Twinfield

2.9

Bestellen

2.3

Service

2.3

Prijs

2.3

Levering

14.3%

Zou hier weer kopen

Twinfield

Heb jij ook zo’n ontzettende hekel aan boekhouden? Er zijn nou eenmaal leukere klussen om te doen. Twinfield wil het boekhouden en doen van andere administratieve klussen wat gemakkelijker maken. Maar hoe handig zal die software om online te boekhouden nou eigenlijk zijn? Zal hun Basecone software echt zo makkelijk documenten en andere dingen kunnen scannen en herkennen? Hoeveel tijd zal je hierdoor nou echt besparen? Zal het makkelijk zijn om de software van Twinfield te downloaden en ermee aan de slag te gaan? En zal de klantenservice van Twinfield je echt kunnen helpen als je ergens niet helemaal uit kunt komen en er iets steeds misgaat? Alleen mensen die al eens de software van Twinfield hebben geprobeerd kunnen je hierover inlichten. Lees hun reviews om erachter te komen hoe die software van Twinfield in elkaar zit. Hun cijfers, meningen, beoordelingen en ervaringen kunnen je laten zien of Twinfield wel de juiste boekhouding voor jou heeft.


Over Twinfield

Twinfield is een service die softwareoplossingen aanbiedt. Je kunt op hun website software vinden waarmee online boekhouden een heel stuk makkelijker wordt. Het programma werkt, volgens Twinfield, 100% met een cloud. Je kunt het dus overal op elke computer openen en ermee aan de slag. Op die manier is je administratie altijd up-to-date en veilig. De bankafschriften staan bijvoorbeeld dagelijks voor je klaar. Dat doet het programma gewoon automatisch. Je kunt een professionele offerte of factuur sturen zodat je professioneel overkomt. En je kunt vanaf dit softwareprogramma gemakkelijk je btw-aangifte versturen. Zo heb je daar geen omkijken meer naar. Ook kun je online realtime de belangrijkste financiële cijfers volgen zodat je weet waar je aan toe bent. Je kunt de software gebruiken in de retail, zorg, vereniging, stichting of zakelijke dienstverlening. Maar ook als accountant, zzp’er, mkb of administratiekantoor kun je er misschien wat aan hebben. Twinfield werkt samen met banken zoals ING, Rabobank ABN-Amro en Knab. Maar er zijn nog meer producten die Twinfield aanbiedt. Speciaal voor accountants en boekhouders is er nog Alure Practice Management. Daarmee kun je digitaal klantendossiers bijhouden of een volledig overzicht van jouw klanten en hun gegevens creëren. En dan is er nog Basecone Scan en Herken. Daarmee scan je gemakkelijk documenten in.




Diensten van Twinfield

Je kunt de software van Twinfield downloaden via hun website. Ze hebben daarnaast een Twinfield klantenservice om eventuele vragen over hun software te beantwoorden of je te helpen met een technisch probleem.


Klachten, Complimenten en Tips voor Twinfield

Heb je ooit wel eens gebruik gemaakt van de software van Twinfield? Dan horen wij graag hoe jouw ervaring met die softwareprogramma is verlopen. Hoe makkelijk was het nou echt op hun programma te downloaden en te installeren? Kon je er daarna echt met elke computer op inloggen? Maakt de software het boekhouden echt zoveel makkelijker of ben je alsnog veel tijd kwijt aan administratie? En wat is jouw eigen oordeel over de klantenservice van Twinfield? Laat een Twinfield review achter en vertel ons wat jouw mening over deze boekhoudsoftware is. Op die manier help jij weer andere klanten een goed beeld van Twinfield te krijgen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (7)

Twinfield

Drama, Bestellen en levering zou 5 sterren kunnen zijn. Maar dat is ook het enige., want daar wordt aan verdiend door Kluwer. Hierna stopt het! Als de RABO een scheet laat, komt er een nieuwe update. Maar een volledig afschrift inzien is niet mogelijk. Paypal, Multipay e.d. bestaan al ruim 30 jaar importeren ondanks vele verzoeken ( van diverse klanten) nog steeds niet goed mogelijk. - Factureren? nieuwe module je kan alleen zoeken op naam leuk bij : De Vries of Jansen? Dus niet te vinden! Sommige debiteuren komen daardoor heel vaak voor! Afletteren , gaat automatisch op bankrek.nr. niet op betaal referentie. Leuk als de Vries 10 x voorkomt? welke? o ja, via de betalingsrefentie is de juiste klant in de openstaande posten lijst in 2 tellen gevonden. Helaas twinfield is te dom en kan dat niet! Waar dient een betaal referentie voor? - Helpdesk, slecht bereikbaar - Verbeterverzoeken, wordt niet naar geluisterd. Deze komen er gewoon niet. - Seminair over nieuwe dingen? inderdaad de nieuwe bank module waar de meesten klanten niets aan hebben wordt weer besproken! Klanten willen verbeteringen in de oude module. - na boeken ben je veel betalings informate kwijt. - zoeken op bankrekening nummer wat twinfield zelf wel doet kan niet! Kortom, als je een nog kan kiezen, alles is beter dan Twinfield!

L

Lex Stohof

02-11-2023

0forum

Helpdesk

Ik vind het ongelofelijk dat ik iedere keer 3 weken moet wachten voordat ze mijn casus behandelen. Telefonisch kom ik er niet doorheen, als ik de voicemail inspreek bellen ze mij nooit terug. Ik heb nog nooit zo'n slechte helpdesk meegemaakt.

D

Dennis

14-03-2022

0forum

Cursus

MKB cursus Twinfield, viel erg tegen. Razendsnel gaat ze met het muis over het scherm voordat je het weet zit de dame al 4 pagina's verder. Medecursisten beklaagde zich hier ook constant over, en werden genegeerd. Er is geen naslag werk om na de cursus, nog eens de zaken na te lopen. Je krijgt slechts een week om gebruik te maken van het oefenaccount. Waardeloos verkopen ze een boekhoudprogramma extra koop je cursussen waar je dus niet veel mee opschiet.

V

v/d Bergh

19-01-2022

0forum

Twinfield

Wat een drama!! . De hulpdesk is zeer slecht bereikbaar. De eerste jaren dat wij met Twinfield werkte (wij hebben zakelijk twee accounts en een meekijk account) was de helpdesk nog goed te bereiken. Je kreeg aardige mensen aan de telefoon die je direct verder hielpen. Tegenwoordig sta je met gemak een 30 minuten in de wacht, spreek je uiteindelijk een voicemail in, die aangeeft er na te streven je binnen twee werkuren terug te bellen. Dat gebeurd echter nooit.( ze bellen gewoon helemaal niet terug!) Wanneer je online een casus aanmaakt krijg je ook geen reactie. (behalve dat je casus is aangemaakt en je de vraag ook via de chat kan sturen) via de chat krijg je antwoorden die niks te maken hebben met je vraag... en waneer je na lang wachten eindelijk iemand aan de telefoon hebt, zegt degene dat hij een casus voor me aan gaat maken en dat er contact zal worden opgenomen op het moment dat de casus in behandeling wordt genomen?Terwijl ik eindelijk iemand aan de telefoon heb, waarvan ik dacht dat hij mij zou helpen? Ze zijn onbehulpzaam en onbekwaam en het frustreert enorm! Je kan namelijk geen kant op want je wilt geholpen worden. Je voelt je werkelijk machteloos! Wij hebben twee Twinfield accounts, 1 voor mezelf en 1 voor mijn stagiaire. Het laatste account wilde ik aanpassen naar een ander email adres. Dit even snel zelf regelen kan helaas niet. De aanvraag had ik voor de kerst al gedaan en we zitten inmiddels op 10 januari en het is nog steeds niet geregeld! Ik ben zojuist terug gebeld dat ik toch opnieuw de casus online moet indienen (want anders weten ze niet of ik wel ben wie ik zeg dat ik ben...ondanks dat ik al twee casussen had ingediend??) Ze konden niet aangeven wanneer ze de casus konden afronden want het was heel druk. (ik vraag me af waarom ik hem aan de telefoon had...) wat een frustratie! En dit is al de zoveelste keer. Ik overweeg om over te stappen naar het boekhoudprogramma waar onze accountant ook mee werkt. Ik begreep dat die zo wie zo meer voordelen had dan Twinfield....

M

merije van der wind

10-01-2022

0forum

Twinfield / wolters kluwer factureert dubbel

Wij hebben onze Twinfield omgeving net overgezet van de ene boekhuuder naar de andere en wat gebeurt er... Wolters Kluwer factureert de omgeving twee keer en enig begrip dat de functionaliteit maar een keer beschikbaar besteld wordt is er niet...

M

Mark

04-03-2021

0forum

Boekhoudpakket

Ga niet met Twinfield werken, ze zijn niet te vertrouwen en veranderen prijzen continu (in hun voordeel). Zie ook de berichten op andere fora. Ook loopt de software vaak vast, is het langzaam etc. Kortom, een dikke afrader ten opzichte van andere pakketten.

J

Jan Jansma

28-04-2020

1forum

Diensten hulp

Slechtse klantservice, slechtste hulp die ik ooit in mijn carrière heb meegemaakt, jezus wat slecht, alsof ze hun klanten niet willen helpen, wat belaberend zeg, gearomatiseerde antwoorden en antwoorden waarvan je geen antwoord of de probleem oplost, ze staten de obvious maar hoe pak je het aan ? zelfs een simpele vraag is te lastig om een normaal antwoord met verwijzingen te geven, oh lukt dit niet dan moet je het afboeken , afletteren ? u dont say sherlock ik raad dan niemand twinfield aan ,. zijn zat andere boekhoud programma's waar ze je wel netjes helpen .

B

Baycan Gunes

19-02-2020

2forum