Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
25% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een bedrijf waar je foto decoraties kunt kopen? Bekijk wat de klantervaringen bij Nikkel Art zijn!
Nikkel Art is een bedrijf welke decoratie verkoopt. Je kunt via de website een keuze maken uit de volgende categoriesoorten: collecties, fotobehang, plexiglas, canvas, aluminium, glas, rolgordijn, poster, stickers, upload foto, fotocollage, sale en inspiratie.
Mocht je een bestelling willen doen dan is dit in een paar stapppen te realiseren. Zoek allereerst de foto die je interesseert. Dit kun je doen met behulp van een zoekmachine, via de categorieën of door het uploaden van een foto. Bepaal vervolgens de afmetingen, kadreer de foto en kies het afdrukmateriaal. Je kunt ook eventuele effecten selecteren en toevoegen aan het artikel in je winkelmandje. Vervolgens vul je een formulier in. Dan vermeld je het exacte verzendadres, telefoonnummer en e-mail adres. Ten slotte is het tijd om je aankoop te betalen!
Nikkel Art geeft aan het belangrijk te vinden dat haar klanten veilig kunnen winkelen. Er wordt aangegeven dat jouw persoonlijke gegevens en orders in goede handen zijn. De webwinkel van Nikkel Art heeft een SSL certificaat. Dat betekent dat je gegevens veilig zijn en niet ingezien kunnen worden door derden. Via een SSL certificaat wordt jouw informatie versleuteld verstuurd. Er wordt aangegeven dat er vertrouwelijk met jouw gegevens zal worden omgegaan. Je kunt op meerdere wijzen betalen zoals via iDEAL, Visa, Mastercard, PayPal en ‘apple pay’. Wil je gebruik maken van een kortingscode? Dit gaat volgens het bedrijf heel eenvoudig. Voeg alleerst de artikelen toe aan je winkelmandje. Vervolgens voer je de kortingscode in en klik je op toevoegen. De korting zal vervolgens automatisch verrekend worden met het te betalen bedrag. Mocht je alle betaalmethoden willen raadplegen dan verwijzen we je naar de website van Nikkel Art.
Mocht je een bestelling hebben geplaatst dan zal dit worden verzonden via een koeriersdienst. De verzendkosten zijn helemaal afhankelijk van hetgeen je besteld hebt. Dan hebben we het over de afmetingen van het product. Er wordt aangegeven dat het belangrijk is om de verzending bij aankomst te controleren. Mocht er iets niet in orde zijn kan er direct een schadeprotocal opgesteld worden. Aan het einde van het jaar is het bedrijf wegens kerst en nieuwjaar ruim een week gesloten. Check op de site de exacte data. Op de website lees je ook het aantal werkdagen dat nodig is om een bestelling bij je af te leveren. Mocht je bij dit bedrijf een besteding hebben gedaan van € 95,- of meer, dan word je bestelling gratis thuis bezorgd. Bij aankoop van producten ontvang je een garantie van veiligheid. Het bedrijf geeft deze garantie omdat zij haar producten vervaardigd met behulp van milieuvriendelijke inkten die niet schadelijk zijn voor de gezondheid en het milieu.
Ben je klant bij Nikkel Art? We zijn reuze benieuwd naar jouw klantervaringen bij dit bedrijf. Wat heb jij precies bij Nikkel Art gekocht? Ben je tevreden over de service bij Nikkel Art? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij Nikkel Art? Zou je andere mensen aanbevelen iets bij Nikkel Art te kopen? Op welke manier heb je met dit bedrijf samengewerkt? We stellen het zeer op prijs als jij via NederlandReview je mening geeft over dit bedrijf. Jouw mening is goud waard! Mede door jouw inbreng blijft NederlandReview het grootste en meest objectieve en onafhankelijke bedrijf van Nederland.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Na het behang ontvangen te hebben, bleek het niet te blijven zitten op de muur. Het behang geeft af en laat los. Goedkoop behang van Karwei blijft wel zitten! We hebben alle instructies gevolgd. Klantenservice geeft 15% korting op een volgende aankoop, belachelijk! Ik kan fluiten naar mijn geld, terwijl ik een foutief product heb ontvangen!
Thomassen
26-12-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ook ik had een probleem. Er is bij 1 baan een rafel. We hebben hiervoor ook speciaal een behanger laten komen. Behanger zei al dat er een rafel in zat maar is het wel gaan behangen. Licht je klantenservice in. Nou... Die klantenservice is echt om je voor te schamen!!!! Ze reageren echt heel laat!!! En reageren ze eindelijk proberen ze je de schuld in de schoenen te schuiven en dan komen ze met een oplossing 1 baan voor jaja komt ie weer voor 36 euro ? hallo 1 baan, hoe krijg je die ene baan eraf en krijg je alles weer netjes??? Niet. En dan vinden ze zichzelf nog coulant want ja ze kunnen het niet gratis leveren. Voor ons NOOIT meer!!!
S
29-03-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik heb voor mijn nieuwe huisje veel geld uitgegeven voor een mooie zwart gouden 3d behang maar heb een lelijk bruin oranje behang ontvangen. Meerdere foto's gestuurd maar zijn niet in voor een compromis te sluiten. Je komt er bedrogen uit! Weg geld, kan dit zo niet laten zitten! Zou graag foto's willen plaatsen maar kan hier niet. Heb ik op hun fb pagina geplaatst voor wie ze willen zien?
