TrainMore
Alle reviewsTrainMore
Alle reviews (22)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Lidmaatschap
Oplichters en geldwolven die je niet telefonisch kunt bereiken. Reactie per mail duurt ook vaak minimaal een week zonder concreet antwoord behalve naar algemene voorwaarden verwijzen. Dit bedrijf heeft 100% schijt aan haar klanten. Ga hier niet heen.
Abonnement
Mega/slechte service en totaal geen communicatie. Discriminerend naar leeftijd ook. Waar deloos. Neem géén abonnement!
1 jaar
Alc4 maand een lid. Nog geen deftige match of voorstel. Veel van de voorstellende partners zijn niet geïnteresseerd in een vaste relatie.
Membership niet eens een ster waard!!!!!!!!!!
Eerst door moeten betalen terwijl ze dicht waren. En toen De slechtste service OOOIT! Ik ben drie maanden bezig geweest met het opzeggen van mijn abonnement en toen ik zei dat ik mijn extra opzeg maand niet wilde betalen aangezien ik al maanden bezig was! Ik bedoel welk bedrijf heeft geen telefoon nummer. Dicht door COVID maar ook niet bereikbaar via de mail! Zijn ze eindelijk open, ga ik erheen krijg ik iemand voor mij die niet de autoriteit heeft om mijn abonnement op te zeggen dus word ik weer terug gestuurd maar de mail!!! En vervolgens kreeg ik een aanmaning bedrijf op mijn dak! Ik raad iedereen train more af! De ruimtes zijn ook nog eens heel donker dus je ziet helemaal niks! De muziek staat verschikkelijk hard en de filmpjes zijn heel gaar! En daar betaald je dan bijna 50euro per maand voor! Je kan Nog beter naar basic fit daar is het een stuk goedkoper en staat alles wat dichter op elkaar maar daar weet je op ze mist wel wat je krijgt en is het je geld waard!!!
Membership
Amazing facilities, machines and staff is very friendly but chill. Great price for what they offer. Very recommended
Nooit meer!
Dicht tijdens lockdown maar toch moet je blijven betalen, anders krijg je een incasso op je dak. En dan denken dat je het goed kunt maken met wat gare filmpjes.
2 jarige abonnement
Train more is een grote oplichters.
Ze waren gesloten tjdens corona. Ze hebben een mail gestuurd dat we binnen 14 dagen €169.16 moeten betalen.
Geen telefoonnummer. Je kunt nergens bellen.
GROTE OPLICHTERS2 jarige abonnement
Grote oplichters. Zonder service tijdens corona €169 gestuurd. De Abonnoment is opgezegt maar dit is niet geaccepteerd blijkbaar dus Je mag niks annuleren.
2 jarig abbonement
Vanwege de coronapandemie kan mijn partner, die tot de hoogrisicogroep behoort, niet aan het virus worden blootgesteld en daarom heb ik besloten het lidmaatschap te annuleren. Trainmore trekt zich daar echter niets van aan en valt me lastig met rente, ondanks het feit dat de sportschool gesloten was en ik zei dat dit onveilig is voor mijn partner, rekenen ze me rente aan omdat ze weigeren te annuleren.
doorlopend abonnement
schrijven zomaar weer € 49 af zonder dienst te verlenen of te communiceren met klant
ingeschreven op spinning les en trainer is er niet en ook geen communicatie over niet doorgaan lesSport abbonement
Afsluiten gaat prima je krijgt allerlei extra’s “gratis” voor de volgende maand moet je die wel per mail opzeggen anders moet je betalen.
Bellen met vragen kan niet want er is geen telefoonnummer.
Zelfs tijdens de lockdown berekenen ze kosten terwijl andere sportscholen dit niet doen.
Raad je niet aan om lid te wordenTrainmore 1-jarig Black Label (Amsterdam SIngel)
- Per 22-01-2020 een 1-jarig contract afgesloten, maar nu bij het stopzetten van het abonnement blijkt dat het contract pas inging per 01-04-2021 omdat het een speciale 'actie' was en de eerste 2 maanden gratis waren. Dit betekent dat ik nog 2 maanden langer door moet betalen. Erg slechte service! En dat terwijl het hartstikke duur is. Als ik minder kon geven dan 1 ster dan zou ik dat zeker doen. Ver weg blijven van deze shitshow!
Service
Abonnementen zijn met addertjes onder het gras. Standaard Ads on ( producten) die je zelf uit moet zetten. Anders krijg je de rekening gepresenteerd
waardeloos gedrag
Er is crisis in het land. Alle sportscholen dicht. Ondernemers voelen het, dat ben ik zelf ook. Ik kap alle kosten dus ook sportschool. Maar Trainmore blijft rustig doorvorderen zonder enige communicatie. Als ik de incasso stop zet, krijg ik een navordering via een incassobureau. Wat een waardeloos gedrag.
Lidmaatschap
Onlangs een rekening van €240 euro betaald wegens niet kunnen sporten tijdens de corona en dat ook nog via een incasso bureau. Vervolgens betaal je dat en wil je het weer oppakken, kun je niet sporten omdat ze dat waarschijnlijk niet in hun administratie hebben verwerkt en de klantenservice vind het denk ik wel prima zo, want je krijgt na een week geen antwoord terug. Dit verklaart natuurlijk ook wel waarom er geen telefoonnummer beschikbaar is.
Heel jammer dit en dan heb ik de persoonlijke service in de gym nog niet benoemd.Abbonoment
Waardeloze klantenservice. Reageert pas na weken of maanden en komt telkens met hetzelfde, juridische niet onderbouwde, antwoord maar stuurt wel een incassobureau achter ja aan.
Lidmaatschap sportschool
Helaas laat de klantenservice veel te wensen over. Reageren heel laat of niet op vragen over het abonnement. Bij aanvang van het abonnement wordt je vertelt dat er een gesprek met een personal trainer zal zijn... ik zit daar na 18 maanden nog op te wachten eerlijk gezegd. In de sportschool bemoeien begeleiders zich nergens mee, wat vooreen aantal mensen juist prettig zal zijn. Sportfaciliteiten zijn ok. Machines werken en doen wat ze moeten doen. Leuk is dat er een sauna'tje bij zit. Als je na de eerste maand groepstrainigen of begeleiding wil, moet je daarvoor betalen. De maand gratis sporten is altijd extra, dus je abonnement gaat pas na die gratis maanden in. Dit kom je tegen als je gaat opzeggen. Het is een prijsvechter, en dat merk je.
Studenten abo
Ik vind de klantenservice zeer ondermaats
Dreigen met incasso en proberen je te laten doorbetalen tijdens de lockdown COVID-19
Het probleem is nog steeds niet opgelost
Ook na 1 x proefles zit je direct aan je abo vast ....
Ik vind dit een hele slecht zaak en zal ook niemand adviseren om daar een abo te nemen
Niet doen dusabonnement
Medewerkers in de sportschool zijn superaardig.
Maar het concept van TrainMore is zeer onpersoonlijk. -De "klantenservice"reageert niet of heeeel laat op je mailtjes. Klanten boven de 35 jaar zijn niet welkom, in eigen woorden: "Gericht op publiek tot 35 jaar".Sport abonnement
Klantenservicemedewerkers zijn achterbaks en proberen geld af te troggelen door middel van incassobureau.
Mijn vriendin was zwanger en heb gevraagd om het contract te bevriezen waarop ze het contract hebben beëindigd en de hoofdsom hebben neergelegd bij boeder incasso gevestigd in Haarlem.Ik wilde mijn lidmaatschap opzeggen. Ik had destijds gekozen voor een 2jarig contract. In aug. 2018 heb ik mij ingeschreven en vervolgens kreeg ik, toen ik op wilde zeggen, te horen dat het contract per okt.2020 wordt beëindigd. Ik gaf aan dat als ik in aug. lid ben geworden dus ook graag per aug. op wilde zeggen. Zei de mevrouw van Trainmore dat ik de eerste 2 maanden 'gratis sporten' heb gekregen en dat mijn lidmaatschap dan ook pas in okt. in is gegaan..... Dus ik leg haar (verbaasd als ik was) uit dat ik dan toch geen 2 maanden 'gratis' heb gesport, als ik vervolgens in 2020 nog 2 maanden extra moet betalen omdat mijn lidmaatschap met 2 maanden wordt verlengd! Uiteindelijk heb ik een klacht ingediend. En hebben ze de beëindigen alsnog verschoven naar aug. maar wat ik hier dus mee wil zeggen is dat, wanneer je er niet op let, ze je zo op proberen te lichten. Net als dat ik nu niet voor de sportschool wil betalen, immers, ze zijn gesloten en ik kan geen gebruik maken van de faciliteiten. Krijg ik alsnog de rekening, en vervolgens gooien ze er allemaal kosten bovenop. Op een gegeven moment was de factuur €85 ipv €40, dat zou dus betekenen dat ze er na de eerste herinnering meer dan de helft bovenop gooien! En als je contact met ze op probeert te nemen, reageren ze pas na 2 weken terwijl ze er in de tussentijd rustig weer €60 bovenop gooien. Uiteindelijk betaal ik het dan maar omdat ik niet verdere verhogingen wil krijgen, maar dat is toch te gek voor woorden!
Precies hetzelfde verhaal bij mij! Belachelijk!
Ze zijn inderdaad écht achterbaks. ALs mijn contract verlopen is kom ik er never nooit meer terug.
Hier het zelfde verhaal. Word geen lid van deze sportschool.
Same exact problem here, in addition they charged me undisclosed upgrade fees that I didnt know were added at sign up and refused to refund it. This business are scammers. I feel like people in the same situation need to get together and file one big law suit against this fraudulent business
Er zijn zeg maar nogal wat kleine lettertjes... en TrainMore slaat daar graag mee om de oren.
Exactly the same situation! They said even though I signed up September 2019 my contract expires December 2020. I couldn't get ANY customer support to explain this to me. No email responses. Even at my local gym they didn't help and just shrugged and said I have to send another email via the website.
Finally, I got someone on the line on Facebook and after a LOT of arguing I wrote:
"Please point out for me WHERE it is explained like this anywhere in the website or sign-up procedure.
Nowhere is it explained that I am paying 12 months for a 14 month membership instead of that I'm paying 10 months for a 12 month membership.
I signed up for the gym on September 2019 for a 12 month membership. Please point me to any explanation online or in the signup process that states that my 12 month contract only started on December.
I have sent multiple emails, and I have not received ANY help or communication from Trainmore. Only via Facebook am I getting ANY response. I even went to my branch to talk to the staff, who couldn't help me and told me to send another email."
Then they kind of buckled and replied: "You joined at 30-9-2019, so I corrected the end date of your contract to 1-10-2020. I see you also cancelled your contract at 16-9-2020, therefore I ended your membership at 1-11-2020 including one calendar month notice. Enjoy your day"
Such a scam. They KNOW they are wrong because it is NOWHERE communicated that you sign up for 2 free months and only THEN does your 12 month contract start.
Not to mention all the other extra costs, such as the sneaky opt-out for the extra upgrade services that you 'trial' when you sign up, for which I had to pay 2 extra months because by the time you realize that they have started charging you for flavored water they can only 'cancel' your upgrade in the NEXT month.
They try to get extra money out of you through every possible sneaky tactic in the book. Disgrace.Ik heb ook zo’n probleem met hun. Ik ga de rechter het uitleggen, ben er mee bezig. Neem contact met mij. Samen kunnen wij kijken wat wij kunnen doen. Wat vinden jullie er van ?
The same here. I finally received nonpolite reply from customer service that I got 2 free month, thus after that my membership of 12 months have started. They keep on charging while gym is closed. I'm paying my last month in April and, thanks God, it's over. I don't recommend Trainmore to anyone. The customer service is bad.
Anderen bekeken ook


Viata.nl, geliefd of gehaat? Lees het hier! Vind jij het ook heerlijk om een review te lezen of een beoordeling van een bedrijf om daarna te beslis...

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Snel afvallen is iets wat iedereen graag zou willen. Er zijn verschillende webwinkels waar je allerlei producten kunt kopen om snel en gezond af te...
Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Of jij gebruikt de sportschool voor heel iets anders, of je post je review bij het verkeerde bedrijf ;)