PostNL Webshop

2.6

Bestellen

2.2

Service

2.8

Prijs

2.3

Levering

37%

Zou hier weer kopen

PostNL Webshop

PostNL bezorgt per dag 9 miljoen brieven en 550.000 pakketten. Ons hart begint harder te kloppen zodra we de postbezorger van PostNL de straat in zien lopen en zodra het witte busje de straat inrijdt kunnen we niet wachten tot de bel gaat. PostNL werkt elke dag hard om alle post te bezorgen. Voordat de post echter bezorgd wordt, moeten de brieven geschreven worden en de bestellingen verpakt worden. Ook daar wil PostNL graag bij helpen. Ze hebben daarom een online shop met alle benodigdheden om jouw spullen en brieven veilig te versturen. Lees hier alle reviews over de webshop van PostNL en leer van de ervaringen van andere klanten!


Over PostNL

PostNL ziet zichzelf als de onmisbare schakel tussen de verzenders en ontvangers van post en pakketten, maar ook tussen de fysieke en de online wereld. Jij bestelt online nieuwe kleding en PostNL komt jouw bestelling bij jouw thuis leveren. Ze helpen bij de communicatie tussen mensen en bedrijven. Er werken in 2018 ongeveer 46.000 medewerkers bij PostNL om dit allemaal mogelijk te maken. Het bedrijf is actief in dertien landen, verdeeld over drie continenten. Ze weten wat er allemaal komt kijken bij het versturen van alle post in Nederland en weten als geen ander wat de beste manier is om een pakketje of brief te versturen. De artikelen in de webshop garanderen dan ook de beste kwaliteit.




Diensten PostNL Webshop

Wat kun je nu precies in de webshop van PostNL vinden? Ze verkopen namelijk meer dan alleen pakketdozen, enveloppen en postzegels. Ze hebben uiteraard verschillende artikelen om je pakketjes te versturen, maar ze hebben ook kantoorartikelen zoals labelmakers en stempels. Of verras iemand met een leuk cadeau van PostNL. Ze hebben namelijk ook sleutelhangers, Pad postzakhoezen, notitieboekjes, schorten keycords en VVV Cadeaukaarten. En het is nu zelfs mogelijk om jouw eigen postzegel te ontwerpen. Alles wordt gewoon met PostNL geleverd en bestellingen voor 20:00 heb je de volgende dag al in huis.


Stuur een brief naar PostNL Webshop

Wil je graag meer weten over de labelmaker die te koop is? Of is jouw bestelling beschadigd? Je kunt dan uiteraard een brief sturen naar PostNL, maar je kunt ook de telefoon pakken en even bellen. Dat gaat toch net iets sneller. Het telefoonnummer kun je op de website vinden. Het is overigens ook mogelijk om gebruik te maken van de LiveChat of je kunt een bericht sturen via Twitter. Of je nu een vraag hebt of een klacht wilt melden, de klantenservice staat voor je klaar.


Wat zijn jouw ervaringen met de PostNL Webshop?

Bestel jij de pakketdozen voor jouw bedrijf bij PostNL? Of heb jij een persoonlijke postzegel laten maken? Geef dan jouw beoordeling over de webshop en vertel over jouw ervaringen. Wat vind je van de kwaliteit van de artikelen? Zijn de artikelen duur? En was de levering op tijd? Schrijf een review over de PostNL webshop. Andere klanten horen graag van je!


Wat vinden klanten van de persoonlijke postzegels? Hoe snel levert PostNL hun eigen bestellingen? Lees over de ervaringen van klanten met de webshop!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (27)

Lost or stolen package in NLHagi

Parents sent package to me on 21.2. from Slovenia,on 22.2. at 20:20 was accepted at NLHagi and at 20:37 says final delivery.Since then no sign of package and track&trace update.We started investigation on Slovenian post and PostNL answered that they delivered MY package to WRONG ADDRESS.Serious?Someone need to be hold accountable for such a mistake.Customer service is pointless.No help from employees,they are clueless,no information given about my package.Horibble company and service.

T

Tjasa

16-03-2024

0

POSTNL

Vreselijk slechte 'service'. De duurste van Nederland en nu ook samen met DHL de slechtste 'bezorging' en afhandeling. Raken pakketten kwijt ook al is het met T&T verstuurd, laten je een maand afwachten waarin je meerdere keren zelf moet bellen en voor hetzelfde poststuk meerdere cases moet aanmaken. Uiteindelijk vergoeden ze niets, bar slecht bedrijf. Het is snel achteruit gegaan met dit duurste bezorgingsbedrijf. Niet doen want dit bedrijf is echt belabberd. Nul service biedt deze maatschappij

A

Anna

10-01-2024

0

Post NL moet zijn deuren sluiten, slechtste bedrijf ooit.

Te belachelijk, ik wacht al 5 dagen op pakketje en elke dag word de tijd stip aangepast omdat ze te druk hebben. Ik heb geen idee waar mijn pakketje blijft en het is een cadeautje ik zou dat vrijdag 10 juni meenemen. Ik ben 5 keer naar pakket afhaalpunt gegaan. Nog steeds is de pakket niet bezorgd. Bijv: via trac and trace stond dat gisteren 8 juni als nog bezorgd zou worden om 16:20 uur. Ik ga daarheen om 17:00 pakket is niet aangekomen. Ze zeggen ja bel Post NL. Ik bel hun ik word 38 min in de wacht gezet en niemand neemt het op. Dan word de bezorg tijd aangepast naar hetzelfde dag maar dan tegen 21:30 uur. Ik ga vandaag erheen staat op de website dat tegen 13:00 uur bezorgd word. Ik ga erheen ze hebben niks. Vervolgens staat opeens ja het word toch bezorgd rond 16:34 uur 9 juni word bezorgd. Ik ga er weer heen nog steeds geen pakket. Ik stap auto weer in, ik bel Post NL terwijl ik dit nog aan het typen ben. Ik hoor zelfde stem, (op dit moment is al onze medewerkers in gesprek u word zo snel mogelijk geholpen). Ik zit nu 51:31 min in de wacht. Ik ben zo boos ik kook van binnen. Ze zijn geen eens 1 ster waard. Sluit jullie deuren. Ik heb medelijden met de persoon die mij nu aan de lijn krijgt.

B

Besh

09-06-2023

0

Pakket verstuurd. Nooit aangekomen.

3 weken geleden een pakket verstuurd. Dit pakket is op 25 maart zoek geraakt in het depot in Elst. Hoe vaak je ook belt, je krijgt totaal geen reactie. Zelfs de manager zou mij terugbellen, mijn telefoonnummer zal dan wel naast mijn verdwenen pakket beland zijn denk ik... Mijn pakket zelf zal ondertussen wel bij iemand in zijn kofferbak beland zijn. Conclusie: doe jezelf een plezier en doe geen zaken meer met dit schijtbedrijf. Je pakket en dus het door de ontvanger betaalde geld ben je kwijt.

E

Edwin

10-04-2023

0

PostNL

Slechte bedrijf, door de slechte bezorger van mijn beurt die ALTIJD pakketje voor de deur laat een nooit aanbelt , door pakketten die wij versturen waarvan 2/5 zoek zijn en bestellingen die altijd laat zijn. Hopen dat jullie failliet gaan en DHL overneemt want dit is echt schandalig

J

Julia

18-02-2023

0

pakketverzending

bestelling uit het buitenland niet ontvangen. 24-01 om 09:27uur is het pakket ontvangen door postnl. 24-01 om 09:31uur zending is gesorteerd bezorgtijd is dinsdag24 januari tussen 11:15 en 13:45 uur. 09-02-2023 officiële klacht ingediend (nr 20400190) NIETS gehoord! 11-02 gebeld met klantenservice en mevrouw Shafarelli stuurt mij terug naar de verkopende partij om een onderzoek in te stellen. dit is geen klantenservice maar "kastje-muur" afpoeierservice. Post nl heeft pakket ontvangen en de winkel in het buitenland mag uitzoeken waar het is gebleven??? zo verschrikkelijk SLECHT!

E

emiel

11-02-2023

0

Delivery

Even though I was at home waiting for the delivery I haven't received the package, because of laziness and stupidity of the courier. I needed this package at the exact day. I'm completely dissatisfied and mad. I don't recommend post nl at all and I wish the worst things to this lazy person.

G

Gabriela

21-01-2023

0

PostNL pakket vanuit het buitenland

Ooit was het idee dat door privatisering een gezonde marktwerking ging ontstaan die in het belang van de klant zou zijn. Het resultaat is dat je als klant bent overgeleverd aan een bedrijf dat opereert op basis van winstmarges in plaats van functionaliteit en service. Ik stond nu 73 minuten in de wacht van de telefonische klantenservice voor zakelijke klanten omdat ik de afzender van een buitenlands pakket wil achterhalen na een inklaringskosten-betaal-verzoek/bevel. PostNL heeft me niet kunnen vertellen wie de afzender van het pakket is of uit welk land het komt. Ook weten ze niet wat er in het pakket zit. Wanneer basis-informatie moet wijken voor de (perverse-) bonus voor de algemeen directeur is bewezen dat privatisering nìet in het belang was van de consument zodat BV-Nederland de politiek flink bij de neus heeft gehad en het belang van de burger zacht gezegd ondermijnt.

P

Pieter

05-01-2023

0

Pakket bezorging

Rouwkaars voor mijn vaders crematie niet tijdig geleverd. De winkel heeft deze ruim optijd opgestuurd. Al dagen op ontvangen bij postnl!!!! Gebeld naar postnl, deze weigerende met een oplossing te komen. Top, dat jullie deze trieste dag nog triester hebben gemaakt!!!!!! Bagger bedrijf!!!!!

I

Ingrid

03-01-2023

0

lost 635 euros, no customer service, waar is mijn paketje nu?

I am discouraged, fighting for more than a week to send a package from Holland to Belgium but it looks impossible to achieve for Post NL. 1- Send the 5,2kg package with 40€ insured shipping since the content is more than 500€, and the package was returned to me a day after. Are not able to read the full adress on the package? 2- Trying again the day after to send the package with normal shipping cost 25€. Receiver declined the package and is being resend to me!? Surprising cause the receiver is waiting for the package. 3- TOTAL COST FOR NON-DELIVERY= 65€ + 570Euros for the content my package, where is my package now please? and How can I get my money back? Additionally, I have been trying to figure out a solution from the consumer help webpage online, but the telephone number is not reachable, there is no email contact, the chat listed on the website doesn't exist and even the stupid chatbot doesn't work.

F

FT

02-11-2022

0

pakketen

Postnl ....top bedrijf te triest voor woorden pakketen zoek niet opdagen op afgesproken tijden kamikaze piloten op de weg onbeschoft moet ik nog meer zeggen? Track and trace ook ruk (staat tijd tussen 11 en 13:00uur .... bijna 13:00uur ineens aangepast nu tussen 13:00 en 15:00 uur). POSTNL monopoly positie zouden jullie niet moeten hebben met zulke slechte service!

A

Andre

01-09-2022

0

POSTNL

Wat een K-bedrijf! BEzorgers zijn té lui dus zeggen gewoon dat je niet thuis bent,en dat terwijl ik de HELE dag thuis ben!!! Echt aso! We hebben nu overal al ons beklag gedaan maar PostNL doet er niets aan! Hebben al via via een nummer van Depot Venlo gescoord en die proberen nog wél te helpen,maar de klantenservice van POSTNL die is zwaar piep. Een of andere Surinaamse griet die slecht Nederlands praat en dus 100x vraagt hoe je ons adres spelt en mail adres etc...OMG! Neem eens iemand aan die Nederlands spreekt! Zou misschien helpen om minder 1sterren te scoren op alle review sites :D Succes ermee Hopelijk lossen jullie het op want ik ben bang dat IEDEREEN DHL of DPD of iets anders in gaat schakelen dit hoorde ik al van Bol.com en Amazon en van Zooplus vandaag. Grappig!

M

Monique de Greef-Linnemans

31-08-2022

0

geen bezorging

Het ging weer mis: geen pakket. Het beste is geen bestellingen meer te doen bij webshops die uit winstbejag met dit onbetrouwbare bedrijf en hun asociale foute loopjongens bezig blijven. Winkels genoeg elders.

B

bart

14-01-2022

0

postnl pakketbezorging

De verzender van een pakket krijgt van Post.nl te horen dat na "onderzoek" is gebleken dat wij een pakket wel zouden hebben ontvangen. Het pakket had bij een pakketautomaat bezorgd moeten worden. We kregen geen mail met de code, maar een valse melding dat het pakket in de brievenbus zou liggen. De bezorger houdt dat vol, en Post.nl volgt dat ondanks een continue stroom van klachten dat bergen en bergen pakketjes door heel Nederland niet aankomen. De begrippen fraude en diefstal is Post.nl blijkbaar vreemd met al hun voorbeeldige en aangepaste zzp partners.

B

bart

07-09-2021

0

postnl pakketbezorging

Postnl in Breda stuurt meldingen dat de bezorger vertraagd is maar het busje rijdt gewoon door de straat. Ze zetten pakketten voor de deur. Ze geven valse medingen af dat er bezorgd is in de brievenbus terwijl het naar de pakket automaat zou moeten. Ze gooien het pakket kilometers van de pakketautomaat ergens bij een ander bezorgpunt neer. Post nl vindt het PRIMA om asociale horken er werk te geven. Ze trekken zich in Breda nergens wat van aan. Slecht bedrijf, slechte bezorgers met een extreme rotmentaliteit.

B

bart

04-09-2021

0

setje (spechten) postkaarten en postzegels

Nooit ontvangen, zou bezorgd worden omstreeks 10 juli..erger is; ze reageren gewoon niet...de postbezorging bij ons is een farce..de klantvriendelijkheid bestaat niet...

W

Wim Koelewijn

29-08-2021

0

pakje van postnl nooit geleverd

pakje besteld via een webshop zou worden geleverd via postnl maar is nooit aangekomen wel verstuurd met bewijs postnl alleen per twitter bereikbaar en ze geven de bestuurder gewoon de schuld en verder doen ze niks belachelijk ik vind het raar dat dit bedrijf gewoon zo kan opereren en officieel kan zijn enzo

S

Sineke

27-08-2021

0

Setje kaarten

Pluspunten bestaan niet wat mij betreft voor post.nl en de post.nl webshop...veel verkeerde..zoekgeraakte post...geen reactie op mijn webshop klacht dat ik mijn bestelling nooit ontvangen heb..wat mij betreft 10********** in de min

W

Wim koelewijn

16-08-2021

0

nooit geleverd, klantenservice is er niet!!

Ik had een paar velletjes postzegels besteld. Gewoon nooit geleverd. Raar toch, als je zelf de leverancier bent?? Probeer je contact op te nemen met een klantenservice, is die er gewoon niet. Je kunt niet bellen of mailen, niks. Heel slecht bedrijf dit. Ik bestel hier nooit meer

A

anneke

23-04-2021

0

pakketje ' afgeleverd' maar niets ontvangen en nul hulp van post nl

Zit je de hele dag netjes bij de deurbel te wachten op je pakketje omdat ze zeggen langs te komen, kijk ik aan het eind van de dag op de tracktrace status en dan blijkt dat ze het bij de buren hebben bezorgd? Waarom niet gewoon bij mij aanbellen? Er is niks mis met mijn bel... kunnen hun bezorgers misschien niet namen lezen? Nu moet ik bij de irritante buurman gaan vragen om mijn pakketje. En niet voor de eerste keer. Dit gebeurt dus telkens bij dit bedrijf! Wat een gezeur weer. Dus ik denk, ik neem contact op met PostNL om te kijken of er iets aan te doen valt, krijg ik de chatbot van ze, die volstrekt niet helpt. Ik moet maar weer naar mijn buren gaan of alle postnl locaties in de buurt langs om te vragen of ze mijn pakketje hebben... en blij dat die chatbot is, lekkere manier om mensen met problemen weg te wimpelen. Het enige wat postnl zegt is dat het pakketje is afgeleverd. Geen briefje. Geen berichtje, Niks, Afgeleverd. Maar dus niet bij mij, Niet aangebeld. En die stomme chatbot kan niks doen, alleen zeggen dat de buren het pakje misschien wel hebben... dat is toch geen service? een medewerker spreken is er niet bij. Dat dit uberhaupt mag, zo met je klanten omgaan... Ik hoop dat alle webshops die met PostNL verzenden overstappen naar een andere bezorgdienst.

J

jansen

29-11-2020

0