delicious.

4

Bestellen

2.8

Service

5.5

Prijs

2.5

Levering

12.5%

Zou hier weer kopen

delicious.

De hele dag in de keuken staan, voor de één een droom de ander een ware nachtmerrie. Koken is misschien niet iedereens favoriete bezigheid, maar als het om eten gaat staan we opeens allemaal vol verwachting met ons lege bordje te trappelen om te zien wat er nu weer in de pan zit. Delicious. heeft deze passie voor koken en eten samengebracht, zodat de amateur chefkok en enthousaiste foodie allebei een magazine hebben om te lezen. Het magazine heeft echter met de website nu nog veel meer te bieden. Ben jij van plan om een abonnement te nemen op het magazine of wil je via de online shop iets kopen? Wacht dan nog even en lees eerst reviews van klanten. Zij vertellen over hun ervaringen met Delicious. magazine en de webshop op NederlandReview.


Over Delicious.

Delicious. heeft alles voor iedereen die van eten en koken houdt. Of het nu gaat om recepten voor nieuwe gerechten, kooktips om ook een echte koekenbakker in een kok te veranderen of adressen voor de beste restaurants en winkels. Delicious. is jouw souschef in de keuken. Overigens hebben ze ook een Delicious.shop met de beste spullen voor in de keuken.    


 


Delicious.magazine

Het magazine van Delicious. wordt 13 keer per jaar uitgegeven met in december een extra uitgebreide uitgave om goed voorbereid te beginnen aan het kerstdiner. Elke maand zit het tijdschrift vol met recepten, persoonlijke verhalen van mensen met een liefde voor eten en fotografie waar je meteen honger van krijgt.  


Delicious.shop

De shop van Delicious. heeft voor iedereen spullen die in de smaak zullen vallen. Ze hebben kookboeken, Delicious.food, tickets voor evenementen, leuke tassen, alles voor het aankleden van de tafel en de mooiste spullen voor in de keuken. Je kunt via de shop jouw magazine abonnement aanvragen of losse edities kopen!
De webshop garandeert snelle levering met de actie voor 16:00 besteld, is de volgende dag in huis. Verzending is gratis vanaf 25,- en er zijn op de website altijd acties te vinden.


Klantenservice Delicious.

Voor iedereen die contact zoekt met Delicious. is een speciale pagina op de website te vinden. Hier kun je terecht voor vragen over bestellingen, wijzigingen op je abonnement, levering en zoveel meer. Lees daarom eerst even alles door voordat je contact opneemt. Voor eventuele klachten kun je mailen naar klantenservice@deliciousmagazine.nl. Heb je echter een compliment of tips laat dan natuurlijk ook van je horen! Het is ook mogelijk het bedrijf te bellen via nummer 085 888 5640. Heb je specifieke vragen voor de redactie van het magazine, scroll dan op de website even naar beneden. Daar vind je alle contactgegevens voor de redactie. 


Wat zijn jouw ervaringen met Delicious.?

Heb jij een abonnement op Delicious. magazine? Staat jouw keuken vol met hun Delicious.food? Kook jij elke avond de recepten die te vinden zijn op de website? Schrijf een recensie over het bedrijf. Zijn de recepten makkelijk te bereiden? Hoe nuttig zijn de kooktips? Is het abonnement te duur? Jouw beoordeling kan het verschil maken, want het gezegde leert ons, wat de boer niet kent dat eet hij niet


Het magazine van Delicious. heeft recepten en kooktips voor iedereen die van eten houdt. Maar wat zijn de ervaringen van lezers? Vind hier recensies.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (8)

In gebreke leveren abonnement

Wat een slechte ervaring! Deze klantenservice is echt schandalig slecht. Van mijn abonnement van 24 maanden heb ik al 6 maanden niks geleverd gekregen. Heel veel beloftes, niks van waar gemaakt. - "We gaan de gemiste edities nasturen"--> niet gebeurd - "u krijgt compensatie, we bellen u zo snel mogelijk terug" --> nooit gebeld - "U krijgt u uw geld terug, u wordt gebeld" --> niks ontvangen Abonnement opgezegd, nog steeds geen mailtje of belletje, geen idee wat met het restant abonnement gaat gebeuren... Kortom, in het vervolg met een grote boog om deze dievenbende heen.

R

Rueben

21-07-2022

0forum

Eenmalig abonnement van 4 nummers Delicious & kookboek

Prachtig tijdschrift, maar schandalige service. Mijn advies: koop de tijdschriften los in de winkel zodat je geen risico op gezeur hebt met New Skool Media (de uitgever). Wil je een mooi cadeau aan iemand geven? Bestel dan gewoon iets op bol.com, want een abonnementje krijg je niet op tijd binnen, ongeacht hoe lang van te voren je je bestelling plaatst. Voor kerst heb ik geprobeerd een eenmalig abonnement te kopen om cadeau te doen. Hoewel ik begin december al begonnen was met de bestelling, kon Delicious het tijdschrift en kookboek helaas niet op leveren. Uiteraard heb ik begrip voor de kerstdrukte (ook al zou je mogen verwachten dat ruim 3 weken genoeg zou moeten zijn), dus heb ik mijn bestelling geannuleerd. Ik heb de klantenservice gebeld en de telefoniste had mijn bestelling geannuleerd. Helaas kreeg ik geen schriftelijke bevestiging hiervan, dus heb ik nog een paar keer gebeld. Steeds verzekerde de telefoniste mij ervan dat de bestelling geannuleerd was en ik geen betaling verschuldigd was. Een paar weken later kreeg ik een brief van een incassobureau... Na de situatie uitvoerig uitgelegd te hebben, kreeg ik een bericht "we hebben begrip voor uw situatie" en hoefde ik zogenaamd slechts de abonnementskosten te betalen en niet de daarbovenop berekende incassokosten van 40 euro. Ik vind een geannuleerde bestelling in rekening brengen niet getuigen van begrip. Hier komt nog bij dat de bestelling überhaupt nooit geleverd is...

Z

Zoe

04-06-2022

0forum

Abonnement

Echt een slechte service! Ik heb een abonnement kado gedaan aan mijn moeder. Ik hoorde maar niets en toen kon Delicious mijn bestelling niet terug vinden. Ik heb de bevestiging van betaling gestuurd en tevens konden ze niets vinden. Uiteindelijk moest ik een bankafschrift opsturen als bewijs, heel vreemd dat de bevestiging niet genoeg was. Hier ging al 2 weken overheen. Uiteindelijk kreeg ik na een paar weken bevestiging dat het besteld was, mijn factuuradres stond erop het het adres van mijn moeder als verzendadres. Vandaag kreeg ik het eerste nummer in mijn brievenbus en het is dus niet naar mijn moeder verstuurd! Echt een slechte zaak. Ik heb dit abonnement zelf ook kado gekregen vorig jaar en ik heb maar 2 nummers ontvangen i.p.v. 3. Ik bestel hier nooit meer

J

Jennifer

29-05-2021

0forum

Italienummer delicious

In ons dagblad stond een advertentie over het italienummer van delicious. Besteld en betaald op 25 mrt 2021 maar het wordt niet geleverd. Gebeld met de klantenservice want op email wordt niet gereageerd, daar kreeg ik te horen dat de bestelling in backorder staat, levertijd onbekend. Wat een slecht bedrijf, lijkt bijna op oplichting. En 1 ster geven kan niet, eens maar nooit meer

R

Rene

03-04-2021

0forum

Niets bij aankopen

Eigenaar zit vast vanwegen wishandeling hulpverleners!

L

Leijten

24-01-2021

0forum

November em decembernummer

Ik wacht nu al 3 weken op het novembernummer. Ondanks herhaalde verzoeken wordt het novembernummer niet verstuurd tot het decembernummer er is. Ik heb uitdrukkelijk niet bedoeld onder die voorwaarden te bestellen, maar daar wordt niet op gereageerd. De klantenservice zet de klacht door naar de administratie, waar je vervolgens ook weer niks van hoort. Verder geen enkel besef dat ze een maandblad leveren. Ik vind het echt superslechte service. Ik probeer 1 ster te geven, maar het systeem pakt dat niet. De review is dus milder dan ik bedoel.

D

Denise Van Leeuwen

16-11-2020

0forum

Delicious.deal/ abonnement 3xdelicious.magazin,1 special editie,1 delicious. Kookboek

9 okt heb ik een abonnement van 3 magazine met een speciale editie en een kookboek afgesloten.... het eerste magazine heb ik intussen ontvangen... maar geen kookboek en speciale editie, twee keer opgebeld met toezegging dat het in de komende dagen woord opgestuurd, niets ontvangen.... nogmaals gebeld, toen werd mij medegedeeld dat het boek op dit moment niet in voorraad is... en dat ze contact opnemen, ook nog niet gedaan, ben zeer benieuwd naar een reactie en een oplossing, ik heb in het verleden al meerdere abonnementen afgesloten bij Delicious met tevredenheid,

V

Van Waveren

23-11-2019

0forum

Abonnement Magazine Delicious

Al minstens 9 maanden wordt de Delicious te laat zo ongeveer een week te laat bezorgd. Op diverse klachten wordt geen actie ondernomen. Nadat ik de laatste keer heb aangegeven buitengerechtelijk te gaan ontbinden, heb ik de Delicious ineens wél op tijd ontvangen. Helaas was dit eenmalig, want op het laatste nummer heb ik nu weer niet in huis. Maar één mogelijkheid: stopzetten abonnement na een vele jaren trouwe klant te zijn geweest nu mijn klachten blijkbaar niet van belang zijn.

M

Monique M.

27-10-2019

1forum