NederlandReview

    Ervaringen Nuon

    https://forum.nuon.nl/Wat vinden andere klanten nu eigenlijk van Nuon? Energie is een product dat iedereen nodig heeft. Vrijwel iedereen heeft daarom een energieleverancier. De prijzen die elektriciteitsbedrijven rekenen voor elektriciteit kunnen nogal verschillen. Voor wie op zoek is naar goedkope energie kan het aan te raden zijn om over te stappen naar Nuon.

    Over Nuon
    Zoals al gezegd is Nuon een energieleverancier. Nuon is vooral in Nederland actief, maar is in 2009 overgenomen door het Zweedse bedrijf Vattenfall. Nuon zelf is ook weer ontstaan uit verschillende andere lokale nutsbedrijven. De naam Nuon is dan ook op te splitsen in twee delen: ‘Nu’ en ‘on’. ‘Nu’ staat voor ‘nutsbedrijf’, en ‘on’ staat voor ‘oosten’ en ‘noorden’ de twee regio’s waar de voorlopers van Nuon vooral actief waren. Nuon wekt jaarrlijks zo’n 18 terawattuur aan energie op en heeft 3 miljoen klanten. Nuon wil natuurlijke goedkope energie leveren, maar zet zich ook in om zoveel mogelijk duurzame energie op te wekken. Voorbeelden van duurzame energie zijn bijvoorbeeld zonne energie en windenergie.

    Interessante marktanalyse van Nuon!

    Groene energie wordt bijvoorbeeld opgewekt op de windmolenparken van Nuon. In totaal wordt er op meer van 20 windmolenparken meer dan 0,8 terawathuur aan windenergie geproduceerd. Ook op andere manieren zet Nuon zich in voor groene energie. Denk bijvoorbeeld aan het mogelijk maken van zonne energie op daken van huizen. Ook het terug leveren van zonne energie aan Nuon is mogelijk

    Diensten Nuon
    Nuon levert dus goedkope energie aan particuliere en zakelijke klanten. Daarnaast is het doel van Nuon niet om alleen maar goedkope energie te leveren, maar wil het bedrijf ook zorgen voor duurzame energie. Nuon doet dit door windenergie te gebruiken, te helpen bij het zelf opwekken van zonne energie en door allerlei slimme bespaartips te geven. Want goedkope energie is fijn, maar dan is het nog steeds zonde om die te verspillen. Daarom helpt Nuon ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk energie nodig hebt.

    Naast het leveren van (groene) stroom zorgt Nuon ook voor gas.  Het is mogelijk om (groene) stroom bij Nuon af te nemen, maar het is ook mogelijk om bijvoorbeeld alleen gas bij Nuon te kopen. Natuurlijk dalen de prijzen als je beiden bij Nuon afneemt. Het is niet mogelijk om gas bij Nuon af te nemen als je stadsverwarming hebt.

    Klachten Nuon
    Heb je een klacht of een vraag aan of over Nuon? Nuon is telefonisch te bereiken. Je hoeft alleen de normale gesprekskosten te betalen als je Nuon belt. Nuon geeft op haar website ook aan hoe lang klanten die vorige week belden gemiddeld moesten wachten. Natuurlijk is het ook mogelijk om op andere manieren met Nuon in contact te komen. Nuon is bereikbaar via Facebook en Twitter, maar heeft ook een speciaal forum op haar website staan. Op dit forum worden uw vragen van 8 uur ’s morgens tot 9 uur ’s avonds beantwoord.

    Ben je zelf klant bij Nuon? Je kunt je ervaringen dan hieronder delen. Zo kunnen andere gebruikers van deze website beter bepalen of ze over zouden stappen naar Nuon.

    Wilt u weten hoe deze energieleverancier met stroom en uw energierekening omgaat? Lees ervaringen van consumenten van Nuon

    Nuon
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (23)

    6,8
    61% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,2

    Service

    6,6

    Prijs

    6,2

    Leveren

    7

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Onverklaarbare stijgingen

    Henk19-05-2018

    Ik heb al sinds 2016 last van onverklaarbare stijgingen . In 2016 waren we nog met 2 personen . Nu alleen . Maandbedrag gestegen van 120 e naar advies 203 . Dat is meer dan een gezin van 5 personen . Ontzetten veel energiebesparende maatregelen genomen. Led , Quick stops kachel lager minder lampen aan etc. Een accountmanager zou op de achtergrond monitoren nooit meer wat van gehoord . 18 mei was ik niet thuis op een bepaald moment een gigantische piekstroom ?...... Voor mij het laatste jaar want dit kunnen ze mij niet uitleggen

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    terug naar Nuon

    G. Lubbe04-04-2018

    Na wat avonturen met die zogenaamde prijsvechters en de nodige problemen... (laten we stellen dat ik nu span hoe ze zo goedkoop kunnen zijn... ) ben ik weer terug overgestapt naar mijn oude energieleverancier Nuon. Ik was daar destijds weggegaan om financiële redenen, maar kom nu met hangende pootjes weer terug...

    Het is hier gewoon beter geregeld allemaal, in mijn geval althans. Ik had hier bijvoorbeeld niet om de haverklap storingen. Dat vind ik tegenwoordig belangrijker dan die paar euro goedkoper uit. Maar volgens mij zijn die verschillen niet groot meer of Nuon is ook omlaag gegaan.

    In ieder geval, ik ben blij dat ik maar weer gewoon terug ben.

    Henk19-05-2018

    Hoezo omlaag gegaan

    Henk19-05-2018

    Hoezo omlaag gegaan

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Nuon is wel duurzaam ....

    Chantal15-03-2018

    stom zeg ik dacht altijd dat ik gewoon grijze energie had van Nuon
    Dus ik bellen dat ik duurzaamheid belangrijk vind en waarom ze dat niet doen.
    Doen ze dat wel gewoon... Was ook niet echt goed op de hoogte...
    Maar goed gesprek gehad en ga nu over op zonnepanelen of tenminste deels.

    Veel beter voor het milieu toch!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Overstap = Bijbetalen

    Sandra01-02-2018

    Ontvang zonet mijn jaarafrekening na overgestapt te zijn. Betreft periode van 2 okt 2017 t/m 8 januari 2018, in deze periode zijn er 4 termijnen betaald, namelijk: oktober, november, december en Januari 2018 ook nog, wat schets nu mijn grote verbazing:
    Eindafrekening is berekend met 2 Termijnen???
    Naar de site van nuon om via de chat opheldering te verkrijgen, geef netjes mijn gegevens en voordat ik antwoord krijg hebben ze een storing in het systeem??? Ben echt BOOS
    MOOIE AFREKENINGEN HOUDEN ZE ER OP NA, ALLES BEREKENEN IN EIGEN VOORDEEL????

    luc 12-02-2018

    een grote graaibende de nuon en pas op voor nuon verkopers ze naaien je er echt aan alles voor de provisie. dus voor mij nooit geen nuon meer

    T.M. Cramer02-03-2018

    Ik heb dezelfde ervaring. Op een of andere manier schuift Nuon met maanden. Maar aangezien Nuon een incassomachtiging had, ben ik - bijna per definitie - bij met betalen en brengen ze mij inderdaad ook een maand extra in rekening, terwijl ik nooit een maand extra terugontvangen heb. Als je daarover klaagt, bellen ze over 1 mail 4 x tegelijkertijd (ik heb wisselgesprek) en krijg ik antwoorden in de trant van "u bent geschrokken omdat u ivm de winter een hogere afrekening heeft" en ik zou het niet begrijpen... Kortom, de dames die bellen omzeilen het probleem waar je over schrijft en proberen de schuld bij de klant te leggen. Sterker nog, ze kennen je klacht niet, het dossier niet en doen alsof ik achterlijk ben. . maar met de factuur ben ik het eens. ER MIST GEWOON EEN MAANDTERMIJN terwijl alles is betaald..... ik zou bijna gaan denken dat al die maandtermijnen die extra in rekening worden gebracht.... wel erg veel geld opleveren. Hier klopt iets voor geen (energie)meter.... Het contract is overgegaan naar een andere energieleverancier en dus ook de incassomachtiging en toch.... incasseren ze ineens het volle bedrag. Ik hoor in mijn omgeving meer klachten over Nuon. Een ander probleem is, dat Nuon categorisch weigert om schriftelijk te antwoorden. Waaorm niet? Als je integer bent kan je schriftelijk of per mail antwoorden. En als dit probleem vaker voorkomt, dan is het niet zo moeilijk. Ik denk dat er iets bij Nuon aan de hand is dat niet klopt.

    T.M. Cramer02-03-2018

    Ik wil verder aanvullen dat gedurende 23 jaar ik nooit problemen heb gehad, maar pas toen ik overstapte men mij plotseling a) een maandtermijn extra in rekening brengt. b) men weigert schriftelijke beantwoording, hetgeen me echt te denken geeft. Men wil zich kennelijk niet vastleggen???? c) ik werd gebeld door een van de dames terwijl ik in een belangrijk telefoongesprek was. Vroeg dus of ze schriftelijk wilde antwoorden op mijn mail. Antwoord: "ik heb uw mailadres niet" !!!! terwijl ik had gemaild nota bene... en ze nog een ander mailadres hebben. d) je krijgt medewerksters aan de telefoon die niet weten waar ze over praten. Dat frusteert enorm. e) ik heb dus nog steeds geen zinnig antwoord op min klacht na twee maanden!!!!!!!!!!! Ik vind deze handelwijze zonder meer uiterst onbehoorlijk.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Al 10 jaar trouwe klant

    Herma23-01-2018

    Al 10 jaar trouwe klant en erg tevreden met nuon. Vooral als je om je heen hoort wat er af en toe fout gaat bij andere partijen. Dus vandaar eens tijd voor een kleine review over nuon van mij! Tevreden dus.

    Nuon30-01-2018

    Hallo Herma, Wat mooi om te lezen. Bedankt voor deze review. Groeten, Jeppe

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    onbetrouwbaar

    edwin12-01-2018

    onduidelijk eindafrekening waarbij ik geld retour zou moeten krijgen, dit wordt ook aan de telefoon verteld. Uiteindelijk dreigen met incassobureau.
    Nuon onwaardig, maar het lijkt ze helemaal niets uit te maken

    Nuon16-01-2018

    Hallo Edwin, Wat jammer om te lezend at het zo is gelopen! Wij helpen je graag verder, mag ik je adresgegevens in een e-mail ontvangen? Je kunt dit sturen aan webcare@nuon.com o.v.v. "ervaring nederlandreview". Groeten, Jeppe

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    administratieve warboel

    m. koning-raat02-01-2018

    het enige wat wij wilden (zijn al 43!!!) jaar klant: de automatische afschrijving overzetten van de rekening van mijn man naar die van mij. Nou, dat blijkt toch wel heel erg lastig. Mijn man en ik gaan nu zogenaamd "verhuizen" en ik word "nieuwe" klant. Hilarisch, maar goed om verder gedoe (we zijn hier al zo'n 2 weken mee bezig) spelen we het spelletje mee. Het maandbedrag wordt met 5 euro verlaagd, omdat ik 10% korting krijg als nieuwkomer. Ik krijg dit bevestigd in mijn "aanvraag" en geef aan hiermee akkoord te gaan. Vervolgens krijg ik per gewone post een brief waarin staat dat het maandelijkse bedrag met 80 euro is verhoogd!!!. Hoezo korting??? Ik bel op 22 december 2017 met een medewerker Daan Schaper, die het maandbedrag weer terugzet op het afgesproken bedrag van 172 euro per maand en per mail bevestigd dat de brief met de verhoging (dd 19 december 201&) als niet geschreven kan worden beschouwd. Vervolgens krijgen we per mail een dringend verzoek om de meterstanden "in verband met de verhuizing" door te geven. Terwijl in de brief stond dat dit respectievelijk binnen 7 (mijn man) of 8 (mijzelf) na de ingangsdatum hoefde te worden gedaan. De ingangsdatum is 1 januari 2018. Enfin, met Kerst nog een herhalingsoproep dus we voeren de meterstanden (2x stroom, 1 x gas) op 28 december 2017. We krijgen er eerst een bevestiging van en vervolgens het verzoek om dit nog een keer te doen omdat de gasstand te laag zou zijn. Met nog een herinnering. Enfin, al behoorlijk balend (er moet toch een lange historie van ons verbruik zijn bij NUON inmiddels na 43 jaar), wil ik op 2 januari 2018 nogmaals de (inmiddels ietsje, want een paar dagen later, meterstanden invullen). Maar: DIT KAN DUS NIET, WANT DE WEBSITE GEEFT AAN WE DIT AL HEBBEN GEDAAN EN DAT DE STANDEN AL ZIJN VERWERKT!!!. En daar ben je dan mee bezig tijdens je schaarse (want nog steeds fulltime aan het werk) verlofdagen!! Klantenservice gebeld, na eindeloos wachten ene "Mohammed" aan de telefoon die aangeeft niet te kunnen helpen en te zullen doorverbinden; dus weer wachtstand en na 10 minuten geef ik het nu op. Bij Nibud navraag gedaan, ons gasverbruik valt voor een oud maar goed geisoleerd vrijstaand huis overigens binnen het gemiddeld verbruik. Waarvan akte NUON. Dit bericht kopieer ik en zal ik ook op sociale media zetten voor het geval deze administratieve warboel voortwoekert. Vertrouwen op een goede afloop is inmiddels zeer gering en of ik klant blijf hangt af van de hoogte van de eerste automatische afschrijving. Als die tegen de afspraak in hoger uitvalt, zijn we weg. Ook al is dat na 43 jaqr trouw te zijn gebleven.

