HomeWizard

8

Bestellen

5.8

Service

7.7

Prijs

8

Levering

58.3%

Zou hier weer kopen

HomeWizard

Ben je op zoek naar een apparaat waar je draadloze apparatuur kunt aansturen met je smartphone? Wellicht is HomeWizard precies wat je zoekt. Bekijk op het platform van NederlandReview wat de objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews over HomeWizard zijn.  


Wat is HomeWizard?

 


HomeWizard is een apparaat dat bestaande draadloze apparatuur kan aansturen via een smartphone. Zo kun je verlichting automatiseren, push-notificaties ontvangen zodra er iets in huis gebeurt, het energiegebruik bijhouden en live meekijken met IP-camera's.  


Verzendingen

 


Het bedrijf geeft aan dat er iedere werkdag gestreefd wordt om producten die voor 17:00 uur 's middags besteld zijn, nog op deze werkdag te verzenden. In de regel is het dan zo dat je het product de volgende dag in huis mag verwachten. Mocht de levering niet volgens planning lopen, dan zul je op de hoogte gesteld worden. Je krijgt dan bericht via de e-mail. De verzending wordt gerealiseerd door PostNL. Het bedrijf werkt samen met dit bedrijf.  


Verzendkosten 

 


Als de bestelling meer dan € 50,- bedraagt dan zal de verzending gratis zijn. Mocht je order onder dit bedrag uitkomen dan is het bedrag aan verzendkosten € 3,95. Op het moment dat je bestelling HomeWizard heeft verlaten, zul je een tracking code opgestuurd krijgen. Met deze code krijg je een trace code. Met deze speciale code kun je jouw bestelling tot aan de deur volgen.  


iDEAL en bankoverschrijving 

 


Bij Homewizard kun je een betaling uitvoeren via iDEAL. Dit is mogelijk vanaf alle grote banken die we in Nederland hebben. De betaling zal worden afgehandeld door de provider Multisafepay en het kan vanwege deze reden gebeuren dat je op jouw bankafschrift Multisafepay vermeld ziet staan in plaats van Homewizard. Je kunt overigens ook via een reguliere bankoverschrijving betalen.  


Supportafdeling

 


De betaalwijze kun je selecteren aan het einde van het bestelproces. Mocht je niet via iDEAL of bankoverschrijving kunnen betalen, dan zul je contact moeten opnemen met de supportafdeling. De supportmedewerkers zijn via e-mailadres support@homewizard.nl te bereiken.  


Garantie

 


Het bedrijf maakt gebruik van een niet goed geld terug garantie. Bij HomeWizard willen ze dat alle mensen blij zijn met hun aakoop. Met die reden in het achterhoofd hebben personen 14 dagen de tijd, om zonder opgave van reden, de spullen terug te sturen. Deze termijn gaat in op het moment dat je de spullen ontvangen hebt. Er wordt door HomeWizard aangegeven dat het belangrijk is de spullen bij een retour in de oorspronkelijke verpakking terug te sturen.  


Beschadigde artikelen 

 


Beschadigde artikelen zullen niet in aanmerking voor restitutie of ruiling komen. Na de melding heb je nog 14 dagen om de apparaten daadwerkelijk naar het bedrijf terug te sturen. Bij retourneringen zal het bedrag terug gestort worden. Je zult dan wel aan alle voorwaarden moeten voldoen.  


Defect of beschadiging

 


Producten die defect of beschadigd zijn bij ontvangst dienen bij HomeWizard gemeld te worden. Je wordt in een dergelijke situatie verzocht om binnen 7 dagen contact met het bedrijf op te nemen. Het bedrijf zal dan haar uiterste best doen om een geschikte oplossing aan te kunnen bieden.  


HomeWizard stelt alles in het werk te stellen om transacties veilig te laten verlopen. Een goede service en after-sales support staat bij HomeWizard hoog in het vaandel. Dat zijn volgens deze firma precies de redenen waarom ze het keurmerk Stichting Webwinkelkeur kunnen dragen. Bij dit keurmerk staat de klant centraal.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Ben je klant bij HomeWizard? We zijn reuze nieuwsgierig naar jouw ervaringen bij deze organisatie. Was je tevreden over je bestelling? Ga je in de toekomst vaker zaken met dit bedrijf doen? We kijken uit naar jouw reactie op deze pagina van NederlandReview.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (12)

P1 meter

P1 leek goed geinstalleerd werkte echter ondanks registratie in app klantenservice is totaal onmachtig via website, chat en email. Mogelijk is het probleem simpel te verhelpen P1 teruggestuurd weer problemen en botte weinig empathische benadering. Geld moet nog komen. P1 was opmaat voor ander producten, de thuisbatterij, maar … niet meer dus.

W

Wim Verstijnen

03-10-2024

0

P1 en stopcontacten

Gewoon geweldig, geeft alle info weer die je nodig hebt

G

G. Lowel

09-07-2023

0

P1 meter, watermeter, 6 slimme stekkers

Simpele installatie, zelfs op de watermeter was het redelijk goed te doen. Samen met de app geweldige correlatie tussen de data van gas/elec/water. Slimme meterstekkers heel erg goed, overzichtelijke app, ook erg handig dat je stekkers als schakelklok kan gebruiken. Alles werkt zoals geadverteerd, soms een hiccup maar dat ligt aan mijn eigen WiFi netwerk en stekkers komen vanzelf weer online

L

Lexindelft

05-03-2023

0

P1 meter.

Heb de P1 meter besteld en ontvangen en meteen aangesloten, 5 minuten bezig geweest en het werkt als een tirelier. Het enige wat verkeerd was gegaan was de toevoeging van adres niet klopte had dit vermeld en heb netjes een mail van Sam ontvangen dat ze het niet meer konden veranderen, ging naar de buren en heb het van hen in ontvangst mogen nemen. En wat betreft de negatieve reviews die ik gelezen heb over HW die door simplies geplaats zijn zeg ik... Get A Life

J

jos

31-12-2022

0

p1 meter

homewizzard uit willen testen, Na order geplaatst meteen gemaild , bericht via facebook, via website chat en via mail contact gezocht om te cancelen omdat ik meer wilde bestellen zoals verwacht geen reactie. Wat ze dan eerst doen is de zending verzenden en achteraf emailen dat de order niet meer te cancelen is (nee dat begrijp ik ook wel) klanten onnodig met kosten opzadelen want retour zending koste a 5 euro. Apparaatje werkte wel maar kwa functies is het erg armoedig. Prijzen kan je invoeren maar voer je een nieuwe prijs is dan gaat alles mee ook de historie. Na verder onndzoek blijkt dat dirk zwan achter dit bedrijf zit, tevens met pensioen en eigenlijk een extraatje aan verdiend wat opzicht slim is alleen als je een bedrijfje opzet hoor je naar je klanten transparant en bereikbaar te zijn en dat is niet alleen via facebook. Als volgt promoten ze een zogenaamde p1 splitter. je heb een zogenaamde geïsoleerde splitter nodig om de toon op je slimme meter aan te sluiten en verwijst naar hun eigen splitter want alleen hun splitter werkt op de slimme meter aldus homewizzard. Terwijl ik voor paar eurootjes een rj12 6 dradig splitter heb gekocht waarop mijn rasberry pi en toon op werkt. Ze geven dus ook foutieve informatie en eerlijk gezegd vind ik dit nogal misleidend om klanten te laten denken dat alleen hun producten werken om als volgt een slag uit te slaan en hier aan te verdienen op oneerlijke wijze vind ik Groot nadeel is omdat dit geen groot bedrijf is en dit bedrijf de stekker er uit trekt de app niet meer zal werken en je je geld kwijt bent. We zagen dit met de developer/maker van de slimme thermostaat van essent die trekte de stekker uit het niets eruit en alle klanten zaten met een niet werkende slimme thermostaat omdat deze slimme thermostaat app afhankelijk was net als de homewizard kan je die alleen via de app bedienen. Mensen doen de raarste dingen tijdens deze crisis. Doe goed onderzoek met wat voor bedrijf je in zee gaat. Heb je al een toon ook zonder abonnement dan heb je geen homezwizzard nodig. Het enigste wat de homewizzard doet is je verbruik meten in kwh en m3 gas. Wat mij meer zorgen baat is trage reactie of helemaal geen reacite, telefonisch niet bereikbaar ook niet via email alleen via FB en de chat op de website

