Hallmark

5.5

Bestellen

3

Service

4

Prijs

2.7

Levering

24.7%

Zou hier weer kopen

Hallmark

Een kaartje is nog steeds een leuke verrassing voor elke gelegenheid. Lees eerst de beoordelingen over Hallmark op deze pagina, zodat u weet of u een goede keus maakt. Het online versturen van een wenskaart of een cadeau is in korte tijd erg populair geworden. Het is gemakkelijk om van achter de computer of met een tablet of smartphone een gepersonaliseerde kaart te versturen. Het scheelt u de gang naar een winkel en het moeten kopen van postzegels. Als u online een kaart verstuurt betaalt u deze inclusief de porto, en wordt de kaart direct verstuurd zonder dat u het origineel zelf in handen krijgt.


Over Hallmark

Hallmark was één van de eerste online kaart verzend bedrijven die ook in Nederland actief werd. In de beginperiode konden klanten ook zogenaamde e-cards versturen, digitale kaarten met grappige animaties waarvan de ontvanger dan een link kreeg toegestuurd via een e-mail. Deze optie is inmiddels niet meer zo populair omdat er veel misbruik van werd gemaakt door bedrijven die spam verstuurden onder het mom van een e-card van een bekende. Tegenwoordig worden e-cards daarom veel minder verstuurd. Hallmark richt zich sinds de laatste jaren dan ook op de markt voor online bestelde “echte” kaarten. Daarnaast kunt u via Hallmark ook cadeaus versturen samen met een kaart of apart. Het gaat dan om bij voorbeeld ballonnen, chocolade, wijn of bier. Ook het versturen van bloemen is mogelijk via Hallmark.



Jeff Dunham - Holiday E-Card: Bloopers


Een eenvoudige en snelle manier om iemand te verrassen

Een online kaart maken is een eenvoudige en snelle manier om een dierbare te verrassen. Ook kunt u de kaart al enige tijd van tevoren klaarzetten. Zo is de kans kleiner dat u een verjaardag of een andere gelegenheid om een kaartje te sturen vergeet. U hoeft niet meer op te letten dat een kaart op een bepaalde dag moet worden gepost. In de meeste gevallen mag u er vanuit gaan dat de kaart de volgende werkdag wordt bezorgd. PostNL bezorgt geen post op maandag, dus dit is wel iets om even rekening mee te houden bij het kiezen van het verzendmoment van een kaart of cadeau. U kunt ook gepersonaliseerde fotokaarten ontwerpen bij Hallmark waarvoor u eigen afbeeldingen kunt gebruiken. Ook uitnodigingen en geboortekaartjes kunt u maken via de website van Hallmark. Deze kunnen dan in een pakket naar uw huisadres worden gestuurd zodat u ze zelf kunt adresseren of u kunt ze direct naar de afzenders laten sturen. Ook de cadeaus die u via Hallmark kunt bestellen kunt u voorzien van een persoonlijke wens in de vorm van een bijgevoegd kaartje of speciale bedrukking. 


Hallmark bestaat in meerdere landen

Hallmark is niet alleen in Nederland actief maar heeft websites in meerdere landen. Daarnaast worden er door het bedrijf ook nog steeds papieren kaarten gemaakt die in winkels te koop zijn. Let u maar eens op als u in een boekwinkel of warenhuis een kaartje koopt, de kans is aanwezig dat op de achterzijde Hallmark wordt vermeld als degene die de kaart heeft gemaakt. Ook speciale series worden door Hallmark uitgegeven, bij voorbeeld tijdens feestdagen of andere speciale gelegenheden. Hallmark is nog steeds een grote speler op de wenskaartenmarkt.


Klachten

Ook bij een bedrijf als Hallmark kan wel eens wat verkeerd gaan natuurlijk. Het kan zijn dat een kaart niet of niet op tijd wordt bezorgd. Of dat de door u gekozen afbeelding of tekst niet klopt met wat u had gestuurd. U dient er bij het maken van een online kaart goed op te letten dat de tekst en eventueel afbeelding goed op de kaart staan. Hier bent u namelijk altijd zelf verantwoordelijk voor. Spel- en andere fouten worden niet gecorrigeerd, de kaart wordt gemaakt zoals u hem heeft ingediend. Ook bent u natuurlijk zelf verantwoordelijk voor juiste adressering. Er vindt een check plaats of het adres en de postcode bij elkaar horen, maar het is uw eigen verantwoordelijkheid dat de kaart op de juiste locatie wordt bezorgd. Bestelt u bij voorbeeld wijn of bier en dit wordt beschadigd geleverd bij de ontvanger, dan is er natuurlijk wel reden om te klagen. U moet een klacht altijd eerst bij het bedrijf zelf indienen, in dit geval dus bij de klantenservice van Hallmark Nederland. U kunt het online contactformulier invullen en daarin uw klacht kenbaar maken. Omdat het over het algemeen over niet heel grote bedragen gaat mag u er vanuit gaan dat uw klacht naar tevredenheid wordt opgelost. Is dit niet het geval dan moet u zich afvragen of het de moeite waard is om verdere stappen te ondernemen.