    Nuon02-01-2018

    Als ik uw beoordeling op deze website lees lijkt er het een en ander verkeerd te gaan bij het overzetten van de incasso van het ene naar het andere rekeningnummer. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Wij helpen u graag verder zodat de problemen worden opgelost en u niet na 43 jaar met ons hoeft te breken. Mogen wij uw adresgegevens via de e-mail ontvangen? U kunt ons bereiken op webcare@nuon.com o.v.v. "ervaring nederlandreview". Groeten, Jeppe

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    hoge korting (overstappen loont)

    Harm27-12-2017

    Ik zat bij oxxio en opzich prima daar. Maar heb net bij nuon afgesloten omdat je hier 250 euro korting krijgt. Doen ze allemaal maar hier was (voor mij dan) de hoogste korting te behalen. Altijd ff overstappen!! Afsluiten (van het contract) ging spoedig, nu de aansluiting zelf nog ;-) ben benieuwd! (Daarom nog geen 5 sterren van mij bij levering, to be continued...)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Nuon

    Anoniem01-12-2017

    Prima klantenservice en medewerkers... echter totdat je opstapt en naar een andere leverancier gaat. Ze worden dan erg kortaf en bot en helpen je totaal nergens meer mee. Echt slecht! Dit in een democratisch land waar overstappen naar een andere leverancier vrij normaal is. Moet je dan zo behandeld worden met afscheping en botte antwoorden ?In het begin was ik erg positief hierover maar nu dus totaal niet meer. Blij dat ik ben overgestapt!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5

    Ik blijf nog even

    Margo H.23-11-2017

    Ondanks de welkomsbonus (die je bij elk bedrijf wel krijgt) blijf ik nog een jaartje, want het gaat goed hier en ik ben tevreden.

    tip; als je blijft hangen bij een leverancier en je contract is afgelopen, bel ze even - ze hebben meestal wel een aanbieding voor je om wat geld te besparen, ze willen je namelijk niet kwijt!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Betrouwbare stroom, goede hulp bij storingen

    F. Nijland09-12-2016

    Wij zijn al jaren klant bij de NUON.

    We hebben één keer een energiestoring gehad, dat was echt lastig. Zo zagen we NUON ook eens in actie. Ze waren uiterst behulpzaam aan de telefoon en gelukkig heeft het al met al niet heel lang geduurd. Achteraf bleek het een grotere storing te zijn geweest, niet door NUON zelf. Maar goed om te weten dat ze voor je klaarstaan als er een probleem optreedt.

    Mede om die reden zijn wij al die jaren niet van energieleverancier gewisseld. Waarom zouden we ook. Het kost een hoop gedoe en we zitten goed waar we zitten!

    Al die aanbiedingen overal laten ons ongemoeid, want nu weten wij tenminste dat we betrouwbare stroom hebben.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    NUON levert gewoon stroom

    Juliette 05-09-2016

    NUON levert gewoon stroom en daar gaat het om toch?

    Facturatie nooit iets fout gegaan bij mij en de prijzen en bedragen staat ook gewoon vast.

    Allemaal prima in orde

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Ze weten waar het over gaat.

    Mevr. V02-09-2016

    Ik ben zo'n klant die wel wat weet over energie. En toch verrast werd door een wijziging in overheidsbelastingen.

    Ze leggen het je kundig uit. Attenderen me erop dat ik de Nuon vaste klantenkorting nog niet geactiveerd had (had er zoals veel mensen dat doen, geen tijd voor genomen). En zagen dat mijn contracten af zouden lopen en vroegen aan mij wat ik wilde. Niet wat zij nodig vinden. Verhelderend.

    Mijn ervaring is niet op één gesprek, ben er al jaren tevreden.

    Mensen vriendelijk en kundig.
    En nu spaar ik zonder dat het moeite kost ook nog mee in een exclusief klantenprogramma. En omdat ik al zo lang bij Nuon zit, spaar ik ook nog harder.

    Fijn zo'n bedrijf dat klanten waardeert die niet de hele tijd overstappen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Al jaren klant - nooit problemen

    H.Vos27-08-2016

    Wij zijn al jaren klant bij de NUON en we hebben nog nooit problemen gehad.

    Stroom is weleens onderbroken geweest, maar dat was dan altijd een grotere storing, lag niet aan NUON.
    En je wordt uitermate keurig te woord gestaan wanneer je contact verzoekt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Dhr

    Jan van Aarle25-08-2016

    Zeer slechte ervaring met NUON
    Ze kunnen of willen niet bieden wat de vergelijksites aangven.
    In mijn geval scheelde dit € 23,00 per maand.
    Zelfs na veel telefonisch overlg wilde men niet een contract aanbieden zoals de verlgelijksite aangaf.
    Daarnaast waren de meeste telefoon gesprekken zeer onprettig, je wordt behandelt als of je een klein kind bent, en dat NUON hert wel even voor je zal regelen
    Mijn advies, kijk het contract wat men aanbiedt goed na.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nooit meer!!!!!

    Geertruda22-08-2016

    We hadden automatisch incasso lopen bij Nuon. Toen de rekening nummers over gingen naar Iban nummers, kregen we een dreigbrief voor een deurwaarder. Hierover gebeld met de klantenservice, en kregen te horen dat het onze eigen fout was. Moesten we maar voldoende saldo op te rekening hebben staan. Dit gecontroleerd en er heeft al die tijd voldoende op de rekening gestaan. Nog kontakt gehad met de Rabobank en die wist ons te vertellen dat ze bij Nuon een zooitje van gemaakt hadden bij alle Rabobank rekeningnummers met automatisch incasso.
    Intussen weer een dreigbrief ontvangen met datum deurwaarder. Klantenservice Nuon weer gebeld, met het hele verhaal. En toen ik uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn had, kreeg ik de horen dat dit inderdaad bij meerdere Rabobank kanten het geval was. Op de vraag hoevaak ze geprobeerd hadden om het bedrag af te schrijven, kreeg ik als antwoord: 1 keer! Maar ze beloofde dat ik een excusbrijf zou krijgen. Na een jaar geen excusbrijf ontvangen ondanks ik nog een aantal keer klantenservice nodig had om alles goed te krijgen, en die verzekerde we dat de excusbrijf nog in het systeem zat, ben ik over gestapt naar green choice. Geen problemen daar. Word nog wel regelmatig lastig gevallen door Nuon, ondanks het bel me niet register.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Prima energieleverancier!

    Falco04-07-2016

    Prima energieleverancier!
    Wij zijn overgestapt en alles ging prima
    Keurig aan de telefoon en we hebben gewoon stroom enzo
    Geen klachten dus!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Drs.

    MJ Husslage11-03-2016

    Super geholpen na breuk met Essent.

    Nuon16-03-2016

    Dankjewel voor je positieve review en het mooie cijfer! Vriendelijke groet, Barry, Nuon Webcare

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Nuon heeft prettige service

    Michael Bolks08-03-2016

    Onlangs de overstap gemaakt naar Nuon en een 1-jarig contract afgesloten. Kwam bij mij als goedkoopste uit de bus en ontving een leuk kado. Volgend jaar zien we wel weer wat we doen.

    Nuon 16-03-2016

    Goedemiddag Michael, Je titel belooft veel goeds, toch krijgen we maar een 5,5 uit 10 punten van je. Dit komt door slechts een 4 voor service en 4 voor levering. We zijn altijd benieuwd waarom onze service een mager cijfer krijgt. Mocht je het willen delen met ons, stuur het dan even naar webcare@nuon.com. In ieder geval bedankt. Hartelijke groet, Barry van Nuon Webcare

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    NUON ? Nieeeet doen.

    Nawaz17-11-2015

    Nuon !! NEEEE. Nooooit.

    Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijke en een zeer tricky bedrijf.

    Redenen waarom niet.

    1. Afspraken door de vertegenwoordiger zijn loze beloftes. En deze baseren op leugens.
    2. Na een berekende en afgesproken maandbedrag krijg je toch altijd en steeds maar hogere maandbedragen in rekening.
    3. Na een of twee keer contact opnemen en uitleggen willen ze niet begrijpen en klacht oplossen. Je moet maar eindeloos blijven energie en tijd insteken om een fout van hun recht te laten zetten.
    4. Bij de jaareinde afrekening betaal je toch flink erbij. Terwijl van te voren door de vertegenwoordiger veel berekend en beloofd was.
    5. Als je, je contract opzegt dan proberen ze je alsnog op rotte manieren af te plukken. Dat door middel van onbegrijpelijke boetes op te leggen voor te laat betalingen enz. Terwijl dit eerder nooit gebeurt, zolang je het contract niet opgezegd hebt.

    Dus pas op met NUON, anders krijg je echt spijt van. Als niet meteen, dan bij de jaarafrekeningen zeker wel.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Hoge boetes afzetters BOOS

    Herman14-10-2015

    Ben blij dat ik daar weg ben, wat een vreselijk bedrijf Omdat wij ons contract eerder wilden stopzetten, kregen we een vette rekening thuis. Lekkere service daar! Klantenservice is ook allesbehalve behulpzaam. BOOS

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Elk jaar overstappen!

    Pien Stam-vanoord08-07-2015

    ik heb vast genomen omdat dit het goedkoopst uit de test kwam voor mij. Klopt, is iets goedkoper dan mijn vorige, green choice. Maar ze hadden nu een actie dat je een bol.com cadeaubon erbij kreeg. Dus daar spaarde ik 60 euro op uit. Dus nu een vast contract voor 1 jaar en daarna zie ik wel weer. Misschien bieden ze weer een cadeau aan bij een andere leverancier dus dan stap ik daar weer naar over. Overstappen loont dus! Prima blij met overstappen want het is een administratieve handeling en je merkt er niks van kwa stroom ofzo. Nog geen problemen gehad met verkeerde facturen dus dat vind ik ook altijd een plus (het kan wel eens heel erg zijn als ik zo andere ervaringen lees)

    Nuon13-07-2015

    We vinden het in ieder geval fijn dat je nu klant bij ons bent Pien. Welkom bij Nuon! Bedankt voor de mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Barry Nuon Webcare

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Stroom & gas

    Tatjana08-07-2015

    Ik ben voor Nuon stroom en gas gegaan. Beetje risico genomen omdat het geen vast bedrag is per jaar, maar als hij daalt (en dat doet hij) dan betaal ik minder. Ik heb de check gedaan (welke energie past bij mij) en daar kwam dit uit dat ik uiteindelijk gemiddeld per jaar minder betaal dan dat ik vast had genomen. Blijkt ook dat ik net even iets minder gebruik dan uit de check kwam (kennelijk ben ik zuiniger dan ik dacht) dus ben er blij mee.

    Nuon13-07-2015

    Wat een prachtige cijfers, Tatjana. Dankjewel voor de tienen die je geeft. Heb je je al aangemeld voor Nuonexclusief? Dat is ons spaarprogramma voor klanten. Daar spaar je voor leuke cadeau's, maar krijg je ook bijvoorbeeld korting op leuke uitjes. Met vriendelijke groet, Barry van Nuon Webcare

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Schrijf zelf een review over Nuon

    Uw beoordeling