NederlandReview

    Ervaringen MetDeZon

    Ontdek alles! Wat anderen van dit bedrijf vinden. MetDeZon is een naam welke direct voor duidelijkheid zorgt: het gaat om zonnepanelen. Natuurlijk gaat het ook over energie en dan vooral zonne energie. Het is goed om te zien welke mogelijkheden er allemaal zijn om op een meer duurzame manier energie op te wekken. Zonnepanelen en zonne-energie zijn hier een goed voorbeeld van. We weten zeker dat je hier ook volop van kunt genieten. Ontdek de mogelijkheden en kies er ook voor. Kijk naar de opties en mogelijkheden om op een duurzame manier energie op te wekken en je portemonnee te verlichten. Het is mooi om de reviews te lezen over dit bedrijf. Als je Zonnepanelen.nl nog niet kent dan kun je hier beginnen en ontdekken wat er allemaal kan. We weten zeker, dat je er ook van zult genieten.

    Over Zonnepanelen.nl

    Zonnepanelen.nl is een website van MetdeZon wat een nuchtere leverancier uit De Rijp is van zonnepanelen. De Rijp is een klein plaatsje dicht bij Amsterdam. In 2009 zijn ze begonnen met het leveren van net gekoppelde zonnestroom panelen aan consumenten. Het ging toen natuurlijk om de consumenten welke voorop wilden lopen bij het afnemen van zonnepanelen en het verduurzamen van ons land. Het is goed om te weten dat je er doe het zelf pakketten kunt kopen en ook compleet geïnstalleerde pakketten. Het is goed om vakwerk op maat te krijgen. Toch!

    De markt is sterk veranderd en de klanten van een jaar of vijftig zijn nu al klanten van een jaar of dertig. Mensen zijn zich meer bewust van hoe goed zonnepanelen allemaal zijn. Het is heerlijk om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn om een mooie en goede opbrengst te krijgen van de zonne-energie. Een duurzaam leven en een lagere energierekening is de beste reden. Zonnepanelen.nl springt hier dus goed op in.

    De missie van dit bedrijf is om het voor consumenten op een betaalbare manier mogelijk te maken om een duurzame manier van energie opwekken te realiseren. Het is goed om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn. Zonnepanelen.nl zorgt ook voor het organiseren van een collectief om op die manier zonne energie op te wekken. Geweldig toch.

    Diensten van Zonnepanelen.nl

    Zonnepanelen.nl zorgt voor het leveren van doe het zelf pakketten voor mensen welke zelf hun zonnepanelen op het dak willen plaatsen. Ook werken ze samen met een netwerk van specialisten om de Zonnepanelen op je dak te monteren.


    Hier komt dan jouw energie vandaan!

    Klachten, tips en complimenten over Zonnepanelen.nl

    Als je niet tevreden bent over Zonnepanelen.nl dan kun je hun hier een bericht over zenden. Ook is het mogelijk om ze te bellen. Er zal natuurlijk altijd gekeken worden naar een goede en eerlijke oplossing.
    Hierna kun je jouw mening hierover op NederlandReview.nl achterlaten.

    Heb jij ervaring met Zonnepanelen.nl?

    Waarom zou ook jij niet je mening geven over dit bedrijf? Het is goed om anderen te helpen en om te laten zien wat jij van hun vindt. Een goede of slechte review is van harte welkom op Nederlandreview.nl. Je helpt er vele mensen mee!

    Lees hier de ervaringen van klanten van MetDeZon. Hoe duur of goedkoop is het laten plaatsen van zonnepanelen? Vind je het juiste systeem met de dakcheck? Hoe duurzaam is zonne-energie?

    MetDeZon
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (29)

    6,4
    66% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,2

    Service

    5,8

    Prijs

    6,6

    Leveren

    6,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Nogmaals contact gehad

    Naar aanleiding van de problemen zoals ik hier onder heb beschreven, heb ik vandaag maar weer de telefoon gepakt.

    Zowaar de directeur aan de lijn gekregen en toen werd mij alles duidelijk.

    De groepsaankoop waar ik aan mee heb gedaan met de gemeente Haarlem kost met de zon geld en dit vinden ze niet leuk.

    Mijnheer schouten vind dan ook dat ik niet zijn doelgroep ben en dat wij alles maar gratis willen hebben.
    Is dit heel vreemd als je 10 jaar volledige garantie hebt afgesloten.

    Ben echt klaar met de zon en adviseer dan ook zeker niet met hun in zee te gaan. Krijg nu een vervangende (dus niet nieuw)En moet maar hopen dat ze binnen nu en 4 weken contact met mij opnemen.

    Wordt vervolgd.

    Door: André croes16-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Slechte garantie

    Twee weken geleden voor het eerst contact gehad met de zon.
    Storing op mijn systeem wat wij in 2013 hebben laten instaleren via de gemeente Haarlem.
    Bij de aanschaf een verlengde garantie gekregen van 10 jaar.

    De eerste mijnheer vertelde dat ik via de website de storing moest melden. Dit gedaan met foto's en tekst. Enkele dagen later kreeg ik een offerte terug?

    Ik de zon weer gebeld dat ik 10 jaar garantie heb en waarom ik een offerte krijg.
    Dat mochten zij doen want een nieuwe omvormer kost mij dan 79 euro of gratis een gereviseerde?!
    Samen met deze mijnheer nog wat gesproken over deze voor mij zeer vreemde gang van zaken want ik had toch 10 jaar complete garantie.

    Maar toch gekozen om dit voor 79 euro te laten doen.
    Hij zou dit aan de plannings afdeling doorgeven. Na een week maar weer gebeld want nog niets gehoord. Ook nog even de offerte bekeken die ik eerder had gekregen en tot mijn verbazing stonden daar nog meer onkosten op en was het totaal bedrag 130 euro.

    Totale garantie maar wel even 130 euro betalen. Ik ben het even kwijt.

    Afgelopen woensdag weer gebeld en de man die ik had gesproken zou er persoonlijk voor zorgen dat de directeur mij binnen 24 uur zou terugbellen want hij had hem een mail gestuurd met urgentie hoog.

    U raad het al tot op heden nog niet gebeld.
    Ben een beetje klaar metdezon en hun service.

    Door: André croes14-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Bestelling kon niet geplaatst worden

    We hadden juni 2014, 20 zonnepanelen laten plaatsen. Vantevoren kwam er iemand kijken, super installatie ook. Nu willen we op de garage nog 14 panelen plaatsen, offerte aangevraagd. Er is niemand kommen kijken alleen moesten we een foto van het dag (buiten) + foto van de binnenkant van de meterkast maken. 't zal 21 maart geplaatst worden maar helaas. Er bleek op de plek waar de rails moesten komen geen balk te zitten. Dus de mannen konden weer gaan. Ze hebben wel duidelijk aangegeven waar de extra balk moest komen. De balk zit er nu dus ik had dat gemaild. Gister belde een medewerker van metdezon dat de panelen over 2 wkn geplaatst kunnen worden omdat de voorbereiding nu eindelijk voor elkaar is. Nou op zo'n manier wil ik dus niet aangesproken worden. Als metdezin gewoon zelf van te voren was komen kijken hadden we dit probleem kunnen voorkomen. Een zeer onvriendelijke medewerker. Nou ik ben benieuwd met het plaatsen.

    Door: Ella stoop11-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5

    weg blijven uit de liftschacht metdezon,dat is verboden gebied voor knutselaars

    In 2018 zijn de zonnepanelen volgens de geldende regels aangesloten. De omvormer is buiten de
    liftschacht geplaatst en er is een aparte kabel van de omvormer naar de meterkast aangelegd. De
    kabel is op een aparte groep in de meterkast aangesloten.
    Het geschil met “MetDeZon” inzake de foute aansluiting van de zonnepanelen heeft middels de
    advocaat van de DAS-rechtsbijstandsverzekering niet tot een bevredigende oplossing geleid. Na
    vele pogingen om tot overeenstemming te komen heeft de DAS voorgesteld om niet verder te
    gaan en geen procedure te starten. Hiervoor waren zij bereid de V.v.E. een tegemoetkoming van
    € 1.000 te bieden (!). Het bestuur heeft besloten dit voorstel te accepteren. Na het stoppen van
    het traject via de DAS advocaat heeft het bestuur nogmaals zelfstandig ”MetDeZon” benaderd
    om nog tot een oplossing van het geschil te komen. Uiteindelijk heeft dit niets opgeleverd.
    De totale kosten van afsluiten, kabel leggen en aansluiten zonnepanelen bedroegen na aftrek van
    de tegemoetkoming van de DAS € 1.611. Deze kosten zijn ten laste van het onderhoudsfonds /
    elektrische installaties gebracht

    Door: fred26-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    geen reactie op meerdere mails gedurende meerdere maanden.

    Maart 2015 zijn bij mij 10 zonnepanelen geplaatst.
    Afgelopen maanden tot vier maal toe technische vragen gesteld o.a. over de werking/opbrengst en het verschil in levering aantal Kwh. op omvormer en door de meter gemeten aantal Kwh. Verschil ong. 50%.
    Ook na de vierde mail geen enkele reactie. Vandaag gebeld onder toets 4 (service). Medewerker aan de lijn gekregen, na het noemen van mijn order-/inschrijfnr. werd de verbinding plots verbroken. Daarna tevergeefs geprobeerd opnieuw contact te krijgen.
    U begrijpt mijn verbazing. Is dit opzet of speelt er iets anders ?
    R.P.Meerman
    Maassluis

    Door: R.P. Meerman28-02-2019
    Medewerker MDZ (JDS)19-03-2019

    Dhr vandaag gesproken, meneer mailde constant naar een verkeerd email adres. Sinds 28-2 2 mails van meneer mogen ontvangen, die beide binnen 1,5 dag zijn beantwoord. Dhr heeft alles nu duidelijk uitgelegd gekregen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    zeer snelle levering

    Nalevering van enkele producten was nodig ivm foutje maar gebeurde binnen enkele dagen na levering. Strak zwarte installatie op het dak

    Door: Marthe van der Bredeveld.26-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Zonnepanelen 24 stuks

    Mijn ervaring is dat ik goed behandeld ben alles gaat naar behoren.Levering op tijd,afspraken komen ze naar,ik kan alleen maar zeggen,goede service super top,ook de prijs.

    Door: W.Pals24-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    instalatie zwarte zonnepanelen

    Medio december bij Metdezon besteld. SolarEdge met zwarte zonne-panelen voor een leuke prijs. Toegang krijgen tot het uitlezen van de zonne panelen ging wat lastig maar er werd de tijd genomen om dit op te lossen.

    De zonne-panelen werken naar behoren, omvormer doet het nu ook goed.

    Door: Chaïm van Houten21-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Garantiekwestie

    Omvormer ging stuk. Heb me vervolgens beroept op de klantenservice van Metdezon. Bereidde me voor op een hele heisa naar aanleiding van enkele reviews, maar: Formulieren ingevuld, zelfde dag(!?) nog een reactie gekregen.. alles viel keurig binnen de garantie en binnen twee weken een vervangend product geïnstalleerd gekregen. Ik was ronduit verbaasd.

    Zonnepanelen leveren wel wat minder op dan verwacht.. dit valt blijkbaar te wijten aan de aanwezige schaduw. Happens.


    Door: Ronald Koerts08-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Een prima bedrijf

    In 2012 hebben wij de zonnepanelen aangeschaft. Uitstekende service, de panelen werken naar behoren.

    Door: I van Noord13-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Erg blij met de service

    De panelen zijn bij ons keurig geïnstalleerd op ons dak. Ook de WIFI verbinding is op verzoek keurig geïnstalleerd door de monteur.

    Door: Loes Bakker13-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Super tevreden

    Tevreden met panelen, veel opbrengst en goed geregeld

    viel wel duurder uit dan vooraf beraamd

    Door: Hendrik Pannen13-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    oplichting

    Ik ben niet zo van het schrijven van een Review maar ik wil wel iedereen waarschuwen voor Metdezon.
    De site en het kiezen van producten is goed georganiseerd. Na de panelen en een omvormer te hebben besteld en betaald (in December 2017) niets meer vernomen wanneer de producten geleverd worden.
    Na tallozen mailtjes, belletjes, terugbel verzoeken, toezeggingen dat ik uiteindelijk mijn geld terug krijg enz nog steeds niets.
    Wat mij betreft oplichting, mooie site maar slechte organisatie.

    Door: J Bouwmeester23-05-2018
    MetDeZon17-12-2018

    Geachte heer Bouwmeester, U heeft destijds zonnepanelen bij ons besteld van het merk LG. Deze panelen waren door een wereldwijd tekort binnen Europa niet of nauwelijks leverbaar. Wij hebben u ook alternatieven aangeboden, maar deze vond u niet passend en u gaf aan te willen wachten tot de panelen wel leverbaar waren. Wij hebben hierop uw geld op uw verzoek binnen 2 weken retour gestort, dus wij kunnen ons niet vinden dit bericht.

    MetDeZon17-12-2018

    Geachte heer Bouwmeester, U heeft destijds zonnepanelen bij ons besteld van het merk LG. Deze panelen waren door een wereldwijd tekort binnen Europa niet of nauwelijks leverbaar. Wij hebben u ook alternatieven aangeboden, maar deze vond u niet passend en u gaf aan te willen wachten tot de panelen wel leverbaar waren. Wij hebben hierop uw geld op uw verzoek binnen 2 weken retour gestort, dus wij kunnen ons niet vinden dit bericht.

    MetDeZon17-12-2018

    Geachte heer Bouwmeester, U heeft destijds zonnepanelen bij ons besteld van het merk LG. Deze panelen waren door een wereldwijd tekort binnen Europa niet of nauwelijks leverbaar. Wij hebben u ook alternatieven aangeboden, maar deze vond u niet passend en u gaf aan te willen wachten tot de panelen wel leverbaar waren. Wij hebben hierop uw geld op uw verzoek binnen 2 weken retour gestort, dus wij kunnen ons niet vinden dit bericht.

    MetDeZon17-12-2018

    Geachte heer Bouwmeester, U heeft destijds zonnepanelen bij ons besteld van het merk LG. Deze panelen waren door een wereldwijd tekort binnen Europa niet of nauwelijks leverbaar. Wij hebben u ook alternatieven aangeboden, maar deze vond u niet passend en u gaf aan te willen wachten tot de panelen wel leverbaar waren. Wij hebben hierop uw geld op uw verzoek binnen 2 weken retour gestort, dus wij kunnen ons niet vinden dit bericht.

    MetDeZon17-12-2018

    Geachte heer Bouwmeester, U heeft destijds zonnepanelen bij ons besteld van het merk LG. Deze panelen waren door een wereldwijd tekort binnen Europa niet of nauwelijks leverbaar. Wij hebben u ook alternatieven aangeboden, maar deze vond u niet passend en u gaf aan te willen wachten tot de panelen wel leverbaar waren. Wij hebben hierop uw geld op uw verzoek binnen 2 weken retour gestort, dus wij kunnen ons niet vinden dit bericht.

    MetDeZon17-12-2018

    Geachte heer Bouwmeester, U heeft destijds zonnepanelen bij ons besteld van het merk LG. Deze panelen waren door een wereldwijd tekort binnen Europa niet of nauwelijks leverbaar. Wij hebben u ook alternatieven aangeboden, maar deze vond u niet passend en u gaf aan te willen wachten tot de panelen wel leverbaar waren. Wij hebben hierop uw geld op uw verzoek binnen 2 weken retour gestort, dus wij kunnen ons niet vinden dit bericht.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    wat een amateurs

    Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf over een bedrijf maar ik kon het echt niet laten.

    Een aantal maanden geleden heb ik een offerte bij dit bedrijf aangevraagd. Na ondertekening een datum geprikt maar vooraf nog even gebeld om te checken of de 7 ingetekende panelen echt wel zouden passen. Ja, dat zou wel lukken. Ik kreeg een mail met een aantal instructies die ik keurig op tijd klaar had.

    Op de dag van installatie moest ik de hele dag thuis zijn want ze zouden vanaf 7.30 uur kunnen komen. Toen ze er om 14.00 uur nog niet waren heb ik toch maar even gebeld. ik stond ingepland en ze zouden mij z.s.m. terugbellen met een indicatie van wanneer ze zouden arriveren. Ik werd echter niet teruggebeld maar om 15. 00 uur stonden ze gelukkig toch voor de deur.