Sandy Leunissen
20-01-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik had voor de 1ste keer fotobehang besteld bij nikkel art, toen het huis eindelijk klaar was voor het fotobehang bleek de schaal niet naar mijn zin te zijn. Ik kon de superlange muur met 2 delen behang niet juist aan elkaar krijgen. Foto's gemaakt, overleg gehad met nikkel art en onmiddellijk een oplossing aangeboden gekregen. Wat een service!! Ik had schrik dat het huis niet op tijd klaar zou zijn met de feestdagen, maar alles ging zo snel, de volgende dag kreeg ik het nieuwe papier reeds aan geleverd! Ik ben zo blij, zo tevreden met de reactiesnelheid en service van nikkel art, ik kan het iedereen aanraden!! Hartelijk dank nikkel art, jullie zijn mijn helden!
Els Decoster
15-12-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik heb al meerdere keren fotobehang bij nikkel art gekocht en alle keren is het bestellen en het leveren (in keurige verpakking) naar mijn volle tevredenheid verlopen. Om die redenen beveel ik iedereen Nikkel art aan. Voor een mooi en goed behangresultaat moet de ondergrond natuurlijk wel egaal glad zijn. Bezuinig niet op een stucadoor als u dat zelf niet kunt en vergeet niet dat behangen ook een vak is,zeker als het op patroon moet. En dan nog dit....mochten er onverwijld wat zandkorreltjes achter het behang zijn gekomen wrijf er dan niet over (want dan beschadigd u het behang) maar sla de korrels met een platstaaltje plat. Doe dit voorzichtig en niet te hard om te voorkomen dat u een deukje in het behang slaat. Veel succes. Henri uit Eindhoven.
henri vervoort
26-10-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
We zochten een keuken achterwand in glas voor onze woning, de website van nikkle art leuk een mooi oplossing voor ons aan te bieden. Dus we gaven de maten in en plaatsen de bestelling. we volgende de aanwijzigen vd de website hoe we de afmetingen door moesten geven en kwamen in contact met de klanten dienst. Een ramp we dachten en bestelling te hebben geplaatst bij een firma met wat ervaring, de helpdesk neemt geen enkele verantwoordelijkheid en wilt alleen de je als klant een plan maakt de ze naar hun leverancier kunnnen sturen, de je de afmetingen al hebt doorgeven op plan maakt niet uit, zo hebben zelf de know ohw niet om een plan te maken voor hun leverancier. Maar de bestelling is al wel plaatst natuurijlk , geld terug, nee 10% kosten. Welke kosten? een ramp
Yve Ceustermans
05-08-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ingrid Lenssen01-03-2021 Na enkele weken ( om precies te zijn 14-02 besteld en 26-2 geleverd) kregen wij eindelijk onze twee banen fotobehang binnen. Wij hebben meerdere malen contact geprobeerd te krijgen, waarop we één keer een reactie hebben ontvangen'. De bestelling bleek meermaals problemen te vertonen waardoor zij deze enkele keren opnieuw hebben moeten drukken. Ik hoopte op een goed resultaat. echter tijdens het opbrengen bleek al snel van alles mis te gaan! Het glad strijken ging prima totdat we op een zwart vlak kwamen. De zwarte kleuren zijn niet goed gedrukt waardoor je bij het strijken witte strepen zag! Wij hebben deze klus uitbesteed aan iemand die dit vaker heeft gedaan, echter zoiets niet eerder had meegemaakt. Hij heeft het niet afgemaakt waardoor wij bleven zitten met een vreselijk lelijke baan op onze muur. De tweede baan bleek ook no niet eens te passen, dus de ene na de andere teleurstelling. Wij hebben de baan eraf gehaald en zo komt de schilder om ons probleem te verhelpen, het muurtje wordt opnieuw geschilderd. Weg 183,47 euro en dit is de reactie die ik daarop kreeg: Ik vrees dat ik jullie hierin een beetje ga moeten teleurstellen. Op de foto’s is te zien dat de ondergrond in eerste instantie al niet helemaal vlak is en dit is zichtbaar door het papier. Ik zie ook dat er door het aanstrijken van het papier, plooien erin gestreken zijn. Het wit wat je ziet, is de zijkant het papier, dit is altijd wit aangezien we niet over de rand heen kunnen drukken. Ik vrees dat we in dit geval jammer genoeg niets kunnen betekenen omdat dit alles te maken heeft met het verwerken van het behang. Onze excuses hiervoor. Met creatieve groeten, Jessica Vrolix Adm/klantendienst Wij gaan het er niet bij laten zitten en gaan hier een klacht over indienen! 183,47 euro is voor ons veel geld!!!! Wij gaan dit verder uitzoeken
I Lenssen
01-03-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
2 weken na levering mailen ze nog dat up en down andersom moet. Bij menigeen zit behang dan al lang aan de muur. Plak ik fotobehang aan de muur, hebben ze het op 1 baan te weinig afgedrukt. Hun fout, al het bewijs laten zien, maar geven ze niet toe en komen ook niet met oplossing. €360,00 voor uitgegeven. Nooit geen Nikkel-Art weer.
M. Offerein
28-08-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal