Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een organisatie waar je telefoonhoesjes en elektronische accessoires kunt kopen? Wellicht is CASETiFY een ideaal bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er over CASETiFY bekend zijn.
CASETiFY is een in Hong Kong gevestigd bedrijf dat telefoonhoesjes en elektronische accessoires ontwerpt en produceert. Het bedrijf dat is opgericht in 2011 valt onder de paraplu van Casetagram Limited. Kenmerkend voor het bedrijf is dat ze als eerste aangepaste telefoonhoesjes met behulp van Instagram-foto's produceerden.
De missie van CASETiFY is om klanten in staat te stellen hun individualiteit, creativiteit en persoonlijke stijl te uiten door middel van technische accessoires.
CASETiFY is een Amerikaans bedrijf. CASETiFY is gevestigd in Hong Kong en Los Angeles. De producten worden wel wereldwijd verzonden. CASETiFY heeft 3 winkels in Hong Kong, waaronder een pop-up store in Central, een studio in Quarry Bay en een winkel op Hong Kong International Airport.
Na bijna 7 jaar bezig te zijn geweest, besloot het bedrijf te vernieuwen. Wat begon als een simpel idee, om van jouw Instagram-foto's een telefoonhoesje op maat te maken, is vanaf het begin uitgegroeid tot een succes. Het bedrijf geeft aan dat zij met mensen evalueren. Het bedrijf gelooft heilig in zelfexpressie. Dat willen ze precies belichamen voor de dromers en spelmakers die met niets minder genoegen nemen dan het beste voor hun telefoonhoesjes.
CASETiFY stelt het snelst groeiende wereldwijde merk voor technische accessoires te zijn en bereikt één op de zeven millenials. Het bedrijf profileert zich als de uitgever en het platform voor creativiteit en zelfexpressie om individuen met elkaar in verbinding te brengen. Het bedrijf geeft aan samen te werken met belangrijke partners zoals Pharrell, Sarah Jessica Parker, Saint Laurent, Thom Browne en nog veel meer. Bovendien werkt CASETiFY samen met belangrijke retail partners, waaronder Nordstrom, Revolve.com, Shopbop.com, Anthropologie, Amazon, AT&T, Lane en Crawford.
Het bedrijf stelt 100% toegewijd te zijn om je gelukkig te maken. Elke bestelling wordt met de hand gecontroleerd door een lid van Team CASETiFY. Daarna gaat het artikel pas de deur uit en zul je het bij je thuis of op het werk ontvangen. Het bedrijf stelt er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat je bestelling in perfecte staat bij je aan zal kunnen. Toch kunnen er soms dingen gebeuren.
Mocht je een fout ontdekken bij artikelen die je hebt ontvangen, word je gevraag om meteen foto's van het defect te maken. Er wordt ook gevraagd om direct contact met het bedrijf op te nemen. Het bedrijf geeft aan samen met je te werken zodat de tevredenheid gegarandeerd kan worden.
Mocht je jouw artikel(en) willen retourneren, stuur dan binnen 10 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail met de reden van retourzending. Producten op maat zijn nieuwe unieke creatieve uitingen. Retourzendingen op aangepaste artikelen voor andere redenen dan een CASETiFY-fout zijn onderworpen aan 50% verwerkingskosten op het terugbetalingsbedrag (na aanpassing van korting / verzending, indien nodig). Verzendkosten worden niet gerestitueerd.
Ben je klant bij CASETiFY? Wat zijn jouw ervaringen bij CASETiFY? Ga je hier vaker iets kopen? Zou je dit bedrijf positief aanbevelen bij andere mensen? Heb je de producten op tijd ontvangen? Hoe heb jij de service eigenlijk ervaren? We zijn ontzettend benieuwd naar jouw visie. Mede dankzij jouw input kunnen we het grootste bedrijf op het gebied van objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews blijven.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!