Campusshop

4.5

Bestellen

2.2

Service

3.7

Prijs

2.8

Levering

17.7%

Zou hier weer kopen

Campusshop

Als je aan een vervolgopleiding begint heb je nou eenmaal best wat spullen nodig. Één van de belangrijkste dingen hierbij is een degelijke laptop. De vraag is echter waar je de beste MacBooks and Chromebooks kunt vinden. Één winkel die deze computers verkoopt is Campusshop. Maar wat zal de kwaliteit van hun tablet zijn? Zullen hun laptoptassen je apparaat wel echt veilig houden als je hem meeneemt naar je hoge school of universiteit? Zal het lang duren voor Campusshop en hun bezorgservice om de Microsoft Surface naar je op te sturen? En zal de klantenservice en slimme studentservice je echt wel helpen als je met een probleem zit betreft jouw rekenmachine? De enigen die je hierover meer kunnen vertellen zijn studenten die al werken met een laptop van Campusshop. Lees hun reviews om je te verdiepen in dit bedrijf voor je er iets koopt. Hun ervaringen, meningen en beoordelingen kunnen je helpen om een beslissing te nemen over wel of niet kopen bij Campusshop.


Over Campusshop

Campusshop is een winkel die laptops aanbiedt. Ze bieden echter niet zomaar laptops aan. Ze richten zich vooral op laptops en andere apparaten die handig zijn voor studenten. Daarom kun je op hun website ook zoeken op de beste laptop voor jouw studie. Zij raden je dan de laptop aan die het beste bij jouw studie past. Je wilt immers wel dat je laptop je gehele studie meegaat. En crashen net voor een belangrijke deadline is ook alles behalve handig. Bij Campusshop heb je keuze uit verschillende laptops. Hun assortiment bevat merken zoals Asus, HP en Lenovo. Naast de laptop zelf hebben ze ook printers, externe opslag, opladers, antivirus, muizen en Microsoft Office. Er is een aparte categorie voor Apple MacBooks. Hier kun je ook tassen, sleeves en rugzakken vinden waarin je je MacBook veilig mee kunt nemen. Een Microsoft Surface kan ook erg handig zijn. Er is keuze uit Surface Pro, Surface Book en Surface Laptop. Mocht je niet voor een volledige laptop willen gaan, dan is een tablet ook nog een optie Er zijn gewone Tablets, maar ook de iPad, iPad Mini en iPad Pro zijn op de website te vinden. Met de routers, Wifi adapters en homeplugs kun je het apparaat verbinden met internet. Sommige opleidingen vereisen ook een rekenmachine. Campusshop heeft grafische rekenmachines, wetenschappelijke rekenmachines en examen rekenmachines. Je kunt kiezen uit de merken Casio en Texas Instruments.




Diensten van Campusshop

De laptops van Campusshop kunnen online worden besteld. Je selecteert dan wel of niet met hun keuzehulp de MacBook, Chromebook of andere laptop die je wilt. De bezorgservice van Campusshop zal de tablet vervolgens netjes naar je opsturen. Verder is er nog een Campusshop klantenservice. Bij deze snelle studenten service zullen ze je helpen als je er even zelf niet meer uitkomt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Campusshop

Wat is jouw eigen mening over Campusshop? Wat vind je van de kwaliteit van hun laptops? Duurde het lang voor je Chromebook werd bezorgd? En ben je tevreden over de klantenservice van deze laptopwinkel? Schrijf je eigen review en vertel ons alles over jouw Campusshop ervaring.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (17)

Laptop

Zelfs één ster verdienen ze nog niet. Onvoorstelbaar dat er blijkbaar nog zoveel onderwijsinstellingen samenwerken met dit bedrijf.... Service om te huilen en het eerste schooljaar is nog nieteens begonnen! Wat een deceptie..... Vlak voor wij op vakantie zouden gaan kregen wij post van de middelbare school waar onze zoon na de vakantie start. Hierin stond alles vermeld wat geregeld en aangeschaft moest worden. Boeken besteld, laptop besteld (afleveradres schoonouders, want we stonden tenslotte op het punt om op vakantie te gaan), etc. Vorige week de lijst van school er even weer bijgepakt en de laptop uit de doos gehaald. Het eerste wat opviel is dat er geen sleeve in de doos zat. Vreemd vonden wij, want dat zat toch bij het VO48-maanden-servicepakket? Wat blijkt... Wij zijn dat waarschijnlijk vergeten aan te klikken (of hebben het misschien toch wel aangeklikt en Campusshop heeft een fout gemaakt?). Anyway, wij trekken het boetekleed wel aan en gaan er maar vanuit dat wij het per ongeluk niet aangeklikt hebben. Even bellen met de klantenservice, € 180,- overmaken (dat we nu geen € 30,- korting meer krijgen begrijpen we dan ook nog wel :-)) en alsnog een servicepakket geregeld toch? Nou niet dus.... Tot tweemaal toe laat Campusshop weten dat onze aankoop buiten de 14 dagen herroepingsrecht valt en ze daarom nergens meer aan mee willen werken..... Pas zojuist ging ik dit bedrijf opzoeken op internet en zag ik dat ik zeker niet de enige ben die ontevreden is over de service van en communicatie met deze club. Dit moet toch ook bekend zijn bij onderwijsinstellingen? De laatste 5 sterren review is van 3 jaar geleden..... Wij gaan uitzoeken of wij wellicht ergens anders een servicecontract af kunnen sluiten voor deze (uiteindelijk dus veel te duur aangeschafte) laptop. Iemand nog tips?

W

Wendy

29-08-2023

0

Laptop

Kopen gaat malkkelijk, maar zodra het om garantie gaat zijn ze niet thuis. Zelfs niet met de zogenaamde snelle studentenservice waar wij 59 euro voor hebben betaald. De beloofde leenlaptop kwam na 9 dagen, die overigens kapot was. Veel gebeld en gemaild zonder concreet resultaat. Inmiddels 3 weken verder en nog steeds geen laptop. Is een complete wanprestatie! MENSEN, DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF. Er is totaal geen meerwaarde ten opzichte van een reguliere leverancier. Waardeloos bedrijf!

G

Gertjan

10-07-2022

0

Laptop lenovo

Aankoop gaat redelijk vlot, maar de prijs is niet beter dan de concurrentie. Voor service kan je best niet op hun rekenen, ook binnen de garantie termijn zijn dit hun prijzen: Voorrijkosten: €90,-Arbeidskosten op locatie per uur: €90,- (afgerond per kwartier, met een minimum van een half uur)Arbeidskosten binnendienst: €75,- per reparatie (exclusief materialen)Onderzoekskosten**: €45,-Retour verzendkosten: €15,- Koop of huur hier zeker geen pc of laptop.

T

Thomas

18-03-2022

0

HP gaming laptop

Mijn zoon heeft op 5 maanden geleden een gaming laptop gekocht en is inmiddels al 3 keer teruggestuurd omdat de het niet goed werkte. Hij heeft de laptop zelf maar 1,5 maand in bezit gehad. De laptop moest continu voorzien worden van stroom en was erg traag. Als je aan het typen was verschenen de letters pas na enkele seconden op het beeldscherm. Wij krijgen het gevoel dat wij niet worden geloofd en dat wij aan het lijntje worden gehouden. De klantenservice is daarom ook erg slecht. Wij hebben het geldbedrag teruggevraagd omdat wij niet tevreden zijn over dit ondeugdelijk en duur product.

E

E.M. Kain

27-01-2022

0

Premium service en diefstal dekking

Bij aankoop laptop premium service afgesloten en diefstalverzekering. Leven echter voorwaarden niet na: laptop niet binnen 1 werkdagen opgehaald en ik vrees ook dat hij niet binnen 7 werkdagen gerepareerd wordt. Zoon zit nu al 1 week zonder laptop en alles inclusief leermiddelen is digitaal. Service en extra verzekering is dus pure oplichting. Service ook slecht. Zeggen gewoon valt niet onder dekking.

G

Gielen

24-12-2021

0

Laptop

Waardeloze firma. Je krijgt geen reactie, service via comserve is waardeloos en krijg je ook geen reactie van terug (hadden een leenlaptop ontvangen en die moesten we met een hoop gedoe zelf terug sturen via dhl.) Een keer of 4 aangegeven dat ik het risico en de moeite van opsturen niet wilde nemen en of ze hem zelf wilde komen ophalen. Geen reactie op terug ontvangen. Vervolgens kunnen ze na maanden ineens bellen en dreigen ze met in gebreke stellen en dat dat ons veel geld gaat kosten terwijl ze zelf in gebreke zijn gebleven. Koop er niks mensen! Ik koop er ook niks meer en maak geen gebruik meer van de gratis service die erbij zat, want dat blijkt maar halve service. Absoluut niet klantvriendelijk.

K

Karin

21-01-2021

0

Laptop

Waardeloze klantenservice: garantie doen ze niet aan en als er iets gerepareerd moet worden heb je een groot probleem! Snelle Studentenservice?? Hahahahaha.........

D

Desiree

03-09-2020

0

Laptop

Onbetrouwbaar bedrijf. Slimme marketingstrategie door te adverteren bij onderwijsinstellingen, maar het zijn wolven in schaapskleren.

H

Helena

28-08-2020

0

Laptop

Malafide bedrijf wat je na onderzoek op internet snel kunt achterhalen: faillissement, belemmering rechtspraak e.d.

M

M.A.G.

13-08-2020

1

Laptop

Meest waardeloze service ooit! In 2019 laptop aangeschaft en deze kreeg hardware en software problemen binnen het jaar. Opgestuurd ter reparatie, beloven ze dat hij binnen 5 werkdagen gemaakt wordt zo niet dag erna leenlaptop in huis. Eerste 2 weken niks van mijn laptop of leenlaptop gehoord. Krijg ik hem met een ander defect terug!! Weer opgestuurd ondertussen weer 14 dagen verder en geen vooruitzicht wanneer de laptop gemaakt zou zijn. Ik citeer de klantenservice “u moet gewoon, eventjes geduld hebben meneer”! Alsof 4 weken wachten op een reparatie nog niet lang is, terwijl ze een service aanbieden van reparatie binnen 5 werkdagen!! Ik raad u aan koop uw producten elders!!

T

Thom

15-07-2020

0

Reparatie

Waardeloze service en afspraken worden niet nagekomen. Op dinsdag 14 april heb ik telefonisch contact opgenomen met campusshop omdat mijn laptop kapot was. Ik heb hier toen een retourlabel en reparatienummer voor gekregen en mijn laptop op donderdag 16 april opgestuurd. 6 werkdagen later, op vrijdag 24 april, heb ik weer contact met ze gehad. Ze garanderen namelijk dat als een laptop na 5 werkdagen nog niet gemaakt is er een leen laptop wordt opgestuurd. De medewerker die mij toen hielp vertelde mij dat de laptop maandag binnen was gekomen en dat de eerste werkdag van binnenkomst als werkdag 0 gezien wordt en dat ik dus pas na het weekend weer kon bellen om een leen laptop aan te vragen. Dit opzich is natuurlijk al een belachelijk verhaal en waardeloze service, maar goed ik legde me er bij neer en nam na het weekend weer contact met ze op. Op woensdag 29 april belde ik weer en toen werd mij vertelt dat er een leen laptop naar mij opgestuurd zou worden, deze zou ik dan enkele dagen later ontvangen. Hoewel het dus meer dan 10 werkdagen zou duren ipv de beloofde 5 werkdagen zou ik in ieder geval een leen laptop krijgen, maar deze kwam niet. Ik had er op dit moment nog wel vertrouwen in dat de laptop wel opgestuurd zou zijn, maar toen ik hem maandag 4 mei aan het einde van de dag nog niet had besloot ik weer te bellen. De medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg zei dat hij niet in het systeem kon kijken of er een laptop naar mij op was gestuurd en dat hij dit ook niet na kon vragen omdat het na 17:00 was en dat terwijl er op de website staat dat de klantenservice tot 21:00 open is op maandag en ik belde rond half 6. Hij zei dat de verantwoordelijkheid hiervoor bij de reparateur lag, terwijl ik het contract gewoon bij campusshop heb afgesloten en niet bij de reparateur. Hij vertelde mij dat ik de volgende ochtend terug moest bellen. Ik vroeg hem nog expliciet of ze wel open waren en hij verzekerde mij dat dit zo was. De volgende ochtend (5 mei) bel ik weer naar de klantenservice, nu krijg ik alleen een ingesproken stem die mij vertelt dat de klantenservice gesloten is ivm bevrijdingsdag. Vandaag (6 mei) belde ik weer met de klantenservice, er werd mij verteld dat er nog geen leen laptop naar mij was opgestuurd en dat ze dat ook niet meer zouden doen omdat er verwacht werd dat de onderdelen om mijn laptop te maken morgen binnen zullen komen. Nadat ik hem had uitgelegd dat ik vanwege de gang van zaken niet zoveel vertrouwen meer had in wat mij werd vertelt heeft hij mij gegarandeerd dat ik deze week of mijn eigen laptop, dan wel een leen laptop krijg opgestuurd. Erg fijn natuurlijk, maar wel 2 weken later dan mij werd beloofd toen ik deze laptop aanschafte. En als deze laptop er is zit ik inmiddels al 3 weken zonder laptop en nu de universiteit alles online doet betekent dit dat ik bij mijn beide studies 3 weken studievertraging heb opgelopen omdat ik zonder laptop deze studies niet kan volgen. Kortom een waardeloze service en afspraken worden herhaaldelijk niet nagekomen, nu maar hopen dat ze wel nakomen wat ze vandaag hebben gezegd.

Q

Quinten Huisman

06-05-2020

0

Laptop

Handig om via internet te bestellen maar sluit geen verzekering af want als je schade hebt ontvang je geen geld maar een waardebon om opnieuw wat te kopen bij campus shop en natuurlijk is het bedrag niet voldoende toereikend zodat je dus altijd weer moet bijbetalen. Echt een zeer geraffineerd concept.

D

Disire Dieteren

17-01-2020

0

Laptop

Laptop besteld bij Campusshop (morgen in huis) Niet dus!!! Na 5 dagen nog niks ontvangen, probleem zou liggen bij DHL... Vervolgens de bestelling van de laptop maar geannuleerd en 1 bij mediamarkt gaan halen. Nu bijna 2 weken verder, nog altijd geen geld terug gestort!!!! Ontvang je een mail, we zijn een onderzoek gestart bij DHL als de uitslag bekend is zullen kijken om het geld terug te boeken..... Serieus???!!!! Wat hebben wij met dat onderzoek te maken??!!!!!! Nooit maar nooit geen Campusshop meer, mensen bedenk goed waar u aan begint voordat u hier iets bij koopt!!!

R

RS

11-10-2019

0

Laptop

Betaal liever iets meer in eigen stad of dorp. Campushop is een bedrijf die heel leuk iets aanbiedt en vervolgens wanneer je ze nodig bent, ten eerste minimaal een 20 min in de wacht laat staan. Beloven terug te bellen en dat doen ze niet. Niet reageren op mail en als je ze wel te pakken krijgt, is het honderd maal Sorrie en proberen ze de schuld bij de reparateur te leggen. KOOP NIET BIJ CAMPUSHOP

H

Henderiks

09-10-2019

0

Laptop

In de garantie gaat laptop kapot, wordt opgestuurd, na twee weken krijg ik te horen dat klacht niet aangetroffen is. Of ik 50 euro over wil maken om de laptop überhaupt terug te krijgen. Geen leen laptop na 5 werkdgn, geen informatie over status reparatie. Twee keer 1.30 uur aan telefoon om info te krijgen. Maar 1 medewerker die klachten afhandelt. Erg slecht, koop er niet!!

C

Caro

24-09-2019

0

lees de kleine lettertjes

dacht met de snelle studentenservice met extra zekerheid goed te zitten, echter de laptop kreeg na twee maanden een beschadiging, gelukkig had ik erbij een verzekering afgesloten. Er kwam geen leen laptop zoals ik gelezen had; Mocht je laptop binnen 5 werkdagen niet zijn gerepareerd, dan ontvang je kosteloos een leenlaptop totdat de reparatie voltooid is. Gratis bij aanschaf van een laptop bij CampusShop. Deze service is dus niet bij een beschadiging maar bij een software probleem.... Gevolg was een bijna twee maanden durende reparatie, student geen laptop maar wel in toetsweek, maar nee maakte geen aanspraak op een leen laptop. Hierdoor een nieuwe laptop aan moeten schaffen zodat hij toch zijn schoolwerk kon blijven doen.

C

c reumerman

07-02-2019

0

Nooit kopen bij campusmaffia

Campusshop is niet voor de student, als t mis gaat laten ze je stikken. Waanzinnig slechte aftersales en tenenkrommend slecht management dat niet goed luistert naar de klant. Trap niet in de praatjes, boeven zijn t!!

H

Henk de groot

16-09-2018

0