D

danny

16-12-2022

0

P1 meter

Inmiddels 2 dagen verder dat mijn P1 meter binnen is. Echter schiet de installatie voor geen meter op elke keer opnieuw krijg ik het volgende melding “geen verbinding mogelijk met netwerk P1meter serup” alle adviezen op de site gevolgd van app verwijderen ,5G uitschakelen, tel opnieuw opstarten etc niks werkt! Ondertussen probeer ik contact te krijgen maar 0 gehoor super frustrerend en vervelend dit. Alleen om het stukje service al zou ik mensen niet aanraden om het product te kopen.

S

Sado

08-12-2022

0

P-1 meter, watermeter en 3 energy sockets

HW heeft voor mij zijn geld al opgebracht. Tijdens mijn vakantie ging savonds laat ineens alles offline, de andere ochtend was dat nog steeds zo, ik heb toen mijn dochter gebeld en toen deze ging kijken bleek de elektriciteits groep waar de P-1 meter en ook de router op zat uitgeschakeld. Op die zelfde groep zaten ook via een energie socket 2 koelkasten en een vriezer, deze waren nog niet ontdooid, er was dus geen schade ontstaan. Had ik Home Wizard niet gehad dan was ik er waarschijnlijk pas na 8 dagen achter gekomen met behoorlijke schade tot gevolg. De oorzaak van het uitvallen van de groep was een slak die in een buiten wandcontactdoos was gekropen en aangezien dit niet de eerste keer is ga ik de wcd nu maar verwijderen. Toch wil ik wel iedereen adviseren om koelers en vriezers allen tijdelijk via een socket monitoren ivm evt defect raken van de socket, zeker als langer niet aanwezig bent.

W

W de jong

15-10-2022

0

P1 meter + Energy Socket

Apparaten zijn in principe makkelijk aan te sluiten en uit te lezen. Het grote probleem, bij mij iig, zit in het feit dat ondanks dat er een goed Wifi signaal beschikbaar is (bij het ene apparaat 46% en bij de ander zelfs 100%) beide apparaten toch 50% van de tijd 'offline' zijn vanwege verbindingsproblemen... Ik kijk dit nog ff aan, maar als dit zo blijft gaan ze weer terug... Bestellen: 4 sterren (niets mis mee) Service: (nu nog maar 1 ster: heb zojuist de klacht ingediend via hun ticket systeem Prijs: 1 sterren (voor hetgeen ze nu bieden; als de verbindingsproblemen opgelost kunnen worden krijgen ze er 5) Levering: 4 sterren (niets mis/bijzonders mee)

E

Eric

13-06-2022

0

P1 meter

Topding. Goedkoop Geen abonnement nodig Duurde even voor ik de app goed wist te gebruiken maar heb er al veel mee bespaard. Zowel het verbruik als de opbrengst van de zonnepanelen is zichtbaar. Gas is niet in het nu te zien maar wel over de dag.

E

Erica van Aarssen

14-02-2022

0

P1 meter

Ik krijg hem met geen mogelijkheid geïnstalleerd, Alles volgens alle aanwijzingen geprobeerd, zelfs 5ghz volledig uitgezet, maar hij ziet de P1meter nergens in de WIFI netwerken en ook via automische verbinden vindt hij hem niet. Na 2 uur proberen de moed opgegeven. Nergens een telefoonnummer voor een helpdesk, alleen via een formulier, ik hoop dat ik gauw wat hoort, want anders gaat hij linea recta terug.

I

iety

15-01-2022

0

Home-wizard en heel veel assessors

Totaal geen alternatief aangeboden voor eerder bestelde artikelen. Schande hoe dit is afgehandeld door Trouwe leden

F

F de Weger

23-12-2021

0

P1 Meter

Aansluitkabeltje val spontaan uit meter. Bereikbaarheid Homewizard Lukt niet ,contact formulier werkt niet en bellen ook niet. Wat nu Meter is net een jaar oud.

J

Jan Gal

02-09-2021

0