10

10

10

10

100%

Showbird

Soms heb je wat entertainment nodig voor een event dat je organiseert. Je wilt dan graag dat een artiest voor vermaak zorgt. Die moet je echter wel eerst zien te vinden. Dus waar kun je nou het beste terecht voor verschillende artiesten om uit te kiezen? Eén van de websites die dit doet is Showbird. Maar hoe zal deze website precies werken? Zal een artiest boeken daar duur zijn? Hoe zeker ben je dat de boeking bij de artiest binnen zal komen? Zal het artiest wel op tijd aankomen of arriveert hij of zij pas nadat het optreden allang geweest is? En wat kan je van Showbird verwachten als het gaat om de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van hun klantenservice? Deze vragen kun je alleen beantwoorden via klanten van Showbird. Lees hun reviews om een idee te krijgen van wat een ticket kopen via Showbird nou precies inhoudt. Hun ervaringen, meningen, cijfers en beoordelingen kunnen je een goed beeld van Showbird geven zodat je weet wat je te wachten kan staan.

Over Showbird

Showbird is een winkel die tickets verkoopt. Het bedrijf is opgericht door Hassan Tagi. Ze willen graag live artiesten en publiek bij elkaar brengen. Uiteindelijk is het hun doel om de wereld van het live entertainment iets doorzichtelijker en toegankelijker te maken. Volgens hun website worden vraag en aanbod namelijk 1-op-1 met elkaar in contact gebracht. Op die manier kun je makkelijk kijken of een bepaalde artiest voor jouw evenement beschikbaar is. Je kunt verschillende acts via hun website boeken. Denk hierbij aan dansers, muzikanten, stuntshows, business events en artiesten voor een kinderfeestje. Je kan ook entertainment voor een feestje of party plannen via hun website. Of misschien wil je wel wat entertainment tijdens je bruiloft. Daar moet toch immers ook gedanst kunnen worden. In December is het altijd weer tijd om iemand te regelen om Sinterklaas of de Kerstman te spelen. Via Showbird kun je iemand regelen zodat je niet in je omgeving hoeft te zoeken. Bekenden hebben immers de kans door kinderen herkend te worden. Dus of je nou een dansact, zanger, zangeres, band of ander live entertainment zoekt, Showbird heeft misschien wel de juiste persoon of groep voor je. Zo kun je er met z’n allen een feestje van maken.

Diensten van Showbird

Je kunt op de website van Showbird zoeken naar entertainment dat bij jouw, je bruiloft en/of event past. Klik op het soort entertainment waar je naar zoekt en zoek iemand uit die je wel wat lijkt.Ook zie je meteen hoeveel het kost om die persoon te boeken. Verder is er een Showbird klantenservice om je te helpen als dat nodig mocht zijn.

Klachten, Complimenten en Tips voor Showbird

Als jij wel eens een artiest hebt geboekt via Showbird, dan willen wij graag weten hoe dat heeft uitgepakt. Was het makkelijk een passende artiest te vinden via hun website? Hoe goed was de zanger of zangeres nou echt? Voldeed de dansgroep aan je verwachtingen? En hoe benaderbaar is Showbird’s klantenservice? Schrijf een review en vertel ons alles over Showbird.

10