Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
0% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een organisatie waar je lampen en andere soorten verlichting kunt kopen? Wellicht is Light Matters voor jou wel een ideale uitkomst. Kijk eerst wat de klantbeoordelingen over dit bedrijf zijn.
Light Matters is een winkel waar ze design lampen en andere verlichting verkopen. De winkel is gevestigd aan de Pedro de Medinalaan in Amsterdam. Naast de fysieke winkel is het eveneens mogelijk om online je aankopen doen. Je kunt op de website van Light Matters aankopen doen in de volgende categoriesoorten: binnenverlichting, buitenverlichting, LED verlichtingsonderdelen, ruimtes, lichtplan, merken en outlet.
Mocht je als klant vragen/opmerkingen hebben dan kun je bellen en/of mailen met klantenservice@lightmatters.nl. Je kunt ook het contactformulier gebruiken. Deze is digitaal benaderbaar via de website van Light Matters. Mocht je willen bellen dan is dit ook mogelijk. Light Matters is bereikbaar via het telefoonnummer 020-2443278. Ze zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar.
Mocht je een artikel willen bestellen dan kan dit 24 uur per dag en 7 dagen in de week. Bestellen is heel eenvoudig. Op de website is precies beschreven welke stappen je moet doorlopen om artikelen te bestellen. Even voor de goede orde. Dit bedrijf levert echt aan iedereen zoals particulieren, scholen en overheidsorganisaties. Op elke productpagina staat de exacte levertijd van een product vermeld. Mocht je op werkdagen voor 17:00 uur een artikel bestellen, dan wordt de bestelling de volgende dag bij je afgeleverd. Voor alle ins en outs met betrekking tot de bestelprocedure adviseren we je een kijkje te nemen op de website van het bedrijf.
Op de website staat de procedure met betrekking tot klachten beschreven. Er wordt allereerst door het bedrijf aangegeven dat ze het heel vervelend vinden als jij niet tevreden bent. Het bedrijf stelt service en kwaliteit hoog in het vaandel te hebben staan. Er wordt door het bedrijf aangegeven dat ze er alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk op te lossen en af te handelen. Je klacht wordt gezien als een punt ter verbetering voor de kwaliteit, service en communicatie van het bedrijf. Mocht het zo zijn dat je een klacht hebt ingediend wordt er door het bedrijf aangegeven dat deze klacht binnen twee dagen wordt opgelost. Het bedrijf geeft aan eerst op zoek te gaan naar hetgeen wat de klacht veroorzaakt heeft en zegt contact op te nemen met een oplossing.
Je kunt een klacht online indienen. Dit kan op eenvoudige wijze via de website. Daar tref je een heus klachtenformulier. Andere opties om je klacht in te dienen zijn per post en e-mail. De exacte adres- en contactgegevens staan vermeld op de site van Light Matters. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel in Den Haag. Zie hiervoor de volgende link: www.sgc.nl. Een andere optie is om de klacht voor te leggen aan het Europese
ODR Platform. Je kunt het platform online bereiken via de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ben je al klant bij Light Matters? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen als klant bij dit bedrijf. Hoe vaak heb je een artikel gekocht bij Light Matters. Wat vond jij van je aankoop? Ben je tevreden over de klantgerichtheid van dit bedrijf? Had je artikelen in de winkel gekocht of juist via de website? Mocht je artikelen via de site hebben gekocht zouden we graag willen weten of de artikelen op tijd bij je zijn afgeleverd. Door je visie te delen via deze pagina help je andere mensen een juiste keuze te maken. We zouden het enorm waarderen als je jouw mening achterlaat op deze pagina. Zo blijft NederlandReview het platform voor de objectieve en onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Heel ver uit de buurt blijven! Lampenkap besteld. Na weken van loze beloftes uiteindelijk en kapotte kap ontvangen. Kap terug gestuurd en verzocht om mijn geld terug. Geen geld terug wel weer een kapptte kap. Wederom verzocht nu wel echt mijn geld terug te willen ontvangen. Na eerst allerlei mooie praatjes dat hij best aardig is, klachten graag wil oplossen. Maar daar blijkt niets van waar! nu reageert hij gewoon niet meer. Oftwel; fijn ergens anders bestellen!
Joanne Molendijk
04-12-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Slechte service Slecht bereikbaar Loze beloftes Beperking recht op retour. Heel ver uit de buurt blijven. Er zijn vele mooie lampen en verlichtingszaken waar je veel beter terecht kan. Bestellen gaat heel makkelijk - binnen 9 minuten had ik een betaal link. Maar daarna weken van wachten, loze beloftes, uiteindelijk een kapotte kap geleverd. Netjes terug gestuurd maar er wordt geweigerd betaalde bedrag (408 euro!) terug te betalen
Joanne
07-11-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal