Ben nu een jaar bij Greenchoice. Ik twijfel of het een goede stap is geweest.
Een maand geleden een meterwissel gehad, pas gisteren de nota ontvangen (na een maand dus). Eerder al gebeld: ik zou een e-mailtje krijgen waarin zou staan wanneer ik de nota zou krijgen, Nooit wat gehoord.
Nota was gebaseerd op een verkeerd aantal KWh. Gebeld met de klantenservice (kwartier in de wacht). Blijkt er een aparte nota te komen voor de teruglevering (ik had meer stroom opgewekt dan gebruikt). Wanneer komt die tweede nota dan? Waarschijnlijk over een week of twee weken... Zo moet je wel erg lang wachten op je geld.
Ook zoiets: heb nu een slimme meter, en wilde gebruik maken van normaal- en daltarief. Op de website stond dat ik nog enkeltarief heb. Gebeld omdat ik dat wilde veranderen. Nee meneer, na een meterwissel naar een slimme meter krijgt u automatisch 'dubbel tarief'. Klinkt mij vreemd in de oren; dat beslist de klant toch, zou je denken.
De helpdeskmedewerker van vandaag dacht daar anders over: nee hoor, u hebt enkel tarief, ik kan het zo voor u veranderen. Ze heeft het veranderd, maar in 'Mijn dossier' staat nog steeds 'Enkel tarief'...
Kortom, de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet...