TrainMore

3.2

Bestellen

3

Service

3.1

Prijs

3.1

Levering

41.4%

Zou hier weer kopen

TrainMore

Ben jij op zoek naar een betaalbare gym om lekker te trainen? Overweeg je te gaan trainen bij TrainMore of wil je misschien toch ergens anders gaan sporten? Zoek je echt een gym om fanatiek te sporten en hecht je bij een sportschool aan het opdoen van nieuwe sociale contacten? Je bent absoluut niet de enige. In de huidige tijd waarin we leven hebben veel mensen een gezonde leefstijl hoog in het vaandel staan. Om je een goede keuze te laten maken voor een sportschool is er maar één manier, en dat is achterhalen wat klanten van TrainMore vinden. Zijn ze tevreden over de prijs, vinden ze het lekker om hier te trainen of hebben ze spijt van hun keuze? Via NederlandReview lees je de ervaringen van hun klanten, zodat je precies weet waar je aan toe bent.


Over TrainMore


TrainMore is een sportschool met meerdere vestigingen door heel Nederland. Het bedrijf waar fitness op nummer één staat, richt zich op mensen die er graag op uit trekken en ook nog eens fit door het leven willen gaan. Fitnessen om in goede vorm een favoriet festival te bezoeken. De sportschool gelooft daarnaast sterk in het feit dat sport zorgt voor meer energie en levensplezier. Je kunt bij TrainMore zelf trainen, maar ook onder begeleiding van een personal trainer. Er zijn tevens verschillende groepslessen waar je aan mee kunt doen.


Abonnementen TrainMore


TrainMore is flexibel als het gaat om abonnementen. Jij kunt kijken welk abonnement het beste bij je past. Er zijn drie abonnementen die je kunt afsluiten. Je kunt kiezen uit het reguliere, black-label en non stop abonnement. Hiermee wil de sportschool tegemoet komen aan de wensen van al haar (potentiele) klanten. Er zijn ook speciale regelingen voor bedrijven zodat medewerkers voordelig kunnen sporten.


Een bekende slogan is: “The more you put in, the more you get out!”. Deze slogan houdt in dat iedere workout wordt beloond met € 1,- korting. Een ander voordeeltje is de dagpas. Mocht je twijfelen over welk membership je het beste zou kunnen afsluiten, dan kun je eerst een gratis dagpas aanvragen. Je kunt dan gratis een keer trainen of meedoen tijdens een les in één van de gyms van TrainMore.


Als je je abonnement wil opzeggen is dat mogelijk via een speciaal digitaal formulier. Je moet die invullen en verzenden. De sportschool verzoekt feedback te geven als je je abonnement opzegt. Ze willen graag weten hoe ze zaken kunnen verbeteren.


Klachtenafhandeling  


Heb je een klacht over TrainMore? Het bedrijf is aangesloten bij NL Actief. Dat betekent dat de Algemene Leveringsvoorwaarden van NL Actief tot stand zijn gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg van de Sociaal Economische Raad. Hierin staat veel bruikbare informatie zoals de afhandeling van klachten.


Review


Ben jij bekend met TrainMore? Heb je er een abonnement of heb je er in het verleden gesport? Jouw mening telt! We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen. We kunnen het zeer waarderen als je hier een review achterlaat. Hiermee help jij andere de juiste keuze te maken. Zelf heb jij profijt van de reviews die andere mensen achterlaten.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (29)

Membership Oosterdok / Javaplein

I would not recommend this company. The prices are unreasonable for what you get. Things are often out of order, there is constant renovation so you cannot use the facilities. But the worst is that there is no customer service - you send in a request and they NEVER respond. I have done this on multiple occasions and not once have I received a reply. They make it very difficult to cancel your membership and then charge you extra with no explanation.

I

Isa

18-10-2024

0

Membership Javaplein

Ongelofelijk onprofessioneel bedrijf. Sinds ik lid werd in Amsterdam werden meermaals incorrecte bedragen tot wel 160 euro geïncasseerd. Als ik aangaf deze niet te willen betalen (aangezien mijn lidmaatschap absoluut niet zo hoog is), werd er niet goed gecommuniceerd. Na honderden euro's aan verkeerde incasso's stoppen ze met reageren op mails. Pure oplichting dus, blijf uit de weg van dit bedrijf.

N

noémi

25-09-2023

0

Gym Membership at Rotterdam Coolsingel

Extremely unfriendly and unwelcoming staff. Every time I go there, I greet the staff, and they don't greet me back; I also say goodbye when I leave, but they don't react to that either. They only speak amongst each other and do not engage much with the clients. I am not the only one who has complained. Absolutely vital that they change that. Mostly considering the price we pay. I would not recommend a membership.

N

Nina

16-09-2023

0

Student membership The Hague

Tip: don’t get a membership here. At least not in The Hague if not at the company at all. First of all, Most of the reviews are accurate. My experience: When I applied they offered one free private coach workout. They didn’t have that. Slowly all the things they promised didn’t take place. Like an only women’s department for example. When I applied they said they were going to have an area just for women. Which I don’t think is necessary but it was nice. Never happened though. When I applied I specifically wanted a membership that I could cancel monthly. When I wanted to end my membership that option was nowhere to be found. I might’ve read it wrong but I highly doubt that. I looked for a gym that specifically had a student membership that can be ended flexibly. I couldn’t find the proof anywhere in my email when wanting to prove it. That’s my fault, it is what it is. But I feel ripped off. I am quite sure they advertised the student membership with a monthly cancellation policy in 2022. Im open for correction from other members though. Anyone else had this?

M

Member

24-04-2023

0

membership

I payed for two months membership then cancelled. They have continued charging me monthly since from November 2022. Although I have completed the cancellation form online and spoken with their customer service to cancel multiple times they continue to charge. Now they are threatening to send me to collections. This company is a scam. Beware!

M

Michelle

15-04-2023

0

TrainMore Membership

Removes Facilities and Refuses to Cancel Contract 6 Months after signing a 16 month contract, they removed the yoga studio and the sauna. The yoga studio was removed without any notice. The sauna was removed with a little note next to the sauna door 30 days before it was closed. These facilities were the ones I used the most and the largest reasons for me signing with TrainMore. If TrainMore did not have these 2 facilities, I would have joined elsewhere. After sending many emails to client services explaining that the main reason I signed up at TrainMore no longer exists, and asking them to cancel my membership, and explaining my disappointment, I have been told to read the FAQ page on their website and ignored further. This is a 'premium' membership of 50+ euro per month with the service quality and hygiene worse than a student hostel. TrainMore just changes services delivered without consideration, but expects clients to pay the full amount regardless of not being able to do the same activities in the gym. A contract is an agreement of payment and services. If service changes, so should payment. I cannot train how I used to at this gym since they changed so much. This is not fair.

A

Anthony

23-01-2023

0

Gym membership

I just had enough. I've been a member for 4 years and it's just been very sad to see how the quality of the gym has kept on decreasing while their prices just increased. The gym has become impossible to train in. It's always ridiculously busy; even during off-peak hours. It's dirty most of the time and the lower floor always has a sewer smell. The number of group lessons has only decreased over the years, with the club no longer offering boxing lessons and having decreased the quality of the trainers. Furthermore, the staff behind the desk is more interested in playing with their phones than in helping members. Finally, they suddenly decided to increase their price by nonetheless than 62%. Their customer service team offered me a different rate because I was a 'valued member' who supported the club during the corona pandemic. Two weeks after they told me that the deal they had offered me was a mistake and that I had to pay the full increased fee. Logically I've had enough so I've canceled my membership.

B

Borja

17-08-2022

0

Lidmaatschap

Oplichters en geldwolven die je niet telefonisch kunt bereiken. Reactie per mail duurt ook vaak minimaal een week zonder concreet antwoord behalve naar algemene voorwaarden verwijzen. Dit bedrijf heeft 100% schijt aan haar klanten. Ga hier niet heen.

S

Stefan

16-03-2022

0

Abonnement

Mega/slechte service en totaal geen communicatie. Discriminerend naar leeftijd ook. Waar deloos. Neem géén abonnement!

M

M Niesthoven

23-02-2022

0

1 jaar

Alc4 maand een lid. Nog geen deftige match of voorstel. Veel van de voorstellende partners zijn niet geïnteresseerd in een vaste relatie.

