Reclameland

5.6

Bestellen

3.8

Service

5.1

Prijs

4

Levering

36.8%

Zou hier weer kopen

Reclameland

Voor drukwerk van hoge kwaliteit moet je bij Reclameland zijn. Bij Reclameland kunnen ze vanalles voor je printen en dat sturen ze dan zo snel mogelijk naar je op! Wat klanten vinden van het aanbod en de service van Reclameland lees je hier op NederlandReview.  


Over Reclameland 

Reclameland B.V. is een online drukkerij die gevestigd is in Westerbroek, Nederland. Reclameland produceert vanop één centrale locatie waar ze al het drukwerk maken, van visitekaartjes tot folders. Reclameland kan kwaliteitsdrukwerk aanbieden door de beste offset (traditionele manier van drukken) en digitale drukpersen die gehanteerd worden door medewerkers die een jarenlange ervaring hebben. Bij Reclameland worden er jaarlijks meer dan 50 000 000 flyers gedrukt. Ze maken er gebruik van de nieuwste persen van Komori. Op deze manier biedt Reclameland snelle leveringen aan scherpe prijzen aan.  




Diensten van Reclameland 

Bij Reclameland kan je terecht voor al je drukwerk, zowel particulieren als bedrijven kunnen hier terecht. Ze kunnen er flyers, posters, magazines, ansichtkaarten, rollup banners, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken, bierviltjes, folders, enveloppen en nog veel meer bedrukken. Je kan er ook terecht voor het meer technische drukwerk zoals lichtbakplaten, beurdeks, stickers met een luxe uitstraling, gondeldoosjes en nog een pak meer. Bij het bestellen kan je zien hoe lang het zal duren vooraleer je je bestelling ontvangt, je kan er ook voor kiezen om een spoedbestelling te plaatsen. Bij de leveropties kan je meestal kiezen of de levering op een bepaald tijdstip moet gebeuren, bijvoorbeeld tussen 8 en 11 uur. 


Vragen of klachten voor Reclameland 

Heb je vragen of een klacht over Reclameland? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via een online contactformulier die je op de website vindt, via de online chat, de telefoon of gewoon via e-mail. Reclameland heeft ook een FAQ waar alle vaak gestelde vragen vermeld worden, misschien vind je hier wel het antwoord dat je zoekt!  


Schrijf je eigen review!

Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Reclameland? Verloopt de service vlot en heb je geen problemen? Laat het weten in de reviews! Potentiële klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van de kwaliteit en de service van Reclameland. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing! 


Ben je van plan om een bestelling te plaatsen bij Reclameland? Lees dan zeker enkele van de reviews op NederlandReview! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op NederlandReview. 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (19)

LET OP: Reclameland geeft géén garantie

Let op: Reclameland geeft geen wettelijke garantie! Voor een klant van mij een beurswand besteld en laten bezorgen bij de klant. De persoon voor wie het was was op dat moment op vakantie. Na haar vakantie bekeek ze het systeem en het drukwerk was goed alleen de achterwand-systeem functioneerde niet. Normaal gesproken zou je op producten via een Nederlands bedrijf gewoon een jaar garantie moeten krijgen maar Reclameland zei dat ''we dit te laat gemeld hadden dus ons niet kunnen helpen.. Dát is dus de service als je hier een bestelling doet.. Ze zeiden dat je het drukwerk binnen een x aantal dagen moest controleren en het daaronder viel.. Terwijl het hier dus helemaal niet om drukwerk gaat.. het is een systeem wat je koopt waarop het drukwerk word bevestigd. De magneten waren te slap waardoor het systeem in elkaar zakt.. Klantenservice houd voet bij stuk en wil het product niet eens terugnemen of mee denken voor een oplossing.. Ik als tussenpersoon zit met een knoop in mijn maag.. en reclameland harkt het geld binnen zonder maar enige vorm van service te bieden.. Ik schijf nóóit slechte reviews maar wil voor dit bedrijf graag mensen waarschuwen!

N

Nick Luypen

09-03-2023

0

Reclameartikelen voor bedrijf

Wij hebben reclameartikelen besteld voor ons bedrijf, volgens de aanleverspecificaties en met een goede digitale proefdruk. Echter eenmaal geleverd, was het onbruikbare kwaliteit. Zij geven niet thuis en lossen niets op. Bestel niet bij Reclameland want als het mis gaat, ben jij de dupe.