Heeft u wel eens een kaartje of cadeau verstuurd en wilt u uw ervaringen met de bezoekers van NederlandReview delen?

Schrijf dan een beoordeling over Hallmark en post hem op onze website. Onze bezoekers kunnen hun voordeel doen met uw mening over deze website.


Kaartje sturen? Lees eerst de echte klantervaringen van Hallmark! Hoeveel keuze in kaarten is er? Hoeveel kost het, zijn er gratis ecards en komen ze wel aan?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (73)

Kaart

Ik wou een verrassingskaart sturen naar mijn vriendin voor haar verjaardag op 19 juni. Het is vandaag 21 juni en de kaart is nog steeds niet geleverd. Men had mij nochtans verwittigd dat Hallmark onbetrouwbaar was, heb het nu ook ondervonden... Geld kwijt en ontchoogeling rijker.

J

Jacques

21-06-2023

0

A

Anne Camerling

25-04-2023

0

Kaart

Tip: vaak opslaan tijdens het bewerken; Toch wel even wat tijd er in gestopt om een leuke tekst te verzinnen, bij bestellen een kleine storing en ineens is mijn kaart weg, dus ik kan opnieuw beginnen.

D

dennis

02-04-2023

0

Kaart met cadeau

1 ster is nog te veel! Eigenlijk 0 sterren. Voor: niet nakomen belofte, 3 dagen te laat geleverd, 2 x bij betaald voor avond levering en gewoon NIET leveren. Echt heel slecht dit!!

K

K.

25-02-2023

0

Hallmark Valentijn kaart en cadeau

Hallmark Valentijn cadeau's en kaarten worden 'ergens' in februari geleverd Meestal koop ik zelf een cadeautje voor mijn vrouw op valentijnsdag. Maar omdat ik niet thuis was dit jaar heb ik een account geopend bij Hallmark en een mooie grote kaart met een doos chocolade erbij besteld voor de Valentijn. Dat kost wat, maar dan heb je ook wat. Kreeg keurig een melding dat het cadeau (met de gewone post) tussen 9.00 en 18.00 uur afgeleverd zou worden. Toen ik 's avonds voorzichtig informeerde bleek er niets geleverd te zijn en vertelde de app dat PostNL zijn uiterste best deed het voor 22.00 uur te bezorgen. Al rond 19.30 vermeldde de app dat het allemaal mislukt was en nu (10.20) de volgende dag vermeld de app dat ik vooral regelmatig moet checken om er achter te komen wanneer het meneer Post behaagt het cadeau te gaan leveren. Gereclameerd via de chat bij Hallmark maar die geven aan dat het in de algemene voorwaarden staat dat ze een valentijnsdag cadeau op ieder willekeurig moment kunnen leveren... Aangeven dat levering op 14-2 voor mij een essentieel onderdeel is van een valentijnscadeau, maar daarin verschillen Hallmark en ik van mening. Een coupon gekregen voor een gratis verzending bij een volgende poging t.w.v. 2,95. Maar die gaat ze gelukkig niets kosten want het mag duidelijk zijn dat die tweede poging er niet gaat komen. Volgende keer bel ik wel even, dan weet ik zeker dat ik op tijd ben!

B

Bart B

15-02-2023

0

Kaart valentijns dag

Kaart voor 22 uur besteld voor Valentijns dag en deze kaart zou geleverd worden op de dag van. Hier ook 4,95 verzendkosten voor betaald en kaart is niet geleverd. Belachelijk gewoon en zeer lullig.

L

Lonneke

15-02-2023

0

Ballon en kaart

Voor het eerst een ballon met een kaart laten bezorgen voor een jongens verjaardag. Zou vandaag bezorgd worden maar zie net dat het nu morgen pas word. Dit was de 1e en laatste keer dat ik dit heb besteld. Heb nu gewoon bijna 25 euro weggegooid. Ik verwacht toch echt dat ik dit terug krijg!

L

Lisanne

29-11-2022

0

Chocoladecadeau met kaart

Kaart met chocoladecadeau zou 4 juni bezorgd worden. Heb ik aangegeven bij bezorgdatum. Vrijdag 16:15 besteld maar helaas nu pas een melding gekregen dat hij morgen in de bus ligt…. Normaal gesproken altijd via greetz besteld en deze is altijd optijd. Nu toch een keer via Hallmark en meteen spijt van gekregen. Jammer bestel hier niet weer.