S

Svitlana Vanhove

28-12-2021

1

Membership niet eens een ster waard!!!!!!!!!!

Eerst door moeten betalen terwijl ze dicht waren. En toen De slechtste service OOOIT! Ik ben drie maanden bezig geweest met het opzeggen van mijn abonnement en toen ik zei dat ik mijn extra opzeg maand niet wilde betalen aangezien ik al maanden bezig was! Ik bedoel welk bedrijf heeft geen telefoon nummer. Dicht door COVID maar ook niet bereikbaar via de mail! Zijn ze eindelijk open, ga ik erheen krijg ik iemand voor mij die niet de autoriteit heeft om mijn abonnement op te zeggen dus word ik weer terug gestuurd maar de mail!!! En vervolgens kreeg ik een aanmaning bedrijf op mijn dak! Ik raad iedereen train more af! De ruimtes zijn ook nog eens heel donker dus je ziet helemaal niks! De muziek staat verschikkelijk hard en de filmpjes zijn heel gaar! En daar betaald je dan bijna 50euro per maand voor! Je kan Nog beter naar basic fit daar is het een stuk goedkoper en staat alles wat dichter op elkaar maar daar weet je op ze mist wel wat je krijgt en is het je geld waard!!!

A

Anne

02-12-2021

0

Membership

Amazing facilities, machines and staff is very friendly but chill. Great price for what they offer. Very recommended

D

Daniel Jiménez

26-09-2021

0

Nooit meer!

Dicht tijdens lockdown maar toch moet je blijven betalen, anders krijg je een incasso op je dak. En dan denken dat je het goed kunt maken met wat gare filmpjes.

B

Bertje

09-09-2021

0

2 jarige abonnement

Train more is een grote oplichters. Ze waren gesloten tjdens corona. Ze hebben een mail gestuurd dat we binnen 14 dagen €169.16 moeten betalen. Geen telefoonnummer. Je kunt nergens bellen. GROTE OPLICHTERS

K

KS

15-07-2021

0

2 jarige abonnement

Grote oplichters. Zonder service tijdens corona €169 gestuurd. De Abonnoment is opgezegt maar dit is niet geaccepteerd blijkbaar dus Je mag niks annuleren.

2

2 jarig abonnement

10-07-2021

0

2 jarig abbonement

Vanwege de coronapandemie kan mijn partner, die tot de hoogrisicogroep behoort, niet aan het virus worden blootgesteld en daarom heb ik besloten het lidmaatschap te annuleren. Trainmore trekt zich daar echter niets van aan en valt me lastig met rente, ondanks het feit dat de sportschool gesloten was en ik zei dat dit onveilig is voor mijn partner, rekenen ze me rente aan omdat ze weigeren te annuleren.

A

Aldo

28-06-2021

0

doorlopend abonnement

schrijven zomaar weer € 49 af zonder dienst te verlenen of te communiceren met klant ingeschreven op spinning les en trainer is er niet en ook geen communicatie over niet doorgaan les

G

GK Ronduite

11-06-2021

0

Sport abbonement

Afsluiten gaat prima je krijgt allerlei extra’s “gratis” voor de volgende maand moet je die wel per mail opzeggen anders moet je betalen. Bellen met vragen kan niet want er is geen telefoonnummer. Zelfs tijdens de lockdown berekenen ze kosten terwijl andere sportscholen dit niet doen. Raad je niet aan om lid te worden

J

Joyce Brink

31-12-2020

0

Trainmore 1-jarig Black Label (Amsterdam SIngel)

- Per 22-01-2020 een 1-jarig contract afgesloten, maar nu bij het stopzetten van het abonnement blijkt dat het contract pas inging per 01-04-2021 omdat het een speciale 'actie' was en de eerste 2 maanden gratis waren. Dit betekent dat ik nog 2 maanden langer door moet betalen. Erg slechte service! En dat terwijl het hartstikke duur is. Als ik minder kon geven dan 1 ster dan zou ik dat zeker doen. Ver weg blijven van deze shitshow!

J

justus

07-12-2020

0

Service

Abonnementen zijn met addertjes onder het gras. Standaard Ads on ( producten) die je zelf uit moet zetten. Anders krijg je de rekening gepresenteerd

T

Tineke

27-09-2020

0