10

10

10

10

100%

Kiloburner

Kilo Burner verkoopt online producten voor de mensen die willen afvallen of slank willen worden/blijven. Ben jij op zoek naar een dergelijk bedrijf? Koop jij na het lezen van de reviews op NederlandReview je producten bij Kilo Burner? Onafhankelijke bedrijf beoordelingen lees je bij NederlandReview.

Over Kiloburner

Kilo Burner is een bedrijf voor personen die slank willen worden (of blijven) en gezond willen afvallen. Speerpunten van het bedrijf zijn doel op langdurig resultaat, spierversterking, alternatief bieden voor diëten, verstevigen, tonifiëren, meer energie, cellulitis reductie, libido verhogend, sexy benen, billen, buik en geen Jo-Jo effect meer. Het bedrijf zet ook in op resultaatbehoud omdat jojo-effecten mensen die willen afvallen niks brengen.

Het bedrijf verkoopt een Kilo Burner pakket. Dit bestaat uit een pakket van drie boeken waarin je tips krijgt om gewicht te verliezen en een gezonde levensstijl te ontwikkelen. Het bedrijf is opgericht door Tino die ook de boeken heeft geschreven. Volgens Tino is er veel consternatie over de methoden waarop je kunt afvallen. Tino ziet het als een missie om deze verwarring bij personen weg te nemen.

Het eerste handboek krijg je handvaten aangereikt om een gezonde levensstijl te ontwikkelen en te behouden. Het tweede boek de 21 dagen challenge. In dit boek leer je stap voor stap in begeleiding om binnen 21 dagen het allerbeste uit jezelf te halen. Het derde boek richt zich op de zomer. Aandachtsgebieden die in dit boek aan bod komen zijn je billen, benen en buik.

Als je een duwtje in de rug nodig hebt kun via Kilo Burner Gratis een maand lang community member worden. Dit is een groeiende community. Je komt in contact met mensen en kunt ervaringen delen over het afvallen. Als je een Kilo Burner handboek koopt krijg je op het moment van schrijven gratis een maand lang toegang tot de community.

Ontwikkelen van mooi lichaam

De auteur stelt dat afvallen heel uitdagend en leuk kan zijn. Ook geeft Tino aan dat het stukje plezier en genot in het ontwikkelen van een mooi lichaam een mooi streven is. De auteur wil personen hier graag bij helpen. “Velen mensen ervaren nu het verschil en de voordelen van een mooi, fit en slank lichaam door Kilo Burner”, wordt aangegeven op de website van het bedrijf dat zich richt op afvallen en afslanken.

Het bedrijf geeft aan dat ze iedereen graag bij staan, welke persoonlijk redenen hier ook aan ten grondslag liggen. Andere voordelen die er worden aangegeven is stap voor stap je doelen verwezenlijken en je leven te transformeren, zodat ze in de toekomst ook jouw succesverhaal kunnen horen.

Algemene voorwaarden

Het is altijd raadzaam om de algemene voorwaarden even rustig op je gemak door te nemen. Daar staat veel nuttige informatie in zoals de procedure met betrekking tot herroepingsrecht.

Wat vinden klanten van Kiloburner?

Ben jij toevallig al klant bij Kilo Burner? Ben je tevreden over de producten en dienstverlening van Kilo Burner? Heb je de boeken uit het pakket van Kilo Burner al gelezen? Ben je tevreden over de inhoud van de boeken? Lezen de boeken makkelijk weg? Welk boek was het beste geschreven? Welke prijs heb je voor het Kilo Burner pakket betaald? Is dat geld de boeken waard? Zou jij andere mensen aanbevelen om met Kilo Burner in zee te gaan? Wij kunnen het erg waarderen als jij feedback geeft over Kilo Burner. Jouw mening is goud waard. Door jou visie te delen via dit platform help je mensen een gerichte aankoop te doen. Onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen lees je via NederlandReview.

10