R

Rick

14-02-2023

0

uitnodigingen a5 formaat

zeer onprofessioneel bedrijf dit. na je bestelling 3 tot 4 weken levertijd. 3-4 dagen amehoela. Jullie hoeven verdomme alleen maar te drukken, ontwerp was klaar. triest.. nooit meer hier bestellen

P

Peter Holweg

13-06-2022

0

truien

Wij hebben meer dan 20 truien besteld met een door een gespecialiseerd bedrijf ontworpen logo. Echter is de bedrukking op de truien van erg slechte kwaliteit, de kleuren komen niet overeen en de afbeelding is zo dun gedrukt dat de stof van de trui erdoorheen komt. Bij pogingen tot contact zijn ze telefonisch niet bereikbaar en na meermaals vragen om telefonisch contact doen ze dit gewoon niet. Er is een telefonische storing en er zijn geen andere telefoons beschikbaar(?). Tevens word ons verteld dat onze verwachting van kwaliteit te hoog is en we de verkeerde kleur trui hebben gekozen. De voorcontrole die we voor een meerprijs hebben laten doen is dus blijkbaar ook waardeloos. WAARDELOZE service en kwaliteit

G

gerieke

10-03-2022

0

Spoedorders

Laatste jaar ontevreden over Reclameland. (Ik heb overigens 231 orders en voor tienduizenden euro's daar uitgegeven.) De druppel werd een spoedorder (2 dagen levertijd) die in het productieproces vertraging opliep. Kan uiteraard gebeuren en dus telefonisch overleg gehad om de order dan maar te annuleren maar dat kon niet meer en "een klacht kan pas nadat de order geleverd was". Er was echter nog hoop omdat "in de meeste gevallen de bestelling alsnog binnen 1 á 2 werkdagen verzonden zal worden". Nou was dat ook nog prima geweest, maar helaas heb ik het anders voor mijn klant moeten oplossen. Na een week(!) komt de spoedbestelling binnen. Inmiddels niet meer bruikbaar dus ik wil m'n geld terug. Wat me dan werkelijk stoort is dat Reclameland z'n machines en vervoerder de schuld geeft en verwijst naar hun voorwaarden dat een maatwerkproduct niet vergoed behoeft worden. Ik kan de spoedtoeslag terugkrijgen. Nou is de 'schade' slechts 100 euro maar daar gaat het me niet om. Wat mij betreft is het aanbieden van een spoedbestelling eenzelfde maatwerkproduct waar je flink extra voor wil betalen. En als je daar een week voor nodig hebt i.p.v. 2 dagen klopt het gewoonweg niet om je klanten onderdeel van je probleem te maken. Ik ben weg daar.

F

Frank van Veen

27-11-2021

0

Poster

De service is geen service, ik krijg namelijk nul reactie op alle klachten die ik heb ingediend. Poster die ik besteld heb plakte niet en zaten vouwen in omdat deze niet goed verpakt was voor verzending.

A

Aisa

19-06-2021

0

Bierviltjes

Op dinsdag 4 mei 2021 bestel ik bij Reclameland. Ik kies via de website voor posters en bierviltjes. Dit in het kader van een tijdsgebonden actie om de horeca te promoten. De website van Reclameland gaf aan dat zij een levering konden bieden voor beide artikelen op vrijdag 7 mei. Gelet op de tijdsdruk koos ik er voor om een extra kost te betalen voor een ochtendlevering (tussen 08 en 11u) alsook een gegevenscontrole zodoende ik zeker zoud zijn dat alles correct en tijdig zou toekomen. Vrijdag 7 mei kwam om iets voor 10u de koerier van DHL aan met een pakket. Dit pakket bevatte enkel de posters. Vertrouwend op het idee dat de bierviltjes ook nog zouden volgen heb ik geduldig afgewacht. Om 13u30 had ik nog steeds niets ontvangen van nieuws over een vertraagde/uitgestelde bestelling. Ik heb dan zelf gebeld naar Reclameland. Daar kreeg ik te horen dat er een grote vraag was naar bierviltjes met de heropening van de horeca in België en Nederland. Toen ik vroeg naar een oplossing werd het stil. Geen excuses, geen alternatieve oplossing, geen compensatie... enkel de melding dat zo iets kan gebeuren. In de late namiddag van diezelfde vrijdag ontving ik de melding dat de bestelling geproduceerd was en de koerier het zo snel als mogelijk zou leveren. Maandag 10 mei had ik nog steeds niets ontvangen. De klantendienst (opnieuw uit eigen beweging!) via e-mail gecontacteerd om situatie uit te leggen en te polsen naar wanneer de bierviltjes zouden aankomen... nu was het plots de schuld van DHL. De productie én de leverancier hadden vertraging. Nochtans sloeg DHL er vrijdag wel in om de posters af te leveren... het werd snel duidelijk dat er paraplu’s open gingen. Aangezien de actie tijdsgebonden was hadden de bierviltjes hun nut gemist. De enige compensatie die Reclameland, na aandringen, wou bieden was een korting van 10% op een volgende aankoop. Een lachertje, zeg nu zelf! Wie zou na zulk een nare ervaring met een bedrijf nog maar overwegen om er opnieuw een aankoop te doen? Toen ik Reclameland liet weten dat ik hiermee verder zouden gaan bij Testaankoop reageerde de klantendienst als volg: “Ik wil je er daarbij op attenderen dat bij de bestelling een factuur en bezorgadres is gebruikt onder bedrijfsnaam XXX (weggelaten uit privacyoverwegingen). Testaankoop is een consumentenplatform waarbij je in dit geval geen aanspraak kunt maken op aanvullende vergoeding aangaande online aankopen bij consumenten. “ Als afleveradres had ik het adres van mijn werkgever opgegeven. Daar de bestelling normaal gezien geleverd ging worden tussen 08u00 en 11u00... normaal toch? Er werd geen BTW nummer opgegeven, dus kunnen we perfect een klacht indienen als particulier. Ik verwacht een gedeeltelijke terugbetaling van de factuur (deel bierviltjes), alsook de extra kost voor de ochtendlevering. Contactpersoon bij Reclameland was J. Lulofs - service@reclameland.be Factuurnummer: 2021263603

A

Alain Hoeckx

11-05-2021

0

Magazine (voor een artbook)

Ik wilde een eigen artbook laten drukken, dus heb gekozen voor het Magazine van Reclameland. De uitleg van wat ik hoe moest aanleveren was wat onduidelijk, maar nadat ik een email stuurde kreeg ik dezelfde dag nog een zeer behulpzaam antwoord. Ik kon meteen verder en heb het product (dat er top uitziet, ik ben er erg blij mee) een dag eerder ontvangen dan verwacht. Zeker een aanrader, maar let goed op bij het aanleveren van de bestanden en als er iets onduidelijk is moet je echt even mailen. Ze helpen je snel verder.

J

Jorin Evers

16-04-2021

0

Schuld op klant afschuiven

In 2012 voor mijn bedrijf meerdere drukwerk besteld en zeer tevreden geweest en altijd goed geholpen bij Reclameland. Nu heeft mijn bedrijf een nieuw logo en nieuwe huisstijl, dus ook het drukwerk veranderd mee. Ik had een raamsticker besteld en exact de gegevens / maten over genomen van 2012 die in mijn reclameland-account stonden, want ja, het is voor hetzelfde raam. Een paar dagen later krijg ik een veel te kleine raamsticker binnen. Hierover een bericht gemaild, maar de klantenservice kon niet achterhalen waarom die maten opeens anders waren bij die raamsticker-order uit 2012. Vervolgens ook geen voorstel, tegemoetkoming of andere coulance ontvangen. Uiteindelijk toch (met een beetje tegenzin) opnieuw een raamsticker besteld bij Reclameland, nu zelf de maten ingevoerd en een paar dagen later kreeg ik de raamsticker binnen. Prachtig is hij, maar bij het openen had ik al door dat het niet helemaal goed verpakt was. Het plakband zat vast aan de rand en omdat het een onewayvision-sticker is scheurde het direct. Ik heb hierover direct contact gezocht maar Reclameland beweert gewoon dat dit mijn eigen fout is door het uitpakken. Als ik hier vervolgens mij zelf over verdedig ontvang ik geen enkele reactie meer terug en staat de klacht al in het account als "afgehandeld" en hier kan ik het mee doen. 2 onbruikbare raamstickers verder & euro's armer." Wat een service! Wat een teleurstelling! Groet Sharon (Massagepraktijk Leisure)

S

Sharon Kluin

14-04-2021

0

Posters

Bij de order was men vergeten om mat laminaat aan te brengen. Dat is prima verholpen alleen kwamen wij in tijdnood. Bij de herdruk is aangegeven dat DHL het om 21.00 uur in de avond nog op komt halen. Om 18.00 uur gebeld met medewerker die dan niet naar het bedrijf kan bellen om de status te checken. Order is dus niet met DHL verzonden maar de volgende dag. Drukwerk kan straks direct de prullenbak in. Begeleiding laat hier toch te wensen over.

W

Wim Jansen

30-03-2021

0

stickers A4 transparant

Fijn bedrijf, hebben me geholpen met aanleverspecificaties, vriendelijk en duidelijk. Goed bereikbaar. Snel geleverd, zoals aangegeven en mooi verpakt. En betaalbaar ook, goede kwaliteit, alles prima en professioneel.

R

Remco de Vries

08-02-2021

0

500 gepersonaliseerde kaartjes

Oplage van 500 kaartjes besteld om een klant te leveren met een bedrukt product. Helaas te weinig kaartjes ontvangen maar reclameland wil het tekort niet opnieuw toesturen aangezien zij volgens de algemene voorwaarden een marge hanteren van 10%. Dit betekent dat ze op een bestelling van 500 stuks, 50 stuks te weinig mogen leveren. Aangezien de staffel van 500 naar 1000 stuks kies je als klant niet snel voor zoveel extra kaartjes en als klant verwacht je ook gewoon het bestelde aantal stuks geleverd te krijgen zoals mijn klant ook gewoon doet. Kortom: super slechte ervaring betreft levering en oplossingen vanuit klantenservice

R

Robin

20-01-2021

0

Brochures

Veel te vaak late levering.

E

Eli

08-09-2020

0

MISLEIDENDE beschrijving artikel

Bestelde 'omslagen' zoals vermeld in de beschrijving blijken voorbladen te zijn waar je niets in kunt steken of 'omheenslaan' . Reclameland neemt geen verantwoording voor de MISLEIDENDE beschrijving op de website. E.e.a ook nog ná vertraging in het productieproces.....

C

Chris Kerdel

06-07-2020

0

T-shirt gedrukt

hebben ze deze verkeerd gedrukt. Ik heb ze hierop aangesproken, maar moest mezelf verklaren naar ze. 4 discussie mails verder, hebben ze besloten om niet tot een oplossing te komen Het gaat mij om het principe, dat als ze een keer er naast zitten de bal bij de klant neerleggen. Alles behalve service naar de klant. Voor mij geen Reclameland meer.

N

N.

30-06-2020

0

T-shirt

kan niet beter , ik ben een nieuwe vaste klant geworden !!

R

Ruben

13-05-2020

0

Flyers

Flyers bij Reclameland gekocht. Perfecte kwaliteit en nog sneller geleverd dan verwacht! Zeker een aanrader!

R

Robert

10-02-2020

1

visitekaartjes

Zeer teleurgesteld. Visitekaartjes gemaakt in de configurator. Deze werden snel geleverd echter aan de randen waren hele delen van de tekst weggevallen (die er in de preview van de configurator keurig op stonden!). Gemaild dat het resultaat niet naar verwachting was maar geen enkele coulance. Kaartjes zijn de prullenbak in gegaan en ik bestel hier nooit weer.

A

Arjen

06-02-2020

1

1 keer nooit weer!

1x nooit weer! Vrijdagavond te horen krijgen dat je bestelling maandags tóch niet geleverd kan worden terwijl 's middags (na herhaaldelijk vragen) schriftelijk wordt bevestigd dat de bestelling is afgerond, het drukwerk in orde is en elk moment verzonden wordt. In het weekend kunnen ze helaas niets voor je doen dus herdruk zal maandags pas plaatsvinden. Geen compensatie of medeleven, niets. Enige reactie die er wordt gegeven is dat ze helaas niet "sneller dan snel" kunnen werken. Prutsers.

L

Lisa

19-05-2019

0