    De monteurs waren vriendelijk maar wisten binnen 1 minuut te vertellen dat het niet ging passen. Ik kon wel 5 panelen laten plaatsen waarvan twee op mijn dakkapel maar ze wisten niet hoeveel duurder dat was ten opzichte van plaatsing op een schuin dak. Ze vertelden dat ze dit veel vaker meemaakten. Ze blijken te plannen met een foto van google en dat werkt dus niet. Toen de monteurs vertrokken waren, met de zonnepanelen nog in de auto, heb ik maar even met Metdezon gebeld. De man aan de andere kant van de lijn vertelde dat er inderdaad maar 5 panelen op mijn dak passen. Geen excuus, geen oplossing, helemaal niets zei hij verder. Nadat ik hem vroeg of dit echt alles was wat hij te zeggen had zei hij ook nog eens "ja". Na vijf minuten trekken kwam hij met de oplossing om een nieuwe offerte te maken voor de vijf panelen. Ik heb hem vriendelijk bedankt en een hele zonnige dag gewenst. Dit bedrijf mag van mij metdezon vertrekken en nooit meer terugkomen.

    Door: Raymond 08-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Niet klantgericht

    Vorig jaar merkte ik dat opbrengst na 3 jaar ineens achterbleef. Met deZon liet me allerlei info doorsturen van de omvormer maar kon niets fouts zien. Toen vroeg ik wat dan wel te doen, bijvoorbeeld dat ze kwamen kijken of dat ikzelf een technicus inhuurde. Geen antwoord gekregen dus ben afgehaakt. Probleem bleef en heb recent ander bedrijf laten doormeten; waarschijnlijk ligt het aan een of meerdere panelen. Net weer contact gehad met MetdeZon en ze gaven me wederom het gevoel dat de bal helemaal bij mij lag. Ik ben gefrustreerd weer afgehaakt.

    Door: Rob20-03-2018
    MetDeZon17-12-2018

    Beste Rob, zou je ons een e-mail kunnen sturen op info@metdezon.nl zodat wij een systeemcontrole kunnen inplannen voor het systeem?

    Marco15-02-2019

    Hier hetzelfde

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Niet eens vragen beantwoorden

    Ik vroeg via hun website enkele informatie en gaf wat ik op zoek was. In de formulier kun je kiezen dat ze jou bellen of mailen. Vanwegen werk drukte koos ik voor email... Ik werd gebeld, dat kwam niet uit op het moment. Vroeg als ik gemaild kon worden. Antwoord was "ja". Vervolgens niets.
    Vandaag weer tijd genomen te mailen. Antwoord is als volgt:
    "Beste Alex,
    Wij hebben als keuze dat wij zo veel mogelijk persoonlijk contact willen met onze klanten, zodat we goed van elkaar weten wat we precies willen en wat de bedoeling is. Dat is voor iedereen prettig......
    Ik ga uw aanvraag dus sluiten, immers wij zien er op deze manier geen heil in. Ik denk dat u er ook geen prettig gevoel aan heeft overgehouden als ik zo lees.
    Succes met de zonnepanelen zoektocht!
    Met vriendelijke groet,
    Wijnand Schouten
    MetDeZon B.V."

    Nou daar begrijp ik weinig van...

    Door: Alex Cailliau29-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Nederlandse consumentenbond

    Beste
    Bedrogen door " metdezon" zomaar €350 betaald voor extra garantie naar 10 jaar.
    De nederlandse consumtenbond is heel zwak of partijdig en reageert niet .
    Het geld is binnen zeker joepie.
    Stefaan Van Britsom

    Door: Stefaan14-01-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Topservice

    Wij hadden ons systeem 2 jaar geleden gekocht bij SolarKompas. Deze zijn helaas failliet en dus stonden we in de kou. Na stad en land te hebben afgebeld heeft MetDeZon een servicemonteur naar ons toegestuurd en na een kleine reparatie is alles weer op orde gebracht.... dat noem ik nog eens service!

    Door: Tim van Straaten24-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Zeer goede service

    2 jaar geleden een systeem gekocht met optimizers. Tot nu toe is de opbrengst 10% boven verwachting. Jammergenoeg intussen wel wat problemen gehad met de WIFI koppeling omdat onze Ziggo router was vervangen, MetDeZon vroeg geld voor het herstellen van de verbinding, wat uiteindelijk goed is geregeld.

