Myprotein
Alle reviewsMyprotein
Alle reviews (45)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Vegan Protein
Have never received order and costumer service is not replying
Three weeks ago i made my order to a postNL point. My protein sent it and it was returned on the same day dont know why. They send me another product and same problem, the point returned it on the same day. At the beginning customer service was really helpfull but then they started to say that the package was delivered and that i should ask some neighbourg... how if this was supposed tu be delivered in a point??.. also I attached them pictures of post nl where it says that both articles had been sent back... they say i would get an answe in two working days, has been now 4 working days and no answer yet and customer service stop answering my messages two days ago... At this point I don't have my order or my money...Meerdere producten
Zoals meerdere personen aangeven is het retour en klantenservice echt om te janken. Je kan alleen maar berichten sturen via de website waarna je vaak een automatisch gegenereerd bericht krijgt dat niet eens aansluit op je vraag. Vaak een ander persoon die je klacht oppakt. na 2 maanden eindelijk geld retour van een geretourneerd product.
Maar ik ben nog steeds aan het wachten op mijn geld van een artikel dat ZIJ geannuleerd hebben. Ik heb inmiddels al 10x hierover gemaild met bewijs dat ik het artikel betaald heb maar hun blijven vol houden dat ik voor dat artikel niet betaald heb. Ik heb afschriften en alles aangeleverd.
BESTEL VOORAL NIET!Meerdere bestellingen
NIET BESTELLEN, KLANTENSERVICE UITERMATE SLECHT!!
Wat een ellendige klantenservice hebben jullie, om voor te schamen!
Op 30/12, 3/1 en vandaag contact gehad met de vraag waar mijn geld blijft.
Retour al op 20 december verzonden en bewijs van POST NL dat het geleverd is.
Deze beide meegestuurd en dan krijg je als antwoord dat het bedrag in 3 tot 5 dagen wordt teruggeboekt.
Vervolgens op 4/1 een bedrag terugkrijgen va 29 euro, terwijl ik 129 euro hoor terug te krijgen. Meteen gemeld en krijg ik gewoon precies hetzelfde bericht en dat het op 1/1 is overgemaakt. Inmiddels 5 dagen verder en niks ontvangen, weer een bericht gestuurd met dat ik te weinig heb ontvangen en krijg gewoon weer hetzelfde bericht terug maar dan van een andere medewerker...
Aangegeven dat ik via de bank ga zorgen dat het wordt teruggeboekt (voordeel van creditcard). Krijg ik als antwoord: fijn dat u het bedrag heeft ontvangen....
Waarop ik antwoord: nee daarom ga ik het op deze manier doen, omdat jullie je werk niet goed kunnen doen blijkbaar.
Vervolgens krijg ik gewoon weer deze melding:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons met het verzoek tot terugbetaling.
Het bedrag zal tussen 3 tot 5 werkdagen worden teruggestort op uw bankrekening, creditcard of PayPal-rekening.
Als u na die tijd nog steeds geen restitutie ontvangen hebt, aarzel dan niet om nogmaals contact met ons op te nemen.
Uitermate teleurstellende service, bestel hier nooit meer!
En raadt het iedereen ook zeker niet aan!Kleding
Een jaar geleden een bestelling geplaatst bij Myprotein. Deel van de bestelling geretourneerd, hier een bevestiging van gekregen, maar ze blijven facturen sturen van de retourgezonden items al een jaar lang. Is op geen enkele manier normaal contact te krijgen met dit bedrijf en de betaling blijft mij achtervolgen, terwijl ik ze geen geld meer verschuldigd ben. Ik bestel hier zeker nooit meer!!!
Kleren
Retour verwerken is verschrikkelijk. Storten een te laag bedrag terug en wanneer je contact opneemt met de klantenservice komt hier niks nuttigs uit.
creatine monohydraat
Heb eiwitpoeder hier gehaald dat was prima, uiteindelijk creatine besteld en na 1,5 maand nog steeds niet ontvangen. Niet bereikbaar via de telefoon en via de mail reageren ze niet meer. Koop ontbinden is onmogelijk want als je daar iets over zegt krijg je geen reactie. Voor mij nooit meer.
kleding
VRESELIJK BEDRIJF. NIET HIER BESTELLEN!!!!