C

C. Derks

06-06-2022

0

Postkaarten

Asociaal duur Het versturen van een XL kaart kost 3.50. Meerdere bestellingen kosten per kaart weer 3.50 aan verzendkosten. We weten allemaal dat de verzendkosten bij PostNL niet duurder zijn dan 2euro en dat er gecombineerd kan worden. Die 1.50eur per kaart houden ze dus per bestelling voor zich zelf. Asociaal bedrijf

L

LJ

05-05-2022

0

Verjaardagskaart

Op 18feb bestelde ik een verjaardagskaart om te leveren op 23feb. Op 22feb kreeg ik een mail dat de kaart verstuurd was. Toen op 24feb de kaart nog niet geleverd was, nam ik contact op, en ze gingen de kaart opnieuw gratis versturen. We zijn nu 28feb, en er is nog altijd niets geleverd. 8,37euro kwijt, verrassing weg, geen kaart en veel ergernis. Ik wil mijn centen terug!!!

V

Vermeerschen

28-02-2022

0

Kaart en cadeau

Wat een waardeloos bedrijf! Je geeft aan wanneer de kaart en cadeau bezorgd moet worden en de datum van bezorging blijft maar opschuiven!! De verrassing is weg! en de voorpret die je hebt als je weet wat er bezorgd gaat worden en de ontvanger niet is omgeslagen in een hoop frustratie en boosheid! Erg jammer dit, Hallmark is een klant kwijt.

B

Brenda

23-02-2022

0

fotokaart

Zeer slechte 1ste en tevens laatste ervaring met dit bedrijf. Kaart niet op de afgesproken datum bezorgd, Foto gedeeltelijk overgenomen en gevraagd binnen 5 min om correctie wat echter niet meer mogelijk was???

J

jacqueline

14-02-2022

0

Niks

Slecht bedrijf wat niet de mening van een ander deelt.

H

Hella van Velde

25-11-2021

0

Kaart met brievenbusbloemen

Het zou 14 augustus aangekomen moeten zijn maar er staat nog steeds: uw zending is in het sorteerproces. Het geeft nog steeds aan dat mijn zending 08:00 en 18:00 uur bezorgd zal worden op 14 augustus en het is nu 15 augustus… erg jammer en slecht

T

Trikovi

15-08-2021

0

XXL kaart

Kaart 2 weken op voorhand besteld met een precieze leveringsdatum maar helaas is de kaart niet toegekomen. Het was op een vrijdag dus wachten tot maandag? De verrassing is natuurlijk helemaal verdwenen...

A

An

17-04-2021

0

Kaarten

Meerdere keren kaart niet bezorgd. Je bent er niet zeker van of kaart aan komt . Klantenservice geeft postbezorging de schuld. Waardeloos bedrijf

P

P. Jobse

09-04-2021

0

Kaart met chocolade

Voor 3e keer wordt de kaart met cadeau niet op tijd geleverd. Als je iets leuks naar iemand wilt sturen en je wilt dat het op tijd is, niet via Hallmark regelen! En als het dan mis gaat krijg je je betaalde geld als tegoed welke 1 maand geldig is. Waardeloos.

N

Natasja

02-04-2021

0

Ondermaats - wat een teleurstelling!

Na jarenlang tevreden klant bij Hallmark zag ik deze week 2 verrassingen compleet de mist ingaan. Beiden werden niet afgeleverd op de voorziene dag. De ontvanger zou niet thuis geweest zijn, wat in beide gevallen niet klopte, beiden waren de ganse dag thuis (en hadden zelfs een briefje op de deur toen ze in de tuin waren!). Pakken verdwenen respectievelijk in een krantenwinkel (die gesloten bleek - ik krijg geen verder gehoor - de chocolaatjes liggen daar al een week te smelten, de ontvanger werd niet op de hoogte gebracht) en in een depot aan de luchthaven (waar ik ook geen gehoor krijg). Enige reactie van Hallmark: "wij kunnen niks doen". Hallmark staat voor "live a caring, connected life full of meaningful moments"?! Heel veel uren van bellen en mailen later, en 2 verrassingen die compleet in het water vielen.. niet bepaald wat ik in gedachte had bij meaningful moments. Wat een teleurstelling Hallmark!!

A

An Thys

01-04-2021

0

Condoleancekaart en bloemen

De kaart en bloemen zijn nooit aangekomen, extra erg omdat je iemand een hart onder de riem wilt steken. Telefonisch is Hallmark niet bereikbaar en op e-mails reageren ze niet. Hallmark, zet dit recht, want dit een schande!

S

S Mooijman

18-02-2021

0

Kaart + bloemen+ wijn

Een kaart + bos rozen + fles wijn besteld voor Valentijn. Omdat Valentijn op zondag viel moest ik 5,- extra bezorgkosten betalen. Wat denk je.... is het pakket helemaal niet op Valentijn geleverd. Zonder bericht. Het pakket uiteindelijk maandag geleverd. De rozen waren helemaal droog en kapot, er zat geen water in. En de kaart was helemaal verfrommeld. Hallmarks hiervoor proberen te bellen maar dit lukt gewoon niet. Ook de chat is continu gesloten. Via de mail ook nul komma nul reactie. Nooit bestel ik hier meer. Wees gewaarschuwd.

E

Edwin haverhals

15-02-2021

0