouw IBAN bankrekening terug gestuurd worden.
Het bedrijf doet er alles aan om alles goed te laten verlopen. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat iets niet in orde is. Het bedrijf raadt aan om klachten in eerste instantie kenbaar te maken via het bedrijf. Dit kun je doen door een e-mail te sturen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil door te geven aan de Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Het is sinds half februari 2016 voor consumenten mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is benaderbaar via de volgende link http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog nergens anders in behandeling is dan kun je je klacht ook nog indienen bij de Europese Unie.
Ben je klant bij Vlaggenclub? We zijn ontzettend benieuwd naar jouw klantervaringen bij deze vlaggenclub. Laat via NederlandReview weten welke ervaringen jij bij dit bedrijf hebt opgedaan. We stellen het zeer op prijs als jij je visie over dit bedrijf deelt via deze pagina van NederlandReview. Je mening is goud waard!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!