Inventum

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Inventum

Heb je nieuwe huishoudelijke apparatuur nodig? Dan kan iets kopen bij Inventum via Bol.com misschien wel een interessante optie voor je zijn. Bekijk op deze pagina welke klantervaringen er bij Inventum bekend zijn.


Wat is Inventum?


Bij Inventum maken ze al sinds jaren huishoudelijke apparatuur. Deze producten zijn te koop via Bol.com. Het bedrijf geeft aan dat Inventum een avond echt beter kan maken. In het assortiment van Inventum tref je allerlei apparaten die je in huis kunt gebruiken. Volgens het bedrijf zijn de producten gemaakt van de beste materialen. Duurzaamheid staat bij deze onderneming hoog in het vaandel. Dat is de reden dat producten jarenlang meegaan. Dit moet ervoor zorgen dat jij uiteindelijk minder kosten hoeft te maken.


Bestelinformatie


Iets bestellen bij Bol.com is binnen een aantal stappen al te realiseren. Drop je item eerst in de winkelwagen. Daarna is het tijd om je gegevens in te vullen. Vervolgens controleer je jouw bestelling waarna het tijd is om af te rekenen. Binnen een uur zal je een bevestigingsmail van Bol.com ontvangen. Als je nog geen account hebt kun je die tijdens het bestellen aanmaken. Het kan weleens voorkomen dat je problemen ervaart tijdens het bestellen. Verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Staat er geen bestelling in je account? Dan is het raadzaam om contact op te nemen met de medewerkers van de klantenservice. Als je bestelling niet is doorgekomen zal je geld automatisch terugbetaald worden.


Klachtenafhandeling


Het kan onverhoopt voorkomen dat je een klacht hebt. In deze situatie is het belangrijk dit kenbaar te maken. Je kan een klacht telefonisch, via chat of mail doorgeven. Daarnaast is het mogelijk om een brief te sturen naar de afdeling klachten. Bij melding van een klacht is het belangrijk de juiste gegevens door te geven. Op het moment dat je klacht is ontvangen zal je hier een bevestiging van ontvangen. Je zal vervolgens uiterlijk binnen 7 dagen een inhoudelijk antwoord ontvangen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel in Den Haag. Belgische kopers kunnen zich voor een geschil melden bij BeCommerce. Heb je je klacht nog nergens ingediend? Dan kan je deze ook nog aanmelden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.


Garantie


Klanten mogen ervan uitgaan dat ze een werkend artikel aanschaffen. Deze moet functioneren zoals je mag verwachten bij normaal gebruik. Bij items kan sprake zijn van fabrieksgarantie. Deze garantie wordt gegeven door de fabrikant. Als je artikel stuk gaat binnen de garantietermijn zal de leverancier moeten zorgen voor vervanging of reparatie. Een reparatieaanvraag kan gestart worden via je Bol.com account. Er zijn soms artikelen zonder of met minder fabrieksgarantie. Dan kan je altijd nog een beroep doen op de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat je gekocht artikel goed moet werken. Een televisie moet bijvoorbeeld een werkende afstandsbediening hebben. Het zou ook niet mogen dat je naar een toestel met gebreken zit te kijken. Als je iets ontdekt dat niet klopt moet je dat gelijk doorgeven. Anders kan je straks geen beroep meer doen op de wettelijke garantie.


Ervaringen


Heb jij weleens een product van Inventum gekocht via Bol.com? Dan horen we graag wat je ervaringen zijn. We stellen het op prijs als je dit deelt via een review op deze pagina. 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

Koelvries combinatie

Koelvries combinatie van 3 jaar oud stuk. Niet te repareren. Omruil product dat wordt aangeboden is van een lagere waarde dan de originele aankoop. Kosten nog eens €99.- en dan hebben we nog 'mazzel' dat we hebben geregistreerd voor de verlengde garantie anders was het gewoon een nieuwe kopen. Ergste is nog wel dat de originele aankoop datum onze datum voor garantie blijft. Oftewel, op het nieuwe product zit nog slechts 2 jaar verlengde garantie ipv 5 jaar waar ze overal mee adverteren. Uiteindelijk telefonisch contact met een verder vriendelijke dame die keurig haar draaiboek antwoorden af draait leverde niets op. Overigens ook al 3 weken zonder koelvries. Schandelijke service

K

Kate

26-09-2023

0

inbouw vaatwasser

De vaatwasser ging na 2 jaar kapot. We krijgen echter niks vergoed terwijl we 5 jaar garantie hebben. De monteur die geweest is adviseerde maken of vervangen maar Inventum zegt nu dat we niks vergoed krijgen. Iemand die achter een bureau zit beweerd dat de schade die we hebben niet door gewoon gebruik kan komen. Er moet op de deur gestaan zijn of iets heel zwaars zijn opgevallen. We zijn een huishouden met 2 volwassenen geen kinderen/kleinkinderen. We kopen nooit meer iets bij Inventum,

A

Angelique Bertens

25-07-2023

0