Kocht hier kleding die uiteindelijk niet paste. Ben nu al 4 weken bezig mijn geld terug te krijgen en heb nog steeds niets ontvangen! Pakket moest op eigen kosten naar Polen (a 30 euro), uiteindelijk na veel gedoe een retourlabel ontvangen. Inmiddels al 3 weken verder en myproteine laat niets van zich horen. Opnieuw via vreselijke standaard mails in contact met de klantenservice. Ze zeggen mijn pakket nooit ontvangen te hebben, wat niet waar is. PostNL heeft mij een bewijs van aflevering gestuurd. Inmiddels al deze bewijsstukken opgestuurd, en nu maar hopen dat ze het bedrag over maken...
IK BESTEL HIER NOOIT MEER!Eiwitshake
Snelle levering , maar retour moet naar Polen? Nog duurder dan gekost heeft . Geen contact te krijgen en geen telefoonbummer te vinden op de website. Nooit meer!!!!
Sportkleding
VERSCHRIKKELIJKE SERVICE!! Als je niet zeker weet dat je je bestelling volledig gaat houden, dan moet je hier NIET bestellen. Ze promoten overal dat retourneren gratis is, maar wat je hier allemaal voor moet doen is belachelijk. Ik ben nu al twee weken met hun in contact over het terugbetalen van het verzendlabel.
Ze wisselen elk uur van medewerker, en ze lezen niet de geschiedenis. Dus je wordt constant om dezelfde informatie gevraagd ipv dat ze iets uitvoeren. NOOIT MEER!Shirt en sport bh
Slechte klantenservice
Alleen geautomatiseerde berichten
Gratis retourneren klopt niet. Bij het laatste stadium vh retourformulier moet je €4,98 betalen voor retourkosten.
Chat werkt niet.
Niet bestellen!!Retourzending
Hele slechte service, trace geeft aan dat de retour zending is aangekomen! Maar de blijven volhouden dat het niet is aangekomen, bestel hier niet!! Ze staan je niet graag te woord! Dit lijkt een flinke scam!! Dus pas op, een gewaarschuwd mens telt voor twee!!
Vegan Chocolate Protein Shake
Dit is absoluut de meest waardeloze service ooit. Op 1 februari 2022 kocht ik een zak chocolade eiwitshake en tot dusver nog steeds NIKS ontvangen. Bij elk bericht naar de klantenservice wordt je afgescheept met het bericht dat ze het gaan onderzoeken en hierna hoor je helemaal niks meer. Absoluut schandalig!!!!! Nog steeds dus niet mijn bestelling ontvangen, terwijl er al bijna 3 maanden overheen is gegaan. Hoe KAN dit?!?!
myprotein koekje
Ik heb in mn hele leven nog nooit zo’n onsmakelijk hapje naar binnen gewerkt. Het was zo vies vooral die bittere mandarijnen schil of wat ‘oranged peel’ ook mag zijn. Ook was het droger dan de koekjes die bij je oma al een paar weken in de trommel zitten. Het zou me ook niet verbazen als je dit knetter harde koekje tegen iemand zn hoofd aan gooit dat ie de dag erna met een bult net zo groot als een hamster rond loopt. Conclusie ik vond dit koekje niet heel aangenaam.
Vriendelijke groetjes Judah!Retourbeleid
Belachelijke klantenservice als het gaat om het geld terug te storten voor een retour. Ik wacht nu al 5 weken op mijn terugstorting en nog steeds niks ontvangen na 5 mails verstuurd te hebben. Ik heb desnoods een mail gehad dat mijn geld binnen 3 tot 5 werkdagen terug gestort werd en na 9 dagen verder nog steeds niks ontvangen.
Kleding
In oktober 2021 voor meer dan €250,--besteld. Op tijd alles betaald. In november 2021 2 stuks geretourneerd. Pas vandaag, na 3 maanden en heel veel berichten, pas het teveel betaalde terug ontvangen. Wat eem verspilde energie. NOOIT meer
sportkledij
Zeer slechte service! Ik probeer al 3 weken een gratis retourlabel te bekomen (staat op hun website dat retourneren gratis is) anders moet ik zelf 32 euro betalen voor te retourneren. Ik heb verschillende emails gestuurd maart krijg telkens een antwoord waar ik niets mee ben. Er is geen telnummer beschikbaar waar je naar kan bellen. Ook geen chat. Je kan enkel een email sturen en dan krijg je een standaardantwoord terug. Schandalige klantenservice!!!! Best niet via deze site producten aanschaven.
protein poeder
tot 2 x toe is het misgegaan met één bestelling. De 1e keer is het pakket niet aangekomen (is op het sorteercentrum van DHL terecht gekomen, kunnen ze niets aan doen) maar uiteindelijk door DHL zelf retour gestuurd naar Myprotein. Daar is het pakket weer goed aangekomen. Nieuwe poging van Myprotein om het pakket naar mij te sturen, via PostNL deze keer. Van de 4 zaken eiwitpoeder is er 1 bezorgd. De doos was klein, daar hadden nooit 4 zakken ingepast dus zijn ze niet allemaal meegestuurd. De 3 zakken die niet geleverd zijn, zijn al wel door mij betaald (we zijn intussen al 3 weken verder). Op mijn vraag hoe ze dit gaan oplossen wordt gezegd dat er een refund klaar staat maar die moet nog goedgekeurd worden. Maar als ik dan na weer een week wachten informeer waar het geld blijft krijg ik als antwoord dat ze het pakket nog niet terug hebben ontvangen van me en dus pas geld retourneren als ik het bewijs instuur dat ik het pakket teruggestuurd heb...uuuuh??? Wat ik niet ontvangen heb kan ik niet terugsturen toch?!
Klantenservice is slecht bereikbaar. Geen telefoonnummer maar communiceren kan alleen via berichten in je account. Antwoorden zijn kort en oude berichten worden niet teruggelezen blijkbaar, ik blijf steeds dezelfde dingen doorgeven. Ik wil gewoon mijn geld terug voor spullen waarvoor ik betaald heb maar die niet geleverd zijn.Whey protein + pre-workout
Bestelling werd te laat geleverd. De track en trace link deed het niet. Ik vroeg mij na 2 weken wachten toch wel af waar mijn pakket bleef. Na 3 dagen te moeten hebben gewacht op een reactie met de vraag waar mijn pakket bleef eindelijk een reactie met nogmaals de link van de track en trace (die het niet deed, wat ik ook al had aangegeven). Bestelling komt eindelijk binnen. Doos was half geopend, beschadigd en er miste producten. Direct contact opgenomen met klantenservice (berichten). Halve antwoorden en erg onduidelijk. Inmiddels wacht ik al 4 dagen op een reactie van mijn laatst gestuurde bericht en wacht ik al bijna 1,5 week tot mijn probleem word opgelost. Producten zelf zijn oke, er zijn betere producten die niet heel veel duurder zijn. NIET KOPEN!!!
Kleding
Kleding voelt goedkoop (whish/aliexpress) kwaliteit. Retouren zijn drama... 2 weken en meer dan 8 berichten met tegenstrijdige halve antwoorden, onlogische processen en veel frustraties verder mijn bestelling retour gestuurd naar polen. Binnen 3 dagen bevestigd door DHL, nu een maand later nog geen bevestiging en wederom onlogisch vraag na onlogische vraag van de klantenservice die weer alleen via je account te bereiken is en traag en halve antwoorden teruggeeft... Van bestelling tot retour zijn we inmiddels ruim 7 weken verder en nog altijd niets terug en ontkennende antwoorden dus hoop is weg maar ik geef niet op dus wil iedereen waarschuwen: niet bestellen als je het mogelijk retour gaat sturen want dat is zo goed als onmogelijk en in ieder geval de frustraties niet waard dus wees gewaarschuwd!
Slechte service
Meerdere artikelen terug gestuurd en bijna 4weken later nog geen geld terug. Meerdere malen berichten gestuurd, waarin de communicatie erg moeizaam gaat. Na een aantal dagen was mijn probleem pas duidelijk. Kwaliteit van de kleding is matig, had net zo goed van wish kunnen komen. Al met al valt het allemaal tegen. Ik zou zeker niet weer bestellen.
Anderen bekeken ook

Waarom zou ik kopen bij lampentotaal.nl? Lampentotaal.nl valt in de categorie online shoppen woonwinkel. Het is een online shop waar je vele versch...

Begint u ook last te krijgen van ouderdomsvlekken, of heeft u andere donkere vlekken zoals donkere kringen rondom uw ogen? Dan wilt u daar natuurli...


Ik heb precies dezelfde ervaring met mijn bestelling van april 2022!
Niet kopen!!