Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek jij een bedrijf waar je meubels kunt kopen? Wil je meubels kopen die industrieel en eigentijds ogen? Check wat de reviews zijn bij Station7.
Station7 is een bedrijf dat industriële en eigentijdse meubels verkoopt. Het bedrijf is een familiebedrijf en is opgericht in het jaar 2012. Het bedrijf ontwikkelt, verkoopt en produceert zelf de meubelcollectie. De collectie bestaat zitmeubelen, tafels en bijbehorend accessoires. Deze zijn volgens Station7 comfortabel en industrieel. Materialen die voor de meubelen worden gebruikt zijn onder andere leer, metaal en robuust eikenhout.
Er wordt door het bedrijf aangegeven dat productkennis, vakmanschap en styling bij het familiebedrijf hoog in het vaandel staat. Op de prioriteitenlijst staat zitcomfort op de eerste plek. de stijl die gehanteerd wordt is stoer en robuust. Daarnaast probeert het bedrijf een tijdloze en eigentijdse finishing van materialen. Je vindt de showrooms in het Gelderlandse Druten en op het Stadionplein in Amsterdam.
De categorie soorten waar je uit kunt kiezen zijn leren eetkamerstoelen, leren fauteuils, leren barkrukken, leren banken, leren eetkamerbanken, houten tafels, industriële kasten, Industriële lampen en kleurstalen.
Er is een procedure met betrekking tot de productgarantie bij Station7. Het bedrijf geeft aan te zijn aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen. Er wordt aangegeven dat dit veel extra zekerheden biedt. De uitgebreide en eigen productgarantie voldoet aan deze Centrale Branchevereniging Wonen voorwaarden. Er zijn uitzonderingen. Klachten over het gebruik en de producteigenschappen zijn bijvoorbeeld van de garantie uitgesloten.
Er wordt door het bedrijf aangegeven dat er alles aan gedaan wordt om klanten tevreden te stellen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een bestelling wilt annuleren, is er de mogelijkheid om een beroep te doen op retourrecht binnen twee weken. Dit gaat in op de dag van ontvangst van het artikel.
Op de website is te lezen dat het retourrecht exclusief van toepassing is op producten uit de voorraad. Het retourrecht geldt uitsluitend voor aankopen die linea direct via de webshop zijn gedaan. Mocht je willen retourneren dan wordt er gevraagd om eerst een e-mail te sturen. Deze e-mail kan verstuurd worden naar customercare@station7.com. Er wordt aangegeven dat het belangrijk is dat je in een dergelijke e-mail ook het ordernummer vermeld. Dan kan het sneller afgehandeld worden. Artikelen die terug gestuurd worden moeten goed verpakt zijn in de originele verpakking.
Mocht je de bestelling willen retourneren zijn de retourkosten voor de klant. Een retour zending kan verzorgt worden door Station7. In zo’n situatie zullen de transportkosten worden verrekend met het terug te betalen bedrag. De producten worden door het bedrijf gecontroleerd voordat ze de fabriek zullen verlaten. Achterliggende gedachte hiervan is dat klanten een artikel ontvangen die aan de correcte kwaliteitseisen zal voldoen. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, kan er contact opgenomen worden met de customer service via customercare@station7.com.
Ben je al klant bij Station7? Dan zijn we enorm benieuwd naar wat jij hebt ervaren bij Station7! Door je visie te delen help je de gebruikers van NederlandReview een goede keuze te maken. Mede door jouw inbreng blijven wij het platform in Nederland voor objectieve en onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen!
