Zamro

10

Bestellen

2

Service

8

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Zamro

Wanneer je een fabriek, machines of kantoor in bedrijf wilt houden heb je daarvoor regelmatig producten nodig zoals technische onderdelen, schrijfwaren, meubilair, gereedschap, etc. Zakelijke klanten kunnen deze bestellen bij Zamro, een online shop met vele duizenden van dit soort artikelen in hun assortiment. Wat bedrijven van deze leverancier vinden kun je hier lezen.


Over Zamro

 
Zamro is opgericht in februari 2016 en onderdeel van de Eriks Group. Zij verkopen een assortiment van meer dan 550.000 industriële benodigdheden die geschikt zijn voor professioneel gebruik in fabrieken, machines en kantoren. Het gaat hier om technische (machine)onderdelen en verschillende gereedschappen die gebruikt kunnen worden voor het repareren, onderhouden en in werking houden van installaties en machines.


Diensten

 
Het assortiment technische onderdelen wat je bij Zamro kunt bestellen is zeer uitgebreid, er zijn daarom een flink aantal categorieën te vinden in de webshop waarin je deze kunt vinden:

  • Afdichtingstechniek
  • Afsluiters en Kranen
  • Bevestigingsmaterialen
  • Elektrische componenten
  • Gereedschappen
  • Hydrauliek
  • Instrumentatie en Regelaars
  • Lagers
  • Lassen en Solderen
  • Leidingen, Fittingen en Beugels
  • Machines
  • Motoren en Aandrijftechniek
  • Onderhoudsproducten
  • Pneumatiek
  • Rubber, Kunststof en Isolatiemateriaal
  • Slangen en Koppelingen
  • Veiligheid, Hygiene en Reiniging
  • Verspanend gereedschap
  • Werkplaats, Kantoor en Magazijn

Deze categorieën zijn weer onderverdeeld in subcategorieën zodat je gemakkelijk het onderdeel kunt vinden dat je nodig hebt. Bij de verschillende producten staan de specificaties beschreven zodat je vrijwel zeker weet dat je het juiste onderdeel kiest. Wanneer je helaas toch per abuis een verkeerd product besteld, dan mag je deze binnen 14 dagen gratis terugsturen. De prijzen die op de website vermeld staan, ook de verzendkosten, zijn exclusief btw.


Levering en betaling

 
Alle bestellingen die hoger zijn dan € 50,- worden gratis bezorgd, onafhankelijk van de omvang van het pakket. Daaronder betaal je € 4,95 excl. btw. Bij bestelling van een onderdeel kun je ook meteen zien wat de leverdatum zal zijn. Je kunt de bestelling betalen door middel van iDeal, Creditcard (MasterCard & Visa), PayPal en AfterPay. Ook kun je op factuur betalen wanneer je eerst minimaal één bestelling hebt gedaan waarbij je op een andere manier hebt betaald en een account hebt aangemaakt bij Zamro.


Klachten

 
Wanneer je hulp nodig bent bij het bestellen van een onderdeel dan kun je ook in de avonduren contact opnemen met de klantenservice. Je kunt ze bellen of een bericht sturen via WhatsApp. Wanneer je een klacht indient dan wordt deze binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Gaat dit voorzienbaar langer duren, dan ontvang je hierover binnen 14 dagen bericht met daarin een indicatie van de tijd dat het nog gaat duren. Zamro is Thuiswinkel Zakelijk gecertificeerd, wat jou als klant meer zekerheden biedt.


Wat is jouw ervaring met Zamro?

 
Heb jij al eens onderdelen of gereedschappen besteld bij Zamro? Werden de artikelen snel geleverd en zijn ze goed geprijsd? Deel hier jouw ervaringen, zodat andere bedrijven en klanten er hun voordeel mee kunnen doen!


Levert Zamro hun zakelijke klanten de kwaliteitsproducten die zij verwachten en dan ook nog in een korte termijn zodat de boel kan blijven draaien?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (1)

Logistiek proces en klantenaandacht ruim onvoldoende!

Op 25-11-2018 een order geplaatst voor diverse soorten verf. De terugmelding op 25-11 van de bevestiging ging snel en was correct. -- De levering zou gesplits worden in de delen: de eerste op 27-11-2018 -- de tweede echter tussen 12 en 14 dec. 2018. De eerste levering was goed op tijd. Op 29-11 bericht gehad dat de 2de levering vertraagd was. Nu levering tussen 10 en 12 dec 2018 (dus iets eerder dan de bevesting!) De tweede kwam maar niet. Geen bericht gehad over vertraging hiervan. Op 17-12-2018 nog niets ontvangen en gereclameerd. Op 19-12 bericht dat levering vertraagd is en nu week 52 wordt. De levering kwam niet. Op 10-1-2019 nog eens gereclameerd. Op 11-1-2019 antwoordt: levering vertraagd, wordt nu week 4! Op 15-01 na klacht van mij wordt een korting in het vooruitzicht gesteld. Op 12-2-2019 nog niets ontvangen, maar wordt nu "eind van de week" Op 21-2-2019 wordt levering verstuurd en kort daarna ontvangen Op 11-3-2019 de toegezegde "korting" nog steeds niet ontvangen en weer gereclameerd. Pas op 12-3-2019 is deze order afgerond, na ruim 9 weken! i.p.v. enkele dagen. Conclusie op basis van deze bestelling: 1. Zamro stelt zich niet actief op om klant tijdig te informeren over eventuele veranderingen in levertijd. Ze laten de order maar op hun beloop.. 2. Zamro komt afspraken met haar klant niet na en doet daar ook onvoldoende moeite voor. Ze verstoppen zich achter de levenacier en daar blijft het bij. 3. Vervelend was ook de dat de communicatie van Zamro steeds in de "je"en "jouw" vorm gaat. Dit toont ook al geen respect voor de klant. (Meerdere keren excuses geven veranderd niets aan de interne problematiek)

W

W.Langenhof

15-03-2019

0