10

10

10

10

100%

Power to Grow

Weet je niet wat je wilt in het leven? Wil je uitzoeken wat je echte passies zijn? Via Power to Grow kun je het ‘Wat Wil Ik Werkboek’ bestellen. Het boek is geschreven om mensen te helpen uit te zoeken wat ze belangrijk vinden in het leven. Er wordt ook gekeken naar wat jouw passies nou eigenlijk zijn. In het boek krijg je een praktische techniek voorgeschoteld, zodat je heel direct kunt zien wat je wilt met je leven. Je kunt de stof uit dit boek toepassen op relaties, financiën, werk en gezondheid.

Je kunt bij Power to Go eveneens andere werkboeken bestellen. Deze boeken helpen bij andere zaken in het leven. Op zakelijk gebied is er keuze uit 'stress reductie', 'passietest voor business' en/of 'persoonlijk'. Daarnaast worden er meer boeken aangeboden. Zo kun je onder andere het boek ‘traumaverwerking’ bestellen. Je leert dan hoe je een trauma verwerkt. Andere boeken gaan over ‘rouwverwerking’, ‘blokkades opheffen’ en ‘healing’.

Doelgroep

Het werkboek is voor alle mensen die verandering willen aanbrengen in hun leven. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je iedere dag met tegenzin naar je werk gaat. Wellicht loop je dag in dag uit tegen dezelfde problemen aan. Het kan ook zo zijn dat je simpelweg meer uit je leven wilt halen. Dat je maximaal van het leven wilt genieten en je hart achterna wilt gaan. Als je niet weet hoe je deze dingen kunt realiseren kan het werkboek een mooie optie voor je zijn.

Wat je gaat leren

Op de website van Power to Grow staat beschreven wat je gaat leren uit het werkboek. Als eerste wordt aangegeven dat je zult ontdekken wie je werkelijk bent. Je gaat aan de slag met de dingen die je beschouwt als je normen en waarden. Je start een zoektocht naar wat je top 5 sterkste punten zijn. Je krijgt volgens de auteur meer duidelijk over wat je nu echt wilt in je leven. Er worden handvaten aangereikt om doelen te leren stellen die bereikbaar zijn. Er wordt ook dieper ingegaan hoe je die doelen daadwerkelijk zult bereiken en wat je daarvoor nodig hebt.

Tijd, energie en aandacht

Sommige dingen kun je niet alleen. In het boek wordt beschreven wie je eventueel kan helpen. Om het maximale uit je leven te halen is het belangrijk dat je de juiste keuzes maakt. Je leert hoe je selectief kunt omgaan met tijd, energie en aandacht. Uiteindelijk zul je er volgens Power to Grow achter komen hoe je ideale leven eruitziet.

Willen veranderen

Mensen nemen op verschillende momenten de beslissing om iets in hun leven te veranderen. Soms gebeurt dat bij het terugkijken naar de opleiding die je destijds hebt gevolgd. Zou je dat nu weer doen? Zou je soms een andere opleiding kiezen als je je leven terug zou mogen draaien? Het is belangrijk om te weten dat het boek alleen werkt voor mensen die daadwerkelijk verandering in hun leven willen. Op het moment van schrijven zijn de kosten voor dit boek € 9,95.

Heb je al ervaring met Power to Grow? Heb je het ‘Wat Wil Ik Werkboek’ al gelezen? Dan zijn we benieuwd naar jouw ervaringen. Is je leven er na het boek echt beter uit komen te zien? Zou je in de toekomst een soortgelijk boek bij dezelfde uitgever kopen? Deel je visie op deze pagina van NederlandReview. Het is mede aan jou te danken dat dit platform de grootste kan blijven op het gebied van objectieve en onafhankelijke reviews.

10