Mocht een artikel niet goed zijn dan moet er goed aangegeven worden wat er niet goed is. Er moeten ook foto's als bewijs worden meegestuurd. Het bedrijf stelt dat de customer care binnen 3 tot 5 werkdagen contact met je opneemt. Ondanks dat alle producten worden gecontroleerd kan het gebeuren dat de artikelen die de fabriek verlaten incompleet zijn. Mocht dit het geval zijn dan kun je eveneens contact opnemen met de klantenservice via e-mail: customercare@station.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Al eerder een revieuw geschreven over het feit dat we zo te vreden waren. Het kussentje dat we later besteld hadden voor in de stoel van mijn man liet even op zich wachten. Het kussentje dat werd bezorgd stond het stiksel van open jammer genoeg. Kussentje terug gedaan .maar door miscommunicatie liep het allemaal niet zo soepel. Toen het eenmaal duidelijk was kregen we eenmooi goedgestikt kussentje ervoor terug. Vorige week belde de verkoopster die ons geholpen had vorig jaar om te vragen of alles naar onze zin was. Nou in die dik 40 jaar heb ik dat nog nooit mee gemaakt. Wat een service. En zo hou je je klanten. Ik had wel een opmerking. Ik ben niet bepaald een lichtgewicht en over overdreven zwaar ook weer niet. Maar ik vond wel dat al snel te zien was dat de zitting van ecoleder wat ging uitrekken en het duurt steeds langer voor alles weer is recht getrokken . En waarom geen 2 soorten vulling voor stoelen en banken. . De iets stevigere voor mensen die wat zwaarder zijn of vaker thuis zijn en lekker op hun bank zitten . Ook zei de verkoopster dat de rugleuning van onze stoel te verstellen was. Dat was nieuw voor me. Tijdens de verkoop wist ze dat zelf niet. Fijn dat ze het nog vertelde tijdens ons gezellige gesprek .nu nog wachten op het filmpje waarin te zien in hoe de rugleuning versteld moet worden
Tineke jansen
03-05-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Tijdens black Friday hebben wij 6 eetkamerstoelen en 1 fauteuil gekocht. We zijn zo ontzettend leuk geholpen, allerlei ideeën werden voorgesteld waar we zelf niet op gekomen zouden zijn. Ook verschillende kleuren en stiksels. Een echt styling advies. Toen de stoelen kwamen was bij de fauteuil een lichte beschadiging zichtbaar. Foto gemaakt, gemaild en gelijk werd ik gebeld dat deze stoel vervangen zou worden door een nieuwe. Geen enkel probleem. Zo hoort SERVICE te zijn. Station 7 heeft supervriendelijke medewerkers maar ook service met een hoofdletter. We komen zeker terug en adviseren vrienden etc. van dit leuke bedrijf met prachtige producten. Wij geven ook een dikke TIEN, TOP Service!!! Bedankt allemaal
Robert en Astrid Ebbelaar
11-04-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Een verrassend bedrijf, zeer zeker de moeite waard om te gaan kijken. Gezellig ontvangst. Personeel met hart voor de zaak. Kennis en advies die verder gaat als de verkoop van een bankstel. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en daarop krijg je passend advies wat passend is voor jou als klant. Na aankoop stylingsadvies gekregen. Wat een service, in 1 woord een dikke 10.
Angelique
14-02-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Na al eerder bestellingen te hebben gedaan , Weer dik tevreden over de fauteuil, jammer genoeg even wat langer te hebben moeten wachten heb ik deze gisteren mogen ontvangen , De volgende keer word het weer station 7 , Prima zitcomfort .
Gerard Van Lanen
02-02-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Na aanleiding van foto op facebook contact gezocht met station 7. In de eerste instantie telefoon en mailverkeer. Foto’s opgestuurd van onze huiskamer en kreeg stalen opgestuurd van de stof die we eventueel voor onze bank wilde. Toen we in gelderland moesten zijn ,de winkel in Druten bezocht. Een eerlijke goede vekoopster met veel humor en geduld. We voelden ons gelijk thuis. Wilde sierkussens bij de bank. Geen probleem. Andere poten onder de bank, geen probleem. Paar weken later terug gegaan om een relax stoel te kopen.. soort stiksels uitgezocht voor zowel stoel als eerder bij de bank. Toen de relaxstoel in gebruik was wilde mijn man graag een kussen voor in de rug. Opgebeld met de vraag of een kussen nog kon . Je raad het al. Geen probleem. De kussen word binnenkort opgestuurd. Bank en stoel zitten heerlijk.
Tineke jansen
01-10-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Verleden jaar een buffelleren bank gekocht. In januari werd de bak geleverd. Dat werd uiterst vakkundig gedaan. Helaas was er iets met de bank. Hij zat lekker, maar bij opstaan wipte de bank. Er kwam iemand kijken en nog geen 2 dagen later kreeg ik te horen dat de bank gewisseld zou worden. Aangezien de bank op bestelling gemaakt wordt en door de corona duurde dat wel even, maar vandaag was de bankwissel. Bank zit net als de ander super, maar de constructie is top en geen wippende bank meer. Je zou de lange wachttijden als een minpunt kunnen zien, maar gezien de omstandigheden in de wereld niet aan de orde. Station7 dank jullie wel
Richard Hoff
09-06-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ons huis was later opgeleverd hierdoor diverse keren de levering laten uitstellen. Dit was nooit een probleem voor station 7. Ook nu wat zaken die niet goed zijn met de meubels direct contact met ons opgenomen en alles wordt netjes opgelost. Dit zie je niet vaak meer tegenwoordig. Top service en meubels zou zo weer alles hier bestellen
Michael Borneman
08-06-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal