10

10

10

10

100%

Friese Paard

Heb je een Fries paard? Wil je weten hoe je jouw Friese paard het beste kunt opvoeden? Dan kan het E-Book genaamd 'Het Ultieme Handboek Voor Het Friese Paard' wel iets voor jou zijn. In het boek ontdek je hoe je jouw Friese paard kunt opvoeden tot een gelukkig, gehoorzaam en lief paard. Het boek is exclusief geschreven voor de eigenaren van echte Friese paarden. In het boek krijg je volgens de schrijver stap voor stap de juiste technieken uitgelegd om je Friese paard goed op te voeden.

Het Friese paard is het oudste raspaard van Nederland. Het paard wordt door velen omschreven als een sierlijk ogend paard met veel behang en een fiere houding. Het paard is compact en sterk.

Je kunt het handboek via de website bestellen. Op het moment van schrijven bestel je een boek inclusief 8 gratis bonussen. Daarnaast geven ze een '60 Dagen Niet Goed Geld Terug Garantie' op het handboek. Er wordt aangegeven dat je kunt betalen via een beveiligd betaalformulier. Als je hebt betaald zul je binnen 10 seconde worden doorgeleid naar een vervolgpagina. Daar moet je je klantgegevens invoeren. Je zult onmiddellijk een bevestiging en factuur via de e-mail ontvangen.

Voorliefde voor Friese paarden

Tjeerd Bouwma is de auteur van het boek. Op zijn website lezen we dat Tjeerd al vanaf jongs af aan een Friese paardenliefhebber is. Hij ontdekte dit in eerste instantie omdat zijn buren een Fries paard hadden. Hij mocht dat paard vaak verzorgen en vond dat geweldig. Volgens de paardenliefhebber ontstond er een hechte band tussen hem en het paard. Uiteindelijk maakte hij de keuze om zelf een Fries paard te kopen. Vanaf dat moment was hij helemaal verknocht aan Friese paarden. Hij beleeft veel plezier aan de beesten.

Negatieve ervaringen

Ondanks alle mooie dingen heeft hij eveneens negatieve ervaringen meegemaakt met Friese paarden. De ellende komt voort uit de populariteit van dit paardenras. Er zijn paardenbezitters bij die niet voldoende kennis van dit paardenras hebben. Dit zorgt er soms voor dat de paarden aan verkeerde verzorging en training worden onderworpen. Hierdoor kunnen Friese paarden angstig en ongelukkig worden. Meestal komt dit voor bij opvoeders die weinig kennis over dit paardenras hebben.

Dit zorgde er uiteindelijk voor dat Tjeerd een e-book ging schrijven over het Friese paard. Hij wil dat het paard en de eigenaar na het lezen van dit boek beide gelukkig door het leven gaan. In het e-book staat onder andere informatie, technieken en je krijgt tips.

Leermomenten

Tjeerd heeft bij de aanschaf van zijn eerste Friese paard zelf ook van alles verkeerd gedaan. Hij ziet dat nu als leermomenten. In de eerste jaren had het paard gedragsproblemen en ziekten. Een Fries paard houdt zich vaak groot en laat niet snel merken als het niet goed met hem gaat. Tjeerd begon zich meer en meer in het Friese paard te verdiepen. Hij las veel boeken om zo antwoorden op vele vragen te krijgen.

Ben jij de trotse eigenaar van een Fries paard? Heb je jouw paard opgevoed met behulp van ‘Het Ultieme Handboek Voor Het Friese Paard’? Dan zijn we ontzettend benieuwd wat jij van dit E-Book vindt. Hebben jij en je Friese paard er baat bij gehad? Zou je andere Friese paard eigenaren aanraden dit E-Book te kopen? Deel je ervaring op deze pagina van NederlandReview.

10