    Door: Maarten Ouden24-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Garantie op omvormer

    3 jaar geleden een omvormer gekocht van het merk Omnik bij deze club. Na het melden van een probleem kregen wij binnen 4 dagen een vervangende omvormer geleverd via de importeur Libra Energy. Keurig geregeld dus.

    Door: Peter Bakker24-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Goede service

    Wij hebben hier een set gekocht met 8 stuks 300Wp Percium panelen. Zeer vlot geleverd en ook tot twee maal toe geholpen toen wij vragen hadden tijdens het installeren. Echt een aanrader.

    Door: Piet Eiskes24-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    MetDe Zon service

    Levering prima en op tijd. De service laat veel te wensen over. Vanwege een defect zonnepaneel heb ik diverse keren moeten bellen. Iedere keer als je bent moet je weer opnieuw het hele verhaal doen. Het is moeilijk om iemand te pakken te krijgen. De hele service drijft op 1 persoon. Van een goede klantbenadering hebben ze nog nooit gehoord. Met raakt meteen geirriteerd als je je ongenoegen kenbaar maakt over de slechte service.

    Door: H.V.14-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5

    Geen garantie

    Na drie jaar ging de omvormer kapot en ineens blijkt er toch geen garantie te zijn..
    Pas op dit zijn oplichters!!!!

    Door: N Scheibenreif 18-07-2017
    metdezon17-12-2018

    Geachte heer / mevrouw Scheibenreif, ik kan geen gegevens onder uw naam vinden in ons systeem. De omvormers welke wij leveren hebben thans een garantie van 10 jaar, dus ik kan uw bericht niet helemaal plaatsen. Mocht er een probleem zijn, wilt u dit dan e-mailen naar info@metdezon.nl zodat ik u kan verderhelpen?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Garantie service moeizaam

    Voor garantiekwesties moet je niet bij dit bedrijf zijn. Bellen heeft weinig zin, verantwoordelijk persoon is er niet of doet alsof. Op e-mail wordt niet gereageerd. Bedrijf vindt het blijkbaar lastig dat je als bedrijf klanten hebt.
    Wacht al bijna 3 weken op een reactie.
    Komende weken nog maar weer bellen en e-mailen.

    Door: Kees04-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    10 jaar garantie op omvormer

    Installatie aangekocht bij metdezon met 10 jaar garantie uitbreiding omvormer Mastervolt.
    Na 5 jaar en 1 maand omvormer stuk.
    Geen vervanging door metdezon ,verwijzen door naar Mastervolt.
    Ik heb een overeenkomst met metdezon toch.en niet met Mastervolt.
    Waarschijnlijk is de premie niet doorgestort en gewoon in de zak gestoken !
    Vele uitvluchten van de verkoper Wijnand Schouten .
    Geen oplossing en extra geld aan betaling garantie uitbreiding kwijt.
    Lekker zaken doen met deze hollander.
    Heeft zijn zaken in Belgie al moeten stop zetten of is er failliet gegaan .
    ONBETROUWBAAR

    Door: Stefaan13-05-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Belastingvoordeel zonnepanelen

    Door metdezon kwam ik achter slimme belastingvoordelen bij de aanschaf van zonnepanelen, waardoor dat ineens zeer betaalbaar werd. De investering konden wij daardoor wel maken en dat is ons goed bevallen.

    Door: P. Schippers05-09-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Goede voornemen : duurzame zonne-energie!

    Voor onze goede voornemen zijn wij vorig jaar overgestapt naar duurzame zonne-energie met metdezon.

    Wij hebben er geen spijt van gehad. We waren wat voorzichtig omdat we dit bedrijf eigenlijk niet zo goed kenden, maar hebben de gok gewaagd en dat is ons goed bevallen!

    Hier zijn ze nog erg vriendelijk en het voelt gewoon veel beter om niet de natuur te verpesten en alleen nog maar zonne-energie te gebruiken.

    Door: Annelore05-09-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Makkelijk

    Net alle zonnepanelen geïnstalleerd. Het ging makkelijk en goed geholpen. Prima zo.

    Door: T. B.29-06-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    geld besparen

    Het was een dure aankoop en investering maar als het goed is gaan we nu geld besparen

    Door: Bastiaan Gerritsen14-05-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over MetDeZon

    Uw beoordeling