BlueMovement

4

Bestellen

4

Service

4

Prijs

4

Levering

50%

Zou hier weer kopen

BlueMovement

Ben je op zoek naar een organisatie waar je Bosch apparaten kunt huren? Wellicht is BlueMovement een geschikt bedrijf voor jou.  


Wat is BlueMovement?

 


BlueMovement biedt huishoudapparaten van Bosch aan. Daarbij worden abonnementen aangeboden op de producten. BlueMovement valt onder de paraplu van BSH Huishoudapparaten B.V. BlueMovement blijft eigenaar van de apparaten en zorgt voor onderhoud, het opknappen en recyclen van de apparaten. Het doel is dat de apparaten zo lang mogelijk meegaan. Mocht je een abonnement afsluiten bij BlueMovement dan is dit te allen tijde inclusief de meest energiezuinige apparaten van Bosch. Het bedrijf stelt dat het serviceteam altijd voor je klaar staat.  


Wetenswaardigheden

 


Je kunt abonnementen per automatische incasso of creditcard betalen. Mocht je een deal aangaan met BleuMovement dan is er geen BKR registratie. Er is wel een acceptatiebeleid opgesteld. Dit doen ze om financiële risico's te beperken. Deze kredietwaardigheidstoets zal uitgevoerd worden door Focum. Dit is een extern handelsinformatiebureau.  


Borg

 


Je dient bij BlueMovement een borg te betalen. Dit doe je voor € 75,- per apparaat. Het bedrag dient vooraf voldaan te worden. Dit kun je doen via iDEAL of creditcard. Dit is dus voor het moment, dat het huishoudapparaat bij je thuis geleverd zal worden. Je zult de borg na afloop van de abonnementsperiode weer terug ontvangen. Uiteraard moet het apparaat dan wel in goede staat verkeren. Mocht je een abonnement voor minder dan 2 jaar afsluiten dan wordt de borg verrekend met de retourvergoeding.  


Leveringen

 


De huishoudapparaten zullen bij je bezorgd worden op het moment dat het jou het beste uitkomt. Het vervoersbedrijf waarmee BlueMovement samenwerkt zal telefonisch contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Dit gebeurt binnen een werkdag nadat jij je bestelling hebt gedaan. Het bedrijf stelt jouw oude apparaat graag een nieuw leven in te blazen. Het is in een dergelijke situatie wel van belang dat het apparaat in goede staat verkeerd. Losse onderdelen zullen niet meegenomen worden.  


Corona

 


Op het moment van schrijven gelden er scherpe overheidsmaatregelen in verband met het coronavirus. Dit betekent onder meer dat het koeriersbedrijf niet bij klanten mogen binnenkomen. Het koeriersbedrijf zal hierdoor de apparaten voor de deur zetten. Ook is het van belang dat klanten bij retour, de apparaten voor de deur klaar zetten. Mocht dit het geval zijn dan wordt alles graag meegenomen.


Apparaten kunnen dus even niet binnen afgeleverd en geïnstalleerd worden. Op het moment dat het risicoloos zal zijn, zal het bedrijf dit weer veranderen. Want, er wordt aangegeven je graag te helpen. Er wordt wel hulp op afstand aangeboden, mocht je er bijvoorbeeld niet uitkomen met de installatie. Hou de ontwikkelingen en updates i.v.m. corona a.u.b. in de gaten via de website van BlueMovement.  


Als je een abonnement hebt afgesloten zul je daar meer informatie over ontvangen. Er wordt aangegeven dat klanten apparaten zelf in ontvangst moeten nemen. Je dient je ook te legitimeren. Er moet ook voor ontvangst getekend worden. De chauffeur van het vervoersbedrijf zal je vragen om je legitimatie en het documentnummer te noteren. Het is dus verstandig om het een en ander bij de hand te hebben.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij BlueMovement? Ben je tevreden over de producten/diensten van BlueMovement? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij BlueMovement? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (4)

Bluemovement huur daar nooit apparatuur bij Monteurs maken zelf schade aan de apparatuur ze kijken nog eens eens goed bij storing ze doen maar iets wat niet goed is gaten boren in wasmachines zodat de klant de borg kwijt is klantenservice beloven van alles maar komen nooit afspraken na ze bellen nooit terug Het zijn profiteurs vooral bij oudere mensen ze belazeren iedereen. Ze hebben maar 1 doel en dat is geld binnen halen voor de directeur de klanten hebben ze maling aan dus echte grote oplichters dus iedereen is gewaarschuwd voor de oplichters Klanten wordt niet naar geluisterd Echt schandalig hoe ze te werk gaan met klanten

A

Andreas

13-05-2023

0forum

Een totale teleurstelling. Washing machine rental

Helaas deed ik het niet goed met Blue Movement. Alles leek geweldig. Goede website, goed gepresenteerde service, eenvoudige registratie en bestelling van het product (een wasmachine in mijn geval). Daar begint het probleem. Als je bestelt, is er een gedeelte met opmerkingen voor het bedrijf en voor de bezorgers. In dit gedeelte was ik heel duidelijk met het appartement (3e verdieping, wat nog steeds onder de service valt) en het type huis waarin ik woonde. Een huis in het centrum van de stad, steile trappen, maar waar alle buren normale wasmachines hebben, in mijn eigen appartement stond een normale wasmachine, geen kleine ook. Toen de bezorgers met de wasmachine naar mijn huis kwamen, kwamen ze rokend aan, een van hen (en degene die de auto bestuurde) met een volledig gebroken en gehandicapte vinger. Geen van hen had de boodschap ontvangen die ik in mijn serviceverzoek had verduidelijkt. Ze naderden de trappen van mijn huis, en zeiden me "onmogelijk". Nadat ik hen had uitgelegd dat iedereen een wasmachine heeft, en dat er zelfs op de 3e verdieping een wasmachine stond, dezelfde die via de trap werd vervoerd en niet met een kraan, zeiden ze me dat het onmogelijk was. Ze namen foto's, belden het kantoor, en niets. Ik bood zelfs aan om hen te helpen de wasmachine naar boven te brengen, en niets. Omdat er niet eens een poging was om het op te tillen, en omdat de persoon die het afleverde een gebroken vinger had (als hij wasmachines en koelkasten komt afleveren), heb ik verschillende keren met Blue Movement gecommuniceerd om mijn aanbetaling terug te krijgen, wat, hoewel ze een clausule hebben waarin staat dat ze het niet teruggeven, in mijn geval extreem oneerlijk was dat ze het niet deden. "De eenmalige kosten zijn voor de levering, installatie en teruggave van de toestellen" - Het toestel werd niet geleverd, noch geïnstalleerd, noch teruggegeven. Zelfs geen kleine poging om het ter sprake te brengen. Mijn buurman gaf aan dat Cool Blue levering uitzonderlijk was, twee ervaren jongens kwamen en tilden de wasmachine zonder klachten de trap op. Blue Movement reageerde onbehulpzaam, gaf me geen nummer en contactinformatie van iemand hoog om mijn terugbetaling te vragen. Ik werd in twee e-mails afgekapt en kreeg verder niets. Een totale teleurstelling, ze leken een innovatief, jong, modern, begripvol bedrijf. De waarheid is dat ik met een zeer bittere smaak ben achtergebleven, en ik zou het niemand anders kunnen aanbevelen. Hoe aantrekkelijk hun bedrijfsmodel en website ook zijn.

I

Ilan

09-05-2023

0forum

Koffiemachine

Heb nu al geruime tijd een koffiemachine en tot nu toe bevalt het prima. Het apparaat werd keurig thuis afgeleverd en de gebruiksaanwijzing was heel duidelijk. Ik ga zeker meer gebruik maken van dit bedrijf als er een apparaat vervangen moet worden.

E

Erik

30-04-2023

0forum

Wasmachine droger

Bestel noooooooit wat hier ! Kapotte spullen krijg je en behulpzaam zijn ze niet ! Na 1 dag belde ik al dat de wasmachine een kapotte deur had. Er na kwam mijn was er nat uit. Nog niet verholpen en nu kan ik hem niet gebruiken omdat hij ontzettend veel lawaai maakt en alle kanten op gaat! Zelfs de man die hier kwam zei dat hij een error had moest maar 2 week wachten ondertussen laten ze niks van zich horen ! Troep neem vanaf vandaag een advocaat in handen want ik betaal niks !

S

Sabine

27-07-2021

0forum