Offective bedrijfssoftware

7

Bestellen

6

Service

4

Prijs

9

Levering

100%

Zou hier weer kopen

Offective bedrijfssoftware

Op zoek naar een boekhoudprogramma wat niet moeilijk en niet duur is, en wat u met alles helpt wat u nodig heeft voor uw bedrijf? Dan kunt u terecht bij Offective Bedrijfssoftware. Lees hier wat anderen over dit programma en de diensten zeggen.


Over Offective Bedrijfssoftware

Uit de gedachte om een betere oplossing voor de administratie van zowel een zzp’er als een boekhouder uit het MKB segment te ontwikkelen is in 2012 Offective opgericht. Door gebruik te maken van de modernste technieken hebben zij het product Offective ontwikkeld. Het woord Offective is een combinatie van Office en Effective. Offective heeft als doel om alle verschillende programma’s die door bedrijven worden gebruikt om hun processen te onderhouden en te organiseren te bundelen. Dit alles wordt in de cloud opgeslagen zodat u geen zorgen heeft over het maken van een back-up van uw gegevens, of de installatie of upgrade van de software. Uw gegevens zijn veilig, alleen uzelf heeft toegang toe het programma. Dit waarborgt Offective door regelmatig de applicatie te laten testen door professionele hackers.




Diensten

De Offective is zeer gebruiksvriendelijk en niet ingewikkeld. Facturen opmaken in Word/Excel hoeft niet meer. Offective is een softwarepakket dat zeer intuïtief is in gebruik. Eerst een handleiding doorlezen is hiervoor niet nodig. Offective bestaat uit elf modules die samen 1 geheel vormen.


1. Boekhouding - Simpel online boekhouden.
2. Relatiebeheer -  alle informatie van uw cliënten in één overzicht.
3. Facturatie - digitaal facturen en aanmaningen opstellen.
4. Producten en voorraadbeheer -  Eenvoudig uw producten en voorraad bijhouden.
5. Verkoop - Inzicht in verkoop, offertes, relaties en verkoopkansen.
6. Projecten -  Management van projecten, administratie en nacalculatie.
7. Urenregistratie -  Online of via de app uren registreren.
8. Personeel – Personeelsbeheer in één overzicht.
9. Taakbeheer – Geen opdracht meer missen door deze in de taken module van Offective te zetten.
10. Gebruikersbeheer – Eenvoudig gebruikers autoriseren.
11. Administratiekantoor module -  Mee kunnen kijken en samenwerken in administraties van uw klanten.
De eerste 30 dagen is het gebruik van het programma gratis. U maakt het zo duur als u zelf wilt. Door te klikken op de onderdelen die u wilt gebruiken, ziet u meteen wat dit bij elkaar gaat kosten. De berekende kosten zijn per gebruiker, per administratie, exclusief BTW en per maand. Ze worden ook maandelijks in rekening gebracht. U weet dus altijd precies waar u aan toe bent, en kunt altijd opzeggen, er geldt namelijk geen opzegtermijn.


Klachten

Op de website van Offective Bedrijfssoftware staan de nodige dingen uitgebreid uitgelegd. Mocht u toch tegen problemen aanlopen dan kunt u de helpdesk via e-mail of telefoon bereiken: +31(0)180-701064 of helpdesk@offective.nl. Bent u dan nog niet tevreden, dan kunt u natuurlijk altijd binnen korte termijn opzeggen.


Laat hier uw review achter!

Maakt u al gebruik van de software van Offective en bent u laaiend enthousiast vertel het ons dan! Door het lezen van uw ervaringen kunnen potentiële klanten een beter beeld krijgen of dit ook iets voor hen is. Ook als u niet zo enthousiast bent, horen wij graag van u. Daar worden we samen wijzer van!


Hoe beoordelen klanten van Offective de bedrijfssoftware en het online boekhoudprogramma? Hoe werkt het en hoe is de dienstverlening? Lees de reviews!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

Afscheid genomen van papierwerk

Ik heb al een kleine twintig jaar een eigen bedrijf en dat brengt heel wat papierwerk met zich mee. Ik had altijd een complete kast staan waarin ik al mijn mappen met facturen en dergelijke bewaarde. Uiteraard kwam het ook geregeld voor dat ik iets niet kon vinden en het zoeken kost gewoon veel tijd. Daarom maak ik sinds kort gebruik van de Offective bedrijfssoftware. Ik zit nog in de proefperiode, maar ben er zeer over te spreken. Ik kan al mijn administratie hierin verwerken, waardoor ik mijn mappen niet meer hoef te gebruiken. Het is weliswaar een behoorlijke investering, maar ik vind het zeker de moeite waard. Daarnaast is het ideaal dat je het eerst een maandje uit kunt proberen, zodat je voor jezelf kunt bepalen of het wat is.

M

Marielle Boom

11-04-2017

0

Complete administratie bedrijf regelen

Het hebben van een eigen onderneming heeft als grote nadeel dat je behoorlijk wat papierwerk hebt. Ik was al een tijdje van plan dit te digitaliseren en de eerste stap is nu gezet. Heb een proefabonnement genomen bij Offective bedrijfssoftware. Heb me eerst eens goed ingelezen en hier kun je echt heel erg veel mee. Je kunt er je voorraad mee beheren, maar ook je personeelsuitgaven overzichtelijk in beeld mee brengen. Eigenlijk kun je er dus gewoon alles mee doen om je complete administratie te beheren. Heb het pakket nu zo'n anderhalve week, maar ben er zeer over te spreken. Weet dan ook al nagenoeg zeker dat ik definitief gebruik ga maken van deze mogelijkheid.

H

H. Smeekens

21-03-2017

0