Claimingo

5.6

Bestellen

5.4

Service

5.3

Prijs

4.9

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Claimingo

Lees hier hoe de klanten van Claimingo de service van dit Utrechtse Claimbedrijf ervaren. Bij Claimingo kan je terecht als je een claim wilt indienen om vergoeding te ontvangen voor een vertraagde of geannuleerde vlucht. De klanten van Claimingo zijn onder andere zo tevreden omdat ze zelf kunnen kiezen hoe hun claim wordt behandeld. Je kan namelijk kiezen of je binnen een week een gegarandeerd bedrag wilt ontvangen of, als de luchtvaartmaatschappij uitbetaalt, een hoger bedrag. Schrijf zelf een review of lees hoe anderen succesvol de vergoeding hebben geclaimd waar ze recht op hadden.


Over Claimingo

Claimingo komt op voor de rechten van luchtvaartpassagiers die getroffen zijn door vertraging, annulering of overboeking. Ondanks Europese regelgeving op dit gebied claimt 80% van de reizigers niet de vergoeding waar ze recht op hebben. Deels omdat ze niet weten dat dat kan en deels omdat het ingewikkeld kan zijn om zelf een claim in te dienen. Je moet daarvoor namelijk juridische brieven schrijven en veel geduld hebben. Gelukkig heeft Claimingo een team van juristen dat de klanten ook nog eens graag te woord staat. Zo maken ze samen met de klanten het claimen van een vergoeding makkelijker voor iedereen.




Wat maakt Claimingo uniek?

Claimingo is het enige claimbedrijf in Nederland dat haar klanten direct geld biedt voor een claim. Alle andere concurrenten werken op no cure no pay basis. Natuurlijk is dat een keurige manier van werken, het biedt echter weinig zekerheid. Gemiddeld duren claims 6 tot 8 maanden en kan je van tevoren niet zeggen of de claim zal slagen of niet. Daarom neemt Claimingo dat risico over. Zodat de klant de vergoeding ontvangt waar hij of zij recht op heeft, zonder de juridische rompslomp die samen gaat met het indienen van een claim bij een luchtvaartmaatschappij.


Hoe werkt dat?

Als je benieuwd bent of jij ook in aanmerking komt voor een vergoeding, omdat je bijvoorbeeld vertraging hebt gehad of je vlucht was geannuleerd, vul dan je vluchtnummer in op de site van Claimingo. Binnen twee minuten weet je of je in aanmerking komt voor compensatie. Vervolgens hebben de juristen van Claimingo even de tijd nodig om jouw claim persoonlijk te beoordelen. Als dat gebeurd is (binnen twee dagen) krijg jij een aanbod op maat. Je kan dan kiezen of je direct geld wilt ontvangen (Claim&GO) of liever wacht tot de luchtvaartmaatschappij uitbetaalt (No cure no Pay). Aan jou de keus. Het begint allemaal met het invullen van het nummer en de datum van je vlucht.


Jouw mening telt

Heb jij al eerder een claim ingediend bij Claimingo? Zij willen heel graag weten of jij tevreden was met de dienstverlening. Claimingo stelt namelijk hoge eisen aan haar klantenservice en heeft de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Kreeg je direct iemand aan de lijn? Werd je vriendelijk behandeld? Is je claim uiteindelijk geslaagd? Schrijf je review op NederlandReview en zorg dat Claimingo nog meer mensen kan helpen om de vergoeding te claimen waar zij recht op hebben. 


Hoe zijn de ervaringen van gedupeerde reizigers met het indienen van claims voor vergoedingen bij vertraagde vliegtuigen bij Claimingo? Lees reviews!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (14)

Never got the claim though i had the right to compensation

I trusted them with my claim but they never actually did anything, I lost the compensation because they did not act or defend me even though I had a right to a compensation. They blamed me for them not doing anything with the claim. Don't trust them!!!!!

D

D'Huyvetter

12-11-2022

0

oktober 2018

Oktober 2018 zijn wij op vakantie gegaan, claim ingediend (1 dag vertraging) tot op heden 7-1-2020 nog steeds niks ontvangen!! oplichters!!

