Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je zoekende naar onderhoudsproducten voor de koffiemachine? Dan is Eccellente wellicht een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze organisatie bekend zijn. Alle reviews die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.
Via Eccellente kunnen koffiemachine onderhoudsproducten besteld worden. Deze organisatie stelt gespecialiseerd te zijn in het onderhouden en ontkalken van koffiemachines. Ze stellen dat er geen koffieapparaat bestaat die geheimen voor dit bedrijf heeft. De focus ligt niet alleen op de verkoop van producten. Er wordt ook uitleg gegeven over hoe je een machine het beste kunt gebruiken. Bij een technische storing wordt er service verleend. Met hun expertise hebben ze uiteindelijk een eigen huismerk ontwikkeld. Hierdoor kunnen klanten gebruik maken van kwaliteit tegen scherpe prijzen.
Een bestelling is binnen een aantal stappen te realiseren. Je hoeft hier niet per se een geregistreerde gebruiker voor te zijn. Als je dit wel bent en een klantaccount hebt, kan dit een aantal voordelen met zich meebrengen. Zo hoef je niet steeds opnieuw het leveringsadres in te voeren. Ook zal je inzage hebben in de bestelhistorie. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn iDEAL, PayPal en Klarna.
Bij een minimale bestelwaarde van € 40,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dat bedrag zijn de kosten voor verzending € 4,95. Je kan het pakket laten bezorgen. Op de site staat aangegeven op welke dag je jouw bestelling kunt verwachten. Het is eveneens mogelijk om jouw zending bij het bedrijf af te halen. Als de order is ingepakt en onderweg is, zal je een track & trace code ontvangen. Hiermee kun je online bekijken waar jouw pakket zich op welk moment bevindt. Het kan voorkomen dat je niet aanwezig bent op het leveringsmoment. Er zal dan een briefje door de bus gedaan worden. Daarop is te lezen wat de vervolgstappen zijn om je order alsnog te ontvangen.
Je kunt een item proberen zoals je dat in een fysieke winkel ook zou doen. Ben je niet content met je aankoop? Dan is het mogelijk om een retour in gang te zetten. Er geldt een bedenktermijn van 365 dagen. Je hoeft hier geen speciale verzekering voor af te sluiten. Na het aanmelden van een retourzending heb je twee weken de tijd om het terug te sturen. Als je een terugbetaling wilt ontvangen zal je aan de retourvoorwaarden moeten voldoen. Zo moet je het betreffende product terugsturen in de originele verpakking. Als er niet aan de retourregels wordt voldaan kan er waardevermindering toegepast worden.
Dit bedrijf geeft aan het belangrijk te vinden dat jij als klant tevreden bent. Desondanks kan het eens voorkomen dat je ontevreden bent. Als dit zo is, doen ze hun best een oplossing te vinden. Een klacht moet doorgegeven worden aan de klantenservice. Zij zijn te bereiken via telefoon, e-mail en chat. Kun je je niet vinden in hetgeen er wordt voorgesteld? Dan ontstaat er een geschil welke vatbaar is voor de geschillenregeling. Klachten kunnen tegenwoordig ook worden voorgelegd bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Ben jij al klant bij Eccellente? Heb jij hier weleens een aankoop gedaan? Dan zijn we reuze benieuwd naar jouw ervaringen. Wat vind je van de kwaliteit van de producten? Hoe heb je het bestelproces en de service ervaren? We stellen het op prijs als jij je visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!