Budget Energie
Alle reviewsBudget Energie
Alle reviews (122)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Energie
Vanwege betere gas en stroomprijzen overgestapt.
Simpele service om naam correct op contract te krijgen wordt niet ondersteund. Meerdere keren contact gelegd, ook ID doorgegeven, maar uiteindeljk wordt er totaal geen actie ondernomen. Er worden van alles beloofd, niet geregistreerd in systemen. Je wordt ook niet op de hoogte gehouden. Interesse in de klant lijkt er niet te zijn. Da's nu al een slecht begin, terwijl het contract nog niet eens is begonnen.2x per maand afschrijven
Budget heeft t flauwe kunstje om in sommige maanden op de 1e en de laatste (bijna) dag je termijn bedrag af te schrijven. De laatste dag is dan voor de maand erna. Graai cultuur, want dat doen de woningbouw en de zorgverzekering toch ook niet?
Alles in 1 budget energie
Er is 3 maal een installateur langs geweest om mijn internet over te zetten is door hun niet gelukt,mijn man heeft t binnen 2 minuten wel voor elkaar.Slecht hoor BudgetEnerfie geen woorden voor
All in one, 3x mobiel ,energie
Word doodgegooid met bericht om maandbedrag te verlagen,maar verleng aanbod ruim 120 hoger. Beste is alle contracten te stoppen. Tevens die van mijn zoon,dochter en oom. Voor hun had ik namelijk ook alles bij budget overgezet. Wij laten ons als vaste klanten niet behandelen als spaarpot voor budget. Ik zie echt wel in dat de meeste klanten zullen overstappen na die woeker bedragen in de verleng aanbod. Als vaste klant word je ,als de contracten bijna verlopen gewoonweg opgelicht.
3 jaar vaste
pluspunten: goedkoop energie. ik betaal minder dan € 70 euro per maand (elektra). Minpunten : zeer zeer slecht klantenservice. Om te bellen betekent langer dan 1 uur op de lijn te wachten ook dit is een betaal service nummer
Energie
Voor 1 maand achterstand, is er op een rekening 40 euro aan kosten bij gekomen op een factuur van 50 euro. Vervolgens wordt er ook al aangekondigd te stoppen met de levering. Gelukkig heb ik een bevestiging gekregen dat dit voor 1 april kan. Ruim 3 weken geleden is mijn energie uitgelezen voor de jaarrekening. Volgens de maandelijkse overzichten hoor ik geld terug te krijgen. Ik ging chatten met “klanten service” gezien er telefonisch niet door heen te komen is. Ik stelde de vraag wanneer ik mijn jaar nota kan ontvangen, en waarom het zo lang duurt, bij Eneco kreeg je dat dezelfde week nog. Ze gaf aan waarschijnlijk de 23e. Tevens gaf ze aan dat er nog een factuur openstond en dat ze mij wilde wijzen op de mogelijke afsluiting?! En dat bij nader inzien mijn jaar afrekening pas zal komen na de eerste week van april is mijn achterstand van 50 euro incl. 40 incassokosten en de nieuwe factuur 50 euro. Volledig betaald is. Ze maakte mij zo ontzettend boos, gezien dat onderdeel geregeld was. Hoe kan Budget energie dreigen om niet een de jaar nota af te ronden! Als ik bij had moeten betalen ipv terug krijgen dan had ik wellicht mijn jaarafrekening Allang gehad. De dame van Klanten service geeft aan dat op 25 maart de energie netwerk wordt afgesloten, terwijl ik via de mail ontvangen heb dat ik dit openstaande bedrag voor de 1 e mag overmaken. Er is niemand te bereiken, dit geeft veel onzekerheid. Ik vind dit er jammer, want na jarenlang Eneco heb ik me over laten halen. In het begin heel tevreden, maar voor 1 maand dat je zelf een keer in de problemen zit, gaan ze zo met je om en dan dreigen met afsluiten en dat de jaarafrekening pas kom als er betaald is. Dat staat er los van. Klanten service heeft mij echt boos gemaakt, terwijl ik met een simpele vraag kwam.
Inkoop energie
Op 26 januari de jaarafrekening van 2021 ontvangen. De energiekosten kwamen omgerekend uiteindelijk neer op €168 per maand over de afgelopen 12 maanden. Het daarop volgende aanbod voor een nieuw jaarcontract komt op €554 per maand(!).
Aanleiding om direct te gaan shoppen. Resultaat: een jaarcontract bij een andere leverancier per 14 februari. Nadat ik mij daar heb aangemeld ontvang ik enkele dagen later plots een nieuw aanbod van Budget Energie. Nu is het maandbedrag een dikke €178 lager. Mijn vraag is: welke strategie volgt Budget Energie; is het een kwestie van gokken of de klant onder druk van stijgende gasprijzen en de alarmerende berichten in de media in paniek raakt en kortzichtige besluiten neemt? Nogal een armoedige marketingtruc. Budget Energie, ik voel mij genomen...
Inmiddels geconstateerd dat het zaak is om het maandbedrag zelf te berekenen op basis van geschat verbruik in relatie tot kosten per opgegeven kWh en m3. Dan blijkt al gauw dat diverse aanbiedingen wel erg rooskleurig neergezet worden en dat de bonussen dan ineens tegenvallen.Gas en elektra
Minpunten:
- Jullie administratie klopt niet!
- jullie zijn niet te bereiken.
- Terugbellen ho maar.
- Onterechte facturen sturen en herinneringen.
Oftewel oplichters zijn het!Tijdelijk 5 dagen (ongewenst)klant
Budget Energie geeft aan in hun afrekening dat het verschuldigde bedrag automatisch geincasseerd zal worden met kenmerk machtiging ....
Ik heb Budget Energie helemaal geen machtiging gegeven en mijn vorige energie leverancier had ook geen machtiging van mij (betaalde na ontvangst van de factuur al 5 jaar). Dit ruikt een beetje naar FRAUDEEnergie
Je betaald twee dagen later je eindafrekening en je wordt al bedreigd met afsluiten, en ja hoor vandaag een schrijven van de netbeheerder dat we eruit gegooid zijn. wat een sufkopperij wat een onbegrip in deze pandemie tijd, wat een ....... ik heb er geen woorden meer voor......
Ik zal iedereen die mij om advies vraagt jullie afraden. elk korreltje telt wel mee he.....Gas en stroom
Pluspunt: overzichtelijk, maandelijks overzicht van verbruik
Minpunt is de klantenservice. Als je belt, krijg je heel slecht iemand aan de lijn. Heb je iemand aan de lijn, wordt je verwezen naar de chat. Een week lang geprobeert te chatten met medewerker, maar telkens bericht van chatbot dat niemand beschikbaar is. Na 1,5 week proberen nog steeds niemand gesproken.Stroom en gas
Via de VEH meegedaan met de collectieve inkoop. Mooie aanbieding gebaseerd op mijn historisch verbruik. Halverwege het jaar was het 'nodig' volgens budget energie om mijn maandbedrag van 150,-- per maand te verhogen naar 220,--! Terwijl mijn verbruik juist minder is dan in het voorgaand jaar. Vervolgens kreeg ik in juli een verlengings'aanbieding' van maar liefst 411,-- per maand. Dat is toch werkelijk niet te geloven?! Hóe dan!
Al jaren klant bij Budget Energie. En iedere maand ontvang ik ook een maandelijks verbruikers overzicht. En wat lees ik- tot mijn verbazing- mijn verbruik aan energie is minder geworden en gas- ineens- meer. En dit terwijl alles op elektra is en ik haast niet thuis bent? De maandelijkse termijn bedrag is 4X meer dan ik vorig jaar betaalde. Zo zie je maar, budget is toch niet echt budget. En uit verschillende reviews lees dan ik niet de enige bent die een negatieve ervaring heeft.
gas&licht bij Budget Energie
Al 4 jaar zit ik bij Budget. Nu loopt mijn contract per 1 december 2021 af en kreeg ik een nieuw voorstel. Helaas zonder rekening te houden met de terug levering van mijn zonnepanelen dus giga hoog voorschot bedrag.
Ook de vaste leveringskosten zijn van 1.99 per maand naar 5,99 gestegen maar liefst 200 procent erbij X 2 dus voor gas en voor elektra.
een verhoging van 96 euro per jaar. Maak eens echt een verschil Budget en haal die verhoging er snel af.
De prijzen van gas en elektra rijzen al de pan uit en dan ook nog even dit flink verhogen. Ik vind het schandalig.Thuis
Minpunt , jullie zijn niks goedkoper dan Essent , mijn maandbedrag is zomaar verhoogt en wel 40 euro terwijl ik 3 jaar vast heb , heb bij Essent 30 jaar stroom gehad en nooit veranderingen , vreemd hoor
Gas en stroom
Ben lid geworden via Vereniging Eigen Huis. Betaalde afgelopen jaar 171 p.mnd. Komt er een voorstel voor volgend jaar van 449 euro per maand!. Eerste beste vergelijker biedt al drie goedkopere alternatieven. Zo gaat BudgetEnergie dus met bestaande klanten om. Ga ook klacht bij VEH indienen, is zgn goed voor haarl eden.
Energie
Heb vanmiddag contact met budget energie opgenomen over de vergoeding van mijn overstap boete en deze mevrouw aan de lijn en heb mijn situatie met haar besproken dat ik een drie jaar contract bij jullie heb afgesloten en dat ik op mijn eindnota van mijn oudere leverancier een boete heb gekregen van vijftig euro. Zij heb alles na gekeken en uitgezocht en vertelde mij dat budget energie mij de vijftig euro overstap boete netjes zal terug zal betalen en ik mijn eindnota per mail even moet opsturen en dat alles geregeld zal worden. Ik heb ook mijn eindnota per mail opgestuurd en op het internet daar naar gezocht en kwam ik ook schrijven tegen van personen die ook een driejarig contract af hebben gesloten en die deze overstap boete netjes van budget energie op hun rekening gestort gekregen. Tot mijn verbazing wordt ik net zelf gebeld door budget energie en krijg een andere mevrouw aan de lijn die mij verteld dat ik die vijftig euro niet terug krijgt, en ik haar vertelde dat nog geen uur geleden ik een collega aan de lijn heb gesproken die alles heb na gekeken en zij mij verteld dat ik het wel terug zou krijgen. Krijg het gevoel dat jullie dan met twee maten meten en dat vind ik wel jammer voor zo een professioneel bedrijf
Energie contract afsluiten
Na regelmatig teruggebeld te zijn door een besparingsclubje gisteren een contract afgesloten bij Budget Energie. Komt op het allerlaatst de aap uit de mouw. Contract gaat pas in op 11 april 2022 terwijl we voor die tijd gesproken hadden over kostenloos opzeggen en overstappen omdat ik nu een variabel contract heb en ik dus per direct dit zogenaamde goedkope contract natuurlijk wilde laten ingaan. Klantenservice gebeld en daar een antwoord gekregen wat neer kwam op take it or leave it. Dat werd dus leave it
Alles in 1
Paar minuten geleden beetje een sombere review geplaats na de verkeerd begrepen uitleg van klantenservice,maar na terug te bellen de juiste informatie gekregen.hiervoor mijn excuses.al meer dan 4 jaar bij Budget Energie en mag zeker niet klagen qua prijzen,vooral de combikorting daar ik 2 mobile internet heb van 15 euro per maand .ideaal voor mijn studerende zoon.
Gas en stroom.
Alleen nog maar min.
Heb elk jaar geld terug gekregen bij vatten al en moest bij de eerste keer bij de afrekening gelijk bijbetalen maandelijks tarief ging gelijk omhoog.
Na veel telfoon gesprekken werd het nog niet duidelijk aangegeven wat de oorzaak nu was. En dan krijg je ook nog de eerste 80€ terug als nieuwe klant. Zelf dat was ook weg bij onze afrekening. Nog nooit bij vattenval bij moeten betalen. Ga je over is het gelijk bij betaling en maand bedrag duurder??
Zou toen ook heel graag over willen gaan naar internet enz maar vertrouw ze gewoon niet meer helaas.Stroom + gas
Stroom 2x zo duur dan vattenfall
Anderen bekeken ook

Ze zijn hip, ze zijn noodzakelijk, maar ze zijn ook een flinke investering. En je mag dan misschien wel groen zijn en milieubewust, maar niet gek. ...

In de zomer van 2019 was de hittegolf meer in het nieuws dan ooit tevoren. Door zulke extreme temperaturen wil jij uiteraard duurzamer gaan leven. ...

Ook besparen op meerdere diensten? Pure energie maakt het mogelijk. Het is energie waar u blij van wordt, zoals ze zelf zeggen. Pure energie maakt ...

Groen, groener, groenst. Een mooie overtreffende trap, maar het is fijn als het ook nog eens betrouwbaar is, kwaliteit levert en waar m...
Is niet op te brengen.maar wat kan ik er aan veranderen