B

Benjamin

07-01-2020

0

Claim Lissabon-Amsterdam

In april 2018 vervelende ervaring met de terugvlucht van Lissabon naar Amsterdam gehad. Zeer onbeschoft door medewerker van de TAP behandeld. Claim bij hen ingediend, maar geen reactie. Bij Claimingo terecht gekomen. Heeft uiteindelijk 20 maanden geduurd, maar zaak wel gewonnen. Enige nadeel is dat je steeds moet vragen hoe de stand van zaken is. Wellicht komt dit door de drukte bij Claimingo. Ik zou er zo weer voor kiezen.

R

R. Viergever

30-12-2019

0

Claim ingediend via Claimingo

Eind oktober 2018 bij Claimingo een claim gestart tegen Eurowings m.b.t. vlucht O8MNJF op 19 oktober 2018. Claimingo geeft nagenoeg geen informatie omtrent de voortgang tenzij jezelf daarom vraagt. De informatie die je dan krijgt is heel summier en vrijblijvend. Ik heb sterke twijfels over hun werkwijze in mijn claim. Tot op de dag van vandaag, 22 december 2019, nog steeds geen uitsluitsel gekregen. Ik vraag mij af of ik mijn claim via hen kan intrekken en kan indienen via een ander bureau, dat een andere claim van mij, binnen 5 weken al had afgehandeld. Mijn vertrouwen in Claimingo is verdwenen.

C

C.A.N. Prins

22-12-2019

1

Gewoon slecht

Je zit gelijk aan ze vast tegen betaling ben je van ze af ze houden 24% in van je claim dus nooit 600 euro terug. En dan ook nog de administratie kosten.. Als je mailt krijg je niks terug als je belt moet je geluk hebben dat er wordt opgenomen. In december claim in gediend. Februari zou betaald worden. Nog niks gehad.. Inmiddels weer op reis geweest met vertraging dit bij de eigen maatschapij ingediend binnen 4 weken had ik alles terug en werd er ook niks ingehouden.. Ik beveel claimingo zeker niet aan.. Oplichters

S

Sheila

03-03-2019

0

NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN.

Ik maart bericht van Claimingo ontvangen dat alle stukken met betrekking tot claim (zoekgeraakte koffers) bij hun binnen waren. Nog steeds geen vergoeding ontvangen. Krijg de indruk dat er niet veel mee wordt gedaan.

C

Corrie

21-12-2018

0

Duurt lang

Heb in juli 2018 al alles ingediend en nog steeds niks gehoord

A

Alice Janssens

23-08-2018

0

mafia praktijken

zoonlief word automatisch naar claimingo site gelinkt en zou nu vast hangen aan jullie diensten....wat een rare manier van werken en riekt naar oplichting

P

peter

12-07-2018

0

Claim

Een paar weken geleden een claim ingediend maar nog steeds niks gehoord helaas..

D

Deb

19-06-2018

0

Je kan het zelf ook in 5 minuten

Opdringerig en leggen niet het hele verhaal uit

B

bram

07-10-2017

4

hier tenminste niet afgescheept

Heel fijn dat ik tenminste ERGENS terecht kon met mijn problemen. Bij de maatschappij zelf werd ik telkens afgescheept. Bedankt!

M

Marijke

06-09-2017

3

Factuur van 40 euro.

Na mijn gegevens op de website van Claimingo hebben ingevuld om te kijken of ik recht op een claim had kreeg ik bericht dat ik in aanmerking kwam om te claimen. Toen ik zei dat ik dit niet wilde doen vanwege een ander claimbureau werd er een factuur van 40 euro verstuurd. Administratie kosten.. Let goed op de algemene voorwaarden! Zodra je iets invult op de website zit je eraan vast, of krijg je dus een rekening zoals ik.

H

Hanna

01-09-2017

1

Top service van Claimingo

Top service van Claimingo, al binnen 5 dagen had ik mijn vergoeding binnen die ik gelukkig op vakantie kon uitgeven. Bij de volgende vertraging ga ik zeker Claimingo opnieuw gebruiken! Dank jullie wel!

L

Lynn Vermeulen

10-08-2017

1

Goede en snelle service

Goede en snelle service! Zeker een aanrader!

E

Emma Pieterse

10